Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter
9
Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Η Jenny Beavan μόλις είχε κερδίσει το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της για τα καλύτερα κοστούμια, αλλά λίγοι πρόσεξαν πως κάτι αμήχανο και μάλλον ενοχλητικό συνέβη την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της. 


Οι ηθοποιοί και παράγοντες του Χόλιγουντ που προσπερνά για να φτάσει στην Κέιτ Μπλάνσετ που την περίμενε με το βραβείο της, δεν χειροκροτούν, αλλά αντιθέτως της ρίχνουν ένα βλοσυρό και υποτιμητικό βλέμμα. Η κάμερα κατέγραψε αστραπιαία τις αντιδράσεις και η στιγμή αυτή έχει καταφέρει να κάνει το γύρο του διαδικτύου με σχεδόν 20 εκατ. views και πολύ αρνητικά σχόλια να τη συνοδεύουν.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων. Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Το Twitter πήρε κυριολεκτικά φωτιά με τα σχόλια και τις αντιδράσεις. Οι περισσότεροι σχολίασαν με επαίνους το πώς αυτή η γυναίκα επέλεξε να είναι ο εαυτός της και να μην μεταμορφωθεί για τη βραδιά που όλοι δίνουν μαραθώνιο για λάμψη και στιλ.

Λίγο αργότερα, η Βeaven δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν καθόλου οι τουαλέτες και τα ψηλοτάκουνα και πως θα έδειχνε γελοία κάνοντας μια τέτοια επιλογή. Αυτή της η δήλωση προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τα Μέσα που τα τελευταία 24ωρα σχολιάζουν το στιγμιότυπο της απονομής και έφερε ένα ακόμη μεγαλύτερο κύμα συμπαράστασης από χρήστες των social media που την έχρισαν την φετινή πραγματική νικήτρια στο κόκκινο χαλί.

Oscars News
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Oscar Stories: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Pulp Fiction / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Οι οσκαρικές φιλοδοξίες του Netflix για το Emilia Pérez έπεσαν στο κενό, καθώς η πρώτη τρανς υποψήφια στην ιστορία του θεσμού κατηγορείται για πολιτική ανορθογραφία και εξοστρακίζεται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Οθόνες / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Το να είσαι τρανς είναι ζήτημα προσωπικής ταυτότητας, όχι πολιτικών πεποιθήσεων. Και το να προϋποθέτουμε ότι τα τρανς άτομα είναι μονολιθικά στις απόψεις τους ή ανίκανα να έχουν συντηρητικές ή αντιδραστικές απόψεις, είναι απλά παράλογο.
THE LIFO TEAM
Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Νέα στήλη/ Κριτική τηλεόρασης / Μαύροι Πίνακες: Σίριαλ κίλερ κουλτουριάρης, αστυνομικοί ευφυέστατοι

Κριτική της Πόπης Διαμαντάκου για το αστυνομικό θρίλερ του Star, για μια ελληνική παραγωγή που προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη και να συγκριθεί με ξένες παρόμοιες.
ΠΟΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ
«Θολός βυθός», μια ταινία για τις παιδουπόλεις της Φρειδερίκης

Οθόνες / Οι παιδουπόλεις της Φρειδερίκης γίνονται ταινία

Βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γιάννη Ατζακά, η νέα ταινία της Ελένης Αλεξανδράκη «Θολός Βυθός» είναι μια βουτιά στις ζωές των παιδιών που έγιναν έρμαια της προπαγάνδας και πιόνια σε έναν πόλεμο που δεν καταλάβαιναν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Ertflix

Δέκα ξεχωριστές οικιακές προβολές, από το διαχρονικό μυστήριο του «Ονόματος του Ρόδου» ως τον ξεσηκωτικό χορό του «Αnother Round» κι από τις weird κωμικές αναζητήσεις του «Chevalier» ως το τρυφερό ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Leon of Athens

Μυθολογίες / Ένα Dogville με Vanilla sky: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Leon of Athens

Εκτός από το «Dogville» του Τρίερ, ο τραγουδοποιός θυμάται πού, πότε και με ποιους έχει δει τις αγαπημένες του ταινίες. Θυμάται επίσης ότι, αν και στην αρχή βαρέθηκε τη «Συνεκδοχή» του Κάουφμαν, εκ των υστέρων συνειδητοποίησε πως η ταινία μιλάει για τους αξεδιάλυτους εφιάλτες μας.
Inland Empire, Κάψε το μετάξι

Pulp Fiction / Inland Empire: Μυστηριώδες και σκοτεινό, όσο αξίζει σε έναν Λιντς

Μία ακόμη παραβολή για τον απόηχο του Χόλιγουντ -πιο υποκειμενική και σουρεαλιστική από εκείνη του Mulholland Drive-, το γλυκόπικρο κλείσιμο του ματιού ενός δημιουργού που τα έκανε όλα μόνος του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Μυθολογίες / «Ήτανε πέναλτι, κύριε Πάνο;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Από μια εισπρακτική αποτυχία και απαγορευμένη ταινία του 1932, μέχρι την ωμή βία της Pieta (που δεν ξέρει γιατί την έχει δει επανειλημμένα) και την cult σουρεαλιστική ματιά του Τσιώλη, η σκηνοθέτρια μας χαρίζει μια σπάνια σινεφίλ λίστα που συνδυάζει θράσος και ανθρωπισμό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε το δρόμο για τα Όσκαρ 

Daily / Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε τον δρόμο για τα Όσκαρ

Υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους είναι αυτή η εκπληκτική ταινία που εκθέτει με αποκαλυπτικό τρόπο τη μεταχείριση της αφρόκρεμας της τζαζ μουσικής ως «βιτρίνας» για την καθαίρεση και τη δολοφονία του ηγέτη της ανεξαρτησίας του Κογκό, Πατρίς Λουμούμπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
125 λεπτά με την Πόπη Διαμαντάκου/ Πόπη Διαμαντάκου: «Δεν με αγγίζουν οι επιθέσεις, δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν γλείφω»

Media / «Δεν υπάρχει τηλεκριτική σήμερα, όλα είναι δημόσιες σχέσεις»

Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου μιλά στη LiFO για τη μακρά επαγγελματική της διαδρομή, την τηλεόραση του χθες και του σήμερα και απαντά για πρώτη φορά στα επικριτικά σχόλια που προκαλούν κατά καιρούς τα κείμενα της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

8 σχόλια
Μην στεναχωριέσαι κοπέλα μου, τα ίδια κάνανε και στον Βαρουφάκη, τώρα δουλεύει για πιο μεγάλη χώρα και μάλιστα ως ανεξάρτητος υπεργολάβος. Βέβαια χάθηκε να βάλει και μια δερμάτινη γραβάτα; Εντελώς μπάικερ τσικ να πούμε....
O Alejandro Inaritu ήταν εκεί !Ναι ο τύπος με το μούσι που αντικρίζει υποτιμητικά τη βραβευθείσα,είναι ο ίδιος που στο λόγο του κατά την παραλαβή του δικού του Όσκαρπαρέδωσε μαθήματα αντιρατσισμού για το πώς δεν πρέπει να περιφρονούμε τον άλλο με βάση τα εξωτερικά χαακτηριστικά της εμφάνισης !Έι Lifo,μήπως κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις ένα αφιέρωμα στους κήνσορες του αντιρατσισμού που μόνο ψευτιά και υποκρισία κρύβουν ;
Τους νοιάζει αν θα είναι αφροαμερικανοί στα βραβεία και μια γυναίκα που επέλεξε να είναι ο εαυτός της όλοι την κοιτάζουν επιεικώς απαράδεκτα.Δεν εξαιρούνται ούτε οι μεξικανοί ούτε οι αφροαμερικανοί.Του χρόνου να βραβέσετε μόνο τον ποιο καλοντυμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη γιατί έτσι κι αλλιώς γραφικά έχουν καταντήσει σαν βραβεία κινηματογράφου ταινιών των στούντιο.
καλό είναι όταν πηγαίνεις σε μια εκδήλωση να συμβαδίζεις με το dress code της εκδήλωσης,για να νιώθεις και εσύ ο ίδιος πιο άνετα και για να μην τραβάς τα αδιάκριτα βλέμματα.μολαταύτα αφού η κυρία δεν ήθελε να φορέσει κάτι πιο κομψό και έτσι ένιωθε καλά της βγάζω το καπέλο και μπράβο της.όσο για την ειρωνική συμπεριφορά των παρευρισκομένων απαράδεκτη και αγενέστατη.ντροπή.
Καλά τραγικοί αυτοί που την στραβοκοίταζαν. Δεν βλέπουν τον εαυτό τους που ντύνονται σαν πιγκουίνοι και οι γυναικες πιο κλόουν πεθαίνεις και μετά να μιλήσουν για μια αυθεντική γυναικα που ντύνεται οπως νιώθει και της ταιριάζει.
Το να λέμε ότι όποια δε ντύθηκε biker και ψιλοχύμα, ντύθηκε κλόουν, είναι το ίδiο άσχημο με το να λέμε ότι όποια (δηλαδή π.χ. η Jenny Beavan) δε ντύθηκε με τουαλέτες και τακούνια, είναι λέτσος και άκυρη. Κάθε γυναίκα δικαιούται να φόράει ό,τι θέλει, όποτε θέλει :)