ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Η Μήδεια του Trajal Harrell θρηνεί με αναφορές στο voguing, καθώς απελευθερώνεται από την πατριαρχία

Η Μήδεια του Trajal Harrell θρηνεί με αναφορές στο voguing, καθώς απελευθερώνεται από την πατριαρχία Facebook Twitter
Το voguing έγινε γνωστό παγκοσμίως με τη Madonna. Μετά βρέθηκε ξανά στο underground, τώρα επέστρεψε μπροστά. Αυτές οι μετατοπίσεις θα συμβαίνουν. Αν οι άνθρωποι της κοινότητας μπορούν να βοηθηθούν οικονομικά ώστε να βελτιώσουν τη ζωή τους, αυτό είναι υπέροχο. Φωτο: Nick Knight for Onassis Stegi
0

Στον Τράγιαλ Χάρελ δεν αρέσουν οι πρεμιέρες. Ο διάσημος Αμερικανός χορογράφος έχει επιλέξει να ζει στην Αθήνα τα τελευταία οκτώ χρόνια, όμως είναι η πρώτη φορά που έργο του θα ξεκινήσει την πορεία του από την πόλη μας και μου εξομολογείται ότι «αισθάνεται την πίεση», λίγες μέρες προτού το «O Medea», η δική του ανάγνωση στον αρχαιοελληνικό μύθο της Μήδειας, βρεθεί στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση.


Έχουμε συναντηθεί σε ένα διάλειμμα από τις πρόβες της παράστασης που ενορχηστρώνει και στην οποία υποδύεται, μαζί με τέσσερις ακόμα χορεύτριες, την τραγική ηρωίδα του Ευριπίδη, και ο 46χρονος καλλιτέχνης που, τρία χρόνια μετά τη συμμετοχή του στο φεστιβάλ «Made in USA» της Στέγης, επιστρέφει σε αυτή, μου εξηγεί πως δεν γνωρίζει το αθηναϊκό κοινό όπως ξέρει το κοινό του Βερολίνου, του Παρισιού ή του Λονδίνου, οπότε δεν νιώθει εξοικειωμένος με τις προσδοκίες του.


«Η δουλειά μου είναι στην Ευρώπη κι έψαχνα ένα μέρος να ζήσω στην Ευρώπη γιατί δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω οικονομικά ώστε να επιστρέψω στην Αμερική. Ήρθα στην Αθήνα, όπου βρήκα ένα τέλειο και οικονομικό διαμέρισμα» θα μου πει όταν τον ρωτώ πώς επέλεξε τη χώρα μας για βάση του. «Κατάγομαι από την Τζόρτζια, από τον Νότο των ΗΠΑ, και νομίζω ότι ο καιρός εδώ είναι παρόμοιος. Και οι άνθρωποι μοιάζουν. Λίγο συντηρητικοί, αλλά πολύ φιλόξενοι και ζεστοί. Παρόλο που πρόκειται για μεγαλούπολη, έχεις κι εδώ το αίσθημα της μικρής πόλης μεταξύ των κατοίκων. Μου αρέσει αυτό. Και πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι η πιο όμορφη χώρα του κόσμου».

Το γεγονός ότι σκοτώνει τα παιδιά της, που είναι ό,τι πιο φριχτό μπορεί μια μάνα να κάνει, υπαρκαλύπτει τα πάντα, αλλά για μένα είναι μια μεταφορά. Σκοτώνει την ιδέα του εαυτού της ως μητέρας και ως συζύγου. Για να γίνει η γυναίκα που θέλει να είναι, πρέπει να απελευθερωθεί από αυτούς τους ρόλους.

Ο Τράγιαλ έχει πάθος με την ελληνική γραμματεία και αυτό φαίνεται από τη βαθιά του γνώση για τις ιστορίες της και τα νοήματά τους. Στο «O Medea» δεν ασχολείται για πρώτη φορά με την αρχαιοελληνική τραγωδία. Το έργο που, όπως λέει και ο ίδιος, τον έκανε ενδεχομένως ευρύτατα γνωστό ήταν το «Antigone Sr.», που βρίσκεται ακόμα σε περιοδεία και αυτό το διάστημα επιχειρούν να κλείσουν το ανέβασμά του στο Λονδίνο.

Η Μήδεια του Trajal Harrell θρηνεί με αναφορές στο voguing, καθώς απελευθερώνεται από την πατριαρχία Facebook Twitter
Θεωρώ πως υπάρχουν θετικά και αρνητικά σε οτιδήποτε κανονικοποιείται μέσω του μέινστριμ. Όμως δεν πιστεύω ότι το voguing μπορεί να «εποικιστεί» εύκολα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


«Κάθε φορά προσπαθώ να φτιάξω ένα έργο με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν στην αρχαία Ελλάδα. Greek theatre realness» αναφέρει χρησιμοποιώντας τον όρο «realness» που προέρχεται από την παράδοση του voguing, της queer χορευτικής κουλτούρας που γεννήθηκε στα '80s και τον επηρέασε καθοριστικά. «Ήθελα λοιπόν πολύ να ξανακάνω κάτι με αρχαία τραγωδία. Ο κόσμος λέει –και το πιστεύω κι εγώ– ότι έχω ροπή περισσότερο προς την τραγωδία παρά προς την κωμωδία. Με το "O Medea" επανέρχομαι στην ιδέα τού να το κάνουμε όσο πιο κοντά στον τρόπο που γινόταν τότε, στον τρόπο που φανταζόμαστε ότι γινόταν».

Στο «O Medea» ο Τράγιαλ εξετάζει την ηρωίδα που έχει εμπνεύσει όλες τις διαφορετικές εκφάνσεις της τέχνης, αμέσως μετά τον φόνο των παιδιών της, θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε ότι πρόκειται για ένα άτυπο χορογραφικό σίκουελ. «Θέλω να τη φαντάζομαι ως μια ερωτευμένη γυναίκα, μια νέα γυναίκα. Θέλω να ξεπεράσω την ιδέα της εκδίκησης. Τι άλλο υπάρχει πέρα από αυτό; Το γεγονός ότι σκοτώνει τα παιδιά της, που είναι ό,τι πιο φριχτό μπορεί μια μάνα να κάνει, υπαρκαλύπτει τα πάντα, αλλά για μένα είναι μια μεταφορά. Σκοτώνει την ιδέα του εαυτού της ως μητέρας και ως συζύγου. Για να γίνει η γυναίκα που θέλει να είναι, πρέπει να απελευθερωθεί από αυτούς τους ρόλους. Η δική μου Μήδεια ασχολείται με τον θρήνο που λαμβάνει χώρα μετά το φονικό. Πώς θρηνεί τα παιδιά της και με τι έχει να κάνει αυτός ο θρήνος;».


«Αν η Μήδεια μετενσαρκωνόταν σε γυναίκα, ή πιο σωστά σε θηλυκότητα του σήμερα, τι θα ήταν;» τον ρωτώ. «Δεν νομίζω ότι θα ήταν μόνο μία γυναίκα. Αυτό είναι που προσπαθώ να δείξω χρησιμοποιώντας 5 χορευτές. Είναι φεμινιστικό είδωλο, queer είδωλο. Επιλέξαμε αυτό τον τίτλο, "O Medea", επειδή ακούγεται θρηνητικός στον Νότο, αλλά και σαν αναφορά στα γένη. Προσπαθώ να ξανασκεφτώ τι μπορούμε να πάρουμε από αυτή τη γυναικεία φιγούρα ή θηλυκότητα. Τη δύναμη, την τρωτότητα, τον πόθο της για έρωτα, αλλά και τη γνώση ότι ο έρωτας μπορεί να σε πνίξει. Μας προσφέρει πολλά περισσότερα σήμερα να τη βλέπουμε διαφορετικά και όχι απλά σαν εκείνη την εκδικητικά μαινόμενη γυναίκα που θέλει να πονέσει ο άντρας της επειδή είχε σχέση με κάποια άλλη».

Η Μήδεια του Trajal Harrell θρηνεί με αναφορές στο voguing, καθώς απελευθερώνεται από την πατριαρχία Facebook Twitter
Φωτο: Nick Knight for Onassis Stegi


Σε αυτήν τη δουλειά, ο Τράγιαλ καταδύεται παράλληλα βαθιά και στις επιρροές του από το είδος του ιαπωνικού χορού butoh. «Το butoh ενέχει στοιχεία τραγωδίας, γκροτέσκ και πάλης στην απόδοση ενός ανθρώπινου χαρακτήρα» σημειώνει. Γιατί όμως επέλεξε να υποδυθεί ο ίδιος τη Μήδεια και όχι μόνο να χορογραφήσει το έργο; «Μα, πάντα χορεύω» θα μου πει. «Ακόμα προσπαθώ να χορεύω όσο το δυνατόν περισσότερο πριν αποσυρθώ. Είναι απίστευτος ρόλος. Υποδύθηκα και την Αντιγόνη. Είναι φοβερό που άντρες υποδύονταν αυτούς τους ρόλους».


Οι ηθοποιοί στην αρχαιότητα θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε πως ήταν οι πρώτοι drag περφόρμερ της ιστορίας και ο Τράγιαλ συμφωνεί. «Φυσικά και ήξεραν τι έκαναν τότε και ότι αυτή η παραστατικότητα ήταν πολιτική πράξη. Σήμερα οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι γυναίκες δεν πήγαιναν καν στο θέατρο στην αρχαιότητα, ενώ άλλοι ότι ήταν παρούσες ως θεατές, αλλά ποτέ στη σκηνή. Όταν ένας άντρας υποδύεται τη Μήδεια, αλλάζει πολύ η προοπτική στο γεγονός ότι σκοτώνει τα παιδιά του/της. Νιώθω λοιπόν ότι με την αμφισβήτηση υπό την οποία τίθενται συνεχώς οι ρόλοι των φύλων, ειδικά μετά το κίνημα #metoo, δεν μπορούσα αυτήν τη στιγμή να βρίσκομαι στη σκηνή με 4 γυναίκες και να είμαι εγώ η μόνη Μήδεια. Το θεώρησα πολύ αλαζονικό. Φυσικά εγώ είμαι ο χορογράφος και αυτή είναι η φωνή μου και η καλλιτεχνική μου οντότητα».

Η Μήδεια του Trajal Harrell θρηνεί με αναφορές στο voguing, καθώς απελευθερώνεται από την πατριαρχία Facebook Twitter
Φωτο: Nick Knight for Onassis Stegi


Καθώς η συζήτησή μας επιστρέφει στο voguing, αναρωτιέμαι πώς νιώθει σήμερα ένας καλλιτέχνης που έχει ζήσει και γαλουχηθεί μέσα στην ballroom κοινότητα, ενσωματώνοντας στοιχεία της στην καλλιτεχνική του ταυτότητα, όταν μέσω τηλεοπτικών σόου όπως το «RuPaul's Drag Race» ή το «Pose» το underground και αβανγκάρντ κίνημα έχει εισέλθει πλέον στο μέινστριμ. Η προσέγγισή του είναι πολύ πιο ψύχραιμη απ' όσο θα περίμενα. «Ξέρεις, δεν είμαι voguer. Έχω κάνει πολλή έρευνα, το κίνημα έχει επηρεάσει τη δουλειά μου και φυσικά έχω τα αδέρφια μου στην κοινότητα. Δεν θέλω να μιλήσω εξ ονόματος άλλων. Θεωρώ πως υπάρχουν θετικά και αρνητικά σε οτιδήποτε κανονικοποιείται μέσω του μέινστριμ. Όμως δεν πιστεύω ότι το voguing μπορεί να "εποικιστεί" εύκολα. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πραγματικά μέσα στην ballroom σκηνή ενδιαφέρονται μόνο για να κερδίζουν τρόπαια σε χορούς. Η αναγνώριση έρχεται μόνο μέσα από αυτά. Φυσικά πρέπει να βγάλουν λεφτά για να επιβιώσουν. Η δική μου δουλειά, ας πούμε, περνά μέσα από τα καλλιτεχνικά ιδρύματα, εκείνοι δεν καταφεύγουν σε αυτά τα ιδρύματα για να επιβεβαιωθούν. Άρα δεν δημιουργείται πρόβλημα».

Σε αυτό το σημείο ο Τράγιαλ θυμάται να βλέπει πρόσφατα ειδήσεις στην Αμερική και ένας πολιτικός να αναφέρεται σε κάποιον που κάνει shade (σ.σ. αργκό που προέρχεται από την ballroom κουλτούρα και θα μπορούσε να μεταφραστεί ελεύθερα ως «κράξιμο» ή «θάψιμο»). «Συνειδητοποίησα ότι δεν είχε ιδέα από πού προέρχεται η λέξη που χρησιμοποιεί. Είναι κρίμα. Θεωρώ ότι αυτή η κοινότητα ήταν απίστευτα εφευρετική στο επίπεδο της πολιτιστικής καινοτομίας».

«Δεν είναι όμως παράλληλα και μια μεγάλη νίκη;» του αντιτείνω. «Φυσικά, αλλά συχνά δεν αναγνωρίζεται. Το έχουμε δει να συμβαίνει και με τα μπλουζ στην αμερικάνικη κουλτούρα. Τόσα πράγματα ξεκίνησαν από εκεί και 100 χρόνια μετά αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι δεν προέρχονται από το ροκ αλλά από τα μπλουζ. Είναι κρίμα που το λεξικό του voguing μπαίνει στο μέινστριμ με τέτοιο τρόπο που ένας πολιτικός στην Ουάσινγκτον να μπορεί να χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις, ενώ ο ίδιος πολιτικός ενδεχομένως ταυτόχρονα να υποστηρίζει και να ψηφίζει για πράγματα που είναι καταστροφικά για την κοινότητα. Εκεί έγκειται το πρόβλημα. Τα πράγματα με το μέινστριμ είναι πάντα ρευστά. Το voguing έγινε γνωστό παγκοσμίως με τη Madonna. Μετά βρέθηκε ξανά στο underground, τώρα επέστρεψε μπροστά. Αυτές οι μετατοπίσεις θα συμβαίνουν. Αν οι άνθρωποι της κοινότητας μπορούν να βοηθηθούν οικονομικά ώστε να βελτιώσουν τη ζωή τους, αυτό είναι υπέροχο».

Info

Trajal Harrell – O Medea

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση – Κεντρική Σκηνή

30/5-2/6, 20:30

www.onassis.org/whats-on/o-medea

 

Θέατρο
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλες οι παραστάσεις ελληνικού θεάτρου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών

Θέατρο / Όλες οι παραστάσεις ελληνικού θεάτρου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών

Γι' ακόμα μια χρονιά, το Φεστιβάλ Αθηνών μας συστήνει τις δουλειές νέων, ως επί το πλείστον, Ελλήνων δημιουργών που καταπιάνονται με φιλόδοξα εγχειρήματα της σύγχρονης ελληνικής ή ευρωπαϊκής δραματουργίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
House of Kareola: Η χορευτική «οικογένεια» της Αθήνας που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα με στυλ

Αθήνα / House of Kareola: Η χορευτική «οικογένεια» της Αθήνας που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα με στυλ

Τριάντα χρόνια μετά το πρώτο ξέσπασμα της vogue σκηνής και πολλά χιλιόμετρα μακριά από τη Νέα Υόρκη, το μέρος όπου πρωτοξεκίνησε, αγόρια και κορίτσια, γκέι και straight, έχουν επανεφεύρει το vogueing στην Αθήνα και εξακολουθούν να το κρατάνε ζωντανό.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Θέατρο / Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Περίπου στις 17:30 το απόγευμα του Σαββάτου τόλμησα να ανέβω στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για να συμμετάσχω σε έναν αδιανόητο 24ωρο θεατρικό μαραθώνιο, πλάι στο θηρίο υποκριτικής που ονομάζεται Στεφανία Γουλιώτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Στο Σώμα της

Θέατρο / Ένα έργο στο Εθνικό Θέατρο για την περίοδο, την εμμηνόπαυση, την κλειτορίδα και τον γυναικείο αυνανισμό

Μαζί με άλλες 22 γυναίκες, η Ελένη Ευθυμίου, η Σοφία Ευτυχιάδου και η Νεφέλη Μαϊστράλη ανεβάζουν ένα έργο για ζητήματα που θεωρητικά μπορούν να συζητηθούν ανοιχτά, αλλά στην πραγματικότητα όχι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Θέατρο / Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Παρά τις προσπάθειές του να το αποφύγει, μια σειρά από συμπτώσεις τον οδήγησε στο θέατρο. Οι «Απαράδεκτοι» δεν συνεχίστηκαν λόγω δικής του απόφασης, το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» σταμάτησε όταν κουράστηκε ψυχολογικά. Ο δημοφιλής κωμικός ηθοποιός είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Οι θρυλικοί Trocks στην Αθήνα για την επέτειο των 50 χρόνων της ομάδας τους

Χορός / Trocks: Η θρυλική και διαφορετική ομάδα μπαλέτου έρχεται στην Αθήνα

Άντρες χορευτές ντυμένοι με τουτού και πουέντ ερμηνεύουν μεγάλα κλασικά αλλά και μοντέρνα μπαλέτα, παρωδώντας τις πολύπλοκες χορογραφίες και τις παραξενιές των μπαλαρίνων της παλιάς, αλλά και της νέας, εποχής.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ