Τα 30 δευτερόλεπτα των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων

Τα 30 δευτερόλεπτα των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων Facebook Twitter
0

Σε αυτή τη φάση της ζωής μου πολύ θα ήθελα να ήμουν ένα διαφημιστικό τόσο δα σποτάκι στα Όσκαρ, μιας και (τ)ο Τζόκερ δεν με θέλει. Αν και η τηλεθέαση μπορεί να έχει μια μείωση τα τελευταία χρόνια, αυτό δεν δείχνει να έχει επηρεάσει τον διαφημιστικό μποναμά. Αν θέλεις να μπεις στη ροή μεταξύ Όσκαρ καλύτερης Σκηνοθεσίας και Όσκαρ καλύτερου Σεναρίου, θα πληρώσεις. Και όταν λέμε θα πληρώσεις, εννοούμε το βάρος σου σε χρυσάφι και βάλε.

Διαβάζουμε στο TheWrap, ότι επιβεβαίωσε ότι το ABC ζητάει περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια δολάρια για όσο χρόνο έχει απομείνει για διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της τελετής.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Kantar Media, η τιμή για μια διαφήμιση που θα παίξει στην τελετή της απονομής των βραβείων Όσκαρ ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2014 για παράδειγμα, το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε τα 95 εκατομμύρια, με μέσο όρο ανά διαφημιστικό σποτ τα 1,76 εκατομμύρια δολάρια.

Η Kantar αναφέρει ότι η ισχυρή τιμολόγηση αντανακλά τη ζήτηση του διαφημιζόμενου για ζωντανή τηλεόραση που μπορεί να ενεργοποιήσει ισχυρούς δεσμούς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο επιθυμητό δημογραφικό προφίλ του κοινού που παρακολουθεί.

Και όλα τα παραπάνω, παρότι τα νούμερα πέφτουν αν σκεφτεί κανείς ότι το 2016, την τελετή παρακολούθησαν 34,3 εκατομμύρια τηλεθεατές, ρίχνοντας το ποσοστό κατά 6,2% από πρόπερσι. Για το 2016 δε, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά, έχοντας την 3η χαμηλότερη τηλεθέαση στην πορεία του κινηματογραφικού θεσμού από το 1992, από όταν άρχισε να μετράει τα σχετικά νούμερα η Nielsen.

Βέβαια, τα Όσκαρ, πρωταγωνιστούν εκείνη την ημέρα και βασικά την εβδομάδα και κατά ένα περίεργο τρόπο και όλο το χρόνο, αν σκεφτεί κανείς τα αφιερώματα, τα στιγμιότυπα, τις συνεντεύξεις μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τα παρασκήνια που όλο και κάποιο καλό κους κους «ξεφεύγει», τα όσα έγιναν αλλά και όσα γεννήθηκαν μέσα από οσκαρικές συνεργασίες. Stay tuned και θα μάθετε πολλά.

Εμείς, κάθε χρόνο τα παρακολουθούμε και σας φέρνουμε ειδήσεις της χρυσοκέντητης τελετής που είναι ασυζήτητα η βασίλισσα των κινηματογραφικών βραβείων.

Μη χάσετε στα Novacinema αποκλειστικά μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Γραμματικός: «Η τέχνη είναι το μεγαλύτερο αντίδοτο που εφηύρε ο άνθρωπος απέναντι στον θάνατο»

Οθόνες / Νίκος Γραμματικός: «Μα, σας είπα, δεν κάνω θέατρο!»

Ο σκηνοθέτης του «Βασιλιά» και των «Απόντων» επιστρέφει ανεβάζοντας την παράσταση «Ο Σαίξπηρ ζει στο καταφύγιο», τον μονόλογο-ρέκβιεμ του Γιώργου Σκούρτη, και εξηγεί γιατί έχει τόσα χρόνια να κάνει ταινία.
ΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ
Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Daily / Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Η εκδοχή του ντοκιμαντέρ για τον Brian Eno που είδαμε στις Νύχτες Πρεμιέρας ήταν μοναδική και αποκλειστική για τη συγκεκριμένη προβολή, αυτό που μένει όμως σε κάθε περίπτωση είναι η μαγνητικά χαρισματική και πάντα προσηνής προσωπικότητά του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / «Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Toντ Μπράουνινγκ, Ντέιβιντ Λιντς, Σαμπρόλ, Μιγιαζάκι, Κρόνενμπεργκ και Σπάικ Τζόνζι: Οι ταινίες που θα διερευνήσουν και θα διευρύνουν την έννοια του «τέρατος» στο φετινό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Pulp Fiction / Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Το αφήγημα και η αφήγηση μιας πολύπλοκης τραγωδίας στην πρώτη τηλεοπτική σκηνοθεσία, αν και ευτυχώς κινηματογραφικής προσέγγισης, του βραβευμένου με Όσκαρ Μεξικανού σκηνοθέτη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Οθόνες / «Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Άλλο ένα prequel εμβληματικής ταινίας τρόμου, αυτήν τη φορά του πολυσήμαντου «Μωρού της Ρόζμαρι», με τις Τζούλια Γκάρνερ και Νταϊάν Γουίστ σε ερμηνευτική φόρμα, αλλά το αποτέλεσμα να κινείται σε ρηχά νερά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Daily / Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Όταν η παλιά του φιλική επαφή από το Saturday Night Live αποκάλυψε στον έκπληκτο Γουίλ Φέρελ ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία φυλομετάβασης, ο διάσημος κωμικός είχε την ιδέα να κάνουν μαζί ένα ταξίδι στην αμερικανική ενδοχώρα και να καταγράψουν την εμπειρία τους σ’ αυτή την ταινία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Pulp Fiction / Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Η διάσημη φωτογράφος ξεχωρίζει μία από τις πιο αγαπημένες της ταινίες, το The naked kiss του Σάμιουελ Φούλερ, ένα σκανδαλώδες, παραγνωρισμένο, αλλά πάντα μοντέρνο κοινωνικό νουάρ από το 1964.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ