Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως! Facebook Twitter

Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως!

0

— Γιατί Site-Specific;

Επειδή ασχολούμαστε με οποιαδήποτε μορφή τέχνης δημιουργείται με σκοπό να υπάρχει ή να τοποθετηθεί σε έναν συγκεκριμένο χώρο-περιβάλλον.


— Τι είναι τo φως για σας;

Η αρχική αναζήτηση για την επάρκεια του φωτός εξελίχθηκε σε μια σχέση απρόσμενα συναρπαστική. Σαν μια επιδίωξη, θα έλεγα, να πιάσω μια ιδανική κατάσταση μετά το φυσικό φως, το meta-φως.


— Και τι ακριβώς κάνετε;

Μας αρέσει να μπλεκόμαστε με το αρχιτεκτονικό έργο κατά τη διαμόρφωση της ιδέας. Να δουλεύουμε με δείγματα φωτιστικών σωμάτων, να βλέπουμε ζωντανά πώς το τεχνητό φως μιας πηγής αλληλεπιδρά με μια συγκεκριμένη επιφάνεια σε έναν χώρο και πώς θα βρούμε τρόπους να βελτιώσουμε την τελική αίσθηση από τη συνολική μας πρόταση. Τα πιο αγαπημένα έργα, συνήθως, είναι και τα πιο μικρά!

Συνεργαζόμαστε με σημαντικά brands του χώρου, αλλά παράλληλα διαπιστώσαμε τη μεγάλη ανάγκη για ευελιξία και προϊόντα με ιδανικότερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σε συνδυασμό με το πάθος για την τέλεια εφαρμογή του προϊόντος μας ώθησε στη λογική να δημιουργήσουμε δικά μας φωτιστικά προϊόντα-custom lights.


— Πώς αντιλαμβάνεστε την εταιρική σας θέση;

Μέσα από τη SITE-SPECIFIC προσπαθώ να εκπληρώσω ένα όραμα που δεν μπορούσα να υλοποιήσω στις προηγούμενες εταιρείες για τις οποίες εργάστηκα. Στον εταιρικό μας πυρήνα υπάρχει η αντίληψη της δημιουργικής προσέγγισης, του ποιοτικού σχεδιασμού σε όλο το φάσμα και το είδος των ενεργειών της εταιρείας: από την ταυτότητα του brand της, την παρουσία σε εκθέσεις, στις οποίες λαμβάνει μέρος, και τον ιδιαίτερο χώρο όπου στεγάζεται και δεν θυμίζει σε τίποτα ένα τυποποιημένο κλασικό lighting showroom –ο οποίος έχει βραβευτεί σε διαγωνισμούς– μέχρι τα προϊόντα της και κυρίως τους ανθρώπους της, οι οποίοι είναι αυτοί που δίνουν πραγματική ουσία στο brand και καλούνται να υπηρετήσουν σε καθημερινή βάση τις αξίες της. 

Γιώργος Σαμολαδόπουλος Facebook Twitter
Γιώργος Σαμολαδόπουλος. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Πόσο επηρεάζει ένα καλό design φωτιστικό;

Συνεργαζόμαστε με σημαντικά brands του χώρου, αλλά παράλληλα διαπιστώσαμε τη μεγάλη ανάγκη για ευελιξία και προϊόντα με ιδανικότερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σε συνδυασμό με το πάθος για την τέλεια εφαρμογή του προϊόντος μας ώθησε στη λογική να δημιουργήσουμε δικά μας φωτιστικά προϊόντα-custom lights. Ορείχαλκος, αλουμίνιο, πέτρα, πηλός, γύψος, χαρτί, μάρμαρο, τσιμέντο, είναι υλικά με τα οποία, με άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο, έχουμε καταπιαστεί για να δημιουργήσουμε φωτιστικά.  Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, ο παραγόντας αυτού που λέμε καλό product design ξεκίνησε να με προβληματίζει έντονα και να παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη δομή και στον προσανατολισμό μας ως εταιρείας. Η μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή και στη σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, οι οποίες και στον χώρο του φωτισμού έχουν φέρει πολύ μεγάλες προκλήσεις. Μένει μόνο να τις κατανοήσουμε και να τις εφαρμόσουμε.

Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως! Facebook Twitter
Σπίτι στη Σέριφο, Mold Architects. Φωτ.: Γ. Γερόλυμπος
Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως! Facebook Twitter
Ilya Botanic Suites @Αlvarovaldecantos/ Α31 ARCHITECTURE CONSTRUCTION (Πραξιτέλης Κονδύλης αρχιτέκτονας, Παναγιώτης Καρράς υπεύθυνος κατασκευής)
Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως! Facebook Twitter
@Αlvarovaldecantos Α31 ARCHITECTURE CONSTRUCTION (Πραξιτέλης Κονδύλης αρχιτέκτονας, Παναγιώτης Καρράς υπεύθυνος κατασκευής)
Site-Specific: Φως, περισσότερο (φυσικό) φως! Facebook Twitter
@MARTHA VOSDOU/ Α31 ARCHITECTURE CONSTRUCTION (Πραξιτέλης Κονδύλης αρχιτέκτονας, Παναγιώτης Καρράς υπεύθυνος κατασκευής)
 
Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Design / Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Συνδυάζοντας τον τρόπο που διακοσμούσαν τα αρχαία ελληνικά αγγεία με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις κινεζικές πορσελάνες και φέρνοντάς τα όλα αυτά στο σήμερα, η βραβευμένη Κύπρια εικονογράφος δημιουργεί κεραμικά έργα που δεν μοιάζουν με άλλα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ