Τώρα που χάσατε followers, μας πάνε οι οριζόντιες ρίγες

Τώρα που χάσατε followers μας πάνε οι οριζόντιες ρίγες Facebook Twitter
Instagram
0

Βγαίνεις να φας. Είσαι με τη φίλη σου, πίνετε και γελάτε. Όμως δεν σου αρκεί αυτό. Πρέπει να ανοίξεις την κάμερα και να τη στρίψεις σε μια άγνωστη γυναίκα που τρώει στο διπλανό τραπέζι, χωρίς να σε ενοχλεί. 

Ο εγωισμός σου στρογγυλοκάθεται και στα διπλανά καθίσματα, παραγγέλνει στα γύρω εστιατόρια, έχει απλωθεί πάνω από όλη την πόλη. Δεν σου αρκεί να περάσεις καλά με την παρέα σου, πρέπει να κράξεις για να υπάρξεις, να χλευάσεις το αθώο θύμα σου στους χιλιάδες followers σου, επειδή έκανε το λάθος να μπει στο οπτικό σου πεδίο. 

Στο μικρό, κάφρικο μυαλό σου, η γυναίκα αυτή δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί με οριζόντιες ρίγες. Δεν έχει δικαίωμα να υπάρχει με οριζόντιες ρίγες –ας ρίξει κάτι πάνω της, ένα μονόχρωμο μπουφάν, μια καρό ζακέτα, κάτι– δεν επιτρέπεται να αναπνέει δίπλα σου με οριζόντιες ρίγες, όσο εσύ έχεις δικαίωμα να τη μαγνητοσκοπείς χωρίς τη θέλησή της, να γελάς χαιρέκακα μαζί της στα social, να τη χλευάζεις δημοσίως, να αδιαφορείς για το πώς θα νιώσει αυτός άνθρωπος με τις οριζόντιες ρίγες. 

Στο μικρό, κάφρικο μυαλό σου, η γυναίκα αυτή δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί με οριζόντιες ρίγες. Δεν έχει δικαίωμα να υπάρχει με οριζόντιες ρίγες –ας ρίξει κάτι πάνω της, ένα μονόχρωμο μπουφάν, μια καρό ζακέτα, κάτι– δεν επιτρέπεται να αναπνέει δίπλα σου με οριζόντιες ρίγες.

Το πρόβλημά σου είναι ότι νιώθεις περισσότερα για τις ρίγες παρά για τον άνθρωπο. Θα σου εξηγούσα πού είναι το λάθος σου, αλλά αν είχες την ευαισθησία να καταλάβεις, θα καταλάβαινες και πριν σ' το εξηγήσω, θα καταλάβαινες πριν πεις «ας κάνουμε bullying σε έναν άγνωστο άνθρωπο που απλώς υπάρχει», θα καταλάβαινες πριν το ανεβάσεις στο Instagram, θα καταλάβαινες πριν αρχίσεις να χάνεις τους πολύτιμους followers για τα εισοδήματά σου. 

Τώρα που χάνονται τα likes και κινδυνεύουν οι χορηγίες, ζητάς συγγνώμη, λυπάσαι – όχι φυσικά για αυτό που έκανες, αλλά για αυτό που μπορεί να πάθεις. Ζητάς συγγνώμη για να γλιτώσεις από τις αυτονόητες συνέπειες μιας ανόητης πράξης. 

Τώρα που χάνετε followers, μας πάνε οι ρίγες. 

Μας πήγαιναν και πριν δηλαδή, ό,τι θέλουμε θα φοράμε και όπου θέλουμε θα πηγαίνουμε. Το κατάλαβες ή να κόψω ακόμα 5.000 followers;

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματι, μεγάλος αριθμός των Ένορκων Διοικητικών Εξετάσεων καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα»

Οπτική Γωνία / Οι ΕΔΕ στην Ελλάδα: Πόσες καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα;

Πότε διενεργείται μια Ένορκη Διοικητική Eξέταση; Είναι αλήθεια ότι μεγάλος αριθμός ΕΔΕ καταλήγουν στο αρχείο και τι πρέπει να αλλάξει στο ρυθμιστικό πλαίσιο; Μιλά στη LiFO ο δικηγόρος στον Άρειο Πάγο, Νίκος Βιτώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ