Η Βιόλα και ο αδελφός της Σεμπάστιαν ναυαγούν μετά από τρικυμία. Στο ναυάγιο χάνονται και θεωρούν ο ένας τον άλλο πεθαμένο. Η Βιόλα φοβούμενη για τη ζωή της μεταμφιέζεται σε αγόρι, μπαίνει στην υπηρεσία ενός τρελά ερωτευμένου δούκα, του Ορσίνο. Αναγκάζεται να γίνει αγγελιοφόρος του έρωτα του προς την Ολίβια, η οποία ερωτεύεται κεραυνοβόλα τη μεταμφιεσμένη Βιόλα που την περνάει για άντρα.
Η Βιόλα ωστόσο ερωτεύεται τον κύριό της που τη θεωρεί όμως κι αυτός άντρα. Ξαφνικά θα εμφανιστεί στην Ολίβια ο Σεμπάστιαν που θα την ερωτευτεί, και μοιάζοντας με τη Βιόλα μπλέκει την υπόθεση. Γύρω από αυτή την ερωτική παρεξήγηση περιστρέφονται και περιφέρονται ο Μαλβόλιο, ο υπεροπτικός υπηρέτης της Ολίβια, κρυφά ερωτευμένος μαζί της, ο Σερ Τόμπυ, ο μέθυσος ξάδερφός της με τον εξίσου γελοίο φίλο του Σερ Άντριου, η πονηρή υπηρέτρια Μαρία, μια τριάδα που θέλει να εκδικηθεί το Μαλβόλιο για τη συμπεριφορά του προς τους ίδιους, σκαρώνοντας μια φάρσα.
Θα κάνουν το Μαλβόλιο να πιστέψει πως η κυρία του τον αγαπά. Ο σύντροφος του Σεμπάστιαν, Αντόνιο δεν μπορεί να τον αφήσει από τα μάτια του και τον ακολουθεί παντού εκδηλώνοντας την αγάπη του. Πανταχού παρών ο Σαιξπηρικός τρελός, Φέστε. Ίσως ο πιο καλά δομημένος τρελός στην εργογραφία του Σαίξπηρ που μέσα από τα τραγούδια και τις τρελές απαντήσεις του φαντάζει τελικά ο μόνος σοφός μιας και οι ήρωες τυφλώνονται από το πάθος του έρωτα ή την ορμή της φάρσας.
σχόλια