Ο επιχειρηματίας του Κιλκίς που «παραίτησε» τη βουλεύτρια Αγαθοπούλου

Ο επιχειρηματίας του Κιλκίς που «παραίτησε» τη βουλεύτρια Αγαθοπούλου Facebook Twitter
Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ άκουσε τις αιτιάσεις της κ. Αγαθοπούλου και απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον δεν βρήκε κάτι μεμπτό στη δραστηριότητά του Παύλου Τονικίδη. Φωτ.: via facebook
0

ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ και κέντρων διασκέδασης, σχεδόν ισόβιος πρόεδρος του επιμελητηρίου Κιλκίς, δύο φορές υποψήφιος δήμαρχος με το ΠΑΣΟΚ, έχοντας τη στήριξη του προέδρου και μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη, ο επιχειρηματίας Παύλος Τονικίδης ανήκει στα νέα ονόματα που μπήκαν στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.

Η ένταξη του Τονικίδη όμως προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ στο Κιλκίς και οδήγησε σε παραίτηση την εν ενεργεία βουλεύτρια και τομεάρχη ισότητας της κοινοβουλευτικής ομάδας, Ειρήνη Αγαθοπούλου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ διέρρεε ότι η ίδια έθεσε εαυτόν εκτός εκλογικής κούρσας γιατί απαίτησε την αποχώρηση άλλου υποψηφίου, κάτι που δεν είναι ανεκτό από το κόμμα, όπως δεν ήταν και με τον Παύλο Πολάκη. Εντούτοις, τα πράγματα στην περίπτωση της κ. Αγαθοπούλου φαίνεται να είναι διαφορετικά. 

Οι αντιδράσεις για την επιλογή του Παύλου Τονικίδη ήταν γενικευμένες από τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή, καθώς θεωρούσαν ότι δεν ήταν ένας υποψήφιος που ταίριαζε στο προφίλ του κόμματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κ. Αγαθοπούλου είχε μεταφέρει στην Κουμουνδούρου σοβαρές επιφυλάξεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα του κ. Τονικίδη. Οι πληροφορίες λένε ότι την ημέρα που συνεδρίαζε η Κεντρική Επιτροπή, οπότε και γνωστοποίησε επισήμως την παραίτησή της χωρίς να κατονομάσει τον Παύλο Τονικίδη, έθεσε ζήτημα «διαφθοράς και διαπλοκής». 

Η Ειρήνη Αγαθοπούλου είχε ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό πως δεν μπορούσε να συνυπάρχει σε ψηφοδέλτιο με τον Παύλο Τονικίδη, μεταφέροντας στην Κουμουνδούρου και το αντίστοιχο κλίμα των τοπικών αντιδράσεων που υπήρχαν για το πρόσωπό του.

Γι' αυτό και η ίδια είχε καταθέσει πολύ νωρίτερα την παραίτησή της στα όργανα του κόμματος, δηλώνοντας ότι «δεν με ενδιαφέρει με την παρουσία μου ούτε να ξεπλένω, ούτε να υπερασπιστώ ονόματα που έχουν συνδεθεί με συμπεριφορές και πρακτικές στις οποίες το κόμμα μας μια ζωή ήταν απέναντι».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κ. Αγαθοπούλου είχε μεταφέρει στην Κουμουνδούρου σοβαρές επιφυλάξεις για την επιχειρηματική δραστηριότητα του κ. Τονικίδη. Οι πληροφορίες λένε ότι την ημέρα που συνεδρίαζε η Κεντρική Επιτροπή, οπότε και γνωστοποίησε επισήμως την παραίτησή της χωρίς να κατονομάσει τον Παύλο Τονικίδη, έθεσε ζήτημα «διαφθοράς και διαπλοκής». 

Από την άλλη πλευρά, η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ άκουσε τις αιτιάσεις της κ. Αγαθοπούλου και απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον δεν βρήκε κάτι μεμπτό στη δραστηριότητά του. Το θέμα μπήκε σε ψηφοφορία, ο Τονικίδης πέρασε (με 22 λευκά) και η  Αγαθοπούλου παραιτήθηκε από την υποψηφιότητά της.

Το εκδοτικό ξεκίνημα

Ο Παύλος Τονικίδης ξεκίνησε ως εκδότης εφημερίδας. Η «Πρώτη σελίδα», όπως ονομαζόταν το έντυπό του, κυκλοφορούσε για περίπου τρία χρόνια. Στη συνέχεια άλλαξε επιχειρηματικό πλάνο και έγινε «ιδιοκτήτης μονάδων αναψυχής και διασκέδασης», όπως αναφέρεται σε ένα οπτικοακουστικό βιογραφικό του, το μόνο που υπάρχει διαθέσιμο από την πρώτη φορά που έθεσε υποψήφιος δήμαρχος με το ΠΑΣΟΚ το 2014, τότε που στο εκλογικό του γραφείο στο Κιλκίς κατέφθανε εν χορδαίς και οργάνοις ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης.

Παρά τη στήριξη του όμως, δεν κατέφερε ούτε το 2014 ούτε το 2019 να εκλεγεί δήμαρχος. 

Ιβάν Σαββίδης, Εκλ. κέντρο Παύλου Τονικίδη, Κιλκίς 2-5-2014

Μάλιστα, στις δημοτικές εκλογές του 2019 που επίσης είχε τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, απέναντί του ο ΣΥΡΙΖΑ είχε χρίσει υποψήφιο τον πατέρα της Ειρήνης Αγαθοπούλου, φαρμακοποιό Δημήτρη Αγαθόπουλο, παλιό στέλεχος του Συνασπισμού, πρόεδρο επί πολλά έτη του φαρμακευτικού συλλόγου και συνδημιουργό του κοινωνικού φαρμακείου της περιοχής. 

Άρρηκτη σχέση με το επιχειρείν

Ο Παύλος Τονικίδης ήταν πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, ενώ υπήρξε και αντιπρόεδρος της Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος. Η δική του επιχειρηματική δραστηριότητά ήταν στον τομέα της ψυχαγωγίας, ως ιδιοκτήτη νυχτερινών κέντρων.

Μετά το μπλόκο που επιχειρήθηκε να μπει στην υποψηφιότητά του από τις τοπικές δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ, λέγεται ότι οι συνεργάτες του διακινούσαν ότι αυτό συνέβη «εξαιτίας της στάσης του απέναντι στη Συμφωνία των Πρεσπών». Εγκαλείται επίσης ότι έχει υποστηρίξει εργοδοτικά συμφέροντα, εξαιτίας και του ρόλου του ως προέδρου του επιμελητηρίου.

Τοπικοί παράγοντες της περιοχής του χρεώνουν ακόμη ότι μετά τη δεύτερη εκλογή του το 2006 στο Επιμελητήριο του Κιλκίς, μετέτρεψε τη θέση του προέδρου, με απόφαση διοικητικού συμβουλίου, σε έμμισθη θέση, κάτι που δεν εφαρμόζει η σημερινή διοίκηση του Επιμελητηρίου. 

Αν και παρουσιάστηκε από τα μίντια ως εύρωστος επιχειρηματίας, στο Κιλκίς λένε ότι η κατάσταση είναι αρκετά διαφορετική και παρά την πολύχρονη επιμελητηριακή του δράση, φαίνεται ότι η επιχειρηματική του δραστηριότητα αντιμετωπίζει προβλήματα. Ένα από τα ακίνητά του, το οποίο λειτουργούσε ως νυχτερινό κέντρο, βγήκε στον πλειστηριασμό τον περασμένο Μάρτιο. 

Από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ

Από το ΠΑΣΟΚ προσπάθησε αρχικά να μεταπηδήσει στον ΣΥΡΙΖΑ τον καλοκαίρι του 2019, αλλά κόπηκε από τη Νομαρχιακή. Στη συνέχεια και στο πλαίσιο της διεύρυνσης που επιχειρεί ο ΣΥΡΙΖΑ, τον Δεκέμβριο του 2019 συνυπογράφει με 120 πασοκογενή στελέχη κοινό κείμενο με το οποίο ανακοίνωναν «την ένταξή τους στη διαδικασία διεύρυνσης του ΣΥΡΙΖΑ».

Τον περασμένο Μάιο, στις εκλογές για την ανάδειξη του προέδρου και των μελών της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, καταφέρνει να έρθει πρώτος με 767 σταυρούς, ξεπερνώντας στελέχη όπως την Αγαθοπούλου (με 737 σταυρούς), η οποία είναι από τα στελέχη που ήταν στον ΣΥΡΙΖΑ πριν γίνει κόμμα εξουσίας. 

Πώς έγινε και ο Τονικίδης πέρασε σε σταυρούς την Αγαθοπούλου στην Κεντρική Επιτροπή; Πολλές οργανώσεις υπερδιαπλασίασαν τα μέλη που ενεγράφησαν για τις εσωκομματικές εκλογές, στις οποίες οι πασοκογενείς απέκτησαν το πάνω χέρι με αθρόες εγγραφές νέων μελών.

Παρά τις ψήφους που πήρε ωστόσο, επειδή ήταν στη λίστα που προωθούσαν οι πασοκογενείς, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής δεν έγινε, λόγω της ποσόστωσης των γυναικών, και τη θέση κατέλαβε τότε η κ. Αγαθοπούλου, που τώρα παραιτήθηκε από υποψήφια εξαιτίας του. 

«Ο Παύλος Τονικίδης δεν είχε σχέση με την αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ. Ήταν στο ΠΑΣΟΚ και είχε πολλούς δεξιούς φίλους. Γεγονός, που στον ΣΥΡΙΖΑ μάλλον θεωρείται εγγύηση για περισσότερες ψήφους», όπως μας λένε.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματι, μεγάλος αριθμός των Ένορκων Διοικητικών Εξετάσεων καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα»

Οπτική Γωνία / Οι ΕΔΕ στην Ελλάδα: Πόσες καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα;

Πότε διενεργείται μια Ένορκη Διοικητική Eξέταση; Είναι αλήθεια ότι μεγάλος αριθμός ΕΔΕ καταλήγουν στο αρχείο και τι πρέπει να αλλάξει στο ρυθμιστικό πλαίσιο; Μιλά στη LiFO ο δικηγόρος στον Άρειο Πάγο, Νίκος Βιτώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ