ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter
9
Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Η Jenny Beavan μόλις είχε κερδίσει το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της για τα καλύτερα κοστούμια, αλλά λίγοι πρόσεξαν πως κάτι αμήχανο και μάλλον ενοχλητικό συνέβη την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της. 


Οι ηθοποιοί και παράγοντες του Χόλιγουντ που προσπερνά για να φτάσει στην Κέιτ Μπλάνσετ που την περίμενε με το βραβείο της, δεν χειροκροτούν, αλλά αντιθέτως της ρίχνουν ένα βλοσυρό και υποτιμητικό βλέμμα. Η κάμερα κατέγραψε αστραπιαία τις αντιδράσεις και η στιγμή αυτή έχει καταφέρει να κάνει το γύρο του διαδικτύου με σχεδόν 20 εκατ. views και πολύ αρνητικά σχόλια να τη συνοδεύουν.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων. Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Το Twitter πήρε κυριολεκτικά φωτιά με τα σχόλια και τις αντιδράσεις. Οι περισσότεροι σχολίασαν με επαίνους το πώς αυτή η γυναίκα επέλεξε να είναι ο εαυτός της και να μην μεταμορφωθεί για τη βραδιά που όλοι δίνουν μαραθώνιο για λάμψη και στιλ.

Λίγο αργότερα, η Βeaven δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν καθόλου οι τουαλέτες και τα ψηλοτάκουνα και πως θα έδειχνε γελοία κάνοντας μια τέτοια επιλογή. Αυτή της η δήλωση προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τα Μέσα που τα τελευταία 24ωρα σχολιάζουν το στιγμιότυπο της απονομής και έφερε ένα ακόμη μεγαλύτερο κύμα συμπαράστασης από χρήστες των social media που την έχρισαν την φετινή πραγματική νικήτρια στο κόκκινο χαλί.

Oscars News
9

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Μην στεναχωριέσαι κοπέλα μου, τα ίδια κάνανε και στον Βαρουφάκη, τώρα δουλεύει για πιο μεγάλη χώρα και μάλιστα ως ανεξάρτητος υπεργολάβος. Βέβαια χάθηκε να βάλει και μια δερμάτινη γραβάτα; Εντελώς μπάικερ τσικ να πούμε....
O Alejandro Inaritu ήταν εκεί !Ναι ο τύπος με το μούσι που αντικρίζει υποτιμητικά τη βραβευθείσα,είναι ο ίδιος που στο λόγο του κατά την παραλαβή του δικού του Όσκαρπαρέδωσε μαθήματα αντιρατσισμού για το πώς δεν πρέπει να περιφρονούμε τον άλλο με βάση τα εξωτερικά χαακτηριστικά της εμφάνισης !Έι Lifo,μήπως κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις ένα αφιέρωμα στους κήνσορες του αντιρατσισμού που μόνο ψευτιά και υποκρισία κρύβουν ;
Τους νοιάζει αν θα είναι αφροαμερικανοί στα βραβεία και μια γυναίκα που επέλεξε να είναι ο εαυτός της όλοι την κοιτάζουν επιεικώς απαράδεκτα.Δεν εξαιρούνται ούτε οι μεξικανοί ούτε οι αφροαμερικανοί.Του χρόνου να βραβέσετε μόνο τον ποιο καλοντυμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη γιατί έτσι κι αλλιώς γραφικά έχουν καταντήσει σαν βραβεία κινηματογράφου ταινιών των στούντιο.
καλό είναι όταν πηγαίνεις σε μια εκδήλωση να συμβαδίζεις με το dress code της εκδήλωσης,για να νιώθεις και εσύ ο ίδιος πιο άνετα και για να μην τραβάς τα αδιάκριτα βλέμματα.μολαταύτα αφού η κυρία δεν ήθελε να φορέσει κάτι πιο κομψό και έτσι ένιωθε καλά της βγάζω το καπέλο και μπράβο της.όσο για την ειρωνική συμπεριφορά των παρευρισκομένων απαράδεκτη και αγενέστατη.ντροπή.
Καλά τραγικοί αυτοί που την στραβοκοίταζαν. Δεν βλέπουν τον εαυτό τους που ντύνονται σαν πιγκουίνοι και οι γυναικες πιο κλόουν πεθαίνεις και μετά να μιλήσουν για μια αυθεντική γυναικα που ντύνεται οπως νιώθει και της ταιριάζει.
Το να λέμε ότι όποια δε ντύθηκε biker και ψιλοχύμα, ντύθηκε κλόουν, είναι το ίδiο άσχημο με το να λέμε ότι όποια (δηλαδή π.χ. η Jenny Beavan) δε ντύθηκε με τουαλέτες και τακούνια, είναι λέτσος και άκυρη. Κάθε γυναίκα δικαιούται να φόράει ό,τι θέλει, όποτε θέλει :)