Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
2
Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου με τον Λεονάρντο ντι Κάπριο που δίκαια απέσπασε το Όσκαρ Α' Ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία "Η Επιστροφή".

Η επιστροφή

Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου

Η κινηματογραφική φιλοσοφία του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου, προέκταση της δικής του κοσμοθεωρίας, βρίσκει πλήρη εφαρμογή στην «Επιστροφή», με φουλ τις μηχανές σε όλα τα επίπεδα, στο φιλμικό τοπίο, διασταύρωση Ταρκόφσκι με γουέστερν, τις απέραντες εκτάσεις που φώτισε ευαίσθητα ο Εμάνιουελ Λουμπέτσκι, την πνευματική αναγέννηση, τους κύκλους της ζωής, την ανάσταση και την αναγέννηση, την υπέρβαση και, αν θέλετε, την υπερβολή. Οι δύο ήρωες δεν έχουν να χάσουν τίποτα και επιδίδονται σε περιπετειώδη αντίθεση, το δίπολο συνείδησης και ανομίας. Ο Λεονάρντο ντι Κάπριο και ο Τομ Χάρντι κόβουν την ανάσα, με τον πρώτο να αποσπά δίκαια το Όσκαρ, όχι γιατί το άξιζε εδώ και καιρό αλλά κυρίως διότι κράτησε ζωντανές τις παύσεις και αιχμηρή τη δράση. Λίγο αυτός, λίγο η σκηνή με την αρκούδα και ο μύθος μαζί με τον must see θόρυβο που δημιουργήθηκε αμέσως μετά την πρεμιέρα της, η «Επιστροφή» έγινε παγκόσμια εισπρακτική επιτυχία (ακόμη και στην Ελλάδα, κόβοντας πάνω από 300.000 εισιτήρια), αποτελώντας τη λαμπρή εξαίρεση σε έναν ορυμαγδό μέτριων επιδόσεων των ταινιών για ενηλίκους.


La La Land

Ντέιμιαν Σαζέλ

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
H Έμα Στόουν και ο Ράιαν Γκόσλινγκ πρωταγωνιστούν στο La La Land.

Όπως η επιστημονική φαντασία αποτελούσε υποσημείωση πριν από μερικά χρόνια, και με την κατάλληλη συγκυρία και τα σωστά δείγματα το είδος επανήλθε δυναμικά στο προσκήνιο, ενδεχομένως το «La La Land» να δώσει το έναυσμα για την επαναφορά των μιούζικαλ. Εκτός του ότι είναι σπουδαίο, η ώσμωση του δράματος με τη μουσική και τα τραγούδια, αξεδιάλυτα δεμένα μεταξύ τους, είναι το κατάλληλο, σουρεαλιστικό αντίδοτο σε μια εποχή κατάθλιψης και μαυρίλας. Ο Ντέιμιαν Σαζέλ είναι ο ιδανικός μπροστάρης, ένας σοβαρός μελετητής του ιδιώματος, μεγάλος φαν των κλασικών μιούζικαλ της χρυσής εποχής (μανιακός με τις '30s ονειροφαντασίες των Φρεντ Αστέρ-Τζίντζερ Ρότζερς και το «It's always fair weather» των Τζιν Κέλι-Στάνλεϊ Ντόνεν, το κύκνειο άσμα της M-G-M). Με άξονα το σκορ του Τζάστιν Χέρβιτς, ο Σαζέλ προσθέτει τη μελαγχολία του Ζακ Ντεμί και φτιάχνει ένα καταπληκτικό πορτρέτο του Λος Άντζελες, φέρνοντας κοντά μια νέα ηθοποιό και έναν φιλόδοξο μουσικό, τη φοβερή Έμα Στόουν και τον Ράιαν Γκόσλινγκ. Ένα γλυκόπικρο, ρετρό διαμάντι με σύγχρονη ευαισθησία, που τραγουδάει το όνειρο στο διηνεκές.


Τόνι Έρντμαν

Μάρεν Άντε

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Η κωμωδία της Γερμανίδας ξεφυτρώνει άβολα, αλλά εκρηκτικά μέσα από την ανατροπή των οικογενειακών ρόλων και προκαλεί συγκίνηση

Η Μάρεν Άντε χρησιμοποίησε, ως έναν βαθμό, τον πλακατζή πατέρα της ως μοντέλο για τον αξέχαστο ρόλο του Πέτερ Σιμόνιτσεκ, του συνταξιούχου καθηγητή που δοκιμάζει τα όρια του καλού γούστου και της ανοχής των ανύποπτων επισκεπτών, των γειτόνων και κυρίως της κόρης του, που υποδύεται μοναδικά η Σάντρα Χίλερ. Μονίμως στρεσαρισμένη, στέλεχος πολυεθνικής και εκτός έδρας, η Ινές βρίσκεται έτη φωτός μακριά από την εκκεντρική, παλαιοχίπικη νοοτροπία του Γουίνφριντ Κονράντι και η δουλειά της Άντε είναι να φέρει τους δύο κόσμους σε σύγκλιση, όταν εκείνος την επισκέπτεται στο Βουκουρέστι με το ψευδώνυμο Τόνι Έρντμαν και την κάνει ρεζίλι σε κρίσιμα meetings. Η κωμωδία της Γερμανίδας, που είναι η πρώτη γυναίκα που βραβεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία, ξεφυτρώνει άβολα, αλλά εκρηκτικά μέσα από την ανατροπή των οικογενειακών ρόλων και προκαλεί συγκίνηση αλλά και τη βαθιά αίσθηση ανθρωπιάς που αφήνει μόνο το αυθεντικό δράμα εμπεριστατωμένων χαρακτήρων.


Στην αγκαλιά του φιδιού

Σίρο Γκουέρα

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Το «Στην αγκαλιά του φιδιού» τρύπωσε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και απογειώθηκε παγκοσμίως

Διαφεύγοντας την προσοχή του επίσημου Διαγωνιστικού στο Φεστιβάλ Καννών, το «Στην αγκαλιά του φιδιού» τρύπωσε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και απογειώθηκε παγκοσμίως ως μια αξιοσημείωτη αποκάλυψη. Ανάμεσα στους δύο ερευνητές, έναν Γερμανό εθνογράφο κι έναν Αμερικανό βοτανολόγο, και τα 30 χρόνια διαφοράς που χωρίζουν το ταξίδι τους στον Αμαζόνιο, αρχές του 20ού αιώνα, δεσπόζει η ζωντανή μνήμη και ο τελευταίος διασωθείς της φυλής του, ο σαμάνος Καραμακάτε, μια μυστικιστική μορφή, κανονικό ανθρώπινο στοιχειό, ξεναγός στα βάσανα και την καλλονή του τόπου του. Μπορεί ο Κολομβιανός σκηνοθέτης Σίρο Γκουέρα να ήθελε να εφαρμόσει τον χωροχρόνο του μαθηματικού Μινκόφσκι στο σινεμά, αλλά το θεωρητικό υπόστρωμα των προσθέσεων στο σενάριό του ουδόλως επηρέασε τη συναρπαστική διαδρομή της πλοκής και την ασπρόμαυρη ομορφιά της εκτέλεσης. Εκεί που Τζόζεφ Κόνραντ συναντά τον Βέρνερ Χέρτσογκ, ο Γκουέρα προβιβάζεται σε σκηνοθέτη μεγάλων δυνατοτήτων και το επερχόμενο αμερικανικό ντεμπούτο του με ένα γκανγκστερικό δράμα «αλλιώτικο από τα άλλα» αυξάνει την προσμονή.


Η καρδιά του σκύλου

Λόρι Άντερσον

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ένα freestyle πολιτικό ποίημα με υπέροχες μουσικές φράσεις και υπνωτική αφήγηση

Ο θάνατος της Λόλαμπελ ή, όπως θέλει να πιστεύει η Βουδίστρια Λόρι Άντερσον, το πέρασμά της στη μεταβατική κατάσταση bardo στέκεται αφορμή για την πολυπράγμονα visual artist να ανασυνθέσει μνήμες από την κοινή τους ζωή, χρησιμοποιώντας υλικό από βίντεο, να μας γνωρίσει τους γείτονές της, να αναπολήσει χωρίς εμφανές πένθος και από κει να ξεδιπλώσει τις σκέψεις της για τη μετά-9/11 Αμερική σε ένα freestyle πολιτικό ποίημα με υπέροχες μουσικές φράσεις και την υπνωτική της αφήγηση. Το προσωπικό γίνεται συλλογικό, η θιβετιανή της ψυχή ανησυχεί αριστερά και προβληματίζεται πολιτισμένα, ολοκληρώνοντας έτσι ένα ιδιότυπο ντοκιμαντέρ που, ενώ είναι τόσο εγκάρδιο που δεν μπορείς με τίποτε να το χαρακτηρίσεις πειραματικό, αποποιείται με χάρη και φωτεινές ιδέες, κατασκευασμένες φόρμουλες και οικείες φόρμες.

 
Φωτιά στη θάλασσα

Φραντσέσκο Ρόζι

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Ρόζι εξάγει από την καθημερινότητα τον μηχανισμό του μεταναστευτικού ζητήματος, αντικαθρεφτίζοντάς τον στους ζωντανούς κατοίκους του νησιού

Μετά τον μεθοδικό, παρατηρητικό τεμαχισμό της ανθρώπινης ζωής στον περιφερειακό της Ρώμης, στο «Sacro GRA» (Χρυσός Λέων στο Φεστιβάλ Βενετίας), ο Φραντσέσκο Ρόζι αλλάζει πρόσωπο και από φυσιοδίφης κινηματογραφιστής μεταμορφώνεται σε συμμετοχικό ντοκιμαντερίστα στο «Φωτιά στη Θάλασσα (Χρυσή Άρκτος στο Φεστιβάλ Βερολίνου). Παρακολουθώντας ένα αγόρι στη Λαμπεντούζα, καταγράφοντας λεπτομερώς τις μικρές του συνήθειες και φτάνοντας μέχρι το, παράδοξο για την ηλικία του, αλλά όχι και αναίτιο, υπαρξιακό του άγχος, ο Ρόζι εξάγει από την καθημερινότητα τον μηχανισμό του μεταναστευτικού ζητήματος, αντικαθρεφτίζοντάς τον στους ζωντανούς κατοίκους του νησιού, τους ταπεινούς Σικελούς ψαράδες που έγιναν ευγενικοί υποδοχείς (χρονικά οι πρώτοι στην Ευρώπη), πέρα από το στάνταρ τηλεοπτικό ρεπορτάζ, πιάνοντας αθόρυβα τον μίτο της ντροπής και του πραγματικού προβλήματος από κει που σβήνουν τα φώτα της κάμερας.


Εκείνη

Πολ Βερχόβεν

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο Πολ Βερχόβεν και η Ιζαμπέλ Ιπέρ βρίσκονται στην καλύτερη και ωριμότερη στιγμή της καριέρας τους

Ο τρόπος με τον οποίο πραγματεύεται το Σύνδρομο της Στοκχόλμης (με βιαστή στη θέση του απαγωγέα) ο Πολ Βερχόβεν δείχνει θάρρος, κοντρόλ και σοβαρότητα, με ακέραιο το χιούμορ και το στοιχείο του θρίλερ στην καρδιά του ψυχολογικού δράματος «Εκείνη». Ο Ολλανδός σκηνοθέτης και η Ιζαμπέλ Ιπέρ βρίσκονται στην καλύτερη και ωριμότερη στιγμή της καριέρας τους και μαζί συνθέτουν το καθηλωτικό πορτρέτο μιας γυναίκας που απεχθάνεται την υποταγή, είτε προέρχεται από την αδυναμία των ανδρών είτε από τη δολιότητα των γυναικών, με μοναδική εξαίρεση αυτήν που επιλέγει για συντροφιά στο φινάλε − μια αναπάντεχη πνευματική σύμμαχο. Η Μισέλ Λεμπλάν δοκιμάζεται εσωτερικά όσο επεξεργάζεται το επώδυνο τραύμα του δολοφόνου πατέρα και τον ξεπερνά με δικαιολογημένη καθυστέρηση. Είναι μια συνειδητοποιημένη και ρεαλιστική εξέλιξη της ατρόμητης Κάθριν Τρεμέλ, με οικογένεια, παρελθόν, ευθύνες και κανονική δουλειά, χωρίς τις χιτσκοκικές κορόνες, τα χοντροκομμένα λεσβιακά σχόλια του Τζο Έστερχαζ ή το λούστρο του Βερχόβεν που θέλησε να εντυπωσιάσει δεξιοτεχνικά στο «Βασικό Ένστικτο». Τρώει τους άντρες για πρωινό. Δεν χρειάζεται να τους σκοτώσει. Έχει pepper spray.


Χαίρε Καίσαρ

Τζόελ και Ίθαν Κόεν

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Το "Χαίρε Καίσαρ" είναι γεμάτο σπαρταριστές στιγμές μιας τρυφερής επιστολής στο παλιό Χόλιγουντ που δαγκώνει και διασκεδάζει

Όσοι πιστεύουν, άλογα και πρόχειρα, πως οι αδελφοί Κόεν μισούν το Χόλιγουντ επειδή τόσα χρόνια ακολουθούν μια ανάδελφη πορεία στην καρδιά, αλλά και στο περιθώριο, του indie cinema, μάλλον θα μπερδευτούν ακόμη περισσότερο από το «Χαίρε Καίσαρ», μια πολυεπίπεδη, πανάκριβη νοσταλγική παρωδία που εκφράζει ανάγλυφα και μεγαλόπρεπα την απεριόριστη λατρεία τους στο μεταπολεμικό σινεμά των στούντιο. Ωστόσο, ο Τζόελ και ο Ίθαν Κόεν είναι πάνω απ' όλα τεράστιοι σατιρικοί καλλιτέχνες, με βαθιά ριζωμένη τη ματαιότητα στο έργο τους. Διασχίζουν τα είδη, αλλά δεν αλλάζουν μυαλό: το «Χαίρε Καίσαρ» κάνει πλάκα σε όλους τους εμπλεκόμενους στη μηχανή ονείρων, στους παραγωγούς (που δεν απέχουν πολύ από τον Μάικλ Λέρνερ του «Μπάρτον Φινκ»), στους αγράμματους ηθοποιούς που σαν βλαχάκια θέλουν να λάμψουν στη Μέκκα του θεάματος, στους ψωνισμένους, άσχετους σταρ, στους διανοούμενους, κυνηγημένους, λιμάρηδες σεναριογράφους με αριστερή ιδεολογία και αμίμητη αφέλεια. Τα μουσικοχορευτικά νούμερα με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ, η λαϊκή τραχύτητα της τεχνητής σειρήνας Σκάρλετ Τζοχάνσον, οι χαοτικοί μονόλογοι του Τζορτζ Κλούνι αλλά και η σκηνή με τους ιερείς των διαφόρων θρησκειών είναι μερικές μόνο από τις απολαυστικές, συχνά σπαρταριστές στιγμές μιας τρυφερής επιστολής στο παλιό Χόλιγουντ που δαγκώνει και διασκεδάζει.


Από μακριά

Λορέντσο Βίγιας

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
To "Aπό Μακρυά" βραβεύτηκε με τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας του 2015

Ο ήρωας στο «Από Μακριά» πάσχει από το άγνωστο, αλλά υπαρκτό παρθενικό σύνδρομο: παρακολουθεί τους συντρόφους που ψαρεύει, τους ζητάει να γδυθούν και αρκείται στη διαδικασία της μηχανικής παρουσίας τους, χωρίς να επιθυμεί ερωτική ολοκλήρωση. Βασικά, δεν επιθυμεί τίποτε και κανέναν. Το τραύμα που προφανώς συνέβη στην κρίσιμη ηλικία της σεξουαλικής αφύπνισης τον έχει αφήσει έρημο και σκοτεινό. Δυστυχώς για τον νεαρό που βρήκε για να αντικαταστήσει την πατρική φιγούρα που έψαχνε απελπισμένα και άγρια, ο πρωταγωνιστής του δράματος του Λορέντσο Βίγιας εξαπολύει, ήρεμα και ψυχρά, την απωθημένη εκδικητικότητα για τον δικό του απόντα πατέρα. Βραβευμένη με τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας του 2015, η ταινία προβλήθηκε τον Δεκαπενταύγουστο στην Αθήνα και πέρασε στα ψιλά με συνοπτικές διαδικασίες.


Theeb: Ο λύκος της ερήμου

Νάτζι Αμπού Νοουάρ

Οι καλύτερες ταινίες του 2016. Από τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο Facebook Twitter
Ο μικρός ορφανός βεδουίνος Theeb, σωστό λιοντάρι, ενάντια στα προγνωστικά, υπερβαίνει τα εμπόδια...

Σε ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο, ο Ιορδανός Νάτζι Αμπού Νοουάρ, που βραβεύτηκε στα BAFTA και πλασαρίστηκε στην πεντάδα των ξενόγλωσσων Όσκαρ, έστησε το καλύτερο γουέστερν της χρονιάς, όχι πολύ μακριά από τις μαγευτικές φυσικές τοποθεσίες του «Λόρενς της Αραβίας». Ο μικρός ορφανός βεδουίνος Theeb, σωστό λιοντάρι, ενάντια στα προγνωστικά, υπερβαίνει τα εμπόδια και τους κακούς για να επιβιώσει σε μια καταδίωξη ανάμεσα στους γρανιτένιους βράχους και τις αχανείς πεδιάδες του Wadi Rum, στριμωγμένος άθελά του στις παρυφές της αραβικής εξέγερσης απέναντι στην οθωμανική κυριαρχία και στα αγγλικά συμφέροντα κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο. Με δύο παρακμάζουσες αυτοκρατορίες να καταρρέουν, το αδάμαστο πνεύμα ενός Δαβίδ μας προσκαλεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο που μοιάζει με χολιγουντιανό παραμύθι, φτιαγμένο, ωστόσο, από ανθρώπους που κουβαλάνε το DNA του τόπου.

2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

PULP FICTION LAST minute CHRISTMAS movies

Οθόνες / 10 χριστουγεννιάτικες ταινίες για εορταστικό streaming

Πριν πατήσετε ξανά το play για την αγία τριάδα των γιορτών, το Μόνος στο Σπίτι, το Love Actually και το Holiday δηλαδή, η χιονοστιβάδα των χριστουγεννιάτικων προτάσεων απειλεί να βάλει σε πειρασμό τις βολικές σας επιλογές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τα κατάφερε ο Χρήστος Μάστορας ως Στέλιος Καζαντζίδης;

The Review / Τα κατάφερε ο Χρήστος Μάστορας ως Στέλιος Καζαντζίδης;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η Μίνα Μπιράκου είδαν το «Υπάρχω», το πολυαναμενόμενο biopic του Γιώργου Τσεμπερόπουλου για τον Στέλιο Καζαντζίδη, και εντυπωσιάστηκαν με την ερμηνεία του Χρήστου Μάστορα. Ποιο κομμάτι της ταινίας δεν τους άρεσε;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Σαν σήμερα έκανε πρεμιέρα / Γιατί ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παραμένει ακαταμάχητος μετά από τόσα χρόνια;

Στις 19/12/2001 έκανε πρεμιέρα η «Συντροφιά του Δαχτυλιδιού», το πρώτο μέρος του κινηματογραφικού άθλου του Πίτερ Τζάκσον που καθόρισε το σινεμά του φανταστικού.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργο Καπουτζίδη, γιατί βλέπουμε τόσο σπάνια ανάπηρους χαρακτήρες στις ελληνικές σειρές;

Ζούμε, ρε! / Γιώργο Καπουτζίδη, γιατί βλέπουμε τόσο σπάνια ανάπηρους χαρακτήρες στις ελληνικές σειρές;

Πόσο κοντά είμαστε στο να βλέπουμε ανάπηρους ηθοποιούς στην οθόνη μας; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τον σεναριογράφο, ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Καπουτζίδη για τη συμπερίληψη στην ελληνική τηλεόραση και τη δική του προσπάθεια να γράψει ανάπηρους χαρακτήρες για μία νέα σειρά.
THE LIFO TEAM
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Λάμπρου Κωνσταντέα

Μυθολογίες / «Στα 13 μου φρίκαρα με το The Ring»: Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Λάμπρου Κωνσταντέα

Παιδί των ’90s, ο ηθοποιός έχει φτιάξει μια λίστα που χωράει από τη «Μικρή γοργόνα» της Disney και τον Harry Potter του Κουαρόν μέχρι Ινιάριτου και Γουόνγκ Καρ Γουάι.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έξι ηθοποιοί θυμούνται τη συνεργασία τους με τον Παντελή Βούλγαρη

Οθόνες / «Ο Παντελής Βούλγαρης είναι ένας σκηνοθέτης που σου αφήνει πολλά περιθώρια»

Άννα Βαγενά, Δημήτρης Καταλειφός, Θέμις Μπαζάκα, Στράτος Τζώρτζογλου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κωνσταντίνου: Έξι ηθοποιοί θυμούνται στιγμές από τα γυρίσματα ταινιών του σπουδαίου Έλληνα σκηνοθέτη, με αφορμή το αφιέρωμα «Όλα είναι δρόμος» του Cinobo.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Οθόνες / «Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Η ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί μια Ισραηλινή ηθοποιός, δέχεται επιθέσεις από δύο (τουλάχιστον) κατευθύνσεις ταυτόχρονα, εξοργίζοντας τόσο τους υποστηρικτές της Παλαιστίνης όσο και τους συντηρητικούς χριστιανούς.
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα (κι ανάμεσά τους «Ο δολοφόνος του Τόκιο»)

Μυθολογίες / «Όλοι ξέρουμε για τι μιλάνε οι "Ηλίθιοι" του Τρίερ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα

Κουρασάουα, Ταρκόφσκι, Βέντερς, διπλό Κασσαβέτη και τη «Διαφθορά» του Έιμπελ Φεράρα περιλαμβάνει η δεκάδα του σκηνοθέτη Σύλλα Τζουμέρκα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Οθόνες / Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του «Yellowstone» και ενός ολόκληρου τηλεοπτικού σύμπαντος παραμένει ένας καουμπόι που αρνείται ότι οι σειρές του απευθύνονται σε συντηρητικό ακροατήριο.
THE LIFO TEAM