Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέο διευθυντή τον Hamish Bowles

Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter
O Hamish Bowles στο σπίτι του
0

Λίγα περιοδικά αντιστέκονται τόσο στους ανέμους των αλλαγών όσο το The World of Interiors, το οποίο έχει αλλάξει μόνο δύο εκδότες στα 40 χρόνια της ιστορίας του. Τον Ιανουάριο, θα αποκτήσει τον τρίτο του. Ο Rupert Thomas, ο επί 22 χρόνια σταθερός διευθυντής του, θα αποχωρήσει και τη θέση του θα αναλάβει ο Hamish Bowles, βετεράνος της Vogue επί 25 χρόνια και επί μακρόν συνεργάτης της Anna Wintour. (Τόσο η Vogue όσο και το World of Interiors ανήκουν στην Condé Nast, όπου η Wintour, το σπίτι της οποίας κάποτε παρουσιάστηκε στο WoI, είναι επικεφαλής περιεχομένου).

Το WoI είναι μικρό - η κυκλοφορία του κυμαίνεται γύρω στις 55.000, ασήμαντη συγκριτικά με το Architectural Digest που εστιάζει περισσότερο στις διασημότητες, το οποίο επίσης ανήκει στην Condé Nast. Το World of Interiors ιδρύθηκε το 1981 από τον Hogg, έναν πλούσιο, πλην όμως κομψό μποέμ του Λονδίνου, του οποίου ο πατέρας ήταν γιατρός της βασίλισσας, και ασχολούνταν με υπέροχα αλλά όχι υπερτέλεια αρχοντικά ("κυριαρχούσε ένα είδος φθαρμένου και με έντονη πατίνα αγγλικού εξοχικού", έγραψε ο Nicholas Coleridge, πρώην πρόεδρος του Condé Nast Britain, μετά τον θάνατο του Hogg το 2019). Αυτό πάντως με το οποίο δεν ασχολήθηκε ήταν το Χόλιγουντ, τα how-tos, η budget διακόσμηση ή, εν πολλοίς, το διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα του παραμένει υποτυπώδης, αν και διαθέτει Instagram. " Ο Hogg απεχθανόταν τις έρευνες αγοράς, τις παρεμβάσεις, οτιδήποτε εμπορικό", έγραψε ο Κόλεριτζ. "Όταν η Condé Nast αγόρασε αργότερα το αμερικανικό περιοδικό Architectural Digest, ο Hogg δήλωσε: "Τώρα ξέρουμε με βεβαιότητα ότι η Condé Nast δεν έχει γούστο". Το γούστο είναι στο μάτι του συνδρομητή, φυσικά, αλλά η διαφορά μεταξύ του WoI και του Architectural Digest, που τώρα βρίσκεται στα χέρια της επίσης απόφοιτης της Vogue και προστατευόμενης της Wintour, Amy Astley, είναι τουλάχιστον σαφής: Το τελευταίο παρουσιάζει με καμάρι τα σπίτια των Kylie Jenner, Ashton Kutcher, Serena Williams και Drake.

Όταν η Condé Nast αγόρασε το αμερικανικό περιοδικό Architectural Digest, ο διευθυντής του World of Interiors δήλωσε: "Τώρα ξέρουμε με βεβαιότητα ότι η Condé Nast δεν έχει γούστο"

Η αποστολή τoυ Bowles φαίνεται να είναι να φέρει το WoI στον κόσμο του διαδικτύου. Σύμφωνα με το δελτίο που εξέδωσε η Condé Nast για την άφιξή του, θα "οδηγήσει τη συντακτική ομάδα του World of Interiors σε μια νέα εποχή που θα τιμά τη διαχρονική κληρονομιά του περιοδικού, ενώ θα επεκτείνει την επιρροή και την εμβέλειά του στο ψηφιακό κοινό". Από πολλές απόψεις, ο Bowles φαίνεται να είναι ένας άνθρωπος του WoI πέρα για πέρα, με έναν αέρα εκλεκτικού αναχρονισμού γύρω του, ένας σχολαστικός ενδυματολόγος που επιμένει να ταιριάζει τα παντελόνια του με τις κάλτσες του - κάλτσες που φτιάχτηκαν από τους κατασκευαστές καλτσών του Πάπα, ούτε λίγο ούτε πολύ - με μια συλλογή υψηλής ραπτικής μουσειακής ποιότητας. (Η Vogue επί πολλά χρόνια εκμεταλλεύτηκε την περσόνα του, σχεδόν διακωμωδώντας τον, στέλνοντάς τον να βουτήξει στα σκουπίδια και να παίξει μπάλα με τον Amar'e Stoudemire στο όνομα της δημοσιογραφίας). Αλλά τα τελευταία χρόνια, ο Bowles έχει αναδειχθεί ως δημιούργημα της ψηφιακής εποχής, παρουσιάζοντας πολλά podcasts και εκπομπές στο YouTube για τη Vogue, όπου θα συνεχίσει ως global editor at large.

Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter
Δυο σχετικά πρόσφατα τεύχη του WOI
Το εμβληματικό World of Interiors έχει ως νέ διευθυντή τον Hamish Bowles Facebook Twitter

Η άνοδός του έρχεται σε μια στιγμή που η Condé Nast, υπό την Wintour και τον διευθύνοντα σύμβουλο Roger Lynch, συγκεντρώνει τις δραστηριότητές της. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν αποχωρήσει πολλοί από τους κορυφαίους συντάκτες της στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των συντακτών της γαλλικής, της ισπανικής, της ιταλικής και της γερμανικής Vogue, και έχουν εδραιωθεί οι παγκόσμιοι διευθυντές σύνταξης για τα επιμέρους εμβληματικά περιοδικά (η Wintour για τη Vogue, με τον Edward Enninful, τον συντάκτη της βρετανικής Vogue, να υπηρετεί ως διευθυντής σύνταξης στην Ευρώπη υπό την καθοδήγησή της, ο Astley για το Architectural Digest κ.ο.κ.). "Επικεντρωνόμαστε τώρα στο πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια εμβέλεια των σημάτων μας σε κλίμακα που δεν είχαμε ποτέ πριν", δήλωσε η Wintour στην εφημερίδα The Wall Street Journal όταν ανακοινώθηκαν αυτές οι κινήσεις τον Δεκέμβριο του 2020. Ο Bowles, και στο νέο του ρόλο, θα συνεχίσει να αναφέρεται στη Wintour.

Σε αντίθεση με τα άλλα περιοδικά, το WoI έχει μόνο μία έντυπη έκδοση, χωρίς -μέχρι σήμερα- να φιλοδοξεί να έχει τεράστια εμβέλεια. Το αν θα παραμείνει, στη νέα του εποχή, ένα ξεχωριστό κόσμημα μεταξύ των περιοδικών, είναι ένα ερώτημα που αναμφίβολα προκαλεί τριγμούς στην μποεμία των interiors. Για να μην αναφέρουμε τα γραφεία της στο Vogue House. "Είναι τόσο επιτυχημένo ως εγχείρημα, και τόσο σταθερό, που είμαι πολύ επιφυλακτικός στο να τους πιέσω προς κατευθύνσεις που δεν αισθάνονται άνετα", δήλωσε στους New York Times το 2019 ο Albert Read, διευθύνων σύμβουλος της Condé Nast Britain. "Θέλω να πω, αν η κυκλοφορία του World of Interiors ανέβαινε ξαφνικά στις 150.000, σχεδόν θα ανησυχούσα". Όσον αφορά το ψηφιακό μέλλον του, έχει ήδη 698.000 followers στο Instagram, κάτι που αποτελεί ένα ξεκίνημα.

Mε στοιχεία από το Curbed

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM