«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος»

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
3

 

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
Φωτογραφίες: Γιάννης Κυλπάσης

 

Για τί ακριβώς μιλάει το έργο;

Το έργο αναφέρεται στην σκοτεινή πλευρά του internet. Ιστορίες που έχουν συμβεί ή μπορεί να συμβούν. Ιστορίες trafficking, απαγωγών, παράνομων υιοθεσιών, λαθρομετανάστευσης, σειριακών δολοφόνων. Με λίγα λόγια, η αθέατη πλευρά του διαδικτύου που ακόμα είναι πολύ νωρίς να την κατανοήσουμε και  να την αντιμετωπίσουμε. Όλα αυτά υπήρχαν και παλιά. Όμως όπως με το internet έγινε επανάσταση στην επικοινωνία των ανθρώπων το ίδιο συνέβη και με την εγκληματικότητα.

Τι είναι τι πρώτο πράγμα που σκέφτηκες όταν διάβασες το έργο;

Πρέπει να το ανεβάσω.  Περνάω αρκετές ώρες στο internet και το θέμα του έργου με αφορά. Οι ιστορίες του έργου μπορούν να συμβούν  στην Ελλάδα, στην Αμερική, στην Ασία, παντού. Όπου φτάνει το Internet. Τα σύνορα μας πια είναι ένα κλικ. Νέα γεγονότα γεννούν νέους χαρακτήρες. Η εξάπλωση του διαδικτύου γεννάει νέα ηθικά και νομικά ζητήματα. Το θέατρο δεν μπορεί να μείνει εκτός αυτής της θεματολογίας.

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter

Όσα περισσότερα like, τόσο πιο ευτυχισμένος νιώθει ο άνθρωπος;

Μόνο με τα like δεν μπορεί να είσαι ευτυχισμένος. Νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Ναι σου δίνει χαρά που κάποιος που ουδέποτε θα συναντούσες κάνει like σε μια ανάρτηση σου. Όμως αν αυτό είναι αυτοσκοπός είσαι απλά ένα περιθωριακός και  δυστυχισμένος που αντάλλαξε τις ανθρώπινες σχέσεις με ένα σκηνοθετημένο profile  μιας διαδικτυακής κοινότητας. Οι διαδικτυακές κοινότητες είναι ένα εφήμερο και ανώνυμο κοινό. Ενώ οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν διάρκεια και ονοματεπώνυμο. Είναι δύσκολες για αυτό και αληθινές. Η ευτυχία πάντα ήταν μια δύσκολη υπόθεση. Πολύ εύκολο μου φαίνεται να την κατακτήσεις μόνο με like και με follow.

Η εγκληματικότητα μέσω διαδικτύου ανθεί και στην Ελλάδα; Υπάρχει κάποιο γεγονός που σε τάραξε;

Σαφώς και υπάρχει. Κάθε τρεις και λίγο βλέπουμε συλλήψεις για απάτες και για παιδική πορνογραφία. Νομίζω ότι όπως όλα πια κινούνται μέσω διαδικτύου έτσι και το νέο «νομισματοκοπείο» του εγκλήματος θα είναι από εδώ και στο εξής το internet. Θυμάμαι εκείνη την περίπτωση του 30 χρόνου που βρέθηκε νεκρός και φιμωμένος. Η 24χρόνη φίλη που γνώρισε μέσω facebook είχε μπάσει τους συνεργούς  στο σπίτι. Με τάραξε γιατί καθένας μας μπορούσε να είναι στην θέση του. Ένα απλό ερωτικό ραντεβού μετατράπηκε σε κολαστήριο θανάτου.

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter

 Έχει περάσει ατελείωτες ώρες στο internet; Αν ναι πώς ξέφυγες;

Ναι. Πολλές φορές. Ευτυχώς υπάρχει  η εφεύρεση που λέγεται  ρολόι. Όταν δω το χρόνο που έχασα με πιάνει θυμός και  κλείνω ακαριαία το laptop. Αν το καλοσκεφτείς στην πραγματικότητα  η μοναδική περιουσία που έχει ο καθένας μας είναι ο χρόνος και αυτή η σκέψη  «χτυπάει» σαν alarm  και με προστατεύει από  τις «κραιπάλες» στο internet.

Το facebook ενίσχυσε την μοναξιά ή έφερε τους ανθρώπους πιο κοντά και έκανε την επικοινωνία εύκολη και άμεση;

Το facebook είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αυτονόητο πως έφερε τους ανθρώπους πιο κοντά. Κανένας πια δεν μένει «μόνος» ακόμα και όταν είναι μόνος του στο σπίτι. Πάντα  θα υπάρχει μια οθόνη όπου με κάποιον μπορεί να συνομιλήσει,  να διαφωνήσει, να «σκουντήσει», να σχολιάσει, ακόμα και να «κατασκοπεύσει» ιδιωτικές στιγμές. Το facebook είναι άλλη μια εφεύρεση του ανθρώπου όχι η πραγματικότητα. Τα προβλήματα αρχίζουν  όταν το ξεχνάμε αυτό και θεωρούμε το facebook ως το «πραγματικό βιβλίο της ζωής μας». Η ζωή είναι παντού. Είναι τρισδιάστατη, γεμάτη χαρές και λύπες. Και όχι μια επίπεδη οθόνη με φίλους που κάναμε με ένα κλικ.

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter

Γιατί το ίντερνετ και κυρίως το facebook είναι τόσο εθιστικό; Ποια συναισθηματικά κενά μπορεί να καλύψει;

Μα γιατί είναι συναρπαστικό. Ποτέ στην μέχρι τώρα ιστορία του ανθρώπου δεν υπήρξε τέτοιος πλουραλισμός απόψεων. Είναι η πρώτη φορά  που ο καθένας μας μπορεί να γίνει «εκδότης» και η ανάρτηση του να διαβαστεί. Είναι διαδραστικό. Και πάρα πολύ εύκολο στην χρήση. Πατάει πολύ στην ναρκισσιστική πλευρά του ανθρώπου.  Το μόνο συναισθηματικό κενό που μπορεί να καλύψει είναι να ξεχάσεις για λίγο την μοναξιά σου. Αυτό δεν είναι λίγο. Ελλοχεύει όμως και αρκετούς κινδύνους. Γιατί  όταν εκφέρεις την άποψη σου  στο προσωπικό σου status και νομίζεις πως είσαι στο ιδιωτικό σου χώρο, στην πραγματικότητα είσαι σε έναν δημόσιο χώρο. Και πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της δημόσιας διαπόμπευσης.

To ελληνικό θέατρο την παλεύει στην κρίση; Βγαίνουν έσοδα; Ο κόσμος έρχεται στο θέατρο; Ή απλώς έχει γίνει για τους περισσότερους ανθρώπους του θεάτρου μια ωραία, δημιουργική ενασχόληση που δεν αποφέρει πλέον χρήματα;

Ζούμε σε μια χρεωκοπημένη χώρα. Μοιραία το θέατρο είναι είδος πολυτέλειας ως διασκέδαση, είναι είδος όμως  πρώτης ανάγκης ως έκφραση. Το θέατρο επιβιώνει από την αγάπη των ανθρώπων που κάνουν θέατρο. Με λίγα χρήματα, με πολλές στερήσεις , με αρκετή «τσαγκαρική», και με δεύτερες δουλειές πολλές θεατρικές ομάδες παλεύουν να βρουν το κοινό τους. Είναι υγιές. Το κοινό θα αποφασίσει ποιος θα επιβιώσει οικονομικά. Δεν νομίζω πως όσοι ασχολούμαστε με το θέατρο η κύρια αιτία που μας έσπρωξε στο σανίδι ήταν το χρήμα. Δον Κιχώτες είμαστε όχι παιδιά της Silicon Valley. Πληρώνουμε το τίμημα της επιλογής μας.

Μια ατάκα του έργου που θα σε συνοδεύει στη ζωή σου.

«Θα γνωρίσεις την αλήθεια και η αλήθεια θα σε κάνει να απελπιστείς».

«Με τα like νιώθεις καλύτερα. Λιγότερο μόνος. Δεν μπορεί όμως να είσαι ευτυχισμένος» Facebook Twitter
Χρήστος Στρέπκος

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ OTI..

Μια ιδιαίτερη παράσταση του CHAT θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014  στις 21.00 στον πολυχώρο Vault. Μετά την παράσταση θα ακολουθήσει συνομιλία με το κοινό με θέμα την «σκοτεινή πλευρά» του διαδικτύου που είναι και το θέμα της παράστασης. Θα μιλήσουν  η  κ. Τσιώτρα, υπεύθυνη της Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης Προβληματικής Χρήσης του Διαδικτύου του “Κ.Ε.Θ.Ε.Α Πλεύση” και η κ. Μιχαηλίδη, υπεύθυνη του Τμήματος Προβληματικής Χρήσης Διαδικτύου της μονάδας Απεξάρτησης “18 Άνω”.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Συγγραφέας: Gustavo Ott

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ, Κλ. Ελαιοτριβιάρη, Δ. Ζιούβα, Ζ. Κουφοπούλου, Ι. Λαζοπούλου, Σ. Πολενάκης, Α. Σαράφη, Κ. Τσολακίδου

Σκηνοθεσία: Χρήστος Στρέπκος

Σκηνογραφία: Μάρκελος Μαυρομμάτης

Κοστούμια: Celebrity Skin

Κίνηση: Νίκος Λυμπεράτος

Φωτισμοί: Ευσταθία Δρακονταειδή

Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μουλίνος

Παίζουν: Κατερίνα Κολυροπούλλου

Ελένη Καλαντζοπούλου

Γιάννης Τσάκωνας

Νίκος Λυμπεράτος

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:00 (έως 30 Ιανουαρίου 2014)

Διάρκεια παράστασης: 80′ (χωρίς διάλειμμα)

Γενική είσοδος: 10 €

Πολυχώρος Vault

Μελενίκου 26, Γκάζι, Βοτανικός

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8’ περίπου με τα πόδια)

Τηλέφωνα: 213 0356472 / 6945993870 (για τηλεφωνικές κρατήσεις 11:00 – 14:00 και 17:00 -21:00) Email: [email protected]

https://www.facebook.com/VAULTTheatreGr1

Θέατρο
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

3 σχόλια
Πλέον το facebook ξεκινάει από το γυμνάσιο γιά μη πω δημοτικό.Αρα γιά ορισμένα παιδιά ΕΙΝΑΙ η πραγματικότητα. Εμείς κάναμε facebook στα 20-25 και βρίσκαμε παλιούς συμμαθητές και χαιρομασταν. Σκεφτείτε ότι αυτά τα παιδιά θα έχουν καταγεγραμμένη όλη την καθημερινότητα της σχολικής τους ζωής , τις συζητήσεις, τις χαζομάρες, τις πρώτες εξόδους σε μια.σελίδα στο ίντερνετ!
Απανωτές σφαλιάρες το κείμενο και σίγουρα και η παράσταση.Ένοχος αν και είμαι ήδη φυλακισμένος εδώ και καιρό και πληρώνω τα λάθη μου έγκλειστος στο διαδίκτυο.Καλή λευτεριά σε όλους εύχομαι.Interneticus Anonymous.