Θα προβλέψει η ψήφος των κριτικών της Νέας Υόρκης τους φετινούς νικητές των Όσκαρ;

Θα προβλέψει η ψήφος των κριτικών της Νέας Υόρκης τους φετινούς νικητές των Όσκαρ; Facebook Twitter
"La la Land"
2

Το μουσικοχορευτικό αριστούργημα του Ντέμιαν Σαζέλ «La La Land» επικράτησε στην ετήσια ψηφοφορία των κριτικών της Νέας Υόρκης, που δεν είναι οι αρχαιότεροι, αλλά σίγουρα οι επιδραστικότεροι όλων σε ό,τι αφορά το πρεστίζ και τη βαρύτητα της συλλογικής τους κρίσης.


Η ταινία που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Βενετίας και αναμένεται στις ελληνικές αίθουσες κοντά στις γιορτές δεν θριάμβευσε ακριβώς (πέρα από τη νίκη της στη μεγάλη κατηγορία της καλύτερης ταινίας), γιατί τα περισσότερα βραβεία, συγκεκριμένα από τρία, μοιράστηκαν στα δύο ανεξάρτητα φιλμ που έχουν ήδη συγκεντρώσει εγκώμια: το «Manchester by the sea», για το οποίο τιμήθηκαν ο Κέισι Άφλεκ στον α' ρόλο, η Μισέλ Γουίλιαμς στον β' και ο σκηνοθέτης Κένεθ Λόνεργκαν για το σενάριό του, και το «Moonlight» για τη σκηνοθεσία του Μπέρι Τζένκινς, την ερμηνεία του Μαερσάλα Άλι, καθώς και τη φωτογραφία του Τζέιμς Λάξτον.

Θα προβλέψει η ψήφος των κριτικών της Νέας Υόρκης τους φετινούς νικητές των Όσκαρ; Facebook Twitter
«O.J.: Made in America»


Άλλοι νικητές είναι το ντοκιμαντέρ «O.J.: Made in America», το animation «Zootopia» και το «Τόνι Έρντμαν» της Μάρεν Άντε στην κατηγορία του ξενόγλωσσου φιλμ, ενώ η παλιά αγαπημένη των Νεοϋορκέζων Ιζαμπέλ Ιπέρ κέρδισε όλες τις διεκδικήτριες (Ανέτ Μπένινγκ, Βαϊόλα Ντέιβις, Έμα Στόουν) για τις ερμηνείες της στο «Elle», αλλά και στο «L' Avenir», που αδίκως πέρασε ντούκου στους Έλληνες θεατές.


Οι κριτικοί της Νέας Υόρκης πέφτουν κατά 40% μέσα στην ταύτιση των επιλογών τους με τα Όσκαρ, με το ποσοστό αυτό να πέφτει όταν πέρσι επέμειναν στο «Κάρολ» του Τοντ Χέινς, δίνοντάς του 5 από τα μεγαλύτερα βραβεία του, αλλά η Ακαδημία, μερικούς μήνες αργότερα, το έστειλε στις τσικό κατηγορίες, με εξαίρεση τις δύο πρωταγωνίστριες, χωρίς οι υποψηφιότητες να εξαργυρωθούν σε αγαλματίδια. Ακολουθούν οι «συνάδελφοι» από το Λος Άντζελες, για να δούμε αν θα προτιμήσουν κι εκείνοι το «La La Land», ως δική τους ταινία, μια και το θέμα και το είδος ταιριάζουν στην πόλη και το Χόλιγουντ, ή θα στραφούν σε κάτι εντελώς διαφορετικό, που αγνοήθηκε μέχρι στιγμής, όπως το ταπεινό «Lion», ή τα ογκωδέστερα «Silence» του Μάρτιν Σκορσέζε και «Sully» του Κλιντ Ίστγουντ.

Θα προβλέψει η ψήφος των κριτικών της Νέας Υόρκης τους φετινούς νικητές των Όσκαρ; Facebook Twitter
«Sully»
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ