«Τον φάκελο, παρακαλώ»

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
0

Ο φάκελος είναι πιο νέος από τα βραβεία

Ενώ η τελετή βράβευσης βρίσκεται στην 87η χρονιά, ο φάκελος γιορτάζει τα 75α του γενέθλια.

Όταν τα βραβεία ξεκίνησαν, το 1929, η ανακοίνωση των νικητών γινόταν τρεις μήνες πριν την τελετή. Αυτό άλλαξε το 1930, όταν η Ακαδημία μοίρασε τη λίστα στα ΜΜΕ με απαγόρευση δημοσίευσης πριν τις 11 το βράδυ της τελετής. Όμως το 1939 οι Los Angeles Times αποκάλυψαν τους νικητές πριν τις ανακοινώσεις, και αυτό συνέβαλε στην ιδέα του φάκελου.


Πρόσφατα άλλαξε εμφάνιση

Ο φάκελος απέκτησε κομψή εμφάνιση μόλις πριν από πέντε χρόνια.

Πλέον αποτελείται από ένα χρυσαφί χαρτί και λάμπει μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων θεατών. Πριν από αυτή τη μεταμόρφωση, ήταν ένα απλός φάκελος από λευκό χαρτί. Η για την αλλαγή ήταν της εταιρείας Marc Friedland Couture Communications, η οποία προσέγγισε την Ακαδημία, και πρότεινε μια αλλαγή αντάξια της λαμπερής εκδήλωσης. O πρώτος παρουσιαστής που κράτησε το νέο φάκελο ήταν ο Τομ Χανκς.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
O παλιός φάκελος


Κατασκευάζονται δύο έξτρα σειρές φακέλων

Στα βραβεία εμφανίζονται 24 φάκελοι, αλλά κατασκευάζονται τρεις σειρές, που σημαίνει 72 φακέλους.
Αυτό συμβαίνει για να αποφευχθούν λάθη σε περίπτωση που κάποιος καθυστερήσει. Η ομάδα παραγωγής ετοιμάζει επίσης 363 κάρτες από χοντρό εκρού χαρτί με τα ονόματα όλων των υποψηφίων.

Οι φάκελοι γεμίζουν έξω από το στούντιο, σε μια άκρως μυστική διαδικασία που φυλάσσει τις αποφάσεις τις Ακαδημίας μέχρι την ανακοίνωση.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Χρειάζονται τρεις εβδομάδες για να κατασκευαστούν

Συνολικά για όλους τους φακέλους, που κατασκευάζονται με το χέρι, χρειάζονται 110 εργατοώρες.

Το χαρτί που ιριδίζει εισάγεται από μια μικρή εταιρεία στη Γερμανία, μαζί με 40 γιάρδες από πλούσιο κόκκινο σατέν.
Κάθε φάκελος περνάει από δέκα διαφορετικά στάδια παραγωγής.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Οι φάκελοι προστατεύονται

Η καταμέτρηση των ψήφων γίνεται από την Price Waterhouse and Coopers που αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη εδώ και 81 χρόνια. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη να κρατάει μυστική την ταυτότητα των νικητών, αλλά είναι υπεύθυνη και για την φύλαξη των φακέλων την ημέρα της τελετής.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter

Μόνο 24 από τους 72 φακέλους επιβιώνουν κάθε χρόνο

Κατασκευάζονται 72 φάκελοι, αλλά μόνο 24 φτάνουν μέχρι τη σκηνή.

Ο νικητής της κάθε κατηγορίας παίρνει μαζί του το αγαλματίδιο και τον φάκελο, αλλά οι υπόλοιποι καταστρέφονται. Αυτό γίνεται για να προστατευθεί η αξία του κάθε ντοκουμέντου.

«Τον φάκελο, παρακαλώ» Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ