10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων

10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
0

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής


Η "Σαλώμη", ένα από τα πιο σημαντικά έργα του Όσκαρ Γουάιλντ, θα παρουσιαστεί στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων - Λευτέρης Βογιατζής, σε σκηνοθεσία και μετάφραση του Θέμελη Γλυνάτση, με την Θεοδώρα Τζήμου στον ομώνυμο ρόλο, πλαισιωμένη από μια ομάδα ταλαντούχων ηθοποιών. Γραμμένη στα τέλη του 19ου αιώνα στα Γαλλικά, η Σαλώμη του Όσκαρ Γουάιλντ είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο γοητευτικά και προκλητικά κείμενα της Ευρωπαϊκής δραματουργίας. Η Βιβλική ιστορία της πριγκίπισσας της Ιουδαίας που χόρεψε μπροστά στον Ηρώδη για να πάρει ως αντάλλαγμα το κεφάλι του Ιωάννη του Βαπτιστή μεταμορφώνεται από τον Γουάιλντ σε ένα κείμενο που ξεχειλίζει με ένταση, ερωτισμό και μια περιρρέουσα αίσθηση παρακμής. Η Σαλώμη είναι επί της ουσίας μια εξαντλητικά επαναλαμβανόμενη ελεγεία στο παράνομο βλέμμα, που δημιουργεί πλέγματα και τροχιές επί της σκηνής με ένα μοναδικό τρόπο. Το έργο συνομιλεί απευθείας με την ουσία της θεατρικής μηχανής, αποκαλύπτει δηλαδή την βαθύτατη φετιχιστική πλευρά του θεάτρου και τη μεταμόρφωση του θεατρικού χαρακτήρα σε αντικείμενο θέασης, απογύμνωσης και φυσικά ερωτικής φαντασίωσης. Ο Γουάιλντ είναι πεντακάθαρος: το παραστατικό σώμα είναι αναγκαστικά ερωτικό, και ο θεατής είναι επί της ουσίας ένας πεφωτισμένος ηδονοβλεψίας. Ένας θίασος καταξιωμένων, αλλά και νέων ηθοποιών, ενώνουν τις δυνάμεις τους στην παρουσίαση αυτής της ιστορίας της «κόρης του πάθους», όπως αποκαλούσε ο Γουάιλντ την ηρωίδα του, σε μια σκηνοθετική ανάγνωση που δίνει έμφαση στον ερωτισμό, την κοινωνική αποσύνθεση και την ποιητικότητα του κειμένου.

 

Συντελεστές: Σκηνοθεσία / Μετάφραση: Θέμελης Γλυνάτσης, Σκηνικά: Κωνσταντίνος Ζαμάνης, Κοστούμια: Ελευθερία Αράπογλου, Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου, Βοηθός Φωτιστή: Μαρίνα Κόντα, Μακιγιάζ: Στέργιος Κάτσουνας

Διανομή: Θεοδώρα Τζήμου (Σαλώμη), Νέστωρ Κοψιδάς (Ηρώδης), Θανάσης Δόβρης (Ιοκαναάν),

Αλεξάνδρα Ντεληθέου (Ηρωδιάδα), Βασίλης Λιάκος (Ναραμπόθ), Δημήτρης Τσιγκριμάνης (Ο ακόλουθος της Ηρωδιάδας/Ναμαάν), Σωτήρης Τσακομίδης (Ένας δαίμονας)

 

Θέατρο της Οδού Κυκλάδων - Λευτέρης Βογιατζής

Κυκλάδων 11 και Κεφαλληνίας, Κυψέλη

Παραστάσεις: 26 Νοεμβρίου 2015 - 10 Ιανουαρίου 2016

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.15, Κυριακή στις 19.00

10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής
10 αποκλειστικές φωτογραφίες από την παράσταση Σαλώμη που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων Facebook Twitter
Φωτό: Βασίλης Μακρής

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ