Έλενα Χαραλαμπούδη: Η viral μαμά του YouTube και του TikTok με τα χίλια πρόσωπα

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης
0

«Μάνα είναι μόνο μία», αλλά η μάνα έχει χίλια πρόσωπα. Εκατό προσωπικότητες, άλλες τόσες διαθέσεις και πάρα πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Υπάρχει όμως μια φωνή που τις εκφράζει όλες, μιλάει για αυτές και καταφέρνει αυτό που κανένας άλλος σύγχρονος δημιουργός περιεχομένου δεν έχει καταφέρει. Να μιλήσει στην καρδιά τους τόσο ανοιχτά και ειλικρινά. Η Έλενα Χαραλαμπούδη, η ηθοποιός που μέσα από το 5 Minute Μum κατάφερε να γίνει «η φωνή του λαού». 

Στο YouTube, το Instagram και το TikTok δημιουργήθηκε ένα success story με ιστορίες που όλοι τις έχουμε στο μυαλό μας, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να τις διηγηθεί με τόση οξυδέρκεια, ειλικρίνεια και απλότητα.

Το κανάλι της στο YouTube έχει 74,1 χιλιάδες subscribers, ενώ ο λογαριασμός της στο TikTok έχει 99,4 χιλιάδες followers και 1,7 εκατομμύρια likes, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Εμείς μιλήσαμε με τη viral μάνα με τα χίλια πρόσωπα για την πορεία της προς την επιτυχία καθώς και για τη νέα παράσταση, με τίτλο «Μίξερ», στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

Νομίζω ότι δεν υπήρχε στο YouTube μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;».

— Πώς ξεκίνησαν όλα;
Για μένα όλα ξεκίνησαν κάπου στo 2018. Η ομάδα της Λίζας Αποστολοπούλου με προσέγγισε γιατί είχε την ιδέα να φτιάξει το πρώτο YouTube κανάλι για μαμάδες στην Ελλάδα. Θα είχε μαγειρική, influencers, wellness, ομορφιά, χρηστικές συμβουλές, οτιδήποτε αφορά αυτήν τη φάση της γυναίκας. Η Λίζα ήθελε να δημιουργήσει και περιεχόμενο που να τα λέει «έξω από τα δόντια» για τη μητρότητα, λίγο πιο free, να δημιουργηθεί μια περσόνα. Μια φίλη μου που δούλευε στην παραγωγή τής είπε ότι ξέρει μια ηθοποιό που είναι έγκυος, πρότεινε να με δουν και έτσι έγινε η πρώτη κουβέντα.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης

— Γιατί στράφηκες στο YouTube;
Δυσκολευόμουν και πριν το παιδί να βρω δουλειά ως ηθοποιός, αλλά όταν έμεινα έγκυος δυσκολεύτηκα ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να λέει «απαγορεύονται οι μητέρες», δεν σου λέει κάτι ξεκάθαρο η παραγωγή, αλλά όταν ακούνε «μάνα με παιδί» είναι λίγο απαγορευτικό για οποιαδήποτε δουλειά. Πόσο μάλλον για μια δουλειά που απαιτεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση, να μην έχεις κοιλιά. Πήγαινα σε οντισιόν για τηλεοπτική σειρά και έλεγαν «α, ωραία, και τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;» και όταν τους έλεγα ότι έχω ένα παιδάκι, η ερώτηση που ακολουθούσε ήταν «και με τα γυρίσματα πώς θα την παλέψεις, το παιδί πού θα το αφήνεις;» και εγώ απαντούσα «τι σας ενδιαφέρει;» − σε φάση «γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; Θα την έκανες σε έναν πατέρα;».

Όταν έκανα το παιδί ήμουν 29, δεν είχα προλάβει να κάνω καριέρα, οπότε και στράφηκα στο YouTube. Μέσα στη δυσκολία του τι θα κάνω, βρέθηκαν η Λίζα Αποστολοπούλου και αυτό το κανάλι σαν από μηχανής θεοί. Μου λέει «θες να ανεβαίνει κάθε Παρασκευή βράδυ ένα βίντεό σου στο οποίο να λες πράγματα για τη μητρότητα;». Το έκανα και μου άρεσε. 

Δασκάλα σε ιδαίτερο VS Μαμάδες

— Τα Ελληνόπουλα είναι όντως κολλημένα με τις μαμάδες τους;
Είναι πάρα πολύ. Ο Έλληνας έχει θέμα με τη μάνα του, και όχι μόνο αυτός, αλλά και η μάνα του. Όμως ας μην κατηγορούμε τη μάνα, τη δόλια. Οι μανάδες αυτές δεν φταίνε, δεν ξέρανε. Λένε «μας κατέστρεψαν». Δεν νομίζω, θεωρώ ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, επιλέγουμε πώς θέλουμε να ζήσουμε. Είναι ξεκάθαρο, αν δεν έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα των γονιών σου, έχεις εσύ πρόβλημα, όχι οι γονείς σου. Αν νιώθεις ότι οι γονείς σου σού πατάνε όλα τα κουμπιά και δεν έχεις τη δύναμη να τους αντιμετωπίσεις, πήγαινε κάνε ψυχανάλυση. Δεν είναι καθόλου ντροπή. Εγώ κάνω από τα 17. 

@elena_charalampoudi Μανούλα σε Αγιασμό-Σύλλογος γονέων edition #μανουλα #αγιασμος #σχολειο #συλλογος #γονεις #πρωτη #σχολεια #μαμαδεςτουτικτοκ #ελληνικοτικτοκ #τικτοκ_ελλαδα #fy #ελεναχαραλαμπουδη #χαραλαμπουδη #momsoftiktok #ελληνιδαμανα #viral ♬ πρωτότυπος ήχος - ElenaCharalampoudi

— Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία του 5 Minute Mum;
Είναι ένα στοίχημα για το τι μπορούν να κάνουν δύο γυναίκες που έχουν πραγματικά χίλια πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι τους, αν ξεκλέψουν λίγο χρόνο και δουν με χιούμορ την κατάσταση. Βασικό κομμάτι της δημοφιλίας του 5 Minute Mum είναι το σκεπτικό μας. Δηλαδή, εμείς δεν έχουμε σκοπό να κοροϊδέψουμε κανέναν. Θέλαμε απλώς να διακωμωδήσουμε την κατάσταση. Σκοπός ήταν να ξεφύγουμε από το mum shaming. Δεν δημιουργήσαμε περιεχόμενο για να μας βρουν οι εταιρείες, για να βγάλουμε λεφτά, το κάναμε για να κάνουμε παρέα στις μανάδες. Μας έστελναν μηνύματα γυναίκες που βίωναν την εγκυμοσύνη τους μόνες, ένιωθαν απίστευτη μοναξιά μετά τη γέννα, στο σπίτι, μας λέγανε «έχω να δω τις φίλες μου έναν χρόνο γιατί δεν έχουν παιδιά και δεν με καλούν». Πολλές έγραφαν: «Ο άντρας μου λείπει συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω με ένα παιδί». Είναι σαν οι γυναίκες να ντρέπονται να πουν «δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα τελικά». Δηλαδή να παραδεχτούν ότι αλλιώς το είχαν φανταστεί και αλλιώς τους βγαίνει και, να σου πω την αλήθεια, τις καταλαβαίνω που δεν έχουν το κουράγιο να το πουν. 

Υπάρχει μια υποβόσκουσα προτροπή να «μαζευτείς» όταν γίνεσαι μαμά. Με αυτά τα βίντεο νομίζω πως είμαστε στον αντίποδα όλων αυτών των πραγμάτων. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Νομίζω λοιπόν πως αυτό το κενό βρήκαμε στο YouTube, το ότι δεν υπήρχε μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;». Έτσι το κανάλι άρχισε να έχει views και να ταυτίζονται πολλές μαμάδες με το περιεχόμενό του. Έφτασα να ζω κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Με αναγνωρίζουν στον δρόμο, μου λένε: «Συνέχισε έτσι, προχώρα, πες τα», «Βρέθηκε κάποιος και τα είπε. Μας εκφράζεις».

Προχωρώντας, βέβαια, πήρε διαφορετική τροπή. Εμείς πιστεύαμε πως απευθυνόμαστε μόνο σε μαμάδες, όμως άρχισαν να μας βλέπουν μπαμπάδες και να αναγνωρίζουν τις γυναίκες τους, τις μαμάδες τους, μετά ήρθαν τα παιδιά. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν κάνουμε χυδαίο χιούμορ. Γιατί; Γιατί μια μάνα όταν βλέπει ένα βίντεο στο κινητό της πάντα έχει ένα παιδί κολαούζο δίπλα της. 

Ταξίδι στο χωριό ΤΟΤΕ vs ΤΩΡΑ feat Αλέξανδρος Τσουβέλας

— Πότε καταλάβατε ότι εδώ κάτι γίνεται;
Για αρκετό καιρό το κανάλι ήταν σταθερό στα νούμερα. Η αλλαγή ήρθε με αφορμή το Πάσχα. Λίγο καιρό πριν, μας είχε ζητήσει ένας χορηγός να κάνουμε κάτι για ένα καθισματάκι αυτοκινήτου και καθόμασταν και λέγαμε «θυμάσαι που όταν ταξιδεύαμε με τους γονείς μας για Πάσχα στο χωριό δεν υπήρχε καν κάθισμα αυτοκινήτου, απλά μπαίναμε στο αυτοκίνητο και καθόμασταν δίπλα στις σούβλες;».

Εμείς βλέπαμε φανατικά Τσουβέλα στο YouTube και πέσαμε σε ένα καταπληκτικό επεισόδιο του «Πάρε Πέντε» όπου ο Αλέξανδρος μιλάει για τους τύπους ανθρώπων που συναντάς το Πάσχα. Η Λίζα είπε «να του στείλουμε μήνυμα;». «Είσαι τρελή; Σιγά μην έρθει να κάνει βίντεο με την άσχετη, τη Χαραλαμπούδη, που δεν την ξέρει ούτε η μανούλα της. Ο άλλος έχει εκατομμύρια views, δεν παίζει να ασχοληθεί». Και όμως ήρθε γιατί γούσταρε αυτό που κάναμε και οι θεάσεις εκτινάχθηκαν. Ο Αλέξανδρος μάς βοήθησε να ανοίξουμε την ομπρέλα σε ένα κοινό που δεν είχε καμία σχέση με τις μαμάδες, στις οποίες εμείς απευθυνόμασταν μέχρι τότε κατά αποκλειστικότητα.

Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Γελάω πολύ με τα κακόβουλα σχόλια, τα οποία προέρχονται από άνδρες κατά κύριο λόγο. Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που με παρομοιάζουν με άλογο, γράφουν «τι δόντια είναι αυτά που έχει αυτή; Σαν άλογο είναι!», και τώρα έχουμε και τα πρόστυχα, ούτε αυτά τα σβήνω. Επειδή αλλάζω και περούκες, ένας μου γράφει «με το ίσιο μαλλί θα σε πήδαγα, με το σγουρό όχι». Απαντάω σε όλα με ελαφράδα και χιούμορ. Μου φαίνεται πολύ αστείο να διαβάζω τέτοια σχόλια, δεν με στεναχωρούν. 

5 Τύποι Μαμάδων σε πάρτυ

— Τι σε κάνει να χαίρεσαι σε σχέση με αυτά που έχεις καταφέρει;
Αυτό που κάνω στο 5 Minute Mum είναι καθαρά υποκριτική. Δεν είμαι influencer, ούτε stand-up comedian, είμαι ηθοποιός. Είμαι περήφανη για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέσα από το κανάλι στο YouTube και στο TikTok. Μέσα από το διαδίκτυο διεκδίκησα τη θέση μου στο θέατρο από έναν άλλο δρόμο, τη στιγμή που όλοι οι άνθρωποι από τον χώρο της υποκριτικής μού λέγανε για τα βίντεο «γιατί το κάνεις τώρα αυτό, βρε Έλενα, έχεις ανάγκη;».

Σκέψου ότι μέσα από αυτά τα βίντεο κατάφερα και έκλεισα μια τόσο αξιόλογη παράσταση, η οποία θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια. Πρόκειται για το έργο «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου, ένα «λαϊκό μιούζικαλ τσέπης» σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου. Είναι ένα έργο σε δεκαπεντασύλλαβο.

Εγώ και η Ζέτη γνωριζόμασταν από παλιά, εκείνη έπεσε τυχαία σε ένα βίντεό μου, σε αυτό με τις μαμάδες στον αγιασμό, και μου λέει «Έλενα, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς κάνεις. Γράφω ένα έργο, όμως σε είδα και τώρα θέλω να το σβήσω και να το ξαναγράψω από την αρχή, γιατί με ενέπνευσες. Θέλω να παίξεις εσύ». Με καλεί έναν μήνα μετά, μου δείχνει αυτό το φανταστικό έργο, το οποίο έχει μέσα δύο πρόσωπα, δύο αφηγητές, ο ένας κρατάει την κεντρική αφήγηση και η άλλη είναι η ηθοποιός β’ που αλλάζει 25-30 ρόλους. Τρελάθηκα!

Πρόκειται για δύο ηθοποιούς που βρέθηκαν για να κάνουν τον «Άμλετ», αλλά δεν τους έβγαινε το μπάτζετ και σκέφτηκαν να πουν την ιστορία του Βαγγέλη, τον οποίο υποδύεται ο Αλέξανδρος Σιάτρας. Ο Βαγγέλης είναι ένας πορτιέρης από την Κυψέλη που γίνεται αρχηγός του κράτους μέσα σε μια νύχτα. Το βράδυ που ετοιμάζεται να πάει στο Μαξίμου, πέφτει πάνω στην Αλέκα και την ερωτεύεται, εκείνη εξαφανίζεται κι εκείνος στην προσπάθειά του να τη βρει πέφτει πάνω σε όλη τη χαώδη ελληνική κοινωνία. Και όλα αυτά τα πρόσωπα τα οποία συναντά τα υποδύομαι εγώ.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
To «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

YouTube: @5MinuteMum
Tik Tok: @elena_charalampoudi
Instagram: @fiveminutemumchannel /@elena_charalampoudi
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου και του Θοδωρή Οικονόμου εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ