Ταξίδι στον χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι

Ταξίδι στον χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
0

Το αρχιτεκτονικό στούντιο OMA του Ρεμ Κούλχαας δημιούργησε ένα pop-up κατάστημα για την Tiffany & Co στο Παρίσι, το οποίο παρουσιάζει μια ποικιλία κομματιών από την 185χρονη ιστορία του κοσμηματοπωλείου.

Το pop-up λειτουργεί ως ένας συνδυασμός μπουτίκ και έκθεσης, προβάλλοντας κομμάτια Tiffany από το παρελθόν και το παρόν. Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.

Μπαίνοντας στο κατάστημα, οι επισκέπτες μπαίνουν σε μια ροτόντα με βαθύ μπλε χρώμα όπου η Tiffany & Co παρουσιάζει μερικά σχέδια κοσμημάτων από τα αρχεία της.

Τα κομμάτια παρουσιάζονται μέσα σε επιτοίχιες κόγχες ή μέσα σε πυραμιδοειδείς γυάλινες θήκες επάνω σε ογκώδη βάθρα. Μεγάλες οθόνες προβάλλουν μεγεθυμένες εικόνες των σχεδίων, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να ρίξουν μια ματιά στις μικρότερες λεπτομέρειές τους.

Η Tiffany & Co έχει πλούσια ιστορία τόσο στην κατασκευή κοσμημάτων όσο και στον σχεδιασμό προϊόντων. Εκτός από μια ευκαιρία να ανακαλύψει κάποιος την τελευταία συλλογή της Tiffany, η επίσκεψη στο κατάστημα είναι ένα ταξίδι στον χρόνο.

Ένας μικρός διάδρομος οδηγεί τους επισκέπτες σε ένα δωμάτιο σε χρυσό χρώμα, όπου εκτίθεται η τρέχουσα συλλογή της Tiffany & Co. Στην περιφέρεια του χώρου, έχει δημιουργηθεί μια μικρή γωνιά καθιστικού με μερικές απαλές ροζ πολυθρόνες και πουφ. Ένα κρεμαστό φωτιστικό-αντίκα από βιτρό απηχεί τις λάμπες που σχεδίασε ο πρώτος διευθυντής σχεδιασμού της Tiffany & Co Louis Comfort Tiffany στις αρχές του 1900. Σε αρμονία με αυτό το θέμα προστέθηκε επίσης στην πρόσοψη του pop-up καταστήματος μια επένδυση από ψεύτικο βιτρό.

Μια βελούδινη αψίδα οδηγεί στην τελευταία αίθουσα του καταστήματος, όπου πραγματοποιούνται τα ραντεβού για τα πολυτελή κοσμήματα.

Αυτός ο μικρότερος, πιο οικείος χώρος διαθέτει μεταλλικούς τοίχους και μπλε χαλί το χρώμα του οποίου βαθμιαία βαθαίνει σε ένα πιο σκούρο μπλε καθώς οι επισκέπτες επιστρέφουν στην είσοδο του καταστήματος.

Το pop-up κατάστημα της Tiffany & Co στο Παρίσι θα παραμείνει ανοιχτό έως τον Μάιο του 2023 και θα ανανεώνεται διακριτικά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ώστε να αντικατοπτρίζει τις νέες συλλογές της μάρκας καθώς αυτές εκτίθενται.

Η OMA έχει αναλάβει τη μεγάλη ανακαίνιση του καταστήματος-ναυαρχίδα της μάρκας κοσμημάτων στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Στο πλαίσιο του έργου θα προστεθεί ένας τριώροφος γυάλινος όγκος στην οροφή του κτιρίου, ο οποίος θα παρέχει χώρο για εκθέσεις και εκδηλώσεις.

Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Ταξίδι στο χρόνο μέσα στο pop-up κατάστημα του οίκου Tiffany στο Παρίσι Facebook Twitter
Tiffany Temporary Store Paris / OMA. Φωτο: Benoit Florençon, courtesy of OMA
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

KaDeWe: Ο Ρεμ Κούλχαας αλλάζει το εσωτερικό ενός ιστορικού πολυκαταστήματος στην καρδιά του Βερολίνου

Design / KaDeWe: Ο Ρεμ Κούλχαας αλλάζει το εσωτερικό ενός ιστορικού πολυκαταστήματος στην καρδιά του Βερολίνου

Η πρόταση του Κούλχαας ήταν να χωριστεί ο χώρος σε τέσσερα μεγάλα τετράγωνα, το καθένα με διαφορετικές αρχιτεκτονικές και εμπορικές ιδιότητες, που απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά: κλασικό, πειραματικό, νέο, γενικό.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.