Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Έμπνευση μου δίνουν η αρχαία μυθολογία και το αρχαίο θέατρο. Η ιδέα του χρόνου συνολικά. Μου αρέσει να παίρνω αρχαία στοιχεία, ιστορίες, φιγούρες, και να τα μετατρέπω σε μοντέρνα εικονογράφηση.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala

0

Η Amanda Galal είναι μια νεαρή καλλιτέχνης και designer που κατάγεται από την Αίγυπτο και την Κύπρο. Τα έργα της είναι πολύ ιδιαίτερα, με αναφορές στην ποπ αρτ αλλά και στις αιγυπτιακές τοιχογραφίες, εμπνευσμένα από τις διαφορετικές κουλτούρες που έχει στο αίμα της και την κληρονομιά που κουβαλάει ως μισή Αιγύπτια και μισή Ελληνίδα.

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα μέχρι τα 14 και μετά μετακόμισα στο Κάιρο για 4 χρόνια, όπου η ζωή μου άλλαξε πάρα πολύ» λέει, «λόγω κουλτούρας, νοοτροπίας των ανθρώπων και συνήθειας.

Από μικρή ασχολιόμουν με την ζωγραφική απλά στο Κάιρο υπήρξαν πολλοί καθηγητές μου που βλέπαν κάτι παραπάνω στα σχέδια μου πέρα από "ένα καλό χέρι", και με ενθάρρυναν να το ψάξω. Και αυτό ακριβώς έκανα.

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξεχνούν τις ρίζες τους, τις αξίες και το πώς φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και έτσι τα έργα μου λειτουργούν σαν μια φιλική υπενθύμιση της προέλευσης και των πεποιθήσεων μας. Έχει ενδιαφέρον να επιστρέφεις από το παρελθόν στο παρόν

Μια κατεύθυνση που πήρα στο σχολείο ήταν Καλές Τέχνες και παράλληλα ξεκίνησα να κάνω μαθήματα και να συνεργάζομαι με καλλιτέχνες στο Κάιρο για να εξελιχθώ και για να μάθω τα βασικά απ' όλες τις πλευρές».

— Το οικογενειακό περιβάλλον σου τι σχέση έχει με την τέχνη;

Η οικογένεια μου έχει σχέση με την τέχνη αλλά με λίγο διαφορετική κατεύθυνση, περισσότερο όσον αφορά τη μόδα & τη μουσική.

 

— Με ποια ιδιότητα συστήνεσαι;
Έμεινα στο Κάιρο μέχρι να αποφοιτήσω και να γυρίσω στην Ελλάδα για να ξεκινήσω τις σπουδές μου με επίκεντρο την Γραφιστική στα T.E.I Αθήνας. Οπότε η ιδιότητά μου χωρίζεται στα δύο, κατά κάποιον τρόπο. Γραφίστρια την μέρα, καλλιτέχνης το βράδυ. Πολλές φορές συνδυάζονται και τα δύο μαζί, άσχετα αν πολλοί δεν πιστεύουν ότι γίνεται. Για μένα δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

— Το graphic design γιατί σε ενδιέφερε;

Το graphic design ξεκίνησε να με ενδιαφέρει από την στιγμή που ένας από τους καλλιτέχνες-δασκάλους που είχα στην Αίγυπτο, μου είπε πως η ζωγραφική είναι ένα μέσο για να κάνεις τα πράγματα πιο όμορφα, ακόμα και σε αντικείμενα.

Πήρε μια παλιά συλλεκτική συσκευασία της Coca Cola που ήταν τριγύρω και μου έδειξε πού αλλού και πώς αλλιώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τη ζωγραφική. Και ο συνδυασμός μου άρεσε, το να φτιάχνεις κάτι στο χέρι και μετά να το μετατρέπεις ψηφιακά και σε κάτι χειροπιαστό.

Θα είμαι πάρα πολύ ειλικρινής, η τέχνη είναι ένα πολύ ακριβό επάγγελμα στο οποίο μπορείς πολύ εύκολα να πέσεις έξω. Έτσι επέλεξα το σταθερό, την γραφιστική, ως πρωταγωνιστή και την τέχνη στα παρασκήνια μέχρι να βρω το στυλ μου, για να καταλήξω στο κάτι το οποίο όταν το βλέπεις καταλαβαίνεις ότι «αυτός είναι ζωγραφική της Galal».

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Μια κατεύθυνση που πήρα στο σχολείο ήταν Καλές Τέχνες και παράλληλα ξεκίνησα να κάνω μαθήματα και να συνεργάζομαι με καλλιτέχνες στο Κάιρο για να εξελιχθώ και για να μάθω τα βασικά απ' όλες τις πλευρές.


— Με τη ζωγραφική από πότε ασχολείσαι;
Δεν θυμάμαι πότε άρχισα να ασχολούμαι με τη ζωγραφική, αλλά θυμάμαι ότι ήμουν φρικτή σε όσα έκανα, παρόλο που όλοι γύρω μου μου έλεγαν ότι ήμουν καλή. Δεν υπήρξε κάποιος λόγος, άρχισα απλά να κάνω μουντζούρες και στη συνέχεια αυτό αναπτύχθηκε.

Ο Σαλβαδόρ Νταλί είναι η κύρια έμπνευσή μου και πάθος μου. Μακάρι να μπορούσα να μπω στο μυαλό του. Άλλοι αγαπημένοι μου είναι ο Άντι Γουόρχολ, η Ταμάρα ντε Λέμπιτσκα και ο Κλοντ Μονέ. Έμπνευση μου δίνουν η αρχαία μυθολογία και το αρχαίο θέατρο. Η ιδέα του χρόνου συνολικά. Μου αρέσει να παίρνω αρχαία στοιχεία, ιστορίες, φιγούρες, και να τα μετατρέπω σε μοντέρνα εικονογράφηση.

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξεχνούν τις ρίζες τους, τις αξίες και το πώς φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και έτσι τα έργα μου λειτουργούν σαν μια φιλική υπενθύμιση της προέλευσης και των πεποιθήσεων μας. Έχει ενδιαφέρον να επιστρέφεις από το παρελθόν στο παρόν.


— Στο Λονδίνο πώς βρέθηκες;
Στο Λονδίνο πήγα να κάνω το μάστερ μου από το 2015 μέχρι το 2017 και να εκπληρώσω ένα από τα όνειρά μου, να κάνω ένα MA σε Graphic Branding & Identity στο UAL: London College of Communications. Έμεινα εκεί για σχεδόν δυο χρόνια αλλά ένιωσα ότι έμεινα δέκα, αφού είχα απίστευτη πρόοδο και επέστρεψα στην Ελλάδα διαφορετικός άνθρωπος.


— Πώς συνδυάζεται η τέχνη και το graphic design με τη διαφήμιση;
Δεν ξέρω ποτέ πώς να απαντήσω αυτή την ερώτηση, εκτός, ίσως, με την ωμή αλήθεια. Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, η τέχνη είναι ένας πολύ πιο δύσκολος τρόπος να ζήσεις μία άνετη ζωή. Το να συνδυάσεις την τέχνη και το design σου δίνει μια γεύση των δυο κόσμων και χρειάζεται ο ένας τον άλλο για συμπληρωθούν. Στο μυαλό μου υπάρχουν δυο μισά και η διαφήμιση είναι μια πλατφόρμα όπου όλα συμβαίνουν.

— Ποια ανάγκη σου ικανοποιεί η τέχνη;
Η τέχνη ήταν πάντα ο τρόπος διαφυγής μου, το μέρος όπου καταφεύγω για να ξεφύγω από την άσχημη πραγματικότητα. Ακούγεται καταθλιπτικό αλλά στην πραγματικότητα είναι κάτι θετικό που βελτιώνει τον τρόπο ζωής μου και με ηρεμεί. Μεγαλώνοντας έχω αισθανθεί αρκετά πιεσμένη με διάφορους τρόπους και η τέχνη ήταν το μοναδικό πράγμα που δεν είχε κανόνες και όρια.


— Μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο;
Σίγουρα. Δεν θα ήμουν αυτό που είμαι σήμερα. Είμαι αρκετά έντονη, ειλικρινής και χαοτική ως χαρακτήρας -απ' ό,τι μου λένε. Αλλά δεν είμαι άνθρωπος που εκφράζεται εύκολα όταν πρόκειται να μιλήσω για τα προβλήματα και συναισθηματά μου. Η διατύπωση ήταν πάντα ένα θέμα για μένα. Έτσι, αντί γι' αυτό, ζωγραφίζω και αφήνω τους άλλους να ερμηνεύσουν αυτό που μπορούν μέσα από τους πίνακές μου.

— Ποιο είναι το πιο μεγάλο σου όφελος από αυτό που κάνεις;
Μου αρέσει πολύ όταν ακούω πως διαφορετικά άτομα θέλουν στον χώρο τους ένα κομμάτι μου. Κάθε πίνακας αποτελείται από ένα κομμάτι μου, και το να θέλει κάποιος να έχει ένα μέρος της Αμάντα Γκαλάλ είναι η πιο μεγάλη τιμή για μένα, επειδή βλέπουν κάτι που οι άλλοι δεν μπορούν να δουν. Και αυτοί είναι που με ενδιαφέρουν και κάνουν τη διαφορά στη ζωή μου.

— Πώς τα βλέπεις τα πράγματα στα εικαστικά και στο design αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα;

Νομίζω ότι είμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου όλοι γίνονται δημιουργικοί εξαιτίας των δυσκολιών που συναντάμε γύρω μας. Από πίνακες μέχρι αντικείμενα, όλοι δημιουργούν, ο καθένας και κάτι διαφορετικό.

Έτσι υπάρχουν πολλά δημιουργικά κέντρα, πολλά επιτελεία επιστημονικά, πολλές πρωτοβουλίες και οργανισμοί που αναζητούν τις ίδιες προσπάθειες με πολλούς τρόπους.

Η Ελλάδα είναι το σωστό μέρος να ζεις αν είσαι εικαστικός ή designer. Έχουμε εξελιχθεί πάρα πολύ και θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, καταφέρνουμε να κάνουμε όμορφα πράγματα, ακόμα και αν δεν μπορείς να τα δεις ακόμη στο βαθμό που συμβαίνει σε άλλες χώρες.

— Πες μου μερικά πράγματα για τη δουλειά σου. Έχεις εκθέσει;
Βασικά έχω αρκετές σειρές, καναδυο έχουν εκτεθεί στην Blender Gallery αλλά η κύρια και πρώτη μου έκθεση ήταν στην Iris Gallery από 8/3/2018 μέχρι τις 8/4/2018, όπου εκτέθηκαν τα πιο πολλά έργα μου.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η τέχνη ήταν πάντα ο τρόπος διαφυγής μου, το μέρος όπου καταφεύγω για να ξεφύγω από την άσχημη πραγματικότητα.

— Εκτός από τον καφέ, τι άλλες αδυναμίες έχεις;
Η αλήθεια είναι ότι ο καφές είναι η αδυναμία μου, αλλά εκτός από αυτό μου αρέσει να ταξιδεύω πολύ, να βλέπω νέα πράγματα και μέρη, το θεωρώ αυτό πολύ σημαντικό, το να γνωρίζω νέους ανθρώπους, να μοιράζομαι ιδέες και να συνεργάζομαι σε μικρά πρότζεκτ. Μου αρέσει να πειραματίζομαι, όσον αφορά την τέχνη, με διαφορετικά υλικά, εξοπλισμό κλπ.

Τώρα, από δραστηριότητες, έπαιζα τένις, ποδόσφαιρο και έκανα ιππασία, αλλά ο χρόνος δεν μου το επιτρέπει πια. Το πιάνο είναι μια άλλη αδυναμία που έχω, αν και είμαι λίγο ντροπαλή για να παίξω σε κόσμο γιατί δεν εξασκούμαι αρκετά. Τέλος, το θέατρο είναι η αγαπημένη μου έξοδος. Είναι ταξίδι στο χρόνο για μένα.


— Τι σε ενοχλεί πιο πολύ γενικά γύρω σου;
Νομίζω ότι αυτό που με θυμώνει πιο πολύ είναι η έλλειψη συμπόνοιας, η ανειλικρίνεια των ανθρώπων και πώς πολλοί προσβλέπουν στην αποτυχία των άλλων, είτε στην καριέρα είτε στην προσωπική ζωή. 

Δεν έχω προσδοκίες από τίποτα ή κανέναν, επειδή έτσι δεν απογοητεύεσαι και όταν όντως σου συμβαίνει κάτι καλό τότε εκπλήσσεσαι ευχάριστα. Αυτό που είναι κλειδί για μένα είναι η αφοσίωση.

— Ποια θα ήταν μια ιδανική συνέχεια για σένα;
Ιδανικά, μακροπρόθεσμα θα ήθελα να έχω το δικό μου στούντιο όπου η τέχνη και το design να γίνονται με ανθρώπους που θέλουν να προοδεύσουν μαζί μου, με παρόμοια νοοτροπία και όραμα. Στο κοντινό μέλλον ανυπομονώ να κάνω άλλη μία έκθεση.


— Τι δουλεύεις αυτή τη στιγμή;
Οι νέες σειρές που έρχονται είναι η Αρχαία Αιγυπτιακή Μυθολογία ως πρωταγωνίστρια και κάποιες πιο pop σειρές σειρές κατά δεύτερον. Ελπίζω ότι από τον Οκτώβριο θα υπάρξει και άλλη μια έκθεση.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Νομίζω ότι είμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου όλοι γίνονται δημιουργικοί εξαιτίας των δυσκολιών που συναντάμε γύρω μας. Από πίνακες μέχρι αντικείμενα, όλοι δημιουργούν, ο καθένας και κάτι διαφορετικό.
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter

Info

Περισσότερα για τη δουλειά της Amanda Galal μπορείτε να βρείτε στην προσωπική της σελίδα.

 

 

0

M. Hulot

O M.Hulot είναι διευθυντής της έντυπης LIFO και δουλεύει σε αυτήν από το πρώτο φύλλο της

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Βαγγέλης Μπαλής δημιουργεί κεραμικούς σάτυρους που του μοιάζουν

Εικαστικά / Ο Βαγγέλης Μπαλής δημιουργεί κεραμικούς σάτυρους που του μοιάζουν

Ένας νέος καλλιτέχνης δημιουργεί μοναδικά αντικείμενα ανάλογα με τη διάθεσή του, ονειρεύεται έναν χώρο όπου θα δημιουργεί απερίσπαστος και δεν τον νοιάζει καθόλου να βιοποριστεί από την τέχνη.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μια νέα έκθεση με χαρακτικά της ώριμης περιόδου της Βάσως Κατράκη

Εικαστικά / Βάσω Κατράκη: Η τέχνη της συγκινεί ακόμα

Έργα της σημαντικής Ελληνίδας χαράκτριας που παραπέμπουν στη βία της δικτατορίας, αλλά και άφυλες μορφές της όψιμης περιόδου της με αναφορά στην ελληνική αρχαιότητα, που υπερβαίνουν το ατομικό και γίνονται μέρος της συλλογικής μνήμης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τι απέγινε η πρωτοπορία στην τέχνη;

Εικαστικά / Τι απέγινε η πρωτοπορία στην τέχνη;

Ο κόσμος της σύγχρονης τέχνης έχει καταντήσει να μοιάζει με τσίρκο. Αλλά ο πραγματικός κακός της ιστορίας δεν είναι οι καλλιτέχνες, αλλά η σύγχρονη αγορά της τέχνης, η αξία της οποίας ξεπερνά πλέον τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως
THE LIFO TEAM
Ο Άνσελμ Κίφερ αποτίνει φόρο τιμής στον Βαν Γκογκ

Εικαστικά / Ο Άνσελμ Κίφερ αποτίνει φόρο τιμής στον Βαν Γκογκ

Μια νέα έκθεση στο Άμστερνταμ με πρόσφατα έργα του Κίφερ αναδεικνύει τη σύνδεσή του με τον Βαν Γκογκ και προκαλεί ήδη πολλές συζητήσεις. Ο σπουδαίος Γερμανός καλλιτέχνης εμπνέεται σταθερά, εδώ και 60 χρόνια, από τον Ολλανδό ζωγράφο. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Helmut Lang: What remains behind

Εικαστικά / Helmut Lang: Από το θρυλικό rubber dress στα πρωτόγονα γλυπτά του

Ο καλλιτέχνης και πρώην σχεδιαστής μόδας διατηρεί την προσήλωσή του στα υλικά και παρουσιάζει γλυπτά που θίγουν τη διαρκή εμμονή του με το θέμα της μνήμης, σε ένα σπίτι-σύμβολο του μοντερνισμού στο Λος Άντζελες.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
62 λεπτά με τον Ανέστη Ιωάννου

Εικαστικά / Από τη Νεφελοκοκκυγία στο skate και το τζιν: Το Εικαστικό Σύμπαν του Ανέστη Ιωάννου

Ο νεαρός εικαστικός αναζητά μια νέα μορφή ελευθερίας και απογείωσης, συνδέοντας τη δυναμική της street culture με την ουτοπία των Ορνίθων και των τσαρουχικών ονείρων, αναζητώντας μια έξοδο από το αστικό τραύμα σε έναν κόσμο γεμάτο δυνατότητες και φαντασία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο καινοτόμος κεραμίστας–γλύπτης Brian Rochefort παρουσιάζει στην Αθήνα νέα του έργα

Εικαστικά / Brian Rochefort: Ο ριζοσπάστης της κεραμικής παρουσιάζει τα νέα του έργα στην Αθήνα

Είναι διάσημος για τη δημιουργία μεγάλων, ζωηρών κεραμικών γλυπτών με μοναδικές υφές και αφηρημένα μοτίβα, ενώ οι συνθέσεις του ισορροπούν μεταξύ αταξίας και αρμονίας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα ιστορικά έργα του Κώστα Πανιάρα από βινύλ σε μια νέα έκθεση

Εικαστικά / Τα ιστορικά έργα του Κώστα Πανιάρα από βινύλ σε μια νέα έκθεση

Το βινύλιο υποκαθιστά το χρώμα σε μια σειρά έργων που παρουσιάστηκαν με μεγάλη επιτυχία τη δεκαετία του ’80 στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη από τον Αλέξανδρο Ιόλα. Σαράντα χρόνια μετά, η γκαλερί The Breeder τα επανασυστήνει στο κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατσαδιώτης

Εικαστικά / «Tα έργα μου είναι σκοτεινά, αλλά δεν τα έχω σκεφτεί ποτέ ως προκλητικά»

Μία μέρα μετά τον βανδαλισμό των έργων του από τον βουλευτή της Νίκης, ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης μιλά στη LiFO για τη δουλειά του που προκάλεσε τέτοιες αντιδράσεις σε συγκεκριμένες ομάδες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια πολύ καλή ιδέα, τέλεια εκτελεσμένη»: Η προφορική ιστορία των Λέλουδων 

Εικαστικά / «Μια πολύ κακή ιδέα, τέλεια εκτελεσμένη»: Η προφορική ιστορία των Λέλουδων 

Πώς η ανάγκη μιας κολεκτίβας καλλιτεχνών για χώρο εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο φιλόξενα κουίρ σποτ στο κέντρο της πόλης: Μέσα από τις αφηγήσεις των παιδιών που το έφτιαξαν και το έζησαν.  
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Καμία σύμβαση δεν μπορούσε να περιορίσει τον Leigh Bowery

Εικαστικά / Καμία σύμβαση δεν μπορούσε να περιορίσει τον Leigh Bowery

Η Tate Modern φέρνει στις αίθουσές της μια έκθεση για έναν «larger than life» περφόρμερ. Η πορεία του νεαρού αγοριού από το ήσυχο προάστιο Sunshine της Μελβούρνης που έγινε παγκοσμίως διάσημη προσωπικότητα στον χώρο του πολιτισμού, χάρη στον εξωφρενικό, πολύπλοκο και δημιουργικό χαρακτήρα του και άφησε ανεξίτηλο και αδιαμφισβήτητο αποτύπωμα στη σύγχρονη τέχνη και πέρα από αυτήν. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μέσα στο ατελιέ του Γιάννη Μόραλη

Εικαστικά / Μέσα στο ατελιέ του Γιάννη Μόραλη

Η ανιψιά του μεγάλου ζωγράφου, Χριστίνα Μόραλη, ανοίγει για πρώτη φορά τις πόρτες του ανακαινισμένου εργαστηρίου του στην Αθήνα για να μας ξεναγήσει σε όλους τους χώρους αλλά και να μας δείξει άγνωστα έργα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η μεγαλύτερη αναδρομική για τον David Hockney έρχεται στο Παρίσι

Εικαστικά / Η μεγαλύτερη αναδρομική για τον David Hockney έρχεται στο Παρίσι

Ένας από τους κορυφαίους εν ζωή καλλιτέχνες της Βρετανίας, και από τους πιο ακριβούς, θα δει στα 87 του χρόνια να οργανώνεται τον Απρίλιο η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα αναδρομική έργων του στη δεύτερη πατρίδα του, τη Γαλλία, στο Fondation Louis Vuitton.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η μαγεία των Cabinets of Curiosities και ο φόβος του κενού σε μια έκθεση

Εικαστικά / Η μαγεία των Cabinets of Curiosities και ο φόβος του κενού σε μια έκθεση

Μια σύγχρονη και κριτική ανάγνωση των θαυμαστών ερμαρίων με αξιοπερίεργα αντικείμενα της Αναγέννησης από 78 σύγχρονους εικαστικούς, με «αφηγήσεις» ενός φανταστικού κόσμου και τις αντιστοιχίες του στις πραγματικότητες του σήμερα, στο MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ