makeyourselvesathome
μία σφήνα στο αθηναϊκό σουπερμάρκετ της κρίσης
Στους τοίχους της Αθήνας, μία παρέμβαση που χρησιμοποιεί τα εργαλεία μιας κλασικής τουριστικής καμπάνιας για να κριτικάρει την καρτποσταλική, τηλεοπτική, θολωμένη, αλαφιασμένη αντίληψη της πραγματικότητας και της Ιστορίας που επικρατεί. Μιλάει για το τέλος της εποχής των χάπυ εντ και ανοίγει με χιούμορ και αίσθηση του παραλόγου κάδρα σε ένα μέλλον που είναι ήδη εδώ αλλά δεν θέλουμε να το βλέπουμε. Μέσα από έντονες ή παράξενες αντιθέσεις (μεταξύ του βάθους και της καρτ-ποστάλ, της κρίσης και της ραθυμίας, του ειδυλλίου και της τραγωδίας, του τουρισμού και του πολέμου), υποδηλώνει πως όλοι μας έχουμε έτοιμες εικόνες-στερεότυπα στο μυαλό μας, φιλτράροντας την Ιστορία και την πραγματικότητα μέσα από αυτά, ανεξάρτητα με το τι πραγματικά συμβαίνει. Μιλάει, ουσιαστικά, για την Αθήνα ως σουπερμάρκετ της κρίσης.