Η «επιστροφή» του Τζόνι Ντεπ στις Κάννες μπορεί να βάλει τέλος οριστικά την καριέρα του

Η «επιστροφή» του Τζόνι Ντεπ στις Κάννες μπορεί να τελειώσει οριστικά την καριέρα του Facebook Twitter
Ο Τζόνι Ντεπ ως Λουδοβίκος ΙΕ΄της Γαλλίας στην ταινία Jeanne du Barry που θα ανοίξει το προσεχές Φεστιβάλ των Καννών
0



ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ
  ότι η νέα ταινία του Τζόνι Ντεπ θα αποτελέσει το εναρκτήριο γκαλά στο προσεχές φεστιβάλ των Καννών, πολλοί αναρωτήθηκαν αν αυτό σημαίνει ότι η καριέρα του «ατιμασμένου» σταρ έχει επανέλθει στον ίσιο δρόμο. Η εμπειρία όμως δείχνει ότι το να ανοίξει η ταινία σου τις προβολές στο Παλαί μπορεί να είναι ο χειρότερος οιωνός.

Πολλοί αναπολούν ακόμη με ευθυμία το μεγάλο φιάσκο της ταινίας «Γκρέις του Μονακό» με την Νικόλ Κίντμαν που προβλήθηκε στην πρεμιέρα του Φεστιβάλ το 2014, όταν οι κριτικοί βγήκαν από τον κινηματογράφο σε κατάσταση λήθαργου, αδυνατώντας να επεξεργαστούν την παντομίμα φρίκης των 103 λεπτών που προηγήθηκαν. Επιπλέον, η φετινή διοργάνωση έχει ήδη τον νέο Indiana Jones την τρίτη ημέρα και τη νέα ταινία του Martin Scorsese την πέμπτη: η θεαματική πτώση ενός μεγάλου σταρ την πρώτη μέρα θα λειτουργούσε ως ένα απαραίτητο, ψυχαγωγικό κοντράστ.

Υπάρχει κάποιος λόγος να περιμένει κανείς ότι η ταινία Jeanne du Barry, μια ιστορική βιογραφία στην οποία ο Depp υποδύεται τον Λουδοβίκο ΙΕ΄ της Γαλλίας, θα μπορούσε να προσφέρει ένα εξίσου ικανοποιητικό σκάνδαλο; Φυσικά, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε  μέχρι να προβληθεί στην οθόνη. Η παραγωγή, ωστόσο, φέρεται να μην ήταν και τόσο αρμονική: τον Δεκέμβριο, διαδόθηκαν ιστορίες για μια διαμάχη στα γυρίσματα μεταξύ του Ντεπ και της σκηνοθέτριας και συμπρωταγωνίστριάς του Μαϊγουέν Λε Μπεσκό (η οποία υποδύεται την ταπεινής καταγωγής ερωμένη του βασιλιά, Ζαν Βομπερνιέ) για τις επανειλημμένες καθυστερήσεις του στα γυρίσματα.

Η ταινία Minamata, η πιο πρόσφατη ταινία του Ντεπ και η πρώτη που κυκλοφόρησε μετά την υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης του 2021 στη Βρετανία, απέφερε μόλις 1,7 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office: δεν σου μένει πολύς χρόνος για επισκέψεις στον κινηματογράφο όταν είσαι απασχολημένος με το κυνήγι των αντιφρονούντων στο Twitter και το TikTok.

Μια θέση στις Κάννες (και συγκεκριμένα αυτή η θέση, στην πρεμιέρα του φεστιβάλ) κατ’ ουδένα τρόπο δεν αποτελεί εγγύηση ενός θεαματικού comeback για τον ηθοποιό, και λίγα πράγματα στην παρούσα κατάσταση του Ντεπ δείχνουν ότι επίκειται κάτι τέτοιο. Ο Τζόνι Ντεπ φαίνεται να ασχολείται εσχάτως με αντίκες, με την πώληση ζωγραφικών έργων στο Instagram, με την απόλαυση της «ήσυχης ζωής» στην έπαυλή του στο Σόμερσετ: καμία από αυτές τις πρόσφατες αποδράσεις δεν υποδηλώνει ότι το τηλέφωνο του ατζέντη του χτυπάει τρελά για λογαριασμό του.

Και ενώ ένα σημαντικό κοινό παραμένει πάντα έτοιμο να υπερασπιστεί τον Ντεπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται λιγότερο πρόθυμο να υποστηρίξει την πρόσφατη κινηματογραφική παραγωγή του ινδάλματός του. Η ταινία Minamata, η πιο πρόσφατη ταινία του Ντεπ και η πρώτη που κυκλοφόρησε μετά την υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης του 2021 στη Βρετανία, απέφερε μόλις 1,7 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office: δεν σου μένει πολύς χρόνος για επισκέψεις στον κινηματογράφο όταν είσαι απασχολημένος με το κυνήγι των αντιφρονούντων στο Twitter και το TikTok.

Η ερμηνεία χαρακτήρων σε παραγωγές όπως το Jeanne du Barry είναι πιθανότατα πλέον η μόνη ευκαιρία του Ντεπ για πλήρη επαγγελματική απασχόληση. Παρά το γεγονός ότι «κέρδισε» την πρόσφατη δικαστική του αγωγή εναντίον της πρώην συζύγου του, Άμπερ Χερντ, οι φρικιαστικές λεπτομέρειες που προέκυψαν στο δικαστήριο εξασφάλισαν ότι οι μέρες του Ντεπ ως πρωταγωνιστή στο Χόλιγουντ αποτελούν παρελθόν.

Η έκτη ταινία της σειράς «Οι Πειρατές της Καραϊβικής», παραγωγής Disney, παραμένει εδώ και καιρό στο καιρατήριο, ενώ η Warner Bros έκανε το ίδιο με το franchise των «Φανταστικών Ζώων» το 2021, αντικαθιστώντας τον με τον Μαντς Μίκελσεν για την (γυρισμένη ήδη εν μέρει) τρίτη ταινία. Και ενώ ο πρώην συνεργάτης του Τιμ Μπάρτον δήλωσε πρόσφατα ότι θα ήταν ανοιχτός στο να συνεργαστεί ξανά με τον Ντεπ «αν προέκυπτε το κατάλληλο πρότζεκτ», το εν λόγω κατάλληλο πρότζεκτ δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί.

Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι παραμένει κάτι από την αίγλη των ένδοξων ημερών του Τζακ Σπάροου ώστε το όνομα του Ντεπ να μπορεί να προσελκύει χρηματοδότηση από το «Ίδρυμα Κινηματογράφου της Ερυθράς Θάλασσας» (Red Sea Film Foundation), έναν βραχίονα του καθεστώτος της Σαουδικής Αραβίας που νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι θα συγχρηματοδοτήσει την ταινία Jeanne du Barry.

Ο κινηματογράφος μπορεί να είναι χρήσιμος για την αποκατάσταση της φήμης, είτε αυτή ανήκει σε έκπτωτους ηθοποιούς είτε σε κυβερνήσεις που θέλουν να αποσπάσουν την προσοχή από τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για τους πρώτους όμως, λειτουργεί μόνο αν το τελικό προϊόν βλέπεται.  

Mε στοιχεία από την Telegraph

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Μυθολογίες / «Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Ο τραγουδοποιός Ευριπίδης Σαμπάτης επιλέγει 10 ταινίες, καθεμιά απ' τις οποίες για διαφορετικούς λόγους τον ταρακούνησαν τόσο που η ζωή του δεν ήταν ποτέ πια η ίδια.
Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM