Τι μας φτιάχνει περισσότερο - ο Τιμοτέ Σαλαμέ ή το ροδάκινο;

Τι μας φτιάχνει περισσότερο- ο Τιμοτέ Σαλαμέ ή το ροδάκινο; Facebook Twitter
0

Όνομα: Ροδάκινο

Ηλικία: Αρχαία. Το συναντάμε ήδη στη νεολιθική εποχή και έχει καταγωγή από την Κίνα.

Εμφάνιση: Ένα στρογγυλό, ζουμερό, κόκκινο-πορτοκαλί σαν μπάλα φρούτο.

Πάλι για ροδάκινα θα μιλάμε; Καμία σχέση με το emoji. Τώρα μιλάμε για τη σεξουαλικοποίηση ενός πραγματικού ροδάκινου.

Την ποια; Aυτό που διάβασες. Έλα τώρα, δεν θυμάσαι πριν από τέσσερα χρόνια εκείνη την ταινία του Λούκα Γκουαντανίνο, όπου ο Τιμοτέ Σαλαμέ ερωτοτροπούσε –για να μην το πούμε αλλιώς και μας κλείσουν μέσα‒ με ένα ροδάκινο; Σε εκείνη την περιβόητη σκηνή του «Call me by your name», λοιπόν, γλυκοκοίταζε περίεργα και ερωτικά το κακόμοιρο ροδάκινο σαν να ήταν ο Άρμι Χάμερ, το αντικείμενο του πόθου του – ο οποίος Χάμερ έγινε τόσο διάσημος μετά από αυτή την ταινία, που η φήμη τον χτύπησε στο κεφάλι και κατέληξε να γίνει κανίβαλος, αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει εδώ, απλώς το αναφέρω.

Πού τα θυμήθηκες όλα αυτά τώρα; Mου τα θύμισε μια online έρευνα που έγινε πρόσφατα στο FandomSpot. Μάζεψαν εκατό άτομα και τα έκλεισαν μέσα σε ένα δωμάτιο, όπου για δύο εβδομάδες παρακολουθούσαν πενήντα από τις πιο διάσημες σέξι σκηνές του κινηματογράφου, καθώς μηχανήματα μετρούσαν τους παλμούς τους. Με αυτόν τον τρόπο καθόρισαν ποια σκηνή τούς ανάβει περισσότερο και πόσο ερωτική είναι τελικά. 

Εδώ ο κόσμος καίγεται, αλλά, για πες, ποιος κέρδισε; Το «Call me by your name» βγήκε τέταρτο στις προτιμήσεις, αυξάνοντας κατά 29% τους παλμούς. Νικήτρια ήταν η τελευταία σκηνή σεξ της σειράς «Normal People», που ανέβαζε τους χτύπους καρδιάς στο 38%. Δεύτερο ήρθε το μάθημα κεραμικής που έκανε η Ντέμι Μουρ στον Πάτρικ Σουέιζι στο «Ghost» και ακολουθεί η σκηνή που σπάνε ένα κρεβάτι στη σειρά «Jessica Jones». Η μόνη άλλη queer σκηνή στη λίστα ήταν αυτή στο ντους από το «Orange is the new black». 

O κόσμος έχει περίεργα γούστα. Ναι, ροδάκινα, κρεβάτια που σπάνε, υπερήρωες που προσπαθούν να κάνουν σεξ, κανίβαλοι, το «Ghost», που απορώ πού το ξέθαψαν. Πάντως, η σκηνή από το «Normal People» θεωρείται μία από τις πιο αληθοφανείς σκηνές σεξ που έχουν γυριστεί ποτέ και συγκεκριμένα ο κόσμος γούσταρε πολύ, επειδή το σουτιέν της πρωταγωνίστριας πιάστηκε κάπως στο κεφάλι της!

Καλά, γιατί τόσο ντόρος με το «Call me by your name»; Τέταρτο βγήκε. Ντόρος είχε γίνει και τότε ‒ δεν ξεπεράστηκε ποτέ. Κοίτα, στην ουσία δεν καυλώνεις με τη σκηνή καθαυτή –εδώ που τα λέμε, δεν μας έπεσε και το σαγόνι, όπως με το «Βασικό Ένστικτο»– αλλά με τον Τιμοτέ, σε ολόκληρη την ταινία. Τέλος πάντων, μπορείς να δεις τη σκηνή εδώ, αν δεν σ’ τα πρήξει το YouTube με την ηλικία σου.

Επιπλέον, κάπου διάβασα ότι συνδέεται και με μια έρευνα που έγινε πρόσφατα και έδειξε την άνοδο των αυτοσχέδιων και σπιτικών sex toys κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ώστε ήταν το ροδάκινο εν τέλει; Όπως θέλεις πάρ’ το…

Τι να πεις: 🍑 🍑 🍑 🍑 🍆 🍑 🍑 🍑

Τι να μην πεις: «Θα καούμε στην Κόλαση», ή «Δεν έχω δει ακόμη την ταινία», ή «Εντάξει, σιγά τον παίδαρο».






 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ