Μπατερφλάι επί δυο στο Ηρώδειο

Μπατερφλάι επί δυο στο Ηρώδειο Facebook Twitter
0

Η δεύτερη καλοκαιρινή παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής είναι η "Μαντάμα Μπατερφλάι".
Κοσμαγάπητη όπερα του Πουτσίνι με θέμα τον έρωτα μιας δεκαπεντάχρονης γκέισας για έναν αμερικανό πλοίαρχο. Οι άριες της νεαράς Τσο-Τσο που αυτοκτονεί από έρωτα, είναι το όνειρο κάθε σοπράνο. Στην Μαντάμα Μπατερφλάι της Εθνικής Λυρικής σκηνής στο Ηρώδειο, της οποίας τη σκηνοθεσία υπογράφει ο διάσημος αργεντίνος σκηνοθέτης Ούγκο Ντε Άνα, τον πρωταγωνιστικό γυναικείο ρόλο κρατούν εναλλάξ η Ιταλίδα υψίφωνος Μαρία Λουιτζία Μπόρσι και η Ρουμάνα Τσέλια Κοστέα. Από το Σάββατο στο Ηρώδειο.

Τις ρωτήσαμε ποια γυναικεία φωνή θεωρούν ότι ερμήνευσε ανεπανάληπτα στο παρελθόν τον ρόλο της Τσο Τσο στην Μπάτερφλαϊ.

Η Ρουμάνα Τσέλια Κοστέα μας απάντησε ότι κατά τη γνώμη της η κορυφαία ερμηνεία είναι αυτή της Ρενάτα Σκότο.

Renata Scotto

Η Μαρία Λουιτζία Μπόρσι, από την άλλη, μας έστειλε αυτή τη φωτογραφία της Μαρία Κάλλας με το κινητό της και το ακόλουθο μήνυμα:


"Όχι επειδή είμαι στην Ελλάδα, αλλά η Κάλλας είναι το απόλυτο σημείο αναφοράς για μένα και πιστεύω για κάθε σοπράνο. O τρόπος ερμηνείας της είναι σύγχρονος και την ίδια στιγμή αυθεντικός".

Maria Callas

*****

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιδρυμα Ωνάση: Cavafy Summer School 2024

Θέατρο / H σχέση του καβαφικού λόγου με τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα

H πρόσληψη του έργου και της ζωής του ποιητή ως θέατρο και περφόρμανς, η εκμετάλλευση των στίχων του στον χώρο της διαφήμισης, του θεάματος και της πολιτικής. Όλα όσα συζητήθηκαν στο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάφη 2024.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπάνιο οπτικό και ηχητικό ντοκουμέντο με τη σπουδαία Ελένη Παπαδάκη

Θέατρο / Μια χαμένη μπομπίνα έρχεται στο φως και μαζί της η φωνή της Ελένης Παπαδάκη

To αρχείο της, που ήταν παραπεταμένο σε μια αποθήκη, και μια μπομπίνα με ανέκδοτο υλικό έρχονται στο φως για να προσθέσουν μερικές ψηφίδες στην καλλιτεχνική διαδρομή της θρυλικής ηθοποιού. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Οι παραστάσεις του φθινοπώρου

Fall Preview 2024 / 15 παραστάσεις που έρχονται το φθινόπωρο

Η θεατρική σεζόν 2024-25 χαρακτηρίζεται κυρίως από τις επαναλήψεις της περσινής χρονιάς. Με μια πρώτη ματιά, τα έργα του κλασικού ρεπερτορίου καταλαμβάνουν σημαντική θέση, ενώ δεν λείπουν και οι αναγνώσεις σύγχρονων έργων που έχουν αγαπηθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Θέατρο / Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Τι είναι αυτό που προσελκύει τους θεατές και προκαλεί τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο κοινό; Μήπως η μαζική προσέλευση πολλές φορές υπονομεύει την παράσταση; Το sold-out στην Επίδαυρο είναι συχνά αμφιλεγόμενο. Πολλοί το περιφρονούν, αλλά όλοι το επιθυμούν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βίκυ Μαραγκοπούλου

Θέατρο / Η Βίκυ Μαραγκοπούλου έκανε το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας case study

Η θρυλική καλλιτεχνική διευθύντρια ανέλαβε να στήσει και να τρέξει το Διεθνές Φεστιβάλ σε μια πόλη και μια χώρα χωρίς προηγούμενη παράδοση στον σύγχρονο χορό. Με τη δουλειά της έδωσε φόρα στους Έλληνες χορογράφους στο διεθνές πεδίο και σήμερα, στην πρώτη αυτοβιογραφική της συνέντευξη, αφηγείται μια πλούσια διαδρομή στον κόσμο της τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αντώνης Αντύπας (1941-2024): «Το ουσιαστικό θέατρο έχει, για μένα, μια ταπεινότητα»

Απώλειες / Αντώνης Αντύπας (1941-2024): «Το ουσιαστικό θέατρο έχει, για μένα, μια ταπεινότητα»

Ο θεατρικός σκηνοθέτης που πέθανε σήμερα σε ηλικία 83 ετών είχε μιλήσει στη LiFO με αφορμή το έργο του Ευγένιου Ο’Νιλ «Πόθοι κάτω από τις λεύκες» που σκηνοθέτησε το 2017 για το Εθνικό Θέατρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΗΣ