«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής

«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής Facebook Twitter
Η Έλενα Τοπαλίδου, ως Χίκι, προσελκύει την τραυματισμένη προσοχή μας άμα τη εμφανίσει της, δημιουργώντας με την παρουσία της μια διάσταση «φευγαλέα», ακαθόριστη, αινιγματική, ωσάν ο Χίκι να είναι μια μορφή φασματική. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα
0

Παρίες, ναυαγοί, τρελοί, αποκλεισμένοι, εγκαταλελειμμένοι, απεγνωσμένοι, εξορισμένοι, ξοφλημένοι.

Ο ένας παράτησε το Αναρχικό Κίνημα μετά από τριάντα χρόνια αφοσίωσης και τώρα περνά τις μέρες του βουτηγμένος σ’ ένα μπουκάλι ουίσκι. Ο άλλος απολύθηκε από την εφημερίδα και ανέλαβε αρχηγός του Ριζοσπαστικού Κινήματος για το Αύριο. Ο τρίτος ήταν κάποτε ακροβάτης σε τσίρκο. Ο τέταρτος πολέμησε στην Αφρική και τώρα αγαπά να επιδεικνύει μια ουλή στην πλάτη. Τον πέμπτο τον σάρωσε η απληστία. Τον έκτο η πατρική υπεροχή. Και τούτος, ο άρτι αφιχθείς ανυπόμονος νεαρός, έστειλε τη μητέρα του στη φυλακή και ψάχνει ένα μέρος να κρυφτεί από τις Ερινύες.

Όλοι τους κατοικούν στο Παλάτι των Άπιαστων Ονείρων, στο μπαρ του Χάρι Χόουπ, στο West Side της Νέας Υόρκης. Άνεργοι, άφραγκοι, ανεπιθύμητοι, καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες αλκοόλ, καβγαδίζουν, φωνάζουν, αναπολούν με μανία τα παλιά και ονειρεύονται τη μέρα που θα κάνουν το άλμα, θα ανοίξουν την πόρτα και θα επιστρέψουν φρεσκοπλυμένοι στους κόλπους της κοινωνίας.

Ένα καθαρτήριο χαμένων ψυχών, ένα καταφύγιο όπου οι νόμοι και οι κανόνες έχουν πάψει προ πολλού να ισχύουν, ένας χώρος υφασμένος από τις μεθυσμένες ανάσες, τις σμπαραλιασμένες επιθυμίες, τις ανήμπορες, καταδικασμένες προσδοκίες αυτών των ανδρών που αρνούνται πεισματικά κάθε ένταξη στον κόσμο της κανονικότητας και στις παραγωγικές τάξεις της οικονομίας.

Μπορεί να παραπατά, μπορεί να μας «πετά» συχνά έξω, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η παράσταση δεν έχει να προσφέρει στον θεατή μια γοητευτική επίσκεψη στον κόσμο του Ο’Νιλ.

Γραμμένο δέκα χρόνια πριν από το «Περιμένοντας τον Γκοντό», το έργο αυτό του Ο’Νιλ, βασισμένο στις προσωπικές του αναμνήσεις, όταν, νεαρός ναυτικός και τυχοδιώκτης, σύχναζε στα μπαρ των λαϊκών συνοικιών της Νέας Υόρκης, προοικονομεί εντυπωσιακά το μπεκετικό σύμπαν της στάσης, της αναμονής και της αδιάκοπης διύλισης του χρόνου μέσα από τον λόγο.

«Να μιλάς προκειμένου να μην πεθάνεις», μοιάζει να είναι η μοναδική επιταγή στην οποία υπακούουν οι θαμώνες αυτής της συντροφιάς των απελπισμένων. 

«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής Facebook Twitter
Επιχειρώντας να μεταφέρει το έργο στο σήμερα, επιδιώκοντας ν’ αφουγκραστεί τους σύγχρονους απόκληρους και ονειροπόλους σε πρόσωπα του περιβάλλοντός του, ο Ακύλλας Καραζήσης επέλεξε νέους ηθοποιούς για να στοιχειοθετήσει την ανάγνωσή του. Έτσι, εκτός από το πάθος τους, επιστράτευσε μοιραία και τη «φρεσκάδα» τους. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Δεν υπάρχει παρόν ή μέλλον – μονάχα το παρελθόν που συμβαίνει ξανά και ξανά, τώρα. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, οι ήρωες του «Παγοπώλη» αφηγούνται με περισσό ζήλο τις ιστορίες που σημάδεψαν τη ζωή τους: αυτή η αφηγηματική πράξη είναι και η μόνη πραγματική τους δραστηριότητα, η μόνη τους προστασία απέναντι στο παράλογο, η μόνη τους μέθοδος να αντιμετωπίσουν την τρέλα, τη συνειδητοποίηση ότι τίποτε ποτέ δεν θα αλλάξει, μια συνειδητοποίηση που την αρνούνται με όλες τις δυνάμεις απώθησης που έχουν ξεμείνει στα αγκυλωμένα κόκαλά τους. 

Κι αν ο δικός τους Γκοντό αφιχθεί, τελικά, δεν θα είναι καθόλου αυτός που ελπίζανε. Ο αγαπημένος τους Χίκι, ο πλανόδιος πωλητής που είναι έξω καρδιά και με γενναιόδωρη τσέπη, θα εμφανιστεί και πάλι, πιστός στο ετήσιο ραντεβού τους, αυτήν τη φορά όμως θα έχει «άγριες» διαθέσεις.

Θα τους ζητήσει να πούνε την αλήθεια για τον εαυτό τους. Να σκοτώσουν τις ζωτικές ψευδαισθήσεις, τα «άπιαστα όνειρα» που δηλητηριάζουν τις ζωές τους. Να αναγνωρίσουν ότι δεν υπάρχει «αύριο». «Δεν το καταλαβαίνετε ότι τότε θα είστε ελεύθεροι να είστε ο εαυτός σας, χωρίς να χρειάζεται να νιώθετε τύψεις ή να λέτε ψέματα για τη δήθεν αναμόρφωσή σας;» τους παρακαλά. Κι αν, έστω για λίγο, τον πιστέψουν, κι αν, έστω απρόθυμα, σπεύσουν να ακολουθήσουν τη συμβουλή του, όλα θα αποδειχθούν μάταια και θα καταρρεύσουν εν ριπή οφθαλμού.

Η μοναδική «σωτηρία», μερικές φορές, είναι η αυταπάτη και κανένας εξωτερικός «καθοδηγητής», όσο πεπεισμένος ή πεφωτισμένος κι αν παρουσιάζεται, δεν μπορεί να μας φέρει, ακαριαία και βεβιασμένα –επειδή εκείνος το αποφάσισε– αντιμέτωπους με το αβάσταχτο.

«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής Facebook Twitter
Ο Ακύλλας Καραζήσης, σε συνεργασία με τον μεταφραστή του Αντώνη Γαλέο, συμπύκνωσε αριστοτεχνικά το πρωτότυπο σε μια πιο προσβάσιμη εκδοχή διατηρώντας ζωντανή την ουσία και το πνεύμα του. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Αφού αφαίρεσε προσεκτικά χαρακτήρες και κομμάτια διαλόγων από το πρωτότυπο, ο Ακύλλας Καραζήσης, σε συνεργασία με τον μεταφραστή του Αντώνη Γαλέο, συμπύκνωσε αριστοτεχνικά το πρωτότυπο σε μια πιο προσβάσιμη εκδοχή (αντί για πέντε ώρες παράστασης, όπως θα ήταν κανονικά, εδώ έχουμε δύο), διατηρώντας ζωντανή την ουσία και το πνεύμα του.

Τα προβλήματα, σε κάθε περίπτωση, αναφύονται αλλού: επιχειρώντας να μεταφέρει το έργο στο σήμερα, επιδιώκοντας ν’ αφουγκραστεί τους σύγχρονους απόκληρους και ονειροπόλους σε πρόσωπα του περιβάλλοντός του, ο Ακύλλας Καραζήσης επέλεξε νέους ηθοποιούς για να στοιχειοθετήσει την ανάγνωσή του.

Έτσι, εκτός από το πάθος τους, επιστράτευσε μοιραία και τη «φρεσκάδα» τους – την οποία εξαρχής εισπράττουμε (στη φωνή, στην κίνηση, στην αύρα τους) σε πείσμα των προθέσεων και των λόγων τους.

Ουδέποτε, με άλλα λόγια, αισθανόμαστε ότι τούτα τα παιδιά βιώνουν τελματωμένες ζωές και τρέφουν μαραμένες ελπίδες. Όχι επειδή δεν είναι καλοί ηθοποιοί ούτε, απαραίτητα, λόγω της ηλικίας τους, αλλά επειδή, επιπροσθέτως, ακολουθούν μια σκηνοθετική γραμμή που τους ζητά να στέκονται ανάλαφρα, ενίοτε ακόμη και κωμικά, να παίζουν χωρίς να «παίζουν», να μιμούνται, τρόπον τινά, τον σκηνοθέτη τους, ο οποίος αποφεύγει ανέκαθεν τη «δραματικότητα», όπως ο διάβολος το λιβάνι.  

Συνεπώς, βρισκόμαστε στην παράδοξη θέση να παρακολουθούμε μια ομάδα νέων που, παρά τις επίμονες «δηλώσεις» τους, δεν καταβάλλονται από κανένα αίσθημα απόγνωσης: παράγουν εξωτερικά υποκριτικά σχήματα και καμώνονται τους τελειωμένους, ενώ κάθε άλλο παρά τελειωμένοι είναι – τοποθετούνται εν πολλοίς στα πρόθυρα της παρωδίας. 

«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής Facebook Twitter
Η Ελίνα Ρίζου μεταδίδει συγκινητικά τον τσακισμένο από τη μεταμέλεια ψυχισμό του επαναστατημένου γιου που οδηγείται στην αυτοκτονία μετά την «παρέμβαση» του Χίκι. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Ως προς αυτό, φυσικά, δεν υπάρχει πλήρης ομοιογένεια και οι ποιότητες που εισπράττουμε διαφοροποιούνται ποικιλοτρόπως. Ο Γιώργος Κατσής, για παράδειγμα, ως ένας εκ των θαμώνων του μπαρ, πλάθει ένα ενδιαφέρον πορτρέτο νεο-μπλαζέ καλλιτέχνη που ακροβατεί μεταξύ κυνισμού και ρομαντισμού, ερμηνεύοντας προς το κοινό τον αφοπλιστικό μονόλογό του με μια αξιοθαύμαστα σύγχρονη υποκριτική λιτότητα. Η Ελίνα Ρίζου μεταδίδει συγκινητικά τον τσακισμένο από τη μεταμέλεια ψυχισμό του επαναστατημένου γιου που οδηγείται στην αυτοκτονία μετά την «παρέμβαση» του Χίκι.

Και, τέλος, η Έλενα Τοπαλίδου, ως Χίκι, προσελκύει την τραυματισμένη προσοχή μας άμα τη εμφανίσει της, δημιουργώντας με την παρουσία της μια διάσταση «φευγαλέα», ακαθόριστη, αινιγματική, ωσάν ο Χίκι να είναι μια μορφή φασματική, σχεδόν εξωπραγματική, ένας ζωντανός-νεκρός που αναλαμβάνει μια ύστατη επιχείρηση σωτηρίας των φίλων του ή, ακόμη, ενσαρκώνει, χλωμά και φευγαλέα, ένα κάλεσμα του ασυνειδήτου.

Μπορεί να παραπατά, μπορεί να μας «πετά» συχνά έξω, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η παράσταση δεν έχει να προσφέρει στον θεατή μια γοητευτική επίσκεψη στον κόσμο του Ο’Νιλ. Όσο περνάει η ώρα, όσο πλησιάζουμε στο τέλος, η σκηνοθεσία διαμορφώνει σταδιακά μια ανεπαίσθητη «λούπα», μια συναρπαστική αίσθηση διαρκούς επιστροφής του ιδίου: κομμάτια ελαφρώς παραλλαγμένα, που διαδέχονται ρυθμικά, σχεδόν υπνωτιστικά το ένα το άλλο, μια επανάληψη που δεν οδηγείται ποτέ σε λύση, όπως ακριβώς και οι ζωές των ηρώων. Κλείνεις τα μάτια και, όταν τα ανοίγεις ξανά, ο εφιάλτης περιμένει ακόμη εκεί...  

«Ο Παγοπώλης έρχεται»: Η αίσθηση μιας διαρκούς επιστροφής Facebook Twitter
Ο Γιώργος Κατσής πλάθει ένα ενδιαφέρον πορτρέτο νεο-μπλαζέ καλλιτέχνη που ακροβατεί μεταξύ κυνισμού και ρομαντισμού, ερμηνεύοντας προς το κοινό τον αφοπλιστικό μονόλογό του με μια αξιοθαύμαστα σύγχρονη υποκριτική λιτότητα. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Δείτε εδώ πληροφορίες για την παράσταση «Ο παγοπώλης έρχεται» που ανεβαίνει στο θέατρο Προσκήνιο.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χάρης Φραγκούλης: «Ένας δειλός συμβιβασμένος είμαι»

Portraits 2023 / Χάρης Φραγκούλης: «Ένας δειλός συμβιβασμένος είμαι»

Έχοντας σκηνοθετήσει μια «μη τυπική σύνθεση της Αντιγόνης» που αγαπήθηκε πολύ και καθώς ετοιμάζεται να λάβει το «χρίσμα» από τον Δημήτρη Παπαϊωάννου στη νέα του παράσταση, ο Χάρης Φραγκούλης δίνει πια περισσότερο χώρο στην τρυφερότητα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
ΔΕΥΤΕΡΑ Δάφνη Μπεχτσή

Portraits 2023 / Δάφνη Μπεχτσή του Cinobo: «Το ενδιαφέρον είναι να ανακαλύψουμε το σινεμά που δεν μπαίνει σε πλαίσια»

Για το κοινό που αναζητά σινεφίλ, φεστιβαλικές ταινίες τις οποίες δύσκολα μπορεί να βρει πλέον στις κινηματογραφικές αίθουσες, το Cinobo είναι η πλατφόρμα που ικανοποιεί την ανάγκη αυτή. Η Δάφνη Μπεχτσή που το οραματίστηκε και το έστησε φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια ζωντανή κοινότητα που θα στηρίζει το σινεμά σε όλες του τις μορφές.
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ