Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco

Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco Facebook Twitter
0

To αλουμίνιο βρίσκεται πλέον στην πρώτη γραμμή των υλικών δόμησης και στην ατμομηχανή της ανάπτυξής του συναντά κανείς εταιρείες με ηγετική θέση όπως η Aluminco. Αυτήν τη θέση κατακτούν όσοι θέλουν, σε πείσμα των καιρών, να είναι δημιουργικοί. «Από το 1982 η δημιουργικότητα βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρείας μας. Από τότε μας άρεσε να δοκιμαζόμαστε στα δύσκολα, με γνώμονα πάντα την αγάπη μας για το ωραίο. Αυτό το κάνουμε με οργάνωση και θέλω να πιστεύω ότι πρωτοπορούμε. Μιλάμε για το προϊόν που κατεξοχήν αποτελεί το μεγαλύτερο κομμάτι του DNA μας. Θέλω να πιστεύω ότι το δημιουργούμε με γνώμονα τις ανάγκες της αγοράς. Και μάλιστα προσπαθούμε κάθε φορά να οραματιστούμε κατά κάποιον τρόπο τις συνθήκες της αγοράς και να βρούμε τη σύγχρονη τάση, να καλύψουμε το καινούργιο. Όνειρό μας είναι να είμαστε η εταιρεία που θα παρέχει τις λύσεις. Ξεκινάμε από την προσπάθεια να αφουγκραστούμε ποια είναι η τάση και μετά ξεκινάμε την έρευνα αγοράς, η οποία γίνεται το βαρόμετρό μας». Αυτά τα λόγια ανήκουν στον CEO της εταιρείας Αργυρή Καρρά. Τα συστήματα Skyline αποτελούν το κορυφαίο δείγμα γραφής μιας εταιρείας που, όπως το έθεσε και ο επικεφαλής της, «ονειρεύεται το καλύτερο σύστημα αλουμινίου στον κόσμο».

Τα συστήματα αυτά φέρουν ανώτερα χαρακτηριστικά και αποτελούν το τέλειο εργαλείο στα χέρια του δημιουργού. Με καθαρές, minimal γραμμές και μοντέρνα αρχιτεκτονική επαναπροσδιορίζουν τα όρια του κόσμου μας. Οι φίλοι της premium κατηγορίας θα μπορούν να απολαύσουν μια σειρά συστημάτων αλουμινίου με πιο minimal σχεδίαση, αναβαθμισμένη ποιότητα, επιδόσεις αιχμής και πρωτοποριακό εξοπλισμό που δίνουν premium λύσεις σε κάθε ανάγκη με περισσότερους από 200 συνδυασμούς. Τα προϊόντα Skyline είναι ο χρήσιμος συνεργάτης κάθε αρχιτέκτονα. 

Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco Facebook Twitter
Ιδιωτική κατοικία.

Ο Αργύρης Καρράς συμπλήρωσε: 

«Με απλά λόγια, όταν οι αρχιτέκτονες σχεδιάζουν με τη νέα σειρά συστημάτων της Aluminco θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι οι λύσεις μας προσφέρουν υψηλό βαθμό ελευθερίας στη διαδικασία σχεδιασμού, ότι τηρούνται οι αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις και ότι προσφέρεται πληθώρα τυπολογιών και συνδυασμών ως απάντηση σε κάθε τεχνική πρόκληση. Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν σύνδεσμο μεταξύ των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και να αφήσουμε το όμορφο περιβάλλον να γίνει μέρος του σπιτιού. Απρόσκοπτη μετάβαση από μεγάλα παράθυρα και μεγάλες συρόμενες θύρες, καθώς και ελεύθερη σύνδεση μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών χώρων (βεράντες) επιτυγχάνονται με τη νέα premium συλλογή της Aluminco». 

Skyline is the limit

Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco Facebook Twitter
Το νέο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Τα συστήματα Skyline αποδεικνύουν πάλι ότι η Aluminco δεν σταμάτησε ποτέ να επινοεί τον εαυτό της από την αρχή, δηλαδή τα προϊόντα της. Αρκεί να πούμε ότι με το που μπήκε η δεκαετία του ’90 έγινε η πρώτη εταιρεία που διαχρονικά με τα προϊόντα της καινοτομεί και πρωτοπορεί, κάτι το οποίο τη βοηθά και στο να εξειδικεύεται σε tailor made λύσεις, όπως το νέο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Αυτές οι λύσεις, μάλιστα, εμφανίζονται πολλές φορές πριν καν παρουσιαστεί το πρόβλημα. «Φροντίζουμε τα προϊόντα μας να αφήνουν χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα. Το κομμάτι που έχει μεγάλη σημασία είναι αυτό της έρευνας που μαζί με την ανάπτυξη μάς ανοίγουν τον δρόμο προς την πρωτοπορία. Δεν το λυπόμαστε αυτό το κομμάτι του R&D που ήταν κάποτε ο “φτωχός συγγενής” των ελληνικών εταιρειών. Μια καλή ηγεσία ξέρει να ακούει και να “μυρίζεται” τις τάσεις της αγοράς. Αλλά και να επενδύει στους τομείς που την οδηγούν στην καινοτομία και το μέλλον», λέει ο Αργύρης Καρράς, εξηγώντας την επιτυχία των προϊόντων του.

Η επιτυχία της Aluminco ανέκαθεν βασιζόταν στον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και στην υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της η εταιρεία έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα των αξιών και ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη, αναλαμβάνοντας σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

It’s a green family affair

ADM The Green Issue / Ο Αργύρης Καρράς, CEO της Aluminco, αποκαλύπτει πώς η εταιρεία εξελίσσεται με καινοτομία και δημιουργικότητα

O Αργύρης Καρράς, CEO της Aluminco, μαζί με τα αδέλφια του παρέλαβαν τα ηνία της εταιρείας από τον πατέρα τους και καταφέρνουν με επιτυχία να μας κάνουν να ξεχνάμε τι υπήρχε πριν, δημιουργώντας μια επιχείρηση-υπόδειγμα πράσινης οικονομίας.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αεροδρόμιο Μακεδονία: Καινοτομία, δημιουργικότητα και design για ένα πρότζεκτ υψηλών προδιαγραφών

ADM The Green Issue / Αεροδρόμιο Μακεδονία: Καινοτομία, δημιουργικότητα και design για ένα πρότζεκτ υψηλών προδιαγραφών

Μετά από τέσσερα χρόνια μελετών και εντατικών εργασιών, το νέο «Μακεδονία» παραδόθηκε εκσυγχρονισμένο, «εξυπνότερο» και διπλάσιο σε μέγεθος. Ένα έργο του οποίου τα συστήματα αλουμινίου φέρουν την ισχυρή υπογραφή του brand Aluminco. 
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η Aluminco φυτεύει 1000 δένδρα στα Οινόφυτα

Επιχειρείν / Η Aluminco φυτεύει 1000 δένδρα στα Οινόφυτα

Στα πλαίσια σημαντικών πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η Aluminco για την κοινωνία, το περιβάλλον και τους ανθρώπους, διοργανώνει το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου,12μμ, στα Οινόφυτα, σε συνεργασία με την We4all την πρώτη δενδροφύτευση.
THE LIFO TEAM
ALUMINCO: Τρεις άξονες δράσης για την αντιμετώπιση των συνεπειών και των απωλειών από τις πυρκαγιές.

Επιχειρείν / ALUMINCO: Τρεις άξονες δράσης για την αντιμετώπιση των συνεπειών και των απωλειών από τις πυρκαγιές.

Η Aluminco εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή και αλληλεγγύη της προς τους πυρόπληκτους στην Εύβοια, την Αττική και την Πελοπόννησο που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ