«Killer Sally»: Το τραύμα της κακοποίησης συναντά την υποκουλτούρα του bodybuilding

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Μετά την απόλυσή της από τον στρατό, η Σάλι επικεντρώθηκε στην καριέρα της στην πάλη και υιοθέτησε το προσωνύμιο «Killer Sally», πολύ πριν πυροβολήσει τον σύζυγό της. Courtesy of Netflix.
0

Το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix, «Killer Sally», το οποίο καταγράφει την ιστορία της Σάλι ΜακΝίλ, μιας επιτυχημένης μποντιμπίλντερ και μητέρας δύο παιδιών, είναι καθηλωτικό, ειδικά για όσους είναι ανίδεοι σχετικά με την υποκουλτούρα των μποντιμπίλντερς και όλο το κύκλωμα γύρω από οικονομικά συμφέροντα εκατομμυρίων δολαρίων που «χτίζονται» παράλληλα με τα σχεδόν εξωπραγματικά σώματά τους.

Η Σάλι ΜακΝίλ δολοφόνησε τον σύζυγό της Ρέι ΜακΝίλ, επίσης μποντιμπίλντερ, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου του 1996. Το ντοκιμαντέρ ξεκινά με την κλήση της στην Άμεση Δράση και την ομολογία της πράξης της.

Η Σάλι, που πέρασε είκοσι πέντε χρόνια στη φυλακή για κάτι που πάντα υποστήριζε ότι ήταν πράξη αυτοάμυνας, κρίθηκε ένοχη για φόνο δευτέρου βαθμού από τους ενόρκους. Το λεγόμενο «σύνδρομο της κακοποιημένης γυναίκας», το οποίο σήμερα θεωρείται υποσύνολο της διαταραχής μετατραυματικού στρες από τη βία του συντρόφου, δεν λειτούργησε στην υπερασπιστική της γραμμή. Αποφυλακίστηκε το 2020.

Στην περίπτωση της Σάλι το σύστημα λειτούργησε τιμωρητικά. Λόγω της εμφάνισής της, μιας γυναίκας με μεγάλη σωματική δύναμη, δεν τη θεώρησαν θύμα κακοποίησης. Άλλωστε, στη δεκαετία του '90 το σύνδρομο της κακοποιημένης γυναίκας δεν είχε μπει στο λεξιλόγιο. Ακούστηκε για πρώτη φορά στη δίκη του Ο.Τζ. Σίμπσον.

Καθισμένη σε ένα δωμάτιο που θυμίζει αποδυτήριο, η Σάλι περιγράφει τα γεγονότα της σχέσης της με τον Ρέι και τη ζωή της μέσα σε κύκλους βίας και κακοποίησης από τότε που ήταν μικρή, κάνοντάς μας να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει ένα μοτίβο που επαναλαμβάνεται.

Έχοντας υποστεί ανεπάλληλες κακοποιήσεις από την παιδική της ηλικία, κάθε σχέση της έχει χαρακτηριστικά βίας που η ίδια αδυνατεί αρχικά να αναγνωρίσει. Και όταν τα αναγνωρίζει, δεν φεύγει. Ακόμα και σήμερα που εκείνη και τα δυο παιδιά της βρίσκονται σε διαδικασία ανάρρωσης, λέει ότι ίσως και να έφταιγε, χαρακτηριστική δήλωση των γυναικών που κακοποιούνται ψυχικά και σωματικά.

Στην περίπτωση της Σάλι το σύστημα λειτούργησε τιμωρητικά. Λόγω της εμφάνισής της, μιας γυναίκας με μεγάλη σωματική δύναμη, δεν τη θεώρησαν θύμα κακοποίησης. Άλλωστε, στη δεκαετία του '90 το σύνδρομο της κακοποιημένης γυναίκας δεν είχε μπει στο λεξιλόγιο. Ακούστηκε για πρώτη φορά στη δίκη του Ο.Τζ. Σίμπσον. Επίσης ήταν η εποχή που οι εφημερίδες πουλούσαν με ρεπορτάζ και ιστορίες για «οργισμένες» γυναίκες, η Λορίνα Μπόμπιτ είχε κόψει τα γεννητικά όργανα του συζύγου της, είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο Χάρντινγκ - Κέριγκαν και η Έιμι Φίσερ είχε πυροβολήσει στο κεφάλι τη σύζυγο του εραστή της.

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Τα τρία επεισόδια της σειράς παρακολουθούν, κυρίως χρονολογικά, την ταυτόχρονη πορεία των δυο μποντιμπίλντερς και τη θυελλώδη σχέση τους. Courtesy of Netflix.
Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Παντρεύτηκε τον επίσης φανατικό του μποντιμπίλντινγκ, Ρέι, το 1987. Courtesy of Netflix.

Τα αισθήματα των ανθρώπων απέναντι στη Σάλι εκείνη την εποχή ήταν διφορούμενα. Μπήκε στην κρεβατοκάμαρα, πήρε την καραμπίνα και του έριξε. Ήταν και η ίδια βίαιη, ήταν πεζοναύτης και μποντιμπίλντερ. Θα μπορούσαν απλώς να χωρίσουν να μην αφήσουν τη σχέση τους να γίνει τοξική.

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που υποστήριξαν ότι ο Ρέι είχε ερωμένη, ότι με εκείνη είχε περάσει τη μοιραία μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και ότι η Σάλι δεν το αποδεχόταν και γι' αυτό τον σκότωσε. Η Σάλι εξέτισε όλη την ποινή της, το δικαστήριο δεν δέχτηκε ότι κακοποιήθηκε. Το ντοκιμαντέρ φωτίζει κάθε πτυχή της κακοποίησης, με τα παιδιά της να διηγούνται συγκλονιστικά περιστατικά που δεν είχαν ακουστεί πριν.

Γεννημένη στο Άλενταουν της Πενσυλβάνια, η Σάλι μεγάλωσε σε μια βίαιη οικογένεια και στο ντοκιμαντέρ εξηγεί ότι πίστευε πως η κακοποίηση στο σπίτι ήταν, δυστυχώς, κάτι συνηθισμένο. Έχοντας υποστεί κακοποίηση τόσο από τον πατριό της όσο και από τον πρώτο της σύζυγο, βρήκε διέξοδο στον αθλητισμό –καταδύσεις, cross-country– και, στα 20 της χρόνια, στο μπόντι μπίλντινγκ. Άρχισε να γίνεται γνωστή στον κόσμο του μπόντι μπίλντινγκ τη δεκαετία του 1980 και κατατάχθηκε στο Σώμα των Αμερικανών Πεζοναυτών.

\Μετά την απόλυσή της από τον στρατό, η Σάλι επικεντρώθηκε στην καριέρα της στην πάλη και –κατά ειρωνεία της τύχης– υιοθέτησε το προσωνύμιο «Killer Sally», πολύ πριν πυροβολήσει τον σύζυγό της. Ισχυρίζεται ότι πάλευε με δέκα άνδρες και κέρδιζε 3.000 δολάρια για κάθε αγώνα. Πάλευε με άνδρες σε δωμάτια ξενοδοχείων ή σε βίντεο που αγόραζαν μέσω ταχυδρομείου.

Παντρεύτηκε τον επίσης φανατικό του μποντιμπίλντινγκ, Ρέι, το 1987, αλλά πολύ σύντομα ο Ρέι την απάτησε.

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Πάλευε με άνδρες σε δωμάτια ξενοδοχείων ή σε βίντεο που αγόραζαν μέσω ταχυδρομείου και κέρδιζε 3.000 δολάρια για κάθε αγώνα. Courtesy of Netflix.

Στήριζε οικονομικά την οικογένειά της και χρηματοδοτούσε την καριέρα του Ρέι σε αγώνες επαγγελματικής κατηγορίας, αγοράζοντας στεροειδή από την Τιχουάνα, το μόνο μέρος που ήταν νόμιμα. Το έτος 1993, λέει, ξόδεψε 24.000 δολάρια που είχε κερδίσει από τη δική της καριέρα, όσο κακόφημη και στιγματισμένη κι αν ήταν, για τις προσπάθειες του Ρέι στο μποντιμπίλντινγκ.

Το ζευγάρι ζούμε μαζί με τα δυο παιδιά της Σάλι από τον προηγούμενο γάμο της, και η ζωή της οικογένειας ήταν διαρκώς ταραγμένη, με τον Ρέι να έχει ασταθή, βίαιη συμπεριφορά εξαιτίας των ουσιών που κατανάλωνε. Ο γιος της Σάλι, Τζον, εμφανίζεται στο ντοκιμαντέρ και ισχυρίζεται ότι ο Ρέι ήταν πολύ συχνά σωματικά βίαιος απέναντι σε αυτόν και την αδελφή του, Σαντίνα. Ήταν μόλις εννέα ετών όταν η μητέρα του φυλακίστηκε. Η βία στην οικογένεια ξεκίνησε τρεις μέρες μετά τον γάμο τους, όταν ο νεόνυμφος της έσκισε τα χείλια.

«Έλεγε ότι εγώ ήμουν κατώτερη και ότι αυτός ήταν ο ανώτερος μποντιμπίλντερ και ότι όλα έπρεπε να γίνονται προς όφελός του. Από την αρχή, δεν ήμουν αρκετά καλή. Ποτέ δεν ήμουν αρκετά καλή. Ο Ρέι ένιωθε ότι ήταν το πιο σημαντικό πρόσωπο στην οικογένεια. Προσπαθούσε να με κάνει να εγκαταλείψω το όνειρό μου για να μπορώ να τον στηρίξω», λέει η Σάλι.

Τα τρία επεισόδια της σειράς παρακολουθούν, κυρίως χρονολογικά, την ταυτόχρονη πορεία των δυο μποντιμπίλντερς και τη θυελλώδη σχέση τους. Εξωτερικά, οι δυο τους ήταν ένα φωτογενές ζευγάρι του μποντιμπίλντινγκ, που ξεχώριζε από το πλήθος. Η Σάλι είναι λευκή, ο Ρέι ήταν μαύρος, ντύνονταν και οι δύο με στενά ρούχα γυμναστικής, μια παρέλαση μυών. Και οι δύο ήταν παθιασμένοι με την επιδίωξη του αισθητικού ιδεαλισμού μέσω της έντονης προπόνησης και του ελέγχου του ανθρώπινου σώματος.

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Η Σάλι μεγάλωσε σε μια βίαιη οικογένεια και στο ντοκιμαντέρ εξηγεί ότι πίστευε πως η κακοποίηση στο σπίτι ήταν, δυστυχώς, κάτι συνηθισμένο. Courtesy of Netflix.

Η Σάλι λέει –και τα παιδιά της το επιβεβαιώνουν– ότι ο Ρέι, ο οποίος είχε τουλάχιστον 100 κιλά μυϊκής μάζας πάνω του, συχνά την έπνιγε. Η κόρη της θυμάται τον ήχο της μητέρας της να αγκομαχάει για αέρα. Ο Ρέι έσπασε κάποτε τη μύτη της Σάλι μπροστά στα παιδιά της – εκείνη έκανε καταγγελία, η οποία δεν οδήγησε πουθενά αφού ο Ρέι τη χτύπησε μέχρι που εκείνη υποσχέθηκε να ανακαλέσει.

Σε ένα συγκλονιστικό κομμάτι βίντεο από το δωμάτιο ανάκρισης της αστυνομίας τη νύχτα του θανάτου του Ρέι, τα παιδιά της προσπαθούν να την καθησυχάσουν ότι όλα θα πάνε καλά – «αν νόμιζες ότι αυτός θα σε σκότωνε, τότε αυτό είναι αυτοάμυνα», λέει ο Τζον, που ήταν τότε μαθητής της τετάρτης τάξης του δημοτικού.

Το ντοκιμαντέρ ξεκινάει όπως πολλές σειρές του είδους: με έναν θάνατο και την κασέτα μιας κλήσης στην Άμεση Δράση. Ακούμε τη φωνή της Σάλι τρεμάμενη να απαντάει στον τηλεφωνητή με κοφτές προτάσεις: μόλις πυροβόλησε τον σύζυγό της επειδή τη χτυπούσε. Η φωνή που θρηνεί στο βάθος είναι η κόρη της. Ο επί οκτώ χρόνια σύζυγός της, ο πρωταθλητής του μποντιμπίλντινγκ, είναι πεσμένος στο έδαφος αλλά αναπνέει ακόμα.

«Μόλις πυροβόλησα τον άντρα μου επειδή με χτύπησε». Ισχυρίζεται ότι ο Ρέι ήταν σταθερά βίαιος, τροφοδοτούμενος από αναβολικά στεροειδή, εκείνη τη νύχτα είχε πέντε ουσίες στο σώμα του, ήταν κάτι σαν υπεράνθρωπος.

Η σειρά δεν αμφισβητεί αυτά τα γεγονότα, δεν είναι τόσο μια έρευνα για το τι συνέβη εκείνο το βράδυ, όσο μια λεπτομερής ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το νομικό σύστημα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στο σύνολό τους αντιμετώπισαν τη Σάλι ΜακΝίλ ως μια μυώδη, αναμφισβήτητα σωματώδη γυναίκα που οι εισαγγελείς υποστήριξαν ότι ήταν «πολύ δυνατή για να κακοποιηθεί».

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
«Έλεγε ότι εγώ ήμουν κατώτερη και ότι αυτός ήταν ο ανώτερος μποντιμπίλντερ και ότι όλα έπρεπε να γίνονται προς όφελός του» λέει η Σάλι.
Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
Η Σάλι λέει -και τα παιδιά της το επιβεβαιώνουν- ότι ο Ρέι, ο οποίος είχε τουλάχιστον 100 κιλά μυϊκής μάζας πάνω του, συχνά την έπνιγε. Η κόρη της θυμάται τον ήχο της μητέρας της να αγκομαχάει για αέρα. Courtesy of Netflix.

«Αφορά πραγματικά άλλες γυναίκες, επειδή αυτό συμβαίνει ακόμα και σήμερα, με πολλά παραδείγματα ποινικοποιημένων και φυλακισμένων επιζώντων κακοποίησης που ισχυρίστηκαν αυτοάμυνα. Αν και δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή για το ποσοστό αυτής της ποινικοποίησης, τα στοιχεία δείχνουν ότι η ενδοοικογενειακή βία συμβάλλει στη φυλάκιση με άμεσους και έμμεσους τρόπους – μια μελέτη του 2016 από το Vera Institute of Justice διαπίστωσε ότι το 77% των γυναικών στις φυλακές των ΗΠΑ ήταν επιζώσες βίας μεταξύ συντρόφων» λέει η σκηνοθέτιδα του ντοκιμαντέρ Νανέτ Μπερνστάιν.

Η τελευταία ώρα της σειράς επικεντρώνεται στη δίκη της ΜακΝίλ το 1996. «Κοιτάζεις μια τέτοια υπόθεση και πρέπει να αναρωτηθείς για την αθωότητα ή την ενοχή κάποιου, όπως ακριβώς αναρωτήθηκαν και οι ένορκοι. Αλλά οφείλουμε να επισημάνουμε πόσο ανόητα ήταν κάποια από τα επιχειρήματα, ότι δεν θα μπορούσε να είναι θύμα επειδή ήταν πολύ δυνατή. Πράγμα που είναι παράλογο», λέει η Μπερνστάιν.

Η σειρά προσφέρει μια σύγχρονη αναθεώρηση, εξετάζοντας το γεγονός ότι το νομικό σύστημα ήταν απροετοίμαστο και δεν έδειξε κατανόηση για τις ύπουλες συνέπειες της συνεχιζόμενης ενδοοικογενειακής κακοποίησης, ιδίως σε μια γυναίκα που παρουσιάστηκε ως σωματικά ισχυρή. Εξετάζει επίσης το πώς η ενδοοικογενειακή βία εγκλωβίζει, υποβαθμίζει και διαιωνίζει μια νοσηρή κατάσταση, όπως ομολογεί η ίδια η Σάλι στις συνεντεύξεις της.

Σάλι ΜακΝίλ Facebook Twitter
H Σάλι ΜακΝίλ σήμερα. Courtesy of Netflix.

Τα ΜΜΕ εκείνης της εποχής δεν έψαξαν περισσότερο ποια ήταν η Σάλι, τα ψυχολογικά και βιογραφικά πορτρέτα ήταν άγνωστα τότε και οι ερευνητές πολύ ακριβοί.

Η κόρη της Σάλι κατατάχθηκε στον στρατό και στάλθηκε στο Ιράκ. Ο άντρας της την κακοποιούσε και, όταν κατάλαβε ότι βρίσκεται στον ίδιο κύκλο με τη μητέρα της, αποφάσισε ότι κανένας δεν θα την ξαναχτυπήσει. Ο γιος της Σάλι κατατάχθηκε στον στρατό και σήμερα βρίσκεται σε φάση αποτοξίνωσης από τον εθισμό στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά ως συνέπεια μετατραυματικού στρες. Και οι τρεις θέλουν να ζήσουν ειρηνικά και να ορίσουν τη ζωή τους μακριά από τη βία.

Η Σάλι έχει μια νέα ζωή και μια νέα σχέση, με έναν άνθρωπο που την αποδέχεται όπως είναι. Έχασε 26 χρόνια από τη ζωή της. Μέχρι σήμερα πιστεύει ότι η ποινή της δεν της άξιζε.

Το τρέιλερ του «Killer Sally»

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Bling ring: Κλέβαμε μόνο πλούσιους, δεν τους έλειψε τίποτα

Οθόνες / «The Real Bling Ring» στο Netflix: «Κλέβαμε μόνο πλούσιους, δεν τους έλειψε τίποτα»

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ φωτίζει με διαφορετικό τρόπο την ιστορία της συμμορίας εφήβων που συνελήφθη το 2019 για ληστείες σε σπίτια διασήμων, εξετάζοντας το υπόβαθρο και τα κίνητρα των πρωταγωνιστών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM