Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος

Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Τo Horizon, που εκτελεί η Κλοέ Μολιά και πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, είναι μια εντυπωσιακή ακροβατική περφόρμανς που υπόσχεται να μας κόψει την ανάσα. Φωτο: Etienne Rue
0

Ταιριαστή με το κλίμα γιορτής που θα επικρατεί στην πλατεία Συντάγματος τις ημέρες πριν από το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου είναι η επιλογή του Φεστιβάλ Αθηνών να συμμετάσχει στο φετινό πρόγραμμα του Athens Pride με την ακροβατική σόλο περφόρμανς Horizon της Γαλλίδας Κλοέ Μολιά.


Έχοντας σπουδάσει στο Εθνικό Κέντρο Τεχνών Τσίρκου της Γαλλίας, η Μολιά ίδρυσε την ομάδα Rhizome το 2009 και έκτοτε αξιοποιεί τη μαθητεία της στις πολεμικές τέχνες και στην ακροβατική τέχνη για να δημιουργεί ποιητικά εναέρια σόου που εξερευνούν την αίσθηση του κενού, καθώς η ίδια επιζητά το ιδιαίτερο εκείνο νόημα που παράγεται στη σιωπή.

Χρειάζεται μεγάλη προσοχή όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση αιώρησης στο κενό. Οι αισθήσεις οξύνονται. Αλλά και ο χρόνος μοιάζει μετέωρος όταν καλείσαι να εγκαταλείψεις τις ιδέες και τις εικόνες που έχεις πλάσει για το μέλλον και να εστιάσεις στο άπειρο, όπως ξεδιπλώνεται στο παρόν.


Τo Horizon, που εκτελεί η ίδια και πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, είναι μια εντυπωσιακή ακροβατική περφόρμανς που υπόσχεται να μας κόψει την ανάσα. Ένας χώρος συμπυκνωμένος σε μια λεπτή ατσάλινη γραμμή που ζητά την αδιάσπαστη προσοχή μας.

Η διαδικασία της αιώρησης δημιουργεί ένα σύμπαν αντιθέσεων: το πάνω και το κάτω, η δράση και η ανάπαυση, το ασήμαντο και το τραγικό. Οι μύες αποκαλύπτονται σε όλη την ευάλωτη φύση τους, την ίδια στιγμή που ξεδιπλώνεται η δύναμή τους.


Η καλλιτέχνις αναφέρει σχετικά: «Χρειάζεται μεγάλη προσοχή όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση αιώρησης στο κενό. Οι αισθήσεις οξύνονται. Αλλά και ο χρόνος μοιάζει μετέωρος όταν καλείσαι να εγκαταλείψεις τις ιδέες και τις εικόνες που έχεις πλάσει για το μέλλον και να εστιάσεις στο άπειρο, όπως ξεδιπλώνεται στο παρόν. Όταν αιωρούμαι, είναι σαν να καλώ τον αέρα και να ψηλαφώ τις αλλαγές στην πυκνότητά του».


Έπειτα από τις δύο περφόρμανς που θα δοθούν στην πλατεία Συντάγματος, η καλλιτέχνις θα επαναλάβει την αιώρησή της στην Πειραιώς 260 την αμέσως επόμενη μέρα, επίσης με ελεύθερη είσοδο.

Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Φωτο: Johann Walter
Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Φωτο: Moglia Montserrat
Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Φωτο: Moglia Montserrat
Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Φωτο: Nans Kong Win Chang
Η performer Κλοέ Μολιά θα αιωρηθεί πάνω από την πλατεία Συντάγματος Facebook Twitter
Φωτο: Johann Walter

Info:

7 & 8 Ιουνίου

Chloé Moglia - Horizon

Άνοιγμα στην πόλη - Αθήνα

7/6, 18:30 & 20:30

Πλατεία Συντάγματος

8/6, 20:15 & 23:00, Πειραιώς 260, είσοδος ελεύθερη

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ