10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Μαρούσα Θωμά
0

Οι Μίμοι

Το σπουδαίο σατιρικό έργο του Ηρώνδα συνεχίζει τις παραστάσεις του στο Θέατρο Σφενδόνη, σε σκηνοθεσία της Άννας Κοκκίνου. Οι μίμοι ήταν σύντομοι θεατρικοί διάλογοι, που ζωντάνευαν μυθολογικά επεισόδια ή στιγμιότυπα του καθημερινού βίου. Το μαγικό σύμπαν των Μίμων, πιο κοντά στις περιοχές της Νέας Κωμωδίας, έρχεται πληθωρικό και υποκριτικά ακραίο, ν' αποκαλύψει τις πρώτες ακόμα πηγές της έκφρασης, με επτά (όχι και τόσο καθημερινές) σκηνές καθημερινότητας. Κλασικοί χαρακτήρες, τους οποίους συναντάμε στους «Μίμους» του Ηρώνδα, μαστροποί, μεσίτρες, δάσκαλοι και βιοτέχνες, ζωντανεύουν την ατμόσφαιρα μιας πολιτείας που μοιάζει με τη δική μας.

Σκηνοθεσία: Άννα Κοκκίνου

Παίζουν: Ρηνιώ Κυριαζή, Νίκος Νίκας, Ρίτα Λυτού, Μαρίζα Θεοφυλακτοπούλου, Αλκίνοος Δωρής, Άννα Κοκκίνου, Ειρήνη Κουμπαρούλη

Info

«Οι Μίμοι» του Ήρωνδα

Θέατρο Σφενδόνη

Μακρή 4, Μακρυγιάννη (Μετρό στάση Ακρόπολη)

Μέχρι και Κυριακή 26 Μαΐου | Τετάρτη στις 18.30, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00, Κυριακή στις 18.30

Τηλεφωνικές κρατήσεις: 215 515 8968 (Τετάρτη έως Κυριακή 14.00-21.00)

Προπώληση εισιτηρίων εδώ, στο ticketservices.gr και στο 210 72 34567.

Γιούγκερμαν

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου


Το συναρπαστικό μυθιστόρημα του συγγραφέα Μ. Καραγάτση συνεχίζει να ανεβαίνει στο Θέατρο Πορεία μέχρι και τις 2 Ιουνίου, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου. Όλο το έργο είναι ένα τεράστιο φλας μπακ που καταλήγει στην αποκάλυψη ενός γεγονότος από το παρελθόν, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της παράστασης λειτουργεί συνεχώς, κάτω και γύρω από τα λόγια των βασικών ηρώων, χωρίς να φανερώνεται απόλυτα στον θεατή.

Από το Τάμερφορς, τον Πειραιά, την Αθήνα, την Μυτιλήνη, την Ακράτα, την Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Ευρώπη, το Γκρενόμπλ, τον κοσμοπολιτισμό και τις ρίζες, παρουσιάζεται ένας ξέφρενος αλλά και ηδονικός εφιάλτης γεμάτος πάθη, μοναξιά, σκληρότητα, μα και βαθιά ανθρωπιά.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Παίζουν: Γιάννης Στάνκογλου, Χρήστος Μαλάκης, Ζέτα Μακρυπούλια, Θάλεια Σταματέλου, Γιάννης Καπελέρης, Πολυδώρος Βογιατζής, Δημήτρης Πετρόπουλος, Γιάννης Νταλιάνης


Info

«Γιούγκερμαν» του Μ. Καραγάτση

Θέατρο Πορεία

Τρικόρφων 3-5, Πλατεία Βικτωρίας, 210 8210991, 210 8210082

Μέχρι την Κυριακή 2 Ιουνίου | Τετάρτη, Κυριακή 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή 20:00, Σάββατο 20:30

Περισσότερες πληροφορίες για ώρες παραστάσεων και εισιτήρια εδώ

 

Οθέλλος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη


Η τραγωδία «Οθέλλος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη συνεχίζει τις παραστάσεις της στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν. Η ομάδα Kursk, που δημιουργήθηκε το 2012, παρουσιάζει το έργο που γράφτηκε το 1604 ή και ίσως λίγο νωρίτερα. Ένα έργο του κορυφαίου Σαίξπηρ, ο οποίος γεννήθηκε το 1564 και πέθανε το 1616 μια νύχτα μετά από μια παράσταση, με τους φίλους του σε μια ταβέρνα, όπου ήπιε πολύ.

Σκηνοθεσία: Χάρης Φραγκούλης

Παίζουν: Ασπασία-Μαρία Αλεξίου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κοντόπουλος, Ανδρέας Κωνσταντίνου, Κατερίνα Λούβαρη-Φασόη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Κορνήλιος Σελαμσής, Μιχάλης Τιτόπουλος


Info

«Οθέλλος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Υπόγειο | Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα, 210 3228706

Έως 25 Μαΐου | Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00 και τις Κυριακές στις 20.00, (Επιπλέον παράσταση την Τετάρτη 22 Μαΐου στις 20.00)

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια εδώ.

 

Άνθρωποι και ποντίκια

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Το έργο του Τζον Στάινμπεκ από το ομώνυμο βιβλίο του ξεκινά τον νέο κύκλο παραστάσεων στον Τεχνοχώρο Cartel, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη. Mια σκληρή μα και βαθιά ανθρώπινη ιστορία διαψευσμένων ονείρων, που διαδραματίζεται σε μια μάντρα ανακύκλωσης, στην περιοχή του Βοτανικού δίπλα από τα hot spots των μεταναστών και προσφύγων.

Παραμένει επίκαιρη και διαχρονική αφού παρουσιάζει την αγωνιώδη και συγκινητική προσπάθεια των ανθρώπων του μόχθου για επιβίωση μέσα στις πιο δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, τον ρατσισμό, την σημασία της φιλίας και των ιδανικών. Ο Στάινμπεγκ αναφέρεται με απόλυτο ρεαλισμό για ό,τι συμβαίνει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου και συχνά χυδαία γλώσσα που δεν έχουν τίποτε άσεμνο ή διαφορετικό από τους συνήθεις διαλόγους μιας σκληρής πραγματικότητας.

Σκηνοθεσία Βασίλης Μπισμπίκης

Παίζουν: Βασίλης Μπισμπίκης, Δημήτρης Δρόσος, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Στέλιος Τυριακίδης, Μάνος Καζαμίας, Γιώργος Σιδέρης, Γιανμάζ Ερντάλ, Θάνος Περιστέρης, Αγγέλα Πατσέλη

Info

«Άνθρωποι και ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ

Τεχνοχώρος Cartel

Μικέλη 4 και Αγ. Άννης Βοτανικός - Στάση μετρό Ελαιώνας, 693 9898258

Από Πέμπτη 9 Μαΐου έως και την Κυριακή 16 Ιουνίου | Κάθε Πέμπτη στις 20.30, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21.15

Εισιτήρια στο ταμείο του Τεχνοχώρου Cartel και εδώ.  

 

Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Συνεχίζονται οι παραστάσεις του έργου «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» του Σάιμον Στίβενς στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Πρόκειται για την ιστορία του Κρίστοφερ Τζον Φρλανσις Μπουν, ενός δεκαπεντάχρονου αγοριού με φοβερό μυαλό και εξαιρετικές ικανότητες στα μαθηματικά που προσπαθεί να λύσει το μυστήριο του σκοτωμένου σκύλου της γειτόνισσας γιατί πιστεύει πως ο δολοφόνος πρέπει να βρεθεί και να τιμωρηθεί. Παρά τις ικανότητές του όμως, είναι πολλά που δεν γνωρίζει ο Κρίστοφερ και θα τα μάθει σε αυτήν την γλυκόπικρη ιστορία για τον αυτισμό, την εφηβεία, την οικογένεια, τα μαθηματικά και τα χρώματα.

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Παίζουν: Γιάννης Νιάρρος, Μαρία Καλλιμάνη, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Θέμης Πάνου, Μαρία Κατσανδρή, Θύμιος Κούκιος, Γιώργος Γιαννακάκος, Βάσια Χρήστου, Σπύρος Κυριαζόπουλος


Info

«Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» του Σάιμον Στίβενς

Θέατρο Τζένη Καρέζη

Ακαδημίας 3 Αθήνα

Από 3 έως 19 Μαΐου | Τετάρτη 19:00, Πέμπτη 21:00, Παρασκευή 21:00, Σάββατο 18:00 και 21:00, Κυριακή 19:00

Προπώληση εισιτηρίων εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


Μύρτος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Η ομάδα 4Frontal συνεχίζει τη σκηνική αναπαράσταση του λογοτεχνικού κειμένου του Παύλου Μάτεσι, «Μύρτος», στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία του Θανάση Ζερίτη.

Η ιστορία λαμβάνει χώρα σε μία ελληνική κωμόπολη το 1939 και έχει ως πρωταγωνιστές τον οκτάχρονο Μύρτο, το αγόρι που κοιμάται εκ γενετής και ξυπνά σε ένα λογοτεχνικό σύμπαν που επαναπροσδιορίζει την έννοια της ενοχής, της κακίας και της αμαρτίας στη νοοτροπία της φαινομενικά καθωσπρέπει οικογένειας Γαβριήλ.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Ζερίτης

Παίζουν: Χρηστίνα Γαρμπή, Σταύρος Γιαννουλάδης, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Γιώργος Κισσανδράκης, Χάρης Κρεμμύδας


Info

«Μύρτος» του Πάυλου Μάτεσι

Δώμα | Θέατρο Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 και Θαρύπου, Αθήνα - Νέος Κόσμος, 210 9212900

Από 3 Μαΐου μέχρι 5 Μαΐου | Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 21.00

Και 9 Μαΐου μέχρι 12 Μαΐου | Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή στις 21.00

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια εδώ.

 

Ο Μισάνθρωπος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Alex Kat


Συνεχίζονται οι παραστάσεις του θεατρικού έργου του Μολιέρου στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά και την εξαιρετική, εκ νέου επεξεργασμένη μετάφραση, της Χρύσας Προκοπάκη.


Ο Αλσέστ, μέλος της «καλής κοινωνίας», είναι αθεράπευτα ερωτευμένος με τη Σελιμέν. Μισεί, όμως, όλους τους άλλους, καθώς όσοι τον περιστοιχίζουν επιδίδονται ανελέητα στην κολακεία, στον κοινωνικό σχολιασμό και στις ίντριγκες, στην υποκρισία και στο ψεύδος. Όταν ο Αλσέστ δει με τα μάτια του πως, η αγαπημένη του, διάγει ακριβώς αυτή τη ζωή που ο ίδιος απεχθάνεται, επιλέγει την αναχώρηση και τη μοναξιά. Ένας αθεράπευτα ειλικρινής ήρωας που απεχθάνεται την υποκρισία κερδίζει τη συμπάθεια και τον θαυμασμό.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Χουβαρδάς

Παίζουν: Μιχαήλ Μαρμαρινός, Άλκηστις Πουλοπούλου, Χρήστος Λούλης, Δημήτρης Παπανικολάου, Έλενα Τοπαλίδου, Έμιλυ Κολιανδρή, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Λαέρτης Μαλκότσης, Γιάννης Βογιατζή.

Info

«Μισάνθρωπος» του Μολιέρου

Κεντρική Σκηνή | Εθνικό Θέατρο

Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, Αθήνα, 210 5288170-171, 210 7234567

Έως Κυριακή 26 Μαΐου | Tετάρτη, Κυριακή στις 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 20:30

Εισιτήρια εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Βρυκόλακες

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
«Βρυκόλακες» του Χένρικ Ίψεν.


Η sold out επιτυχία σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά παίρνει παράταση και έρχεται στο Θέατρο Τέχνης από τις 2 έως τις 19 Μαΐου, σε μία συμπαραγωγή με το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η παράσταση επιχειρεί να φωτίσει το εγκλωβιστικό σχήμα για την απελπιστικά επαναληπτική και αναπόδραστη μοίρα του ανθρώπου, σε ένα σύστημα αλληλεξαρτητικών σχέσεων και αέναης κίνησης, σε ένα περιβάλλον (ηχητικό και σκηνογραφικό) στοιχειωμένο από παιδικές μνήμες.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς

Παίζουν: Ρένη Πιττακή, Ακύλλας Καραζήσης, Μιχάλης Σαράντης, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Κώστας Μπερικόπουλος


Info

«Οι Βρυκόλακες» του Χένρικ Ίψεν

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Φρυνίχου 14, Πλάκα, 210 3222464

Από 2 έως Κυριακή 19 Μαΐου | Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 21:15

Εισιτήρια εδώ και στο ταμείο του θεάτρου.

 

Ύψωμα 731

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Η μουσικοθεατρική παράσταση «Ύψωμα 731» συνεχίζει επίσης στο Θέατρο Πορεία, σε μία σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη. Το 1941, στο Ύψωμα 731, ο ολιγάριθμος ελληνικός στρατός κατορθώνει μια συντριπτική νίκη επί του πολυάριθμου ιταλικού στρατού του Μουσολίνι, στην προσπάθεια του τελευταίου να καταλάβει την Ελλάδα.

Στη μάχη που δόθηκε τα γεγονότα και οι αριθμοί αγγίζουν τη σφαίρα του παράδοξου όσον αφορά τον μικρό αριθμό των Ελλήνων οπλιτών αλλά και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετώπισαν μία ιταλική επίθεση μυθικών διαστάσεων. Μια παράσταση για την αξία της ελευθερίας, με πληροφορίες που αντλούνται από εφημερίδες και μαρτυρίες της εποχής, καθώς και συνεντεύξεις και απομνημονεύματα ανθρώπων που συμμετείχαν στη μάχη, μεταστοιχειώνονται σε μουσική, κίνηση και λόγο.

Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης

Παίζουν: Άρης Μπινιάρης, Κώστας Σεβδάλης, Βίκτωρας Κουλουμπής, Πάνος Σαρδέλης, Χρήστος Γεωργόπουλος


Info

«Ύψωμα 731» του Άρη Μπινιάρη

Θέατρο Πορεία

Τρικόρφων 3-5, Πλατεία Βικτωρίας

Μέχρι την Τετάρτη 5 Ιουνίου | Δευτέρα, Τρίτη 21:15

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Περιμένοντας τον Γκοντό

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Στο εμβληματικό έργο του Ιρλανδού Νομπελίστα Σάμιουελ Μπέκετ, οι δύο πρωταγωνιστές, ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν ονειρεύονται, περιμένοντας κάποιον κύριο Γκοντό. Λίγο παραπέρα, κινούνται και άλλες παραλλαγές του εαυτού τους, προκαλώντας την αίσθηση ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι κάποιοι άλλοι, όλοι όσοι έγιναν κατά καιρούς στη ζωή τους ή όλοι όσοι θα μπορούσαν να γίνουν και δεν έγιναν ποτέ.


Το νόημα του έργου βρίσκεται στο «περιμένοντας» και όχι στον ίδιο τον Γκοντό, την ταυτότητα του οποίου δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ο συγγραφέας. Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μια «τραγικωμωδία σε δυο πράξεις», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο Μπέκετ, αποτελεί ένα αριστούργημα της σύγχρονης δραματουργίας.

Σκηνοθεσία: Έλενα Μαυρίδου

Παίζουν: Γιάννης Κατσιμίχας, Δήμητρα Κούζα, Γιάννης Λεάκος, Έκτορας Λιάτσος, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Φωτεινή Μποστανίτη

Info

«Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ

Θέατρο Χώρος

Πραβίου 6, Βοτανικός, 210 3426736

Έως 28 Μαΐου | Δευτέρα-Τρίτη στις 21.00

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Προσωπική συμφωνία

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας

Στο Από Μηχανής Θέατρο παρατείνεται μέχρι το Σάββατο 25 Μαΐου η «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά.

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι' αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ, ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Παίζουν: Νικήτας Τσακίρογλου, Χρήστος Βαλαβανίδης, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Άννα Ελεφάντη, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτης Γουρζουλίδης, Κώστας Κουτρούλης, Δημήτρης Μπούρας

Info

«Προσωπική συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ

Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο, 210 5232097

Μέχρι το Σάββατο 25 Μαΐου / Τετάρτη στις 18:00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 18:00

Εισιτήρια εδώ.

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ