15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Απόψε αυτοσχεδιάζουμε, Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας
0

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε

Ο πολυδιάστατος σκηνοθέτης Δημήτρης Μαυρίκιος, γνώστης σε βάθος της περίπτωσης Πιραντέλλο, έφερε πέρσι τον Σικελό δραματουργό στο Εθνικό Θέατρο με μια παράσταση ύμνο στο θέατρο και στους ανθρώπους του. Η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και οι ερμηνείες της Ράνιας Οικονομίδη, της Λυδίας Φωτοπούλου και του Γιάννη Βογιατζή ισχυροποίησαν ακόμα περισσότερο το έργο που επιστρέφει στη σκηνή στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Από 18 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Θέατρο.

Ξύπνα Βασίλη

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Πιστός στην ιδιόχειρη θεατρική του φόρμα, ο Άρης Μπινιάρης φέρνει στη σκηνή την ατμόσφαιρα των σίξτις με διάθεση ευρηματική. Εμβαθύνει, βλέπει πέραν της εξιδανικευμένης εγγραφής μιας εποχής στο συλλογικό ασυνείδητο. Με ματιά σύγχρονη αποκρυπτογραφεί το ιδιότυπο ύφος του Δημήτρη Ψαθά που μιλά για τα «σοβαρά» μπλέκοντας το γέλιο με το σφίξιμο στο στομάχι.

Από 2 Οκτωβρίου στο Εθνικό θέατρο.

Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Είναι 7 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα. Ο 15χρονος Κρίστοφερ στέκεται δίπλα στον σκοτωμένο σκύλο της γειτόνισσάς του, της κ. Σίαρς, που τον έχουν καρφώσει με ένα δικράνι. Η κ. Σίαρς θα καλέσει την αστυνομία, και ο Κρίστοφερ για πρώτη φορά στη ζωή του θα οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα, όπου θα του γίνει σύσταση. Παρά την απαγόρευση του πατέρα του, ο Κρίστοφερ αποφασίζει να λύσει το μυστήριο του σκοτωμένου σκύλου, γιατί πιστεύει πως ο δολοφόνος πρέπει να βρεθεί και να τιμωρηθεί. Το ξεχωριστό μυθιστόρημα του Mark Haddon σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος με τον Γιάννη Νιάρρο στον ρόλο του 15χρονου εφήβου με αυτισμό.

Από 2 Οκτωβρίου στο θέατρο Τζένη Καρέζη.

Η αρχή του Αρχιμήδη

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Με επίκαιρο θέμα και εξαιρετική ερμηνεία από τον Μιχάλη Συριόπουλο «Η αρχή του Αρχιμήδη» έκανε αίσθηση την περασμένη σεζόν. Το έργο του καταξιωμένου Ισπανού Ζουσέπ Μαρία Μιρό ξεκινά με την υποψία σεξουαλικής παρενόχλησης ενός παιδιού από έναν δάσκαλο κολύμβησης και συνεχίζει με μια σειρά εκρηκτικών συζητήσεων για να έρθουν στην επιφάνεια καχυποψίες, προκαταλήψεις και φόβοι.

Από 3 Οκτωβρίου στο Skrow.

Ο Θείος Βάνιας

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Ο θείος Βάνιας σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη, που συζητήθηκε πολύ την περασμένη σεζόν, εντάσσεται στο ρεπερτόριο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και παρουσιάζεται στο Bios. Στο κλασικό έργο του Τσέχωφ τους κεντρικούς ρόλους ενσαρκώνουν ο Κώστας Κουτσολέλος, η Ανθή Ευστρατιάδου, η Σύρμω Κεκέ και ο Γιωργής Τσαμουρακάκης.

Από 2 Οκτωβρίου στο Bios.Main.

Το Ξύπνημα της Άνοιξης

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Το ρέκβιεμ του Βέντεκιντ για το στραγγαλισμό της αθωότητας που καταγγέλλει τη συντηρητική κοινωνία σκηνοθετεί ο Δημήτρης Καραντζάς. Μέσα από σύντομες, αποσπασματικές εικόνες, παρακολουθούμε μια γενιά εφήβων να έρχονται αντιμέτωποι με τη διερεύνηση της σεξουαλικότητας, τη φιλία, το ρομαντισμό, τη βία, την αυτοκτονία, τον έρωτα και να ωθούνται εντέλει στον αφανισμό, μέσα από την πάλη τους να αναπνεύσουν σε μια ασφυκτική κοινωνία που προτείνει τη στέρηση της ανθρώπινης ιδιότητας.

Από 7 Οκτωβρίου στο Θέατρο Νέου Κόσμου.

Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Αγγελική Κοκκοβέ


Έργο με έντονο χιούμορ, εκρηκτικούς χαρακτήρες, πανέξυπνους διαλόγους, σκληρότητα, αλλά ταυτόχρονα μεγάλη τρυφερότητα, η «Γίδα» του Εντουαρντ Άλμπι καταπιάνεται με όλα τα κρίσιμα ερωτήματα που βασανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο. Το τελευταίο έργο (2000) του βραβευμένου με τέσσερα Πούλιτζερ Αμερικάνου συγγραφέα σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης.

Από 7 Οκτωβρίου στο Θησείον.

Γιούγκερμαν

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου


Ο Γιάννης Στάνκογλου και ένα cast 20 πρωταγωνιστών, με μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αντικαταστάσεις, θα ξαναζωντανέψουν την συναρπαστική ιστορία του Φιλανδού «αλήτη αριστοκράτη». Το εμβληματικό μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση, ανεβαίνει ξανά από τον Οκτώβριο στο θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου και διασκευή του βραβευμένου ποιητή Στρατή Πασχάλη.

Από 9 Οκτωβρίου στο Πορεία.

Masterclass

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Στο ρόλο της Μαρίας Κάλλας, σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, η Μαρία Ναυπλιώτου.


Το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα Terrence McNally, βασισμένο στο περίφημο σεμινάριο όπου δίδαξε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του '70 επιστρέφει, αυτή τη φορά στην μεγάλη σκηνή του Χορν. Στο ρόλο της Μαρίας Κάλλας, σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, η Μαρία Ναυπλιώτου. Σκηνοθετεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

Από 9 Οκτωβρίου στο Θέατρο Δημήτρης Χορν.

Το δείπνο

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Το Δείπνο.


Το μπεστ σέλερ του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ, ένα συγκλονιστικό ψυχολογικό θρίλερ, γραμμένο το 2009 ανέβασε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Λιλλύ Μελεμέ την προηγούμενη θεατρική σεζόν. Η επιτυχία επαναλαμβάνεται με τους: Στέλιο Μαϊνα, Λάζαρο Γεωργακόπουλο, Αννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους, Ευαγγελία Συριοπούλου και Γιώργο Κοτανίδη στη σκηνή. Δύο παντρεμένα ζευγάρια συναντιούνται για δείπνο σε ένα υπερπολυτελές εστιατόριο. Οι δύο άντρες είναι αδέρφια. Ο ένας, επιτυχημένος πολιτικός, φαβορί για την πρωθυπουργία της χώρας, και ο άλλος, καθηγητής Ιστορίας. Καθώς η ιεροτελεστία του δείπνου προχωρά, η ένταση κορυφώνεται επικίνδυνα, εν αναμονή του «κυρίως πιάτου», που δεν είναι άλλο, από το σκοτεινό μυστικό που συνδέει τα δύο ζευγάρια, και αφορά σε ένα αποτρόπαιο έγκλημα που έχουν διαπράξει τα παιδιά τους.

Από 9 Οκτωβρίου στο Σύγχρονο Θέατρο.

Μύρτος

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Ο Παύλος Μάτεσις και η ομάδα 4frontal μας πηγαίνουν στο 1939, σε μια ελληνική κωμόπολη. Εκεί βρίσκουμε μια οικογένεια με μια κόρη φυλακισμένη λόγω αναπηρίας, μια μάνα που θεωρεί την ασχήμια αμάρτημα, έναν πατέρα επιρρεπή στη μοιχεία, μια υπηρέτρια που της σκοτώνουν το νόθο παιδί της και έναν ευνούχο, θρησκόληπτο υποτακτικό που παλεύει να καλύψει τις «βρομιές» τους, πριν γίνουν εφιάλτης.

Από 21 Οκτωβρίου στο Θέατρο Νέου Κόσμου.

Άνθρωποι και ποντίκια

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Το έργο του Στάινμπεκ μεταφέρθηκε στη σημερινή Αθήνα από την Σοφία Αδαμίδου και τον Βασίλη Μπισμπίκη που έστησαν μια από τις πιο δυνατές και ωμές παραστάσεις της περασμένης καλλιτεχνικής περιόδου. Μια μάντρα ανακύκλωσης, στην περιοχή του Βοτανικού δίπλα από τα hot spot των μεταναστών και προσφύγων, γίνεται ο χώρος μέσα στον οποίο οι ήρωες δουλεύουν σκληρά, συγκρούονται, παλεύουν, απογοητεύονται αλλά ταυτόχρονα ονειρεύονται και ελπίζουν.

Από 17 Οκτωβρίου στο Cartel.

 

Προσωπική συμφωνία

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι' αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Ο Δημήτρης Μυλωνάς παρουσιάζει ξανά ένα έργο με ένταση και συγκινήσεις το οποίο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.

Από 30 Οκτωβρίου στο Από Μηχανής Θέατρο.

Οι μίμοι

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Μάρω Θωμά


Απολαυστικοί και απροσδόκητοι «Οι μίμοι» της Άννας Κοκκίνου βασίζονται στο σπουδαίο σατιρικό έργο του Ηρώνδα. Οι μίμοι ήταν σύντομοι θεατρικοί διάλογοι, που ζωντάνευαν μυθολογικά επεισόδια ή στιγμιότυπα του καθημερινού βίου. Το σύμπαν τους, πιο κοντά στις περιοχές της Νέας Κωμωδίας, έρχεται πληθωρικό και υποκριτικά ακραίο, ν' αποκαλύψει τις πρώτες ακόμα πηγές της έκφρασης, με επτά (όχι και τόσο καθημερινές) σκηνές καθημερινότητας. Μαστροποί, μεσίτρες, δάσκαλοι και βιοτέχνες, ζωντανεύουν την ατμόσφαιρα μιας πολιτείας που μοιάζει με τη δική μας.

Από 1 Νοεμβρίου στη Σφενδόνη.

Ύψωμα 731

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Μια νίκη του ελληνικού στρατού ενάντια στον Μουσολίνι ενέπνευσε την παράσταση του Αρη Μπινιάρη «Ύψωμα 731». Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης δημιούργησε ξανά ένα εντελώς δικό του είδος μουσικοθεατρικής παράστασης, βασισμένης αυτή τη φορά σε απομνημονεύματα και μαρτυρίες από το 1941. Στο κέντρο της ιδιότυπης ροκ συναυλίας ο Κωνσταντίνος Σεβδαλής.

Από 4 Νοεμβρίου στο Πορεία.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ