Μια διάλεξη περί του μικροαστικού ψεύδους. Μια ψυχαναλύτρια χρησιμοποιεί ως πειραματόζωα τους ήρωες του Ίψεν για να διερευνήσει αν ο άνθρωπος ζει ευτυχέστερα μέσα στο ψεύδος ή όχι, στο Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις.
Το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού BETON7 στον τρίτο χρόνο του Φεστιβάλ Θεατρικές Συνθέσεις επέλεξε για θεατρολογικό άξονα το «Θέατρο των Ιδεών» δίνοντας μια συνέχεια στην Αρχαία Τραγωδία και τον Το 'Θέατρο των Ιδεών' συνδέεται με το αστικό δράμα στις βόρειες λογοτεχνίες και η επιρροή του στην ελληνική δραματολογία εισάγει κοινωνικούς προβληματισμούς πάνω στην ατομική ανεξαρτησία, τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων, τις θρησκευτικές επιρροές και τις κοινωνικές προλήψεις.
Οι μοντερνιστές Ίψεν, Βέντεκιντ, Στρίντμπεργκ, Σνίτσλερ αλλά και οι Ξενόπουλος, Καζαντζάκης, Ταγκόπουλος, Παλαμάς αρθρώνουν μια διαμαρτυρία μέσα από το θέατρο για τα κοινωνικά δρώμενα. Η τάση αυτή καταγράφει την κοινωνική υποκρισία, την ηθική στα ζητήματα των ερωτικών σχέσεων, την χειραφέτηση της γυναίκας, την κοινωνική δικαιοσύνη αλλά και μεμονωμένες πράξεις σαν ειδικές
Το ΒΕΤΟΝ7 σε μια συγκυρία που η πνευματικότητα στην τέχνη αναζητά ταυτότητα και αληθινές πηγές έμπνευσης, σε συνεργασία με τις ομάδες που συμμετέχουν στο Φεστιβάλ προτείνει κείμενα από τον Στρίντμπεργκ στον Καζαντζάκη για ένα μακρύ ταξίδι με όχημα το θέατρο και σταθερό σημείο αναφοράς Σαίξπηρ που ήταν οι θεματικοί άξονες των προηγούμενων χρόνων. περιπτώσεις ενός κοινωνικού κώδικα. την απόλυτη αφοσίωση στην τέχνη και την κοινωνία.
σχόλια