Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς;

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Η επίσημη αιτία θανάτου του Μάικλ Χάτσενς μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.
0

Ακολουθώντας το δρόμο των δύο αγρίως αποκαλυπτικών φετινών ντοκιμαντέρ για τον Μάικλ Τζάκσον (Leaving Neverland) και τον R Kelly (Surviving R Kelly), η ταινία "Mystify: Michael Hutchence" επιχειρεί να φωτίσει το μυστήριο γύρω από τον θάνατο του τραγουδιστή των INXS, ο οποίος βρέθηκε σε ηλικία 37 ετών κρεμασμένος στο δωμάτιο 524 του ξενοδοχείου Ritz-Carlton στο Σίδνεϊ στις 22 Νοεμβρίου του 1997.

Η επίσημη αιτία θανάτου έκανε λόγο για αυτοκτονία, η εκδοχή όμως που επιπλέει επίμονα εδώ και 22 χρόνια είναι ότι επρόκειτο για τραγικό ατύχημα στο πλαίσιο σεξουαλικού παιχνιδιού «αυτοερωτικής ασφυξίας». Στο ντοκιμαντέρ όμως εμφανίζεται να λέει η Έλενα Κρίστενσεν (το διάσημο supermodel) ότι το 1992, την περίοδο που τα είχε με τον Χάτσενς, κατά τη διάρκεια μιας έντονης φιλονικίας που είχε εκείνος ένα βράδυ με έναν ταξιτζή, κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια και ο τραγουδιστής έπεσε στο πεζοδρόμιο και χτύπησε άσχημα το κεφάλι του.

Όπως λέει η Κρίστενσεν, έμεινε αρκετή ώρα αναίσθητος στο δρόμο και με αίμα να ξεχειλίζει από τα αυτιά και το στόμα του. Όταν ξαναβρήκε τις αισθήσεις του, ήταν ήδη στο νοσοκομείο αλλά αρνήθηκε να κάνει εξετάσεις και έφυγε σε κατάσταση οργής και σύγχυσης. Μετά από αυτό, όπως λένε διάφοροι φίλοι του στο ντοκιμαντέρ, δεν ήταν ποτέ ο ίδιος: έγινε επιθετικός, απρόβλεπτος και «έμοιαζε να αναζητά διαρκώς όλο και περισσότερο κίνδυνο».

Η επίσημη αιτία θανάτου του, πέντε χρόνια αργότερα, μπορεί να ήταν η αυτοκτονία διά απαγχονισμού αλλά, όπως αποκαλύπτει η ταινία, η νεκροψία είχε αποκαλύψει μεγάλες περιοχές βλάβης στον εγκέφαλο.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Με την Κάιλι Μινόγκ στα '80s

Μια τέτοια αποκάλυψη αλλάζει την κοινή αντίληψη περί τραγικού σεξουαλικού ατυχήματος στην περίπτωση του θανάτου του Χάτσενς, εκδοχή την οποία είχε υποστηρίξει η τότε σύντροφός του Πόλα Γέιτς, η οποία θα έβρισκε επίσης τραγικό θάνατο τρία χρόνια μετά, τον Σεπτέμβριο του 2000, από υπερβολική δόση ηρωίνης. Η θεωρία της αυτοερωτικής ασφυξίας έχει κατά καιρούς αμφισβητηθεί έντονα, αλλά από τη στιγμή που κατοχυρώθηκε στη συνείδηση του κοινού ήταν δύσκολο να σβηστεί, κάτι που επιχειρεί να κάνει με το "Mystify" ο σκηνοθέτης της ταινίας και παλιός συνεργάτης των INXS, Ρίτσαρντ Λόουενσταϊν.

Από τι πέθανε τελικά ο Μάικλ Χάτσενς; Facebook Twitter
Mε την Ελένα Κρίστενσεν, υπήρξαν επίσης μαζί...

Η αίσθηση πάντως που αφήνει η ταινία, η οποία ξεκινά να προβάλλεται την επόμενη εβδομάδα στους βρετανικούς κινηματογράφους, είναι ότι το χτύπημα στο κεφάλι μπορεί να υπήρξε σοβαρός παράγοντας στον θάνατό του Μάικλ Χάτσενς, αλλά υπήρχαν και διάφοροι άλλες πιθανές αιτίες, είτε επρόκειτο για αυτοκτονία είτε για ατύχημα: ο περίεργος και οδυνηρός αποχωρισμός από τον αδελφό του όταν ήταν παιδί, η μακρόχρονη κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών, η ανάμιξή του στο δραματικό σίριαλ της κηδεμονίας του παιδιού της Γέιτς και του Μπομπ Γκέλντοφ.

Η Πόλα Γέιτς πάντως, λίγο πριν πεθάνει, είχε πει σε συνέντευξή της ότι ποτέ δεν πίστεψε ότι ο Χάτσενς είχε πρόθεση να τελειώσει τη ζωή του και όταν της επισημάνθηκε τα ιατροδικαστικό πόρισμα, απάντησε: «Εγώ τον γνώριζα, όχι ο ιατροδικαστής».

 

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Οθόνες / «The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Η νέα ρομαντική σειρά του Cinobo βρίσκεται στο σταυροδρόμι της τριλογίας «Before», του «Normal People» και του «One Day». Δανειζόμενη το αφηγηματικό εύρημα του τελευταίου, καταγράφει τις Πρωτοχρονιές ενός ζευγαριού και μαζί τους τις δυσκολίες μα και τη γοητεία των πρώτων -άντα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Pulp Fiction / Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Τελευταία υποδύθηκε μια πορνοστάρ, την αδερφή της Κάλλας, και σκηνοθέτησε μια σειρά βασισμένη σε ένα «σκανδαλώδες» βιβλίο. Η Ελληνοϊταλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτις βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Οθόνες / Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Σε ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματά του που δημοσιεύτηκε στην Wall Street Journal, ο ηθοποιός Τζος Μπρόλιν εξηγεί πώς η «ζόρικη αγάπη» της συζύγου του πατέρα του τον έκανε να κόψει οριστικά τη συνήθεια που του είχε ρημάξει τη ζωή.
THE LIFO TEAM
Μιγκέλ Γκόμες

Οθόνες / «Θέλω το σινεμά να μοιάζει με σινεμά κι όχι με κάτι που προσποιείται την πραγματική ζωή»

Ο Πορτογάλος σκηνοθέτης του «Tabu» Μιγκέλ Γκόμες επιστρέφει με το «Grand Tour» που απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, μια ταινία για τη δειλία των αντρών και το πείσμα των γυναικών. Μιλά στη LiFO με αφορμή την προβολή της στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, ως ταινία έναρξης του 13ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Μυθολογίες / «Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Ο τραγουδοποιός Ευριπίδης Σαμπάτης επιλέγει 10 ταινίες, καθεμιά απ' τις οποίες για διαφορετικούς λόγους τον ταρακούνησαν τόσο που η ζωή του δεν ήταν ποτέ πια η ίδια.
Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ