Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά.
0

O Bαγγέλης, απομεινάρι της rave γενιάς, ζει ντιλάροντας κάνναβη.

Θα ήθελε μία σταθερή δουλειά, χωρίς ρίσκα.

Ο Πέτρος, ένας μπράβος των νοτίων προαστίων.

Θέλει σεβασμό και οικογένεια.

Η Κατερίνα, άθελά της, θα τους φέρει στο ίδιο σπίτι.

Δείγμα αληθινά ανεξάρτητου κινηματογράφου, γυρισμένο με έναν αστίλβωτο ρεαλισμό και βασισμένο σε αληθινή ιστορία, το πολυαναμενόμενο «Πρόστιμο» έχει να επιδείξει, εκτός από την αιχμηρή του σκηνοθετική γραφή και ένα εξαιρετικό καστ που απαρτίζουν οι: Βαγγέλης Ευαγγελινός, Στάθης Σταμουλακάτος, Μαρία Μπαλούτσου, Βαγγέλης Μουρίκης, Βασίλης Άγγελος Αναστασίου (Θύτης), Όμηρος Πουλάκης, Φένια Αποστόλου, Τζένη Κιτσέλη, Σίσσυ Τουμάση, Βασίλης Μπισμπίκης, Γιάννης Οικονομίδης, Αχιλλέας Κυριακίδης και Πηνελόπη Τσιλίκα.

Αναφορικά με την ιστορία του φιλμ, που συμμετείχε στα Alba script Lab του Balkan Film Market 2017 και στο Agora Work In Progress Section του περσινού Διεθνούς Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θα κάνει την πρεμιέρα του στο φετινό, 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά και για την περιπέτεια της ολοκλήρωσης του, ο σκηνοθέτης Φωκίων Μπόγρης αφηγείται:

«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου. Ο "Βαγγέλης" δεν έχει να κάνει με αυτό που λέμε "υπόκοσμο" ή "περιθώριο", είναι ένας άκακος άνθρωπος της διπλανής πόρτας που περνάει απαρατήρητος. Συζητώντας μαζί του, εντυπωσιάστηκα από την ιστορία και το μπλέξιμό του με τον "Πέτρο", έναν άνθρωπο της νύχτας (και αρραβωνιαστικό της αδελφής του). Η δε "οικογενειακή" τους επαφή εξελίχθηκε σε φιλία, και στη συνέχεια, συνεργασία σε παράνομες δραστηριότητες.

Με βάση αυτή την ιδιαίτερη σχέση, το Πρόστιμο μελετά τους συγκεκριμένους χαρακτήρες, τις αντιλήψεις και τις συγκρούσεις τους μέσα στη δουλειά και την οικογένεια, σε μια ιστορία με έντονα, βίαια στοιχεία αλλά και χιούμορ: Πολλές σκηνές που γράφαμε με τον Πάνο (σ.σ.: Πάνος Τράγος – συν-σεναριογράφος της ταινίας), τις αντιμετωπίζαμε ως κωμικές, η προσέγγιση όμως είναι ρεαλιστική, καθώς οι ηθοποιοί μιλούν τη γλώσσα και φορούν τα ρούχα των πραγματικών ανθρώπων που υποδύονται.

Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να κάνω το Πρόστιμο και να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου (ενώ είναι ταυτόχρονα και αθέατος) και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά – σε μια ταινία που έχει τη σεναριακή δομή μίας αμερικάνικης crime ταινίας αλλά με γεύση βαλκανική».

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου».
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Μαρία Μπαλούτσου
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Βαγγέλης Μουρίκης
 

Το teaser της ταινίας

 

Σκηνοθεσία: Φωκίων Μπόγρης

Σενάριο: Πάνος Τράγος και Φωκίων Μπόγρης

Σύμβουλος Σεναρίου: Γιώργος Τελτζίδης

Παραγωγή: Chase the Cut, σε συμπαραγωγή με την Authorwave

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Σίμος

Σκηνικά - Κοστούμια: Βασιλίνα Κουλιού

Μακιγιάζ: Αρης Βερέμης

Mουσική: Jay Glass Dubs, Άκης Καπράνος, Ahiyava

Ήχος: Λευτέρης Καμπαλώνης

Sound Design / Μίξη: Σπύρος Αραβοσιτάς

Μοντάζ: Γιώργος Γεωργόπουλος και Φωκίων Μπόγρης

Color Correction: Γρηγόρης Αρβανίτης

VFX: Yafka

Διεύθυνση Παραγωγής: Μαρία Καραγιαννάκη

Συμπαραγωγοί: Πάναγιώτης Μπεζιργιανίδης, Πάνος Μπίσδας

Παραγωγοί: Μαρία Καραγιαννάκη και Φωκίων Μπόγρης 

https://www.instagram.com/f_bogris/

https://www.instagram.com/prostimo_2020/

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Οθόνες / O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Αναβολές, ακυρώσεις, προσαρμοσμένα σενάρια, οργουελικές συνθήκες και πρωτόκολλα γυρισμάτων και η ανάγκη προσέλκυσης ξένων παραγωγών στην Ελλάδα συνθέτουν αυτήν τη στιγμή τον εγχώριο κινηματογραφικό χάρτη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Γραμματικός: «Η τέχνη είναι το μεγαλύτερο αντίδοτο που εφηύρε ο άνθρωπος απέναντι στον θάνατο»

Οθόνες / Νίκος Γραμματικός: «Μα, σας είπα, δεν κάνω θέατρο!»

Ο σκηνοθέτης του «Βασιλιά» και των «Απόντων» επιστρέφει ανεβάζοντας την παράσταση «Ο Σαίξπηρ ζει στο καταφύγιο», τον μονόλογο-ρέκβιεμ του Γιώργου Σκούρτη, και εξηγεί γιατί έχει τόσα χρόνια να κάνει ταινία.
ΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ
Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Daily / Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Η εκδοχή του ντοκιμαντέρ για τον Brian Eno που είδαμε στις Νύχτες Πρεμιέρας ήταν μοναδική και αποκλειστική για τη συγκεκριμένη προβολή, αυτό που μένει όμως σε κάθε περίπτωση είναι η μαγνητικά χαρισματική και πάντα προσηνής προσωπικότητά του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / «Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Toντ Μπράουνινγκ, Ντέιβιντ Λιντς, Σαμπρόλ, Μιγιαζάκι, Κρόνενμπεργκ και Σπάικ Τζόνζι: Οι ταινίες που θα διερευνήσουν και θα διευρύνουν την έννοια του «τέρατος» στο φετινό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Pulp Fiction / Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Το αφήγημα και η αφήγηση μιας πολύπλοκης τραγωδίας στην πρώτη τηλεοπτική σκηνοθεσία, αν και ευτυχώς κινηματογραφικής προσέγγισης, του βραβευμένου με Όσκαρ Μεξικανού σκηνοθέτη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Οθόνες / «Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Άλλο ένα prequel εμβληματικής ταινίας τρόμου, αυτήν τη φορά του πολυσήμαντου «Μωρού της Ρόζμαρι», με τις Τζούλια Γκάρνερ και Νταϊάν Γουίστ σε ερμηνευτική φόρμα, αλλά το αποτέλεσμα να κινείται σε ρηχά νερά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Daily / Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Όταν η παλιά του φιλική επαφή από το Saturday Night Live αποκάλυψε στον έκπληκτο Γουίλ Φέρελ ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία φυλομετάβασης, ο διάσημος κωμικός είχε την ιδέα να κάνουν μαζί ένα ταξίδι στην αμερικανική ενδοχώρα και να καταγράψουν την εμπειρία τους σ’ αυτή την ταινία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Pulp Fiction / Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Η διάσημη φωτογράφος ξεχωρίζει μία από τις πιο αγαπημένες της ταινίες, το The naked kiss του Σάμιουελ Φούλερ, ένα σκανδαλώδες, παραγνωρισμένο, αλλά πάντα μοντέρνο κοινωνικό νουάρ από το 1964.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ