Κι όμως, είναι ξύλο!

Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter
3

1.

Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

«Τα γλυπτά μου είναι εξ' ολοκλήρου από ξύλο και στη συνέχεια τα βάφω. Χρησιμοποιώ παραδοσιακές μεθόδους για να τα κατασκευάσω και να βάψω τα έργα μου. Από την παιδική μου ηλικία είχα την περιέργεια αλλά και διασκέδαζα με τις εσφαλμένες εντυπώσεις της πραγματικότητας, ως μέρος της οπτικής μου εμπειρίας. Μια από τις πρώτες μου αναμνήσεις είναι ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο, όταν η αντίληψή μου για τον υγρό, λείο δρόμο μπροστά μου, αποδείχτηκε ότι ήταν μια ψευδαίσθηση, μια οφθαλμαπάτη. Η αποκάλυψη αυτή ήταν η βάση για την δημιουργική μου κατεύθυνση. Το «πανί» που έχει σκαλιστεί από ξύλο έχει εντελώς διαφορετικά δομικά χαρακτηριστικά από το πραγματικό πανί. Όταν αυτή η ιδέα εφαρμόζεται στις συνθέσεις μου (βιβλίο που ίπταται, χαρτιά που επιπλέουν στον αέρα, πέτρες που πετάνε), έχω την αίσθηση του αδύνατου, για μένα, αυτό είναι μαγεία.»


2.

Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

3.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

4.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

5.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

6.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

7.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

8.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

9.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

10.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

11.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

12.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

13.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

14.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

15.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

16.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

17.
Κι όμως, είναι ξύλο! Facebook Twitter

18.

[via]

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια