«Τον φάκελο, παρακαλώ»

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
0

Ο φάκελος είναι πιο νέος από τα βραβεία

Ενώ η τελετή βράβευσης βρίσκεται στην 87η χρονιά, ο φάκελος γιορτάζει τα 75α του γενέθλια.

Όταν τα βραβεία ξεκίνησαν, το 1929, η ανακοίνωση των νικητών γινόταν τρεις μήνες πριν την τελετή. Αυτό άλλαξε το 1930, όταν η Ακαδημία μοίρασε τη λίστα στα ΜΜΕ με απαγόρευση δημοσίευσης πριν τις 11 το βράδυ της τελετής. Όμως το 1939 οι Los Angeles Times αποκάλυψαν τους νικητές πριν τις ανακοινώσεις, και αυτό συνέβαλε στην ιδέα του φάκελου.


Πρόσφατα άλλαξε εμφάνιση

Ο φάκελος απέκτησε κομψή εμφάνιση μόλις πριν από πέντε χρόνια.

Πλέον αποτελείται από ένα χρυσαφί χαρτί και λάμπει μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων θεατών. Πριν από αυτή τη μεταμόρφωση, ήταν ένα απλός φάκελος από λευκό χαρτί. Η για την αλλαγή ήταν της εταιρείας Marc Friedland Couture Communications, η οποία προσέγγισε την Ακαδημία, και πρότεινε μια αλλαγή αντάξια της λαμπερής εκδήλωσης. O πρώτος παρουσιαστής που κράτησε το νέο φάκελο ήταν ο Τομ Χανκς.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
O παλιός φάκελος


Κατασκευάζονται δύο έξτρα σειρές φακέλων

Στα βραβεία εμφανίζονται 24 φάκελοι, αλλά κατασκευάζονται τρεις σειρές, που σημαίνει 72 φακέλους.
Αυτό συμβαίνει για να αποφευχθούν λάθη σε περίπτωση που κάποιος καθυστερήσει. Η ομάδα παραγωγής ετοιμάζει επίσης 363 κάρτες από χοντρό εκρού χαρτί με τα ονόματα όλων των υποψηφίων.

Οι φάκελοι γεμίζουν έξω από το στούντιο, σε μια άκρως μυστική διαδικασία που φυλάσσει τις αποφάσεις τις Ακαδημίας μέχρι την ανακοίνωση.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Χρειάζονται τρεις εβδομάδες για να κατασκευαστούν

Συνολικά για όλους τους φακέλους, που κατασκευάζονται με το χέρι, χρειάζονται 110 εργατοώρες.

Το χαρτί που ιριδίζει εισάγεται από μια μικρή εταιρεία στη Γερμανία, μαζί με 40 γιάρδες από πλούσιο κόκκινο σατέν.
Κάθε φάκελος περνάει από δέκα διαφορετικά στάδια παραγωγής.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Οι φάκελοι προστατεύονται

Η καταμέτρηση των ψήφων γίνεται από την Price Waterhouse and Coopers που αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη εδώ και 81 χρόνια. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη να κρατάει μυστική την ταυτότητα των νικητών, αλλά είναι υπεύθυνη και για την φύλαξη των φακέλων την ημέρα της τελετής.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Μόνο 24 από τους 72 φακέλους επιβιώνουν κάθε χρόνο

Κατασκευάζονται 72 φάκελοι, αλλά μόνο 24 φτάνουν μέχρι τη σκηνή.

Ο νικητής της κάθε κατηγορίας παίρνει μαζί του το αγαλματίδιο και τον φάκελο, αλλά οι υπόλοιποι καταστρέφονται. Αυτό γίνεται για να προστατευθεί η αξία του κάθε ντοκουμέντου.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ