17 σημάδια ότι πλησιάζεις στη μέση ηλικία

17 σημάδια ότι πλησιάζεις στη μέση ηλικία Facebook Twitter
«Οπαλάκια». Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0


1.

Νιώθεις πως μέρα με τη μέρα γίνεσαι η μάνα σου/ο πατέρας σου. Παρηγορείς τον εαυτό σου «με αγάπη και αυτό-φροντίδα», όπως λένε και τα βιβλία αυτοβοήθειας, όχι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

2.

Δεν σου χωράνε τα παλιά σου ρούχα. Εκτός αυτού, αρνείσαι σθεναρά να τα πετάξεις κι έτσι τα μεταφέρεις άθικτα από τα καλοκαιρινά στα χειμωνιάτικα κάθε 6 μήνες για χρόνια ολόκληρα.

3.

Η περιοχή που ξεκινά από τον αυχένα σου και καταλήγει στη μέση σου σού επιφυλάσσει μικρές εκπλήξεις γεμάτες πόνο. Κανείς δεν ξέρει πού ακριβώς θα πονάς την επόμενη μέρα, την επόμενη εβδομάδα, τον επόμενο μήνα.

Σε απασχολεί ιδιαίτερα ο καιρός. Αναρωτιέσαι αν θα βρέξει. Mπαίνεις στο Μeteo τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα σαν να είσαι αγρότης που περιμένει τη σοδειά.

4.

Πας τουαλέτα και βομβαρδίζεις τον σύντροφο σου που κάθεται στον καναπέ με βιντεάκια από τα instagram reels που δείχνουν άλλα μεσήλικα ζευγάρια να κάνουν μεσήλικα πράγματα. («Καλέ, όλοι ίδιοι είμαστε, ίου».)

5.

«Δεν μπορώ με το TikTok, με εκνευρίζει, δεν καταλαβαίνω καν πώς λειτουργεί».

6.

H τραπ σού προκαλεί απέχθεια («ακούνε τα παιδιά μας αυτούς τους αλητήριους») ή/και βαθιά αμηχανία. 

7.

Νομίζεις ότι η Dat_Lilly και ο Fipsterr είναι παγωτά. Ή δελφινάκια σε παιδικό κόμικ.

8.

Τα hangover δεν είναι απλώς δύσκολα, είναι ταινία τρόμου με ζόμπι. 

9.

Βλέπεις παρέα αγριεμένων εφήβων να σε πλησιάζει το βράδυ στον δρόμο και σκιάζεσαι. 

10.

Οι συμμαθητές σου σού φαίνονται γέροι. 

11.

Κάθεσαι να δεις σειρά ή ταινία στον καναπέ και κοιμάσαι μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.

12.

Γράφεις τις απόψεις σου και τους προβληματισμούς σου στο Facebook δύο-τρεις φορές την ημέρα και από κάτω σε επικροτούν ή σου αφήνουν εικονίδια με ερωτευμένα αλεπουδάκια άλλοι μεσήλικες, καθώς και ηλικιωμένα μέλη της ευρύτερης οικογένειάς σου.

13.

Πιστεύεις πως η ζωή σου ήταν καλύτερη όταν δεν υπήρχαν smartphones, αλλά φοβάσαι να το παραδεχτείς για να μη σε πούνε boomer.

14.

Οι αστυνομικοί σού φαίνονται παιδάκια.

15.

Σε απασχολεί ιδιαίτερα ο καιρός. Αναρωτιέσαι αν θα βρέξει. Mπαίνεις στο Μeteo τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα σαν να είσαι αγρότης που περιμένει τη σοδειά.

16.

Όταν σκύβεις, βογκάς. 

17.

«Οπαλάκια».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματι, μεγάλος αριθμός των Ένορκων Διοικητικών Εξετάσεων καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα»

Οπτική Γωνία / Οι ΕΔΕ στην Ελλάδα: Πόσες καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα;

Πότε διενεργείται μια Ένορκη Διοικητική Eξέταση; Είναι αλήθεια ότι μεγάλος αριθμός ΕΔΕ καταλήγουν στο αρχείο και τι πρέπει να αλλάξει στο ρυθμιστικό πλαίσιο; Μιλά στη LiFO ο δικηγόρος στον Άρειο Πάγο, Νίκος Βιτώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ