5η εποχή στο θέατρο Άλμα

5η εποχή στο θέατρο Άλμα Facebook Twitter
Μαρία Στιούαρτ σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου.
0

Μαρία Στιούαρτ Ένα από τα σημαντικότερα έργα του παγκόσμιου δραματολογίου ανεβαίνει από την 5η Εποχή στην κεντρική σκηνή του θεάτρου Άλμα, σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου. Το έργο του Φρίντριχ Σίλερ περιστρέφεται γύρω από τις δύο μυθικές βασίλισσες, την Ελισάβετ της Αγγλίας και τη συγγενή της Μαρία της Σκωτίας. H μετάφραση είναι του Γιώργου Δεπάστα. Παίζουν: Κατερίνα Μαραγκού, Παρθενόπη Μπουζούρη, Νίκος Καρδώνης, Γιάννης Σαμσιάρης, Γιώργος Φριτζήλας, Γιώργος Τριανταφυλλίδης.

Από 2 Νοεμβρίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Πέμ., Κυρ. 20:00, Παρ.-Σάβ. 21:00. 


Έντα Γκάμπλερ Ο Θέμης Μουμουλίδης, δημιουργός της 5ης Εποχής, «ξαναδιαβάζει» και διασκευάζει για τις ανάγκες της παράστασης το αριστούργημα Έντα Γκάμπλερ του Νορβηγού δραματουργού Έρικ Ίψεν με πρωταγωνίστρια την Ιωάννα Παππά. H μετάφραση είναι του Γιώργου Δεπάστα. Παίζουν, μεταξύ άλλων, οι Μιχάλης Μαρίνος και Χάρης Τζωρτζάκης.

Από 1η Φεβρουαρίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 19:00, Πέμ. 20:00 (λαϊκή βραδινή), Παρ.-Σάβ. 21:00, Κυρ. 18:00. 

5η εποχή στο θέατρο Άλμα Facebook Twitter
Η Ιωάννα Παππά στο ρόλο της Έντα Γκάμπλερ.


Η Γερτρούδη Στάιν και η συνοδός της Η Γερτρούδη Στάιν και η συνοδός της, το απολαυστικό κείμενο του Win Wells που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, ανεβαίνει για δεύτερη φορά σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη. Πρωταγωνιστούν η Λυδία Φωτοπούλου και η Μαρία Κατσιαδάκη, οι οποίες επιστρέφουν στο έργο που λάτρεψαν και που σε μεγάλο βαθμό τις καθόρισε καλλιτεχνικά. Η μετάφραση είναι της Μαρίας Αγγελίδου.

Από 11 Νοεμβρίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτ.-Τρί. 21:00.

Το κινητό Το έργο του Σέρτζιο Μπελμπέλ σκηνοθετεί ο Γιάννης Νταλιάνης. Πρόκειται για μια εξωφρενική κωμωδία με γρήγορους κινηματογραφικούς ρυθμούς, που διερευνά με τόλμη τις σεξουαλικές σχέσεις των ανθρώπων. Η μετάφραση είναι της Κατερίνας Χριστοδούλου. Παίζουν: Χριστίνα Θεοδωροπούλου, Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Ελίζα Σκολίδη, Βασίλης Βούνος.

Από 23 Νοεμβρίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 19:30, Σάβ. 18:00, Κυρ.17:00. 

5η εποχή στο θέατρο Άλμα Facebook Twitter
To κινητό είναι μια εξωφρενική κωμωδία με γρήγορους κινηματογραφικούς ρυθμούς.

Γιαννούλης Χαλεπάς Τη θεατρική μεταφορά της νουβέλας της Ρέας Γαλανάκη Αθηνά Βοσκοπούλα σκηνοθετεί ο Θέμης Μουμουλίδης. Η σκηνική μεταφορά είναι της Παναγιώτας Πανταζή και του Θέμη Μουμουλίδη

Από 12 Δεκεμβρίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Πέμ. 21:00, Παρ., Σάβ. 19:30, Κυρ. 18:30


Ακύμαντοι Το μυθιστόρημα του Νίκου Σκορίνη ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Άλμα σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη και θεατρική μεταφορά της Βίκυς Παναγιωτοπούλου και της Μαρούσκας Παναγιωτοπούλου.

Από 10 Μαρτίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτ.-Τρ. 21:00, Κυρ. 20:30


Ανατόλ του Άρθουρ Σνίτσλερ, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Βούρου.

5η εποχή στο θέατρο Άλμα Facebook Twitter
Κάτω Παρθενώνας.

Στη Μικρή Σκηνή του θέατρου Άλμα θα απολαύσουμε:

Τον Κάτω Παρθενώνα του Μηνά Βιντιάδη, σε σκηνοθεσία Βάνας Πεφάνη. Την Ανταλλαγή του Πολ Κλοντέλ, σε σκηνοθεσία Βαλάντη Φράγκου. Την Αλίκη της Δήμητρας Στάικου. Το Μάντεψε του Στρατή Μπέη, σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κοντούλη. Το Μυθιστόρημα του Γιώργου Χειμωνά, σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Εξαρχέα. Και τον Συλλέκτη του Τζον Φόουλς, σε σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Κοέν.

Θέατρο Άλμα, Ακομινάτου 15, Αθήνα, 210 5220100, theatroalma.gr

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Θέατρο / Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Περίπου στις 17:30 το απόγευμα του Σαββάτου τόλμησα να ανέβω στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για να συμμετάσχω σε έναν αδιανόητο 24ωρο θεατρικό μαραθώνιο, πλάι στο θηρίο υποκριτικής που ονομάζεται Στεφανία Γουλιώτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Στο Σώμα της

Θέατρο / Ένα έργο στο Εθνικό Θέατρο για την περίοδο, την εμμηνόπαυση, την κλειτορίδα και τον γυναικείο αυνανισμό

Μαζί με άλλες 22 γυναίκες, η Ελένη Ευθυμίου, η Σοφία Ευτυχιάδου και η Νεφέλη Μαϊστράλη ανεβάζουν ένα έργο για ζητήματα που θεωρητικά μπορούν να συζητηθούν ανοιχτά, αλλά στην πραγματικότητα όχι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Θέατρο / Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Παρά τις προσπάθειές του να το αποφύγει, μια σειρά από συμπτώσεις τον οδήγησε στο θέατρο. Οι «Απαράδεκτοι» δεν συνεχίστηκαν λόγω δικής του απόφασης, το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» σταμάτησε όταν κουράστηκε ψυχολογικά. Ο δημοφιλής κωμικός ηθοποιός είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Οι θρυλικοί Trocks στην Αθήνα για την επέτειο των 50 χρόνων της ομάδας τους

Χορός / Trocks: Η θρυλική και διαφορετική ομάδα μπαλέτου έρχεται στην Αθήνα

Άντρες χορευτές ντυμένοι με τουτού και πουέντ ερμηνεύουν μεγάλα κλασικά αλλά και μοντέρνα μπαλέτα, παρωδώντας τις πολύπλοκες χορογραφίες και τις παραξενιές των μπαλαρίνων της παλιάς, αλλά και της νέας, εποχής.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ