Best Of The Rest: Μάλερ, Συμφωνική της Βιέννης, Ριγκολέτο, Παλιές Μουσικές.

Best Of The Rest: Μάλερ, Συμφωνική της Βιέννης, Ριγκολέτο, Παλιές Μουσικές. Facebook Twitter
0
ΜΠΟΕΜ ΤΟΥ ΤΖΑΚΟΜΟ ΠΟΥΤΣΙΝΙ

Επανάληψη της περσινής επιτυχημένης παράστασης του Γκράχαμ Βικ: Η παράσταση, μια από τις πιο διάσημες του Πουτσίνι, παρουσιάζει την μποέμικη ζωή στο Kαρτιέ Λατέν του Παρίσιου, τον έρωτα, τη νιότη, τη φτώχια και την αγωνία.
10, 12, 14, 16, 18, 21 Οκτωβρίου , Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο Ολυμπία

ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΤΙΡΙΜΟΣ

Στο πλαίσιο του κύκλου «Μεγάλοι Ερμηνευτές» ο διεθνής Κύπριος πιανίστας Μαρίνος Τιρίμος θα παίξει έργα Σούμπερτ, Σούμαν καθώς και τα «τραγούδια δίχως λόγια σε α' εκτέλεση», μια παραγγελία του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής στον Περικλή Κούκο.
Μαρτίνος Τιρίμος, 18 Οκτωβρίου , Μέγαρο Μουσικής

ΑΝΝΑ ΜΠΟΛΕΝΑ ΤΟΥ ΓΚΑΕΤΑΝΟ ΝΤΟΝΙΤΣΕΤΙ

Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του Ντονιτσέτι παρουσιάζεται σε ημισκηνοθετημένη μορφή από την Εθνική Λυρική Σκηνή σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη. Ο τραγικός έρωτας της Άννας Μπολένα, συζύγου του Ερρίκου του Η', με τον αγαπημένο της. Η παράσταση ήρθε πάλι στην επικαιρότητα χάρη στη μοναδική ερμηνεία της Μαρίας Κάλλας στη Σκάλα του Μιλάνου σε σκηνοθεσία του Βισκόντι, το 1957.
17, 19, 22 Οκτωβρίου, Εθνική Λυρική Σκηνή Θέατρο Ολύμπια 

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΜΑΛΕΡ

Ο διάσημος δεξιοτέχνης του βιολιού Christian Tetzlaff θα παίξει Βrahms, Boulez με την Ορχήστρα Δωματίου Μάλερ. Η συναυλία γίνεται στο πλαίσιο της σειράς «Κορυφαίοι βιολιστές της εποχής μας», όπου διάσημοι βιολιστές συμπράττουν με ορχήστρες δωματίου.
31 Οκτωβρίου, Μέγαρο Μουσικής

TEATRO DELUZIO ΜΕ ΤΟΥΣ FAMILIE FLOEZ

Ηθοποιία, χορό, ακροβατικά, κλόουν, μάσκες και μουσική συνδυάζει αυτή η πρωτότυπη και γεμάτη απρόοπτα παράσταση από το βερολινέζικο θίασο Familie Flöz. Τρεις ηθοποιοί παίζουν 29 διαφορετικούς ρόλους με gags και απρόοπτα.
6-7 Νοεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής

ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΚΛΑΟΥΝΤ ΓΚΕΪΤ

Το χοροθέατρο από την Ταϊβάν που φέρει το όνομα «Πύλη του σύννεφου» παρουσιάζει μια παράσταση με τίτλο «moon water». Πρόκειται για μια ποιητική απόδοση μεγάλων θεμάτων της φιλοσοφίας του ταοϊσμού.
27, 28, 29, 30 Νοεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής

ΠΑΛΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ - ΝΕΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Έργα Χάιντν, Mότσαρτ και Ροσίνι από το διάσημο τσεμπαλίστα Κρίστοφερ Χόγκγουντ με το κουαρτέτο της Καμεράτας (1/12) και την Καμεράτα με τη Χορωδία της ΕΡΤ (4/12).
1, 4 Δεκεμβρίου

ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ

Στο πλαίσιο του κύκλου «Μεγάλες Ορχήστρες - Μεγάλοι Μαέστροι» η Συμφωνική Όπερα της Βιέννης θα παίξει το κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1 του Brahms και τη συμφωνία σε ρε ελάσσονα του Franck. Στο πιάνο θα είναι η Helene Grimaud.
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών , 6, 7 Δεκεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής 

ΡΙΓΚΟΛΕΤΟ ΤΟΥ ΤΖΟΥΖΕΠΕ ΒΕΡΝΤΙ

H τραγική ιστορία του Ριγκολέτο και του άδοξου έρωτα της κόρης του Γκίλντα για τον άκαρδο Δούκα θα ζωντανέψει για άλλη μια φορά στη νέα μεγάλη παραγωγή της διάσημης όπερας του Βέρντι σε σκηνοθεσία Νίκου Πετρόπουλου στο Θέατρο Ολύμπια λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
19, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 30 Δεκεμβρίου και 2, 3, 4, 6 Ιανουαρίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο Ολύμπια

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ