Η Ηρώ Μπέζου δεν νιώθει ότι έγινε καλή ηθοποιός επειδή κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη

Η Ηρώ Μπέζου δεν νιώθει ότι έγινε καλή ηθοποιός επειδή κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη Facebook Twitter
Ο ηθοποιός όσο ολιγαρκής κι αν είναι, όσο ταπεινές απαιτήσεις και να έχει από τη ζωή του πρέπει να δουλεύει συνέχεια για να επιβιώνει. Φωτο: Freddie F. / LIFO
0

Από τον μπαμπά της θεωρεί ότι κληρονόμησε το χιούμορ και την παιδικότητά του. Από τη μητέρα της την αδιάλειπτη περιέργεια κι ενέργειά της.

Μεγάλωσε στην Αγία Παρασκευή αλλά σήμερα που μένει στα Πετράλωνα θεωρεί ότι αυτή είναι η γειτονιά και το καταφύγιό της.

Κρατά τρυφερές, νεανικές αναμνήσεις από τα Εξάρχεια, αγαπά τη ζωντάνια, το φαγητό της Αθήνας και τη λογοτεχνία με την οποία αποκαθιστά σχέσεις τώρα, καθώς μικρή δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στο διάβασμα.

Δεν ονειρεύεται τρελά πράγματα παρά μόνο τους ρόλους στα έργα του Τσέχοφ και συνήθως ο ενθουσιασμός της για τη σκηνή νικά το άγχος της.


Η Ηρώ Μπέζου είναι ένα κορίτσι φρέσκο, όμορφο, ταλαντούχο και κατασταλαγμένο, με περισσότερα κρατήματα από αυθορμητισμό, που μεγάλωσε μέσα στο θέατρο και τριάντα χρόνια τώρα απολαμβάνει όσο τίποτα να βλέπει τις παραστάσεις από τα παρασκήνια και να ζει μέσα σε αυτή τη μοναδική αίσθηση ομαδικότητας που δημιουργεί ένας θίασος.


Πιτσιρίκι δήλωσε στους γονείς της, τον Γιάννη Μπέζο και τη Ναταλία Τσαλίκη, ότι θα γίνει ηθοποιός. «Από την στιγμή που κάποιος δεν σου φυτεύει τον φόβο για ένα επάγγελμα θεωρώ ότι με τον τρόπο του σε ενθαρρύνει. Αυτό συνέβη και στην περίπτωσή μου».

Δεν θα έλεγα ότι είμαι μεγάλη θαυμάστρια της έννοιας των βραβεύσεων στην τέχνη. Όχι γιατί τις υποτιμώ αλλά γιατί δεν σημαίνουν τίποτα για το μέλλον. Δεν μπορεί κανένα βραβείο να σε βεβαιώσει: "Εντάξει τώρα έγινες καλή ηθοποιός". Οι διακρίσεις είναι ευχάριστες αλλά όχι ανακουφιστικές

Φοίτησε, λοιπόν, στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου κι ήδη από το δεύτερο έτος, κάνοντας μια αντικατάσταση στο «Φιόρο του Λεβάντε», συμμετείχε στην καλοκαιρινή του περιοδεία. «Θυμάμαι να είναι όλοι κατάκοποι κι εγώ να το απολαμβάνω λες και με είχες ρίξει σε λούνα παρκ».

Με την ίδια λαχτάρα δοκιμάστηκε στις παραγωγές της oμάδας Κursk (Βόιτσεκ, Ο Άρντεν πρέπει να πεθάνει, Lenz), έκανε σινεμά και συμμετείχε σε παραστάσεις όπως «Το τρίτο στεφάνι», η «Αντιγόνη», οι «Τραχίνιες», το πρόσφατο «Ξύπνα Βασίλη» και το «Φιντανάκι» του Παντελή Χορν σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά. που της χάρισε πριν από λίγο καιρό το φετινό βραβείο Μελίνα Μερκούρη.


«Δεν έχω ξαναπάρει βραβείο. Γενικότερα, δεν θα έλεγα ότι είμαι μεγάλη θαυμάστρια της έννοιας των βραβεύσεων στην τέχνη. Όχι γιατί τις υποτιμώ αλλά γιατί δεν σημαίνουν τίποτα για το μέλλον. Δεν μπορεί κανένα βραβείο να σε βεβαιώσει: "Εντάξει τώρα έγινες καλή ηθοποιός". Οι διακρίσεις είναι ευχάριστες αλλά όχι ανακουφιστικές» λέει.

Προφανώς όταν μπροστά σου έχεις μια αναμέτρηση με τον Σαίξπηρ τίποτα δεν μπορεί να σε ανακουφίσει. Στις 3 Μαΐου κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου η «Τραγική ιστορία του Άμλετ, ενός πρίγκιπα της Δανίας» (βασισμένη σε τρεις διαφορετικές μεταφράσεις των Χειμωνά, Καψάλη και Πολυλά).

Η Ηρώ Μπέζου δεν νιώθει ότι έγινε καλή ηθοποιός επειδή κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη Facebook Twitter
Δεν ξέρω πώς καθένας αντιμετωπίζει τη διάθεση για ζωή αλλά είμαι σίγουρη πως οι άνθρωποι κάνουν τα πάντα για να μειώσουν στους άλλους αυτή την ορμή. Φωτο: Freddie F. / LIFO


Στη διασκευή του διάσημου σαιξπηρικού έργου που επιχείρησε ο Έκτορας Λυγίζος και η ομάδα Grasshopper, επιμένοντας στον διχασμό και την χειραγώγηση των προσώπων, οι περισσότεροι ηθοποιοί ερμηνεύουν διπλούς ρόλους. Η Ηρώ θα διχαστεί ανάμεσα στη μητέρα του Άμλετ, την Γερτρούδη και τον πιστό του φίλο Οράτιο.


«Η παράσταση έχει κάτι πολύ χειροποίητο και μια ιδιαίτερη αφηγηματική δομή που δεν είναι εμφανής. Το κείμενο είναι διασκευασμένο κι αρκετά συμπυκνωμένο έτσι ο καθένας μας έχει από δύο ρόλους. Με κάποιο τρόπο είναι σαν η παρουσία μας να περιγράφεται από δύο ήρωες.

Ερμηνεύω δύο πολύ οικεία πρόσωπα του Άμλετ για τα οποία τρέφει πολύ αντικρουόμενα συναισθήματα. Η μεν Γερτρούδη είναι μητέρα του αλλά κι εκείνη που παντρεύτηκε ο εχθρός του πια, ο δε Οράτιος είναι έμπιστος και στοργικός».

— Πώς φαίνεται στα μάτια ενός νέου κοριτσιού η Γερτρούδη;

Υποδύομαι μια αινιγματική γυναίκα που έχει κάνει κάτι τερατώδες: έχει προδώσει τον γιο της κι έχει παντρευτεί τον αδερφό του άντρα της, έναν μήνα αφότου χήρεψε. Το κίνητρό της ήταν ο θανατηφόρος συνδυασμός έρωτα και αδυναμίας χαρακτήρα.

Είναι πρόσωπο που παραμυθιάζεται και κρύβεται πίσω από τους άλλους, μιλά λίγο, δεν επιχειρηματολογεί ποτέ, δεν υπερασπίζεται καν τον εαυτό της. Κακά τα ψέματα υπάρχουν περιπτώσεις που η απώλεια κάποιου σε ανακουφίζει, σε λυτρώνει.

— Καταλαβαίνεις ως απόλυτο κίνητρο τον έρωτα;

Φυσικά. Νομίζω πως ως ορμή είναι τεράστια κι ενίοτε ακατανίκητη. Αυτό για το οποίο δεν έχω πειστεί είναι πόση διάρκεια μπορεί να έχει μια πράξη που εμπεριέχει τόσο μεγάλη θυσία. Κάποια στιγμή ξεθολώνεις και βλέπεις την αλήθεια. Βλέπεις, όμως, κάτι που σίγουρα υπήρχε.

Ποιος ήρωας ή ποιο κομμάτι του «Άμλετ» μιλάει στην ψυχή σου;

Είναι πολλοί στίχοι. Μου αρέσει μια φράση που λέει ο Άμλετ στον Γκιλντεστέρν ο οποίος του παραπονιέται ότι κάποτε τον αγαπούσε. Κι ο Άμλετ του απαντά: «Ακόμα σε αγαπάω. Τα χέρια μου πονάνε πιο πολύ από εκείνον που χτυπάνε».

Αυτές οι στιγμές που φανερώνουν την απέραντη μοναξιά του με συγκινούν βαθιά. Είναι σκληρός γιατί έτσι προσπαθεί να συνδεθεί με τους ανθρώπους.

Η Ηρώ Μπέζου δεν νιώθει ότι έγινε καλή ηθοποιός επειδή κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη Facebook Twitter
Στις 3 Μαΐου κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου η «Τραγική ιστορία του Άμλετ, ενός πρίγκιπα της Δανίας» (βασισμένη σε τρεις διαφορετικές μεταφράσεις των Χειμωνά, Καψάλη και Πολυλά). Φωτο: Freddie F. / LIFO

— Θεωρείς ότι μεγαλώνοντας η ορμή για ζωή και η αντίσταση στον πόνο μειώνεται;

Δεν ξέρω πώς καθένας αντιμετωπίζει τη διάθεση για ζωή αλλά είμαι σίγουρη πως οι άνθρωποι κάνουν τα πάντα για να μειώσουν στους άλλους αυτή την ορμή.

Δες για παράδειγμα τα παιδιά, που αποτελούν μια ανεξάντλητη πηγή ζωής κι εμείς έχουμε πάντα την τάση να τους την μειώνουμε μόνο και μόνο για να τα θέσουμε εντός των ορίων που έχουμε στο μυαλό μας.

«Μην ενοχλείς», «Πρόσεχε πώς μιλάς», «Γίνε λίγο πιο σοβαρός». Συμβουλές και περιορισμοί που επιβάλλουμε μόνο και μόνο γιατί δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τη βόμβα ζωής που έχουμε απέναντί μας.

Εγώ που μάλλον είμαι ακόμα στην θέση του παιδιού και μου φαίνεται άθλος η ανατροφή και ο ρόλος του γονιού εμπνέομαι όταν συναντώ παιδιά γεμάτα ενέργεια. Κι από την άλλη προβληματίζομαι για το τι δικό μου μπορεί να έχει κατευναστεί στο όνομα μιας συμμόρφωσης ή μιας προσπάθειας να γίνω λειτουργική κι αποδεκτή.

— Ήσουν παιδί χωρίς όρια;

Απεναντίας. Δεν ήμουν αντιδραστική, δεν έκανα τρέλες αλλά, καθώς ήμουν μοναχοπαίδι, δεν είχα κάποιον να μοιραστώ ρόλους και ευθύνες. Κάπως σαν αντίβαρο δεν λειτουργούν τα αδέρφια; Είχα όρια, ίσως και πιο πολλά από όσα έπρεπε. Νομίζω τα πιο τρελά πράγματα τα έχω κάνει στο θέατρο.

— Αυτό συνέβαινε λόγω της αναγνωρισιμότητας των γονιών σου;

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι ευχάριστο να έχεις πολλά ξένα μάτια πάνω σου. Προφανώς το σημαντικό είναι τι κάνουν οι γονείς σου για σένα –κι εγώ δεν είχα τέτοιο παράπονο– αλλά τη δεκαετία του '90 που μεγάλωνα, ειδικά ο πατέρας μου ήταν τόσο δημοφιλής που δεν μπορούσαμε να πάμε πουθενά χωρίς να μας δείχνουν ή να μας πλησιάζουν.

Σίγουρα υπήρξαν στιγμές που ήθελα να καταλαμβάνω εγώ τον χώρο από τους εισβολείς και άλλες που προτιμούσα να μη φαίνομαι καθόλου.

— Τι από τα δύο συνέβαινε συχνότερα;

Το να κρύβομαι. Κάποιες φορές αστειευόμουν με τη μητέρα μου κι έκανα κι εγώ τη θαυμάστρια για να αποκόπτομαι από το κέντρο της προσοχής. Προφανώς όλα αυτά είναι διογκωμένα στο κεφάλι μου αλλά τα παιδιά τα βλέπουν όλα μέσα από έναν μεγεθυντικό φακό.

— Σήμερα που είσαι συνάδερφός τους πια, κάνετε ο ένας κριτική στον άλλον;

Παλαιότερα είχα περισσότερο αυτή την ανάγκη ίσως γιατί ήθελα να έρθουμε πιο κοντά. Πλέον το αποφεύγω γιατί ο καθένας έχει τη ζωή του και δεν χρειάζεται να ταυτιζόμαστε στα επαγγελματικά, έχουμε άλλα πράγματα που μας δένουν.

Η Ηρώ Μπέζου δεν νιώθει ότι έγινε καλή ηθοποιός επειδή κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη Facebook Twitter
Προβληματίζομαι για το τι δικό μου μπορεί να έχει κατευναστεί στο όνομα μιας συμμόρφωσης ή μιας προσπάθειας να γίνω λειτουργική κι αποδεκτή. Φωτο: Freddie F. / LIFO

— Έχεις κάνει αρκετές δουλειές με πειραματικές ομάδες. Μετά τις δουλειές στο Εθνικό Θέατρο, το πρόσφατο βραβείο, την αναγνώριση που έρχεται σιγά σιγά θεωρείς ότι μπαίνεις σε νέα επαγγελματική φάση;

Σε καμία περίπτωση. Μπήκα από πολύ νωρίς και στον πειραματισμό αλλά και σε πιο «ακαδημαϊκές» παραστάσεις, όπως το «Τρίτο στεφάνι», στο οποίο έπαιξα τα πρώτα χρόνια. Δεν νομίζω ότι ο πειραματισμός είναι θέμα ηλικίας αλλά πως το κοινό λαμβάνει αυτό που του παρουσιάζεις.

Απλώς κάποιες δουλειές επιλέγονται με γνώμονα την ανάγκη του βιοπορισμού και κάποιες άλλες λόγω της εκτίμησης που τρέφεις για τους συνεργάτες και την ομάδα.

Δυστυχώς, ο ηθοποιός όσο ολιγαρκής κι αν είναι, όσο ταπεινές απαιτήσεις και να έχει από την ζωή του πρέπει να δουλεύει συνέχεια για να επιβιώνει.

— Μεγαλώνοντας σε ένα σπίτι ηθοποιών ποια πράγματα σε γοήτευαν και ποια ήθελες να αποφύγεις;

Τα περισσότερο με γοήτευαν: η θεατρική πράξη, το παρασκήνιο, η έννοια της συμβίωσης και της ομαδικότητας σε έναν θίασο, η ιδέα ότι χτίζουμε κάτι μαζί.

Ο θίασος δεν είναι ούτε οικογένεια, ούτε παρέα φίλων. Είναι ένα ιδιότυπο κοινόβιο που ξέρεις ότι θα διαρκέσει ένα συγκεκριμένο διάστημα κι έχει συγκεκριμένους κώδικες. Είναι σαν ένα ταξίδι το οποίο αν πάει καλά δεν ξεχνάς ποτέ.

Info:

Η τραγική ιστορία του Άμλετ, ενός πρίγκιπα της Δανίας

του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Σκηνοθεσία: Έκτορας Λυγίζος

Παίζουν: Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Έκτορας Λυγίζος, Άρης Μπαλής, Ηρώ Μπέζου, Αινείας Τσαμάτης

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Από 3/5/2019 έως 2/6/2019

Πέμπτη - Κυριακή, 21:00

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ