«Οικογενειακοί Δεσμοί»: Ένα μητριαρχικό γουέστερν, όπου οι γυναίκες παίρνουν τις αποφάσεις

Οικογενειακοί Δεσμοί (Let Him Go, 2020) Facebook Twitter
Νταϊαν Λέιν και Κέβιν Κόστνερ σε σκηνή της ταινίας.
0

ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΩΝ '60s ένας σερίφης και η σύζυγός του αναζητούν τον εγγονό τους και τη χήρα του αδικοχαμένου γιου τους. Η αναζήτησή τους θα τους φέρει αντιμέτωπους με την οικογένεια του νέου συζύγου της τελευταίας, σε μια σύγκρουση που δεν θα αργήσει να πάρει άγρια τροπή.

Το πρώτο δεκάλεπτο της ταινίας μας δίνει με ιστγουντική δωρικότητα όσα χρειαζόμαστε να ξέρουμε για τους δυο κεντρικούς χαρακτήρες και για την τραγωδία που θα επηρεάσει τις αποφάσεις τους.

Η συνέχεια, κινούμενη ανάμεσα στο μελόδραμα και το γουέστερν, δείχνει ότι ο σκηνοθέτης έχει όλα όσα χρειάζονται για να δώσει στο κοινό ένα καλό δείγμα σοβαρού και ενήλικου στουντιακού σινεμά μεσαίου προϋπολογισμού που τείνει να εκλείψει. Έχει επίσης τα υλικά για ένα ενδιαφέρον twist στο είδος - το Let Him Go είναι ένα μητριαρχικό γουέστερν, όπου οι γυναίκες παίρνουν τις αποφάσεις και οι άντρες πρέπει να υποστούν τις συνέπειες αυτών.

Πρόβλημα δεν είναι τόσο που τη λύση τη δίνει στο τέλος ο αρσενικός, ούτε που επιλέγεται η μονομαχία για να κορυφωθεί το δράμα, άλλωστε η μονομαχία είναι δομικό στοιχείο του γουέστερν. Πρόβλημα είναι που ο τόνος και τα τεκταινόμενα σε αυτή την τελευταία πράξη φαντάζουν να προέρχονται από μια άλλη ταινία, «μεταμεσονύκτιας» λογικής, που ελάχιστη σχέση έχει με όσα προηγήθηκαν.

Έστω κι έτσι, θα θέλαμε να έχουμε δει το φιλμ σε αίθουσα, ώστε να απολαύσουμε στις σωστές διαστάσεις το πρωταγωνιστικό ανάστημα του Κέβιν Κόστνερ, την ερμηνευτική εξωστρέφεια της Ντάιαν Λέιν και την ικανότητα της Λέσλι Μάνβιλ να καταπίνει την οθόνη, όποτε εμφανίζεται. 

Πληροφορίες ταινίας

Κατηγορία: Γουέστερν

Έτος Παραγωγής: 2020

Χωρα Παραγωγής: ΗΠΑ

Διάρκεια: 114’

Εγχρωμο

Σκηνοθεσία: Τόμας Μπεζούκα

Πρωταγωνιστούν: Νταϊαν Λέιν, Κέβιν Κόστνερ, Λέσλι Μάνβιλ, Τζεφρι Ντονοβαν

*Διαθέσιμη στο movies club της Cosmote TV

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Μπακογιαννόπουλος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπακογιαννόπουλος: «Η δημοσιότητα που έχω είναι μεγαλύτερη από την αξία μου»

Τη δεκαετία του '50 έβγαλε το πιο φτηνό εισιτήριο, βρέθηκε στο Παρίσι και κοιμόταν στο πάτωμα, προκειμένου να γνωρίσει το «μαγικό σύμπαν» του κινηματογράφου. Ο Βούλγαρης τον φωνάζει ακόμα «δάσκαλο», ενώ κάποτε του έλεγαν ότι οι κριτικές του έμοιαζαν να απευθύνονται μόνο στους φίλους του. Όμως εκείνος παρέμεινε πιστός στον δικό του δρόμο. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
10 όχι και τόσο προβλέψιμες ερωτικές ιστορίες για streaming

Οθόνες / 10 όχι και τόσο προβλέψιμες ερωτικές ιστορίες για streaming

Ξεψαχνίσαμε τον κατάλογο που προσφέρουν οι πλατφόρμες streaming και σας παρουσιάζουμε δέκα ταινίες κατάλληλες για την πιο αγαπησιάρικη μέρα του χρόνου, ώστε να μη χρειαστεί να καταφύγετε ξανά στις συνηθισμένες επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Oscar Stories: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Pulp Fiction / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Οι οσκαρικές φιλοδοξίες του Netflix για το Emilia Pérez έπεσαν στο κενό, καθώς η πρώτη τρανς υποψήφια στην ιστορία του θεσμού κατηγορείται για πολιτική ανορθογραφία και εξοστρακίζεται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Οθόνες / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Το να είσαι τρανς είναι ζήτημα προσωπικής ταυτότητας, όχι πολιτικών πεποιθήσεων. Και το να προϋποθέτουμε ότι τα τρανς άτομα είναι μονολιθικά στις απόψεις τους ή ανίκανα να έχουν συντηρητικές ή αντιδραστικές απόψεις, είναι απλά παράλογο.
THE LIFO TEAM
Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Νέα στήλη/ Κριτική τηλεόρασης / Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Κριτική της Πόπης Διαμαντάκου για το αστυνομικό θρίλερ του Star, για μια ελληνική παραγωγή που προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη και να συγκριθεί με ξένες παρόμοιες.
ΠΟΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ
«Θολός βυθός», μια ταινία για τις παιδουπόλεις της Φρειδερίκης

Οθόνες / Οι παιδουπόλεις της Φρειδερίκης γίνονται ταινία

Βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γιάννη Ατζακά, η νέα ταινία της Ελένης Αλεξανδράκη «Θολός Βυθός» είναι μια βουτιά στις ζωές των παιδιών που έγιναν έρμαια της προπαγάνδας και πιόνια σε έναν πόλεμο που δεν καταλάβαιναν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Δέκα ξεχωριστές οικιακές προβολές, από το διαχρονικό μυστήριο του «Ονόματος του Ρόδου» ως τον ξεσηκωτικό χορό του «Αnother Round» κι από τις weird κωμικές αναζητήσεις του «Chevalier» ως το τρυφερό ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ