16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το ρεπερτόριο της Εναλλακτικής Σκηνής της Λυρικής, αρχής γενομένης με τον «Orfeas 2020». Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα

0

Μετά την ολοκλήρωση της θητείας τους ως καλλιτεχνικών διευθυντών της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, οι Ανέστης Αζάς (στη σκηνοθεσία) και Πρόδρομος Τσινικόρης (στη δραματουργία) ανεβάζουν νέο έργο στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, γραμμένο από τη Λένα Κιτσοπούλου, σε μία από τις πιο αναμενόμενες συνέργειες της νέας χρονιάς. Πρόκειται για την «περφόρμανς μυθοπλαστικού ντοκιμαντέρ» με τίτλο Ερωτικές καρτ ποστάλ από την Ελλάδα (18/3-5/4, Μικρή Σκηνή), που ερευνά το δίπολο τουρισμού και ερωτισμού με τον δεδομένα αναπάντεχο τρόπο της συγγραφέως.

Τι μπορεί να συνδέει τους σάτυρους με τους υπερμεγέθεις φαλλούς και τα όργια των αρχαιοελληνικών αγγείων με τις σύγχρονες σέξι εικόνες που κατακλύζουν το Instagram; Πώς χτίστηκε ο μύθος του Greek lover; Χωράει η ελληνικότητα σε ένα σουβενίρ; Την Κιτσοπούλου συνοδεύουν επί σκηνής οι Κώστας Κουτσολέλος, Ιωάννα Μαυρέα, Γιώργος Βουρδάμης κ.ά.

Τι μπορεί να συνδέει τους σάτυρους με τους υπερμεγέθεις φαλλούς και τα όργια των αρχαιοελληνικών αγγείων με τις σύγχρονες σέξι εικόνες που κατακλύζουν το Instagram; Πώς χτίστηκε ο μύθος του Greek lover; Χωράει η ελληνικότητα σε ένα σουβενίρ;

Αρχές Απριλίου επιστρέφουν και οι RootlessRoot των Λίντας Καπετανέα και Jozef Frucek στη Στέγη με το νέο τους έργο Stones and Bones (1-5/4, Κεντρική Σκηνή). Η Καπετανέα, καλλιτεχνική διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, μαζί με τέσσερις ακόμα ερμηνεύτριες, τις Μάρθα Φριντζήλα, Έλενα Τοπαλίδου, Hyaejin Lee και Anna Calsina Forrellad, και τη συνοδεία ζωντανής μουσικής αναμετριούνται με το υλικό της αιωνιότητας, το μάρμαρο, δημιουργώντας ένα ποίημα για την πάλη του ανθρώπου με τον χρόνο και τον χώρο, τη φθορά και τη βαρύτητα.


Δύο νέες ελληνικές όπερες και ένα διεθνές μπαλέτο παρουσιάζει προσεχώς η Εθνική Λυρική Σκηνή. Στην πρώτη τους σκηνοθετική ενασχόληση με το είδος της όπερας θα δούμε τον Δημήτρη Καραντζά και τον Νίκο Καραθάνο. Ο πρώτος ανεβάζει την Πάπισσα Ιωάννα (8, 15, 22/3), το γνωστό «αντιχριστιανικό και κακόηθες» μυθιστόρημα του Εμμανουήλ Ροΐδη από τον 19ο αιώνα για τη γυναίκα που καταφέρνει να ανέλθει στον θρόνο του Πάπα, κρύβοντας την πραγματική της ταυτότητα. Η νέα όπερα, σε λιμπρέτο Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη, συμπίπτει μάλιστα με τον εορτασμό για τα 80 χρόνια πορείας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Πρόδρομος Τσινικόρης, Λένα Κιτσοπούλου, Ανέστης Αζάς. η δημιουργική ομάδα της παράστασης «Ερωτικές καρτ ποστάλ από την Ελλάδα». Φωτο: Πηνελόπη Γερασίμου

Ο δεύτερος σκηνοθετεί τη Μέσα Χώρα (10, 12, 22, 23/4), μια παραγγελία της Λυρικής στον συνθέτη Άγγελο Τριανταφύλλου, που πραγματεύεται το ζήτημα της μοναξιάς στην τρίτη ηλικία. Το ποιητικό κείμενο αυτής της όπερας υπογράφει ο Γιάννης Αστερής.

Το ρεπερτόριο της Αίθουσας Σταύρος Νιάρχος για το προσεχές δίμηνο συμπληρώνει το μπαλέτο Δον Κιχώτης (20, 21, 26, 29/3, 5, 26/4, 16/5) σε μουσική σύνθεση Λούντβιχ Μίνκους, με την κλασική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1869 στο Μπαλσόι και αναθεωρήθηκε το 1871 στο Μαριίνσκι. Η υπόθεση του μπαλέτου αντλεί υλικό κυρίως από τον δεύτερο τόμο του Δον Κιχώτη του Θερβάντες. Τη χορογραφία υπογράφει ο Τιάγκο Μπορντίν, τη σκηνογραφία ο Γιώργος Σουγλίδης και τα κοστούμια η Μαίρη Κατράντζου.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει, όμως, και το ρεπερτόριο της Εναλλακτικής Σκηνής της Λυρικής, αρχής γενομένης με τον Orfeas 2020 (14, 15, 21, 22, 28, 29/3), την πρώτη queer όπερα που έρχεται από το δίδυμο εννοιολογικής τέχνης ΦΥΤΑ. Πρόκειται για μια ριζική διασκευή της εμβληματικής μπαρόκ όπερας Ορφέας του Κλάουντιο Μοντεβέρντι, η δράση της οποίας τοποθετείται στο κοντινό μέλλον μιας χώρας σαν την Ελλάδα, την εποχή του ύστερου καπιταλισμού.

Από τις πρώτες ταινίες του Λαρς φον Τρίερ, το Europa (19, 20/3) έρχεται στην Εναλλακτική Σκηνή με τη μορφή μουσικής παράστασης, με τις συνθέσεις του Χέρμπερτ Μίτσκε και τη σκηνοθετική ματιά του Κώστα Παπακωστόπουλου, ιδρυτή και καλλιτεχνικού διευθυντή του Ελληνογερμανικού Θεάτρου, το οποίο γιορτάζει 30 χρόνια δημιουργικής πορείας στη Γερμανία. Πρόκειται για ένα αλληγορικό ταξίδι στις επίπονες προσπάθειες για την ανοικοδόμηση μιας νέας Ευρώπης πάνω στις στάχτες που άφησε το βίαιο παρελθόν της. Η παράσταση θα παρουσιαστεί στα γερμανικά με ελληνικούς υπέρτιτλους και ελεύθερη είσοδο.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Ο Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει την «Πάπισσα Ιωάννα». Φωτο: Ανδρέας Σιμόπουλος

Τέλος, τα 80 χρόνια από την ίδρυση της Λυρικής γιορτάζει και η Εναλλακτική Σκηνή με την παρουσίαση της αβανγκάρντ μετα-όπερας του Τζον Κέιτζ, Europeras 1&2 (5, 6, 7/3). Τη νέα παράσταση υπογράφει η σκηνοθέτις και χορογράφος Ζωή Χατζηαντωνίου, ενώ ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης αναλαμβάνει την επιμέλεια του σκηνικού χώρου με τη χρήση αντικειμένων, κοστουμιών και άλλου αρχειακού υλικού της Λυρικής.


Στο Εθνικό Θέατρο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος επιλέγει τον Ζορζ Φεντό, ανεβάζοντας την Κυρία του Μαξίμ (από 21/3, Κεντρική Σκηνή), μια φάρσα με θέμα την ερωτική απιστία που γράφτηκε στο γύρισμα του αιώνα (1899). Τον πολυμελή θίασο απαρτίζουν, μεταξύ άλλων, οι Θανάσης Αλευράς, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Έμιλυ Κολιανδρή, Θέμης Πάνου, Κώστας Φιλίππογλου και Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος. Λίγο νωρίτερα, το Rex θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη μαύρη κωμωδία Παίζοντας το θύμα (από 13/3, Σκηνή «Κατίνα Παξινού») που γράφτηκε το 2002 από τους πολυβραβευμένους εκπροσώπους του ρωσικού «νέου δράματος», Όλεγκ και Βλαντίμιρ Πρεσνιακόφ.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Σε ένα γοτθικό σύμπαν με πρωταγωνίστριες τη Ρένη Πιττακή, τη Λυδία Φωτοπούλου και τη Θεοδώρα Τζήμου μεταφέρει ο Γιάννης Χουβαρδάς τη δράση του «Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν».

Σε ένα γοτθικό σύμπαν με πρωταγωνίστριες τη Ρένη Πιττακή, τη Λυδία Φωτοπούλου και τη Θεοδώρα Τζήμου μεταφέρει ο Γιάννης Χουβαρδάς τη δράση του Γιον Γκάμπριελ Μπόρκμαν, σκηνοθετώντας τον τρίτο Ίψεν της 45χρονης πορείας του (έως 22/3, Μέγαρο Μουσικής, Υποσκήνιο Β').


Τον Ταρτούφο (από 4/3), την καυστική σάτιρα του Μολιέρου για την υποκρισία, αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο θέατρο Skrow ο Βασίλης Μαυρογεωργίου. Οκτώ ηθοποιοί αναζητούν τους σύγχρονους Ταρτούφους που αναδύονται και θεοποιούνται σε έναν κόσμο που ζητά συνέχεια σωτήρες στην παρακμή του.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Η Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεχίζει την έρευνά της πάνω στο έργο του μεγάλου Ιρλανδού συγγραφέα Σάμουελ Μπέκετ, παρουσιάζοντας τις «Ευτυχισμένες Μέρες» σε σκηνοθεσία Σάββα Στρούμπου, με την Αννέζα Παπαδοπούλου στον ρόλο της Γουίνι. Φωτο: Αντωνία Κάντα

Η Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεχίζει την έρευνά της πάνω στο έργο του μεγάλου Ιρλανδού συγγραφέα Σάμουελ Μπέκετ, παρουσιάζοντας τις Ευτυχισμένες Μέρες (έως 12/4, Άττις) σε σκηνοθεσία Σάββα Στρούμπου, με την Αννέζα Παπαδοπούλου στον ρόλο της Γουίνι.

Τρεις ηθοποιοί, η Σοφία Κορώνη, η Βάσω Καμαράτου και ο Σπύρος Βάρελης, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν ένα έργο με έμπνευση και οδηγό τη μυθιστορηματική ζωή και περσόνα του Κώστα Ταχτσή. Η Αγία Τριάδα (από 12/3, Bios) είναι μια προσωπική εξομολόγηση, ένας εσωτερικός-συνειρμικός μονόλογος. Η ομάδα Anima, μετά τις παραστάσεις Γαμήλιο Εμβατήριο, Έξοδος και τη διάκριση της σκηνοθέτιδας Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη με το βραβείο Κάρολος Κουν για το έργο Ζητιάνος, ανεβάζει το Πίστη, Αγάπη, Ελπίδα (από 19/3, Bios) του Έντεν φον Χόρβατ, ένα από τα πιο σκοτεινά και δυστοπικά έργα του 20ού αιώνα.

16 θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στην Αθήνα μέχρι το Πάσχα Facebook Twitter
Η ομάδα Anima ανεβάζει το «Πίστη, Αγάπη, Ελπίδα» (από 19/3, Bios) του Έντεν φον Χόρβατ, ένα από τα πιο σκοτεινά και δυστοπικά έργα του 20ού αιώνα.


Τέλος, στα μέσα Μαρτίου θα κάνει πρεμιέρα η queer εκδοχή του έργου του Αλέκου Γαλανού Κόκκινα Φανάρια που ετοιμάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης, σκηνοθέτης του μεγάλου sold-out Άνθρωποι και ποντίκια. Στη σκηνή αυτής της ακραία ρεαλιστικής και σύγχρονης ματιάς στο θρυλικό έργο θα βρίσκεται, μαζί με την ομάδα του Cartel, ο ηθοποιός και χορευτής Δημήτρης Παπάζογλου.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανακαλύπτοντας τα κοστούμια του Τσαρούχη και του ντε Κίρικο στο ανεκτίμητο βεστιάριο της Λυρικής στο Μενίδι

Θέατρο / Ανακαλύπτοντας τα κοστούμια του Τσαρούχη και του ντε Κίρικο στο ανεκτίμητο βεστιάριο της Λυρικής στο Μενίδι

Το έργο του Τζον Κέιτζ «Europeras 1 & 2» ανεβαίνει στην Εναλλακτική Σκηνή και τα εμβληματικά κοστούμια 80 ετών από το σπουδαίο βεστιάριο της ΕΛΣ γίνονται πρωταγωνιστές.
Πάπισσα Ιωάννα: Αποκλειστικές πληροφορίες και εικόνες από τη νέα όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Θέατρο / Πάπισσα Ιωάννα: Αποκλειστικές πληροφορίες και εικόνες από τη νέα όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Ο Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης μιλά για το λιμπρέτο του πάνω στο θρυλικό «βλάσφημο» κείμενο του Ροΐδη, που έγινε όπερα για την Εθνική Λυρική Σκηνή, σε μουσική σύνθεση Γιώργου Βασιλαντωνάκη και σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ