7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Φωτο: Martin Argyroglo
0

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Φιλίπ Κεν

Crash Park

Μετά τη Μελαγχολία των δράκων, το έργο με το οποίο τον γνωρίσαμε, ο Φιλίπ Κεν επιστρέφει στη Στέγη με ένα λυρικο-εικαστικό θέαμα, όπου η Οδύσσεια, το τηλεοπτικό «Lost» και ο Ιούλιος Βερν μπλέκονται με το μιούζικαλ και η εξορία με την ουτοπία. Ως μανιώδης συλλέκτης εντόμων ήδη από την παιδική του ηλικία, εικαστικός και σκηνογράφος κατά βάση, δημιουργεί πάντα υπέροχα θεατρικά οικοσυστήματα.

Στο Crash Park (Πάρκο Συντριβής), επτά ερμηνευτές σε ένα μυστηριώδες ερημονήσι παρακολουθούν την κομμένη ουρά ενός αεροπλάνου να φλέγεται. Γύρω τους ο ωκεανός. Από κει και πέρα, τα πάντα είναι πιθανά. Μην εκπλαγείτε αν συντριβούν αεροπλάνα, αν αναδυθούν γοργόνες, τέρατα και καινούργιες πολιτείες, αν γεννηθούν νέοι μύθοι και πρωτόγνωροι θρύλοι. Ο Φιλίπ Κεν και η ομάδα του αποκαλύπτουν το θαυμαστό και το μικροσκοπικό, την καθημερινότητα και την ακρότητα, το ψέμα του θεάτρου και την αλήθεια της φύσης.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Κεντρική Σκηνή, λεωφ. Συγγρού 107, 210 9005800, www.sgt.gr, 28-30/12, 20:30.

Θέατρο Χορν

Αντόν Τσέχοφ

Βυσσινόκηπος

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Ο Βυσσινόκηπος σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή

Η Λιουμπόφ Αντρέγιεβνα επιστρέφει στο πατρικό της μετά από μακρά διαμονή στο Παρίσι. Μαζί της είναι ο αδελφός της Γκάγιεφ, η κόρη της Άνια και άλλοι. Χίλια στρέμματα περιβάλλουν το αρχοντικό τους, μαζί με έναν περίφημο βυσσινόκηπο, που όμοιός του δεν υπάρχει σε ολόκληρη την επαρχία. Ξεπεσμένοι οικονομικά και αθεράπευτα σπάταλοι, αδυνατούν να ξεπληρώσουν τα χρέη τους στην τράπεζα. Ο επιχειρηματίας Λοπάχιν, εγγονός και γιος πρώην υπηρετών της οικογένειάς τους, τους προτείνει μια ιδανική λύση, την οποία απορρίπτουν. Όντες ασυγχώρητα ρομαντικοί, δεν βλέπουν την καταστροφή που πλησιάζει, ότι το σπίτι και το κτήμα, και μαζί τους μια ολόκληρη εποχή ανεμελιάς, ανήκουν στο παρελθόν. Αρνούνται να ενηλικιωθούν και στο τέλος όλα χάνονται.

Αυτό ακριβώς θέλησε να αναδείξει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σκηνοθετώντας τον Βυσσινόκηπο του Αντόν Τσέχοφ, γι' αυτό έστησε όλο το έργο στο παιδικό δωμάτιο αυτών των ανώριμων ενηλίκων, σαν να σκιαγραφεί ένα ψυχικό τοπίο παιδικής ηλικίας. Μια εκδοχή ανάλαφρη όσο και η αδιαφορία μιας τάξης που δεν έμαθε ποτέ να δουλεύει και να αγωνιά για την επιβίωση και αρνείται να δει την αναπόδραστη καταστροφή. Μερικοί από τους καλύτερους Έλληνες ηθοποιούς (Μπαζάκα, Λιγνάδης, Καρβούνη, Kότσιφας) φωτίζουν με μοναδικό τρόπο το σπουδαίο έργο του Ρώσου συγγραφέα.

Θέατρο Χορν, Αμερικής 10, 210 3612500, Τετ. 20:00, Πέμ.-Παρ. 21:00, Σάβ. 18:00, 21:00, Κυρ. 20:00

Εθνικό Θέατρο

Τσαρλς Ντίκενς

Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Η περίφημη νουβέλα του Ντίκενς γίνεται θεατρική παράσταση στα χέρια του ικανού σκηνοθέτη Γιάννη Μόσχου.

Το Εθνικό Θέατρο προτείνει την άκρως ιδανική παράσταση για την περίοδο των γιορτών. Η περίφημη νουβέλα του Ντίκενς γίνεται θεατρική παράσταση στα χέρια του ικανού σκηνοθέτη Γιάννη Μόσχου. Στη Χριστουγεννιάτικη Ιστορία ο τοκογλύφος Εμπενέζερ Σκρουτζ, ένας σπαγκοραμμένος, φιλοχρήματος και δυστυχής πλούσιος γέρος, είναι αλλεργικός σε οποιαδήποτε έννοια αλληλεγγύης, συμπόνιας και βοήθειας στους άπορους.

Τα Χριστούγεννα και οι «απαιτήσεις» τους είναι γι' αυτόν η χειρότερη εποχή. Την παραμονή εμφανίζονται τέσσερα φαντάσματα: ο συνεργάτης του που πέθανε, το φάντασμα των περασμένων Χριστουγέννων, των τωρινών και των μελλοντικών. Τα φαντάσματα του υπενθυμίζουν όλα όσα έκανε εις βάρος των ανθρώπων που συνάντησε στο διάβα του και το μοναχικό τέλος που τον περιμένει. Όταν ξυπνάει, ταραγμένος, κάνει έναν αγώνα δρόμου για να προλάβει να διορθώσει όλα τα κακώς κείμενα και να αποτρέψει όλα τα δεινά που πρόκειται να έρθουν.

Ένα βικτοριανό διδακτικό παραμύθι που δεν έχει σταματήσει να κερδίζει μικρούς και μεγάλους από το 1843 που γράφτηκε μέχρι και σήμερα. Το καλόγουστο, λαμπερό και πολυπρόσωπο μιούζικαλ του Εθνικού Θεάτρου έχει βασιστεί σε διασκευή του Old Vic του Λονδίνου, με πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και στίχους του Σταύρου Σταύρου, και απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους. Στον ρόλο του Σκρουτζ ο απολαυστικός Αλέξανδρος Μυλωνάς.

Εθνικό Θέατρο, Θέατρο REX - Σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη», Πανεπιστημίου 48, 210 3301881, 210 3305074, Tετ., Κυρ.: 19:00, Πέμ.-Σάβ. 20:30

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Αντόν Τσέχοφ

Θείος Βάνιας

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Ο Θείος Βάνιας ανεβαίνει σε σκηνοθεσία και μετάφραση του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος κρατάει και τον ομώνυμο ρόλο.

Ένα από τα πιο αγαπητά και δημοφιλέστερα έργα του Αντόν Τσέχοφ, γραμμένο το 1899, ανεβαίνει στο υπέροχο ιστορικό θέατρο του Πειραιά. Ο Θείος Βάνιας διαδραματίζεται στη ρωσική επαρχία, όπως όλα τα έργα του σπουδαίου Ρώσου συγγραφέα του 19ου αιώνα. Εκεί ζουν ο Βάνιας και η ανιψιά του Σόνια, συντηρώντας τα κτήματα και την περιουσία της οικογένειάς της, ενώ ο καθηγητής πατέρας της ζει στην πρωτεύουσα, όπου έχει αποκτήσει σημαντική κοινωνική αναγνώριση. Ένα καλοκαίρι επιστρέφει στο κτήμα με τη νέα και όμορφη γυναίκα του, έτσι η αβάσταχτη πλήξη και ηρεμία της εξοχικής κατοικίας διαταράσσονται.

Ανεκπλήρωτες επιθυμίες και κρυφές αντιπαλότητες, ανεκπλήρωτοι έρωτες και οικονομικά συμφέροντα, ενδοοικογενειακοί ανταγωνισμοί και μια αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας συνθέτουν το μικροσύμπαν που ο Τσέχοφ δημιουργεί μέσα από χαρακτηριστικούς τύπους της εποχής του ώστε να μιλήσει για το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του. Παρ' όλα αυτά, με πολύ χιούμορ και αισιοδοξία μέσα στη γενικότερη απελπισία και παραίτηση, αναδεικνύοντας την ανθρώπινη ματαιότητα και τον θυμό που νιώθουν οι άνθρωποι όταν καταλήγουν να γίνουν κάτι άλλο από αυτό που ήθελαν αρχικά. Η σκηνοθεσία και η μετάφραση είναι του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος κρατάει και τον ομώνυμο ρόλο.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Ηρώων Πολυτεχνείου 32 & Βασ. Γεωργίου, 210 4143310, www.dithepi.gr, Τετ.-Παρ. 20:30, Σάβ. 18:00 & 21:00, Κυρ. 19:00

Θέατρο Πορεία

Μ. Καραγάτση

Γιούγκερμαν

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Τον ρόλο του Γιούγκερμαν αναλαμβάνει ο Γιάννης Στάνκογλου σε μια πολύωρη παράσταση που υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τάρλοου. Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου

Ο Φινλανδός Βασίλης Κάρλοβιτς Γιούγκερμαν, γόνος πλούσιας οικογένειας και ίλαρχος της Λευκής Φρουράς του Τσάρου, μετά τη Ρωσική Επανάσταση καταλήγει στην Ελλάδα. Στο παρελθόν του περιλαμβάνονται ένας φόνος, εμπορία ναρκωτικών, πολύ αλκοόλ, χαρτιά, εκβιασμοί, κάθε λογής κραιπάλες και απάτες και μια ερωμένη που μοιραζόταν μ' έναν ανθυπολοχαγό. Δαιμόνιος τυχοδιώκτης, χάρη σε μια σημαντική θέση που του δίνεται στην τράπεζα ανέρχεται κοινωνικά, ενώ αποκτάει πλούτο και τη φήμη του γυναικοκατακτητή. Ο αδίστακτος αριστοκράτης που ζει μια δεύτερη ζωή στην ελληνική επικράτεια έρχεται εν τέλει αντιμέτωπος με τον εαυτό του, τον αληθινό έρωτα και το τραγικό στοιχείο.

Το δημοφιλές μυθιστόρημα που ο Μ. Καραγάτσης έγραψε το 1938 σκιαγραφεί ολόκληρη την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεσοπολεμικής Ελλάδας. Ο Στρατής Πασχάλης, που υπογράφει τη θεατρική διασκευή, ανασυνθέτει τα βιογραφικά γεγονότα του ήρωα συνδυάζοντας το ρεαλιστικό, το παράδοξο, το ποιητικό και το γκροτέσκο στοιχείο σε μια ενδιαφέρουσα σκηνική σύνθεση που προσομοιάζει στο ονειρόδραμα. Ο ίδιος εξηγεί: «Όλο το έργο είναι ένα τεράστιο φλασμπάκ, κατά τη διάρκεια του οποίου κοσμοπολιτισμός και ρίζες μπλέκονται σ' έναν ξέφρενο και ηδονικό εφιάλτη γεμάτο πάθη, μοναξιά, σκληρότητα, βαθιά ανθρωπιά». Τον ρόλο του Γιούγκερμαν αναλαμβάνει ο Γιάννης Στάνκογλου σε μια πολύωρη παράσταση που υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τάρλοου.

Θέατρο Πορεία, Τρικόρφων 3-5, πλατεία Βικτωρίας, 210 8210991, 210 8210082

Εθνική Λυρική Σκηνή

Ζιλ Μασνέ

Μανόν

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Μανόν, Μ. Παπαθανασίου και Γ. Χοτέας

Από τις διασημότερες γαλλικές όπερες, η πεντάπρακτη κωμική όπερα Μανόν του Μασνέ στηρίζεται στο μυθιστόρημα του αβά Πρεβό. Με μια μουσική γεμάτη πάθος και αισθησιασμό, χαρακτηριστικά της αισθητικής της μπελ επόκ, ο σημαντικός συνθέτης Ζιλ Μασνέ αναδεικνύει τον άτυχο έρωτα του ιππότη Ντε Γκριέ για την επαρχιωτοπούλα Μανόν Λεσκό, η οποία στη σύντομη, ανέμελη και επιπόλαιη ζωή της, αφού έζησε όλα όσα πόθησε, πλούτη και μεγάλη ζωή, κατηγορήθηκε για πορνεία. Στο τέλος, απελάθηκε και πέθανε από εξάντληση στον δρόμο προς το λιμάνι της Χάβρης. Ο Ντε Γκριέ ακολουθεί την αγαπημένη του και καταστρέφεται και ο ίδιος.

Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι το 1884 και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές. Ο Θωμάς Μοσχόπουλος, που υπογράφει τη σκηνοθεσία της παράστασης της Λυρικής Σκηνής, εστιάζει στη θυματοποίηση και ταυτόχρονα στον αμοραλισμό των βασικών χαρακτήρων. Ένας κόσμος ακόρεστων ηδονών και παρηκμασμένων αξιών αναδεικνύει την επικαιρότητα αυτής της όπερας του 19ου αι. Μια ενδιαφέρουσα ανάγνωση που συνδέει το τότε με το σήμερα. Οι ρεαλιστικές της τάσεις ενισχύονται με την εμφάνιση χορωδών μεταμφιεσμένων σε τρανς και ντομινατρίξ ή που φορούν κίτρινα γιλέκα!

Εθνική Λυρική Σκηνή, ΚΠΙΣΝ, www.nationalopera.gr, 21, 23/12: Μουσική διεύθυνση: Λουκάς Καρυτινός, 26, 30/12: Μουσική διεύθυνση: Κλεάντε Ρούσο, 19:30, (Κυριακές: 18:30)

Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Η κωμωδία των παρεξηγήσεων

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία Facebook Twitter
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων υποστηρίζεται από μια εντυπωσιακά δεμένη ομάδα ηθοποιών και δύο απολαυστικούς πρωταγωνιστές. Φωτο: Μιχάλης Κλουκίνας

Στην περίφημη και αριστοτεχνικά γραμμένη κωμωδία που ο Σαίξπηρ δημιούργησε βασιζόμενος στους Μέναιχμους του Πλαύτου δύο ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων που είχαν χωριστεί στη γέννα βρίσκονται αναπάντεχα στην ίδια πόλη, χωρίς να το γνωρίζουν. Κι εκεί όπου εκτυλίσσεται μια ιλιγγιώδης φάρσα, στην οποία κυριαρχούν αλλεπάλληλες παρεξηγήσεις και πλάνες, επαναλαμβανόμενες σκηνές και γεγονότα όπου η ομοιότητα των διδύμων προκαλεί το αναμενόμενο κομφούζιο, τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας σταδιακά καταλύονται, οι βεβαιότητες καταρρέουν και κανένας δεν ξέρει ποιος ακριβώς είναι.

Οι δίδυμοι (σε διπλό ρόλο ο Νίκος Κουρής, που ερμηνεύει τους δύο αδελφούς Αντίφιλους, και ο Ορφέας Αυγουστίδης, που ερμηνεύει τους δύο δούλους τους, τους Δρόμιους) περιφέρονται σε ένα απόκοσμο περιβάλλον, έναν μαγικό τόπο όπου ένα φασαριόζικο «τσίρκο» με υπερκινητικά μέλη-μαριονέτες φοράει γεωμετρικά παστέλ κοστούμια (αναφορά στον ρωσικό κονστρουκτιβισμό), κάνει απίστευτο σαματά, εκτελεί στροβιλισμούς, άλματα, γέφυρες, επικύψεις και επιδίδεται σε σλάπστικ κωμικά νούμερα τέλειου συγχρονισμού. Η επιδέξια σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου έχει την τύχη να υποστηρίζεται από μια εξαιρετική νέα μετάφραση του ποιητή και μεταφραστή Διονύση Καψάλη, ενώ η παράσταση υποστηρίζεται από μια εντυπωσιακά δεμένη ομάδα ηθοποιών και δύο απολαυστικούς πρωταγωνιστές.

Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, www.vasilakou.theater, Τετ.-Πέμ. & Παρ. 21:00, Σάβ.18:00, Κυρ. 21:00

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ