10 highlights από το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου

10 highlights από το 23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Facebook Twitter
H Ιζαμπέλ Ιπέρ εμφανίζεται φέτος σε δύο ταινίες του φεστιβάλ. Η μία είναι το «About Joan» μια ταινία με σεναριακή ανατροπή που συζητήθηκε πολύ.
0

Για 23η συνεχόμενη χρονιά και με μόλις ένα online διάλειμμα προ διετίας λόγω της πανδημίας, το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου επιστρέφει στον φυσικό χώρο του σινεμά, στις κινηματογραφικές αίθουσες, για να προσφέρει μερικά από τα καλύτερα πρόσφατα δείγματα μιας κινηματογραφίας που το ελληνικό κοινό λατρεύει διαχρονικά.

To 23o Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου θα διεξαχθεί από 21 έως 29 Μαρτίου στις αίθουσες Άστορ, Δαναός, Παλλάς και Auditorium Theo Angelopoulos του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Αθήνα, και στη Θεσσαλονίκη στις αίθουσες Σταύρος Τορνές και Παύλος Ζάννας. Για πρώτη φορά, φέτος, θα φιλοξενηθεί σε Πάτρα, Λάρισα, Χανιά και Ηράκλειο.

Εμείς επιλέξαμε δέκα highlights από το πλούσιο φετινό πρόγραμμα, επισημαίνουμε, όμως, ότι οι επιλογές είναι ενδεικτικές, δεδομένου ότι η χαρά της ανακάλυψης είναι δομικό στοιχείο του (σωστού) φεστιβαλισμού.

Ένα από τα κυρίαρχα θέματα της κινηματογραφικής σοδειάς για το 2022 ήταν το σινεμά, δηλαδή η εμπειρία της αίθουσας, η χαρά της δημιουργίας, το σινεμά ως τρόπος να καταλάβουμε τους γύρω μας και τον εαυτό μας.

Ταινία έναρξης του φετινού φεστιβάλ είναι το Mon Crime του Φρανσουά Οζόν. Το άλλοτε enfant terrible της γαλλικής κινηματογραφίας, που εξελίχθηκε σε έναν από τους σημαντικότερους σύγχρονους δημιουργούς του, στρέφεται και πάλι στο θέατρο για έμπνευση.

Μετά τα Πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ του Φασμπίντερ, όπου, πέρα από το θεατρικό, αναμετρήθηκε κυρίως με την ταινία του Γερμανού σκηνοθέτη, ο Οζόν διασκευάζει ένα θεατρικό των Λουί Βερνέιγ και Ζορζ Μπερ που είχε μεταφερθεί ξανά στο σινεμά με τους Φρεντ ΜακΜάρεϊ και Κάρολ Λόμπαρντ. Όσο για την απουσία της ταινίας από τα μεγάλα φεστιβάλ του εξωτερικού, αν και μας προβλημάτισε αρχικά, εξηγείται. Πρόκειται για ένα πρωτίστως «λαϊκό» θέαμα, σύμφωνα με τις κριτικές από τη Γαλλία.

Mon Crime Facebook Twitter
Mon Crime του Φρανσουά Οζόν

• Ως ταινία λήξης επιλέχθηκε το μεγαλύτερο στοίχημα της γαλλικής κινηματογραφικής βιομηχανίας για το 2023 – ναι, μεγαλύτερο και από τον «Αστερίξ» του Γκιγιόμ Κανέ. Η Pathé και ο Μαρτάν Μπουρμπουλόν του Eiffel επιχειρούν να αναστήσουν το είδος του, στρεφόμενοι στο λαοφιλές μυθιστόρημα του Αλεξάντρ Ντουμά «Οι τρεις σωματοφύλακες».

Πρόκειται για ένα πανάκριβο, φιλόδοξο δίπτυχο –85 εκατομμύρια ευρώ έγραψε ο λογαριασμός‒, το πρώτο μέρος του οποίου, το Three Musketeers: D’Artagnan, θα σημάνει το φινάλε του 23ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου.

Ως Μιλαίδη θα δούμε την Εύα Γκριν ‒εμπνευσμένο casting‒, Ντ’Αρτανιάν είναι ο Φρανσουά Σιβίλ, Άθως ο Βενσάν Κασέλ, Άραμις ο Ρομάν Ντουρίς, Πόρθος ο Πίο Mαρμάι και Άννα της Αυστρίας η Βίκι Κριπς που χτίζει προϋπηρεσία στην κινηματογραφική… μοναρχία.

Three Musketeers Facebook Twitter
Three Musketeers: D’Artagnan

• Ένα από τα κυρίαρχα θέματα της κινηματογραφικής σοδειάς για το 2022 ήταν το σινεμά, δηλαδή η εμπειρία της αίθουσας, η χαρά της δημιουργίας, το σινεμά ως τρόπος να καταλάβουμε τους γύρω μας και τον εαυτό μας. Με πολύ πιο «χτυπητούς» τίτλους στο δεύτερο μισό της χρονιάς, ξεχάσαμε ότι τον χορό άνοιξε ο οσκαρούχος Μισέλ Χαζαναβίσιους του Artist με το «Coupez», την ταινία έναρξης του περασμένου Φεστιβάλ Καννών.

Το στοιχείο της έκπληξης χάνεται για όσους έχουν δει τo φιλμ στο οποίο βασίζεται, το γιαπωνέζικο One cut of the dead. Όσοι βρείτε το αρχικό θέαμα αποκρουστικό, παραμείνατε στις θέσεις σας, πρόκειται για μια ταινία ίσως όχι ακριβώς αστεία, μα σίγουρα ευφορική, που αναδεικνύει το σινεμά ως προϊόν συλλογικής προσπάθειας, εμπνευσμένων αυτοσχεδιασμών και ευτυχών «ατυχημάτων».

coupez Facebook Twitter
Coupez

• Αν και το όνομα του Ρενέ Γκοσινί είναι συνδυασμένο με τον Αστερίξ και τον Λούκι Λουκ, ο Γάλλος δημιουργός έχει ακόμα μία εμβληματική δημιουργία που αγάπησε (και) το ελληνικό κοινό. Ο Μικρός Νικόλας έχει κάτι από την αναρχική διάθεση του Αστερίξ –οι δάσκαλοι αποτελούν, συνήθως, αυταρχικές φιγούρες που τελικά ξεγελούν οι παμπόνηροι μαθητές–, αλλά απευθύνεται περισσότερο στο παιδικό κοινό, αντλώντας έμπνευση από στιγμιότυπα και συμβάσεις της σχολικής καθημερινότητας και μεταφράζοντας τον κόσμο με τη γλώσσα ενός μικρού παιδιού – ακόμα και τα σκίτσα του Ζαν-Ζακ Σαμπέ έχουν την απλότητα ενός παιδικού σκίτσου.

Το βραβευμένο στο Annecy, Le Petit Nicolas: Qu’est-ce qu’on attend pour être heureux, επιστρατεύει το format του animation για να μας αφηγηθεί τη γέννηση και την πορεία του Μικρού Νικόλα μέσα από τη ζωή των δύο δημιουργών του. Ίσως η ταινία που θέλουμε να δούμε περισσότερο από το φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ.

petit nicolas Facebook Twitter
Le Petit Nicolas: Qu’est-ce qu’on attend pour être heureux

• To Saint Omer σηματοδοτεί τη μετάβαση της Άλις Ντιόπ από την τεκμηρίωση στη μυθοπλασία. Πρόκειται για ένα δικαστικό δράμα με ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς ο μύθος της Μήδειας είναι νευραλγικός για τη δραματουργία και τη σημειολογία της ταινίας. Αποτέλεσε την επίσημη πρόταση της Γαλλίας για το φετινό Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας και κατάφερε να μπει στην προεπιλογή των δεκαπέντε ταινιών, αλλά τελικά δεν χώρεσε στην οσκαρική πεντάδα ‒ ήταν και σκληρός ο ανταγωνισμός φέτος, εδώ έμεινε εκτός ο Παρκ Τσαν-Γουκ με την Απόφαση Φυγής. Με ένα 91 metascore πάντως και Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στη Βενετία, το λες και «διαμάντι του στέμματος» του φετινού διαγωνιστικού προγράμματος του φεστιβάλ.

Saint Omer Facebook Twitter
Saint Omer

• Tο «L’Innocent» του Λουί Γκαρέλ αποτελεί μάλλον την πιο ενδιαφέρουσα σκηνοθετική δουλειά του δημοφιλούς πρωταγωνιστή· έφυγε και από τα φετινά Σεζάρ με Βραβείο Πρωτότυπου Σεναρίου αλλά και Β’ Γυναικείου Ρόλου για τη Νοεμί Μερλάν, η οποία μετά το Les Olympiades και, φυσικά, το «Tar» ξεφεύγει από το status της ανερχόμενης δύναμης της γαλλικής υποκριτικής σκηνής και προβιβάζεται στην Α’ Εθνική.

Ο ήρωας στο φιλμ μαθαίνει ότι η εξηντάχρονη μητέρα του πρόκειται να παντρευτεί έναν κατάδικο, δεν μπορεί να το χωνέψει και επιστρατεύει τη φίλη του για βοήθεια. Ακολουθεί ένα γλυκύτατο χάος, το οποίο ίσως σου αφήσει την αίσθηση ότι παρακολουθείς πολλές ταινίες στη συσκευασία μίας, αλλά σίγουρα δεν θα σε αφήσει να βαρεθείς ποτέ.

L' Innocent Facebook Twitter
L' Innocent

• Σταθερά εδώ και κάποιες δεκαετίες στην εμπροσθοφυλακή της γαλλικής και γενικότερα της γαλλόφωνης κινηματογραφικής παραγωγής, η Ιζαμπέλ Ιπέρ δεν θα μπορούσε να λείπει (ούτε) από τη φετινή έκδοση του φεστιβάλ. Φέτος εμφανίζεται εις διπλούν.

Πρωταγωνιστεί στo Syndicaliste, που θα δούμε (μάλλον) το καλοκαίρι στις αίθουσες, μια προσθήκη στον μακρύ και αγαπητό κανόνα του ατόμου ενάντια στο σύστημα, που αφηγείται την αληθινή ιστορία της Maureen Kearney, εκπροσώπου του συνδικάτου CFDT στην πολυεθνική Areva, και το χρονικό της αποκάλυψης ενός κρατικού μυστικού που συγκλόνισε την πυρηνική βιομηχανία της Γαλλίας.

Η Ιπέρ εμφανίζεται, επίσης, και στο About Joan, μια ταινία με σεναριακή ανατροπή που συζητήθηκε πολύ.

Syndicaliste Facebook Twitter
Syndicaliste

• Προβάλλεται σε κανονική διανομή αυτές τις μέρες στις αίθουσες το Paris Revoir, μια ταινία που ασχολείται με το προσωπικό δράμα όσων επέζησαν από τις φρικιαστικές τρομοκρατικές επιθέσεις του Νοεμβρίου του 2015 στο Παρίσι.

Το Νοvembre του Σεντρίκ Χιμένεζ προσεγγίζει την τραγωδία από την πλευρά της Γαλλικής Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας σε ένα νευρώδες θρίλερ αστυνομικής διαδικασίας με έναν Ζαν Ντιζαρντάν σε φόρμα μετά από καιρό και την Αναΐς Ντεμουστιέ στην καλύτερη ερμηνεία της μέχρι τώρα καριέρας της. Υπήρξε εισπρακτική επιτυχία στα γαλλικά ταμεία, με την ντόπια κριτική να κάνει λόγο για γαλλικό «Zero Dark Thirty».

novembre Facebook Twitter
Novembre

• Η φετινή carte blanche του φεστιβάλ, η ενότητα όπου κάποιος προσκεκλημένος αναλαμβάνει χρέη προγραμματιστή και καταρτίζει το δικό του πρόγραμμα, δόθηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Brive, το οποίο δίνει βήμα στις πιο «ριγμένες» ταινίες απ’ όλες, τις μεσαίου μήκους – ως τέτοιες ορίζονται, σύμφωνα με τον κανονισμό του φεστιβάλ, ταινίες διάρκειας μεταξύ 30 και 60 λεπτών.

Οι υπεύθυνοι έκαναν μια επιλογή από τις καλύτερες ταινίες που προβλήθηκαν την τελευταία διετία, οι οποίες, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή τους, «εξερευνούν ορισμένες σημαντικές πτυχές της σύγχρονης εποχής, όπως η μετανάστευση και οι σεξουαλικές διακρίσεις, η αποικιοκρατία και η μητρότητα, η σχέση μεταξύ ατόμου και γραφειοκρατίας, χρόνου και μνήμης, περιφέρειας και κέντρου».

Για όλα φταίει το γκαζόν Facebook Twitter
Για όλα φταίει το γκαζόν

• Το φετινό μεγάλο αφιέρωμα του φεστιβάλ φέρει τον τίτλο «Φύλο και Σινεμά» και έχει ως θέμα την αναπαράσταση και την απεικόνιση του φύλου στο γαλλόφωνο σινεμά. Από το Τomboy, ίσως τη λιγότερο γνωστή ταινία της Σελίν Σιαμά μαζί με τα Νούφαρα, και τη διαχρονικά αγαπητή στη χώρα μας κομεντί Για όλα φταίει το γκαζόν μέχρι το ξεχασμένο Visage de femmes και το Οrlando - Ma biographie politique, μια φιλμική επιστολή προς τη Βιρτζίνια Γουλφ, που μας έρχεται φρέσκια από τη φετινή Berlinale, το αφιέρωμα επιχειρεί να συνδράμει, μέσω των φιλμικών του «επιχειρημάτων», μια σημαντική συζήτηση που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

21’ με την Ιζαμπέλ Ιπέρ

Θέατρο / Ιζαμπέλ Ιπέρ στη LiFO: «Ακούγομαι κουλ; Μα τι άλλο θα μπορούσα να είμαι;»

Η «καλύτερη εν ζωή ηθοποιός», όπως έχει χαρακτηριστεί, μας μίλησε λίγο πριν από την άφιξή της στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, όπου θα υποδυθεί την Αμάντα στον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Ουίλιαμς, σε σκηνοθεσία Ίβο Βαν Χόβε.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

‘CHAOS: The Manson Murders’: Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Daily / «CHAOS: The Manson Murders». Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Το νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έρολ Μόρις επιχειρεί ένα διαφορετικό προφίλ του «σατανικού μεσσία», φωτίζοντας κάποιες από τις λιγότερο ίσως προβεβλημένες εκδοχές, αιτιάσεις και εικασίες γύρω από μια υπόθεση που μοιάζει με σταυροδρόμι του Κακού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bong Joon Ho: «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μπονγκ Τζουν-Χο / «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μετά τα πολυβραβευμένα «Παράσιτα», ο Μπονγκ Τζουν-Χο επιστρέφει με το «Mickey 17», μια σάτιρα επιστημονικής φαντασίας, και μιλά στη LiFO για τις ιστορίες που επιλέγει να αφηγείται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Μυθολογίες / «To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μοιράζεται μια λίστα με ταινίες που έχει δει δεκάδες φορές και του έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα, όπως εκείνη που κάνει τη ζωή του πιο υποφερτή και αυτή που τον έφερε αντιμέτωπο με τη φθορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Movies

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: «Mickey 17» και 7 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μαζί με τον Μπονγκ Τζουν-Χο που επιστρέφει δυναμικά μετά τα «Παράσιτα», αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες προβάλλεται ένα καλοδουλεμένο θρίλερ, και ένα ντοκιμαντέρ που θα μιλήσει στην καρδιά των Αθηναίων – και δη των Εξαρχειωτών και των σκακιστών.
THE LIFO TEAM
15 επιλογές από το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 6-16/3/25

Οθόνες / 15 πολύ καλά ντοκιμαντέρ που έρχονται στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Το φεστιβάλ-θεσμός επιστρέφει από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου με μια ποικιλία από συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν επίκαιρα και διαχρονικά κοινωνικά ζητήματα, καθώς και προσωπικές ιστορίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Οθόνες / «Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Παρά τη μεταγραφή της στη Disney από το Netflix, η σειρά διατηρεί τον βλοσυρό τόνο και τα αιματοβαμμένα set-pieces, επιχειρώντας, παράλληλα, να μιλήσει για κάτι πέρα από το είδος της – σπάνιο αυτό για δημιουργία της Marvel.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

Οθόνες / Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

«Αν δεν ξέρεις το όνομα Keyser Söze, τότε έχεις ένα σοβαρό κινηματογραφικό κενό» - Είναι δυνατόν μια συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων να μην ξέρει από ατμόσφαιρα που κόβει την ανάσα και σασπένς; Αποκλείεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

OSCARS 2025 / H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

Ο Σον Μπέικερ έσπασε τα κοντέρ κερδίζοντας 4 προσωπικά Όσκαρ για την άγρια κωμικοτραγική κινηματογραφική του χειροτεχνία. Η Μάϊκι Μάντισον χάλασε το πάρτι της Ντέμι Μουρ. Και η ιστορία της σεξεργάτριας, έδωσε ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη του σινεμά να φτιάχνει ταινίες θαρραλέες και αυθεντικές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching

Οθόνες / 11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

Καθώς πλησιάζει η 97η απονομή των Όσκαρ, επιλέγουμε 11 νικήτριες του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας που μπορείτε να βρείτε σε streaming πλατφόρμες και στη συνδρομητική τηλεόραση, για να κάνετε προθέρμανση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στην καρδιά του ταύρου - στην κοιλιά του καλλιτέχνη

Οθόνες / «Η καρδιά του ταύρου»: Ένα ντοκιμαντέρ για την πίστη στην ψευδαίσθηση

Σε παραγωγή Onassis Culture, η Εύα Στεφανή επιχειρεί μια κατάδυση στον σαγηνευτικό κόσμο του Δημήτρη Παπαϊωάννου και της προετοιμασίας της παράστασής του «Εγκάρσιος Προσανατολισμός».
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Oscar stories: Οι «ξένοι» στα Όσκαρ

Pulp Fiction / Οι «ξένοι» στα Όσκαρ

Από το αριστούργημα του Ζαν Ρενουάρ μέχρι τη σαρωτική διάκριση της Εμίλια Πέρεζ με τις 13 υποψηφιότητες, η πορεία των ξενόγλωσσων ταινιών στα Όσκαρ είναι γεμάτη από σταθμούς που αμφισβητούν και αναμορφώνουν τα όρια του κινηματογράφου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μετά τα 35 κατάλαβα τον Αντονιόνι»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Βεσλεμέ

Μυθολογίες / «Μετά τα 35 κατάλαβα τον Αντονιόνι»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Βεσλεμέ

Παραγνωρισμένα διαμάντια, ένας Σουηδός ημίθεος και χαρακτήρες που ξεπερνούν τα βιβλία από τα οποία γεννήθηκαν: ο σκηνοθέτης μοιράζεται τις ταινίες που τον σημάδεψαν καθώς και την αγαπημένη του αφίσα για καθεμιά από αυτές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
12 ταινίες κάτω των 90 λεπτών για streaming

Οθόνες / 12 ταινίες κάτω των 90 λεπτών για streaming

Για όσους δεν έχουν αρκετό χρόνο, αλλά θέλουν να τηρήσουν τη σινεφιλική τους δίαιτα, και για παραπονούμενους ότι η διάρκεια των ταινιών «έχει μεγαλώσει πολύ», ξεψαχνίσαμε τις πλατφόρμες και τους καταλόγους τους και παρουσιάζουμε 12 ταινίες που δεν υπερβαίνουν τη μιάμιση ώρα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ