«Το Όσκαρ δεν θα ξαναβγεί ποτέ από το σπίτι μου»: 12 νικητές που έχασαν το βραβείο τους

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου”: 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Εικονογράφηση: Bianka/LiFO
0

Είναι πολυφορεμένο κλισέ για έναν νικητή Όσκαρ να κρατά το αγαλματάκι του στο μπάνιο.

Όσα χρόνια υπάρχουν οι τελετές απονομής των Όσκαρ, άλλα τόσα χρόνια σημειώνονται κλοπές και εξαφανισμένα αγαλματίδια. Μερικά εξαφανίστηκαν στη μεταφορά, άλλα έχουν αρπαχτεί από τα σπίτια των διασημοτήτων.

Εν όψει της φετινής απονομής των Όσκαρ στις 27 Μαρτίου, θυμόμαστε 12 γνωστά περιστατικά στα οποία τα βραβεία τοποθετήθηκαν αλλού, τρύπωσαν στην τσέπη κάποιου ή, σύμφωνα με ισχυρισμούς, πετάχθηκαν σε κάποιο ποτάμι και δεν τα ξαναείδαμε ποτέ!

Όσα χρόνια υπάρχουν οι τελετές απονομής των Όσκαρ, άλλα τόσα χρόνια σημειώνονται κλοπές και εξαφανισμένα αγαλματίδια. Μερικά εξαφανίστηκαν στη μεταφορά, άλλα έχουν αρπαχτεί από τα σπίτια των διασημοτήτων.

Τζάρεντ Λέτο

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
O Τζάρεντ Λέτο πριν χάσει το Όσκαρ του.

Το 2012 ο νικητής του Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου για το Dallas Buyers Club αποκάλυψε ότι είχε να δει το βραβείο του για τρία χρόνια και δεν έχει ιδέα για το πού κατέληξε τελικά. «Όλοι το ψάξανε παντού» είπε κατά τη διάρκεια μιας εμφάνισης στο σόου το Τζέιμς Κόρντεν. Όταν ο Κόρντεν τον ρώτησε αν θα μπορούσε κάποιος να το έχει κλέψει, ο Λέτο συμφώνησε με τις υποψίες του. «Νομίζω πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα. Δεν είναι κάτι που μπορεί να πετάξει κάποιος κατά λάθος στα σκουπίδια». Είναι αβέβαιο αν ο Λέτο βρήκε ποτέ το Όσκαρ του.

Γούπι Γκόλντμπεργκ

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Γούπι Γκόλντμπεργκ στο «Ghost».

Μια δεκαετία μετά τη νίκη της για το Ghost στην κατηγορία του Β' Γυναικείου Ρόλου, η Γκόλντμπεργκ έστειλε το αγαλματάκι της στην Ακαδημία για να το γυαλίσουν. Ενώ έφτασε στο Λος Άντζελες από τη Νέα Υόρκη σώο και ασφαλές, το πακέτο με το Όσκαρ της Γκόλντμπεργκ που έστειλε έπειτα η Ακαδημία σε έναν καθαριστή στο Σικάγο έφτασε άδειο. Κάποιος το είχε ανοίξει, είχε αφαιρέσει το Όσκαρ και το ξανασφράγισε. Κάποιες μέρες αργότερα, το Όσκαρ βρέθηκε μέσα σε έναν κάδο σκουπιδιών κοντά στο αεροδρόμιο της Καλιφόρνια και επεστράφη στην Γκόλντμπεργκ. Δεν αποδείχθηκε ποτέ τι είχε συμβεί. «Το Όσκαρ δεν θα βγει ποτά ξανά από το σπίτι μου» είπε η ίδια σε μια δήλωσή της το 2002.

Χάτι ΜακΝτάνιελ

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Βίβιαν Λι και η Χάτι ΜακΝτάνιελ σε σκηνή από την ταινία «Όσα παίρνει ο Άνεμος».

Η πρώτη μαύρη νικήτρια Όσκαρ με το Όσα Παίρνει ο Άνεμος άφησε με τη θέλησή της το βραβείο της στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, απ' όπου και τελικά εξαφανίστηκε. Το βραβείο της ΜακΝτάνιελ είχε τοποθετηθεί αρχικά σε μία προθήκη, εξαφανίστηκε σύμφωνα με πληροφορίες κάποια στιγμή κατά τη δεκαετία του ‘60 και ο προβληματισμός σχετικά με το πού κατέληξε παραμένει. Κάποιοι λένε ότι ρίχθηκε σε κάποιο ποτάμι κατά τη διάρκεια των διαμαρτυριών για τα πολιτικά δικαιώματα που συνέβησαν στο πανεπιστήμιο – και πιθανά ως αντίδραση στο γεγονός πως η ΜακΝτάνιελ είχε κερδίσει το Όσκαρ παίζοντας την υπηρέτρια. Άλλοι έχουν σχηματίσει θεωρίες που θέλουν αυτόν που μετακίνησε το βραβείο απλά να μην κατάλαβε τι ήταν. Στη ΜακΝτάνιελ είχε δοθεί μια πλάκα, σε αντίθεση με το αγαλματίδιο που αναγνωρίζουμε ως Όσκαρ σήμερα. Το μυστήριο παραμένει άλυτο.

Μπινγκ Κρόσμπι

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Ο Μπινγκ Κρόσμπι (δεξ.) σε σκηνή της ταινίας «Ο Δρόμος της Αγάπης».

Όπως και η Χάτι ΜακΝτάνιελ έτσι και ο Μπινγκ Κρόσμπι κληροδότησε το Όσκαρ του για την ταινία Ο Δρόμος της Αγάπης σε πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον μετά τον θάνατό του, και πήρε τιμητική θέση σε μια προθήκη μέσα στη βιβλιοθήκη της σχολής. Μια μέρα, το 1972, κάποιοι επισκέπτες παρατήρησαν ότι το Όσκαρ είχε εξαφανιστεί και είχε ανταλλαχθεί με ένα αγαλματάκι του Μίκι Μάους. Το όσκαρ του Κρόσμπι βρέθηκε μία εβδομάδα αργότερα στο παρεκκλήσι του πανεπιστημίου, όταν ο κλέφτης ανώνυμα ανέφερε στην εφημερίδα του πανεπιστημίου ότι επρόκειτο για μία φάρσα.

Φράνσις ΜακΝτόρμαντ

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ στην ταινία «Οι Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι».

Το 2019 το δικαστήριο του Λος Άντζελες απέσυρε όλες τις ποινικές κατηγορίες εναντίον ενός αυτοαποκαλούμενου «θεϊκά ευλογημένου παραγωγού, δημοσιογράφου, ηθοποιού, DJ και σουπερστάρ» με το όνομα Τέρι Μπράιαντ. Έναν χρόνο νωρίτερα ο Μπράιαντ είχε κατηγορηθεί ότι έκλεψε το νεοαποκτηθέν όσκαρ της Φράνσις ΜακΝτόρμαντ για την ταινία Οι Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, αφότου τον είχαν δει να το κρατάει κατά τη διάρκεια ενός από τα after parties. Παρά το γεγονός πως είχε ανεβάσει στο Facebook ένα βίντεο που φίλαγε ένα αγαλματίδιο Όσκαρ και ισχυριζόταν ότι το είχε κερδίσει, ο Μπράιαντ κέρδισε την αθωότητά του. Όσο για τη ΜακΝτόρμαντ, ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεών της δημοσίευσε μια δήλωση πως όλα ήταν εντάξει: «Μετά από κάποιο χρόνο χώρια, η Φράνσις και το Όσκαρ της ξανασυναντήθηκαν με χαρά. Γιόρτασαν την επανένωσή τους με ένα διπλό τσίζμπεργκερ στα In-N-Out Burger».

Όσα Παίρνει ο Άνεμος

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Κλαρκ Γκέιμπλ και Βίβιαν Λι στο «Όσα Παίρνει ο Άνεμος».

Για ανεξήγητους λόγους ο Μάικλ Τζάκσον πλήρωσε το ποσό-ρεκόρ του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων το 1999 για το βραβείο Καλύτερης Ταινίας που είχε απονεμηθεί στο Όσα Παίρνει ο Άνεμος το 1940. Και αυτό συνέβη παρά το γεγονός πως το βραβείο –το οποίο ο Τζάκσον αγόρασε από τον παραγωγό Ντέιβιντ Ο' Σέλζνικ– είχε κοστολογηθεί στα 300.000$. Ωστόσο, όταν ο Τζάκσον πέθανε ακριβώς μια δεκαετία αργότερα, το 2009, το βραβείο είχε εξαφανιστεί. Οι δικαιούχοι της διαθήκης δεν μπορούσαν να βρουν το Όσκαρ σε κανένα από τα σπίτια του ή σε καμία άλλη αποθηκευτική εγκατάσταση. Τα παιδιά του Τζάκσον θα μπορούσαν νομικά να αποκτήσουν το Όσκαρ αν το ήθελαν και αν γνώριζε κάποιος πού ήταν. Από τη στιγμή που δεν έχει επιβεβαιωθεί η «κλοπή» του, η τοποθεσία του βραβείου παραμένει άγνωστη.

Ολυμπία Δουκάκη

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Ολυμπία Δουκάκη με το Όσκαρ της.

Το Όσκαρ για το Κάτω από τη λάμψη του φεγγαριού της πρόσφατα αποθανούσας ηθοποιού εκλάπη το 1988 από έναν κλέφτη με πολύ συγκεκριμένο γούστο στα βραβεία. Παρά το γεγονός πως το Όσκαρ της Δουκάκη βρισκόταν σε προθήκη στην κουζίνα της μαζί με τη Χρυσή της Σφαίρα και άλλα βραβεία, μόνο το Όσκαρ της εκλάπη. Τότε συνέβη κάτι αναπάντεχο: ο κλέφτης κάλεσε τον γιο της Δουκάκη και του προσέφερε πίσω το Όσκαρ με αντάλλαγμα μια τσάντα με μετρητά. Μια επιχείριση που περιλάμβανε την αστυνομία έλαβε χώρα, αλλά η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Αντ’ αυτού, η Δουκάκη πλήρωσε 78$ στην Ακαδημία για της αποστείλουν και να της αντικαταστήσουν το Όσκαρ.

Καρλ Φρόιντ

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
O Καρλ Φρόιντ κέρδισε το Όσκαρ το 1937 για τη δουλειά του στο «The good earth».

Ο καταξιωμένος διευθυντής φωτογραφίας κέρδισε το Όσκαρ το 1937 για τη δουλειά του στο The good earth και το βραβείο του, έξι χρόνια μετά τον θάνατό του, το 1975, εκλάπη από το σπίτι του γαμπρού του κατά τη διάρκεια μιας ληστείας. Δεν το είχε δει κανείς για 15 χρόνια, μέχρι που ο γαμπρός του Φρόιντ ανακάλυψε ότι το Όσκαρ πωλούνταν για 20.000$ σε μια εφημερίδα του Λος Άντζελες. Η αστυνομία του Σικάγο εντόπισε τον πωλητή, ο οποίος είπε ότι του είχε δώσει το Όσκαρ ένας φίλος του κάποια χρόνια νωρίτερα ως εγγύηση για ένα δάνειο. Κανένας δεν γνώριζε πως αυτός ο φίλος απέκτησε το Όσκαρ και ο ληστής του Φρόιντ δεν τακτοποιήθηκε ποτέ. Το Όσκαρ, παρόλα αυτά, επεστράφη με ασφάλεια στον γαμπρό του Φροίντ.

Βίβιαν Λι

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Βίβιαν Λι και ο Μάρλον Μπράντο στην ταινία «Λεωφορείον ο Πόθος».

Καθώς η μυθική ηθοποιός δεν μπορούσε να παραλάβει αυτοπροσώπως το Όσκαρ της για την ταινία Λεωφορείο ο Πόθος το 1952, της παραδόθηκε σε μια μικρότερη τελετή κάποιους μήνες αργότερα κοντά στο σπίτι της στο Λονδίνο. Στη συγκεκριμένη πόλη λίγο αργότερα διαπράχθηκε το «λαμπερό» έγκλημα της διάρρηξης του σπιτιού της Λι, που ήθελε τους δράστες να το σκάνε με ρούχα, ασημικά και το Όσκαρ της. Το αυθεντικό βραβείο δεν βρέθηκε ποτέ, αλλά η Ακαδημία το αντικατέστησε μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Μάργκαρετ Ο' Μπράιεν

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Η Μάργκαρετ Ο' Μπράιεν (δεξ.) και η Τζούντι Γκάρλαντ στην ταινία «Meet Me in St. Louis».

Το παιδί-θαύμα κέρδισε το «νεανικό Όσκαρ» το 1944 για την ερμηνεία της στο Meet me in St Louis. Το βραβείο της εκλάπη μέσα από το σπίτι της λίγο αργότερα. Στην πορεία η Ο' Μπράιεν δήλωσε ότι η οικονόμος που εργαζόταν για την οικογένειά της είχε πάρει το Όσκαρ για να το καθαρίσει λίγο πριν εξαφανιστεί με αυτό. Η Ο' Μπράιεν αντικατέστησε το Όσκαρ της, αλλά παράλληλα συνέχισε να ψάχνει σε παζάρια με αντίκες και δημοπρασίες καθώς ήλπιζε πως θα μπορούσε να το εντοπίσει. Το 1995 την ειδοποίησαν πως είχε βρεθεί το Όσκαρ της καθώς η οικονόμος της οικογένειας το είχε δώσει στα παιδιά της, τα οποία και το έδωσαν για δημοπρασία κάποιες δεκαετίες αργότερα. Ωστόσο, καθότι δεν επιτρεπόταν να πωληθούν σε δημοπρασίες Όσκαρ λόγω των αυστηρών περιορισμών από την Ακαδημία, το βραβείο επεστράφη. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια.

Ματ Ντέιμον

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Ο Ματ Ντέιμον στον «Ξεχωριστό Γουίλ Χάντινγκ».

Το Όσκαρ που κέρδισε ο Ντέιμον το 1998 για το σενάριο του Ξεχωριστού Γουίλ Χάντινγκ μαζί με τον Μπεν Άφλεκ κατέληξε στο διαμέρισμά του στη Νέα Υόρκη μέχρι να το παρασύρει μία πλημμύρα και να το εξαφανίσει. «Ένας από τους ψεκαστήρες χάλασε όσο η σύζυγός μου και εγώ λείπαμε από την πόλη» ανέφερε το 2007. «Αυτή ήταν η τελευταία φορά που το είδα». Ο Ντέιμον παραδέχθηκε ότι το Όσκαρ θα μπορούσε να έχει τοποθετηθεί σε κάποια αποθήκη από κάποιον που τους βοήθησε να καθαρίσουν το διαμέρισμα, αλλά ότι θα μπορούσαν να το έχουν πάρει κιόλας.

Άλις Μπρέιντι

“Το Oscar δεν θα βγει ποτέ ξανά από το σπίτι μου” : 12 οσκαρικοί νικητές των οποίων τα βραβεία, εκλάπησαν, καταστράφηκαν ή απλά εξαφανίστηκαν Facebook Twitter
Το 1938, η Μπρέιντι κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «In Old Chicago».

Παρά τις δεκαετίες που πέρασαν και τις φήμες, μια από τις πιο περίεργες ιστορίες κλοπής Όσκαρ στην πραγματικότητα δεν συνέβη ποτέ. Το 1938, η Μπρέιντι κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου για την ταινία In Old Chicago, αλλά δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει την τελετή καθώς είχε σπάσει τον αστράγαλό της. Για χρόνια φημολογούνταν πως ο άνδρας που έλαβε το Όσκαρ εκ μέρους της ήταν ένας παντελώς άγνωστος, ο οποίος το έσκασε με το βραβείο που δεν βρέθηκε ποτέ. Η ιστορία με τον φερόμενο ως δράστη κυκλοφορούσε στους οσκαρικούς κύκλους για πολλά χρόνια, μαζί με τον ισχυρισμό πως η Μπρέιντι πέθανε το 1939 χωρίς ποτέ να παραλάβει το βραβείο της από την Ακαδημία. Στην πραγματικότητα, όλα αυτά ήταν ψευδείς ειδήσεις. Το Όσκαρ το είχε παραλάβει εκ μέρους της ο σκηνοθέτης του In Old Chicago, ο Χένρι Κινγκ και η Μπρέιντι παρέλαβε το βραβείο της λίγες εβδομάδες αργότερα.

Με πληροφορίες από τον Independent

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Μυθολογίες / «Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Ο τραγουδοποιός Ευριπίδης Σαμπάτης επιλέγει 10 ταινίες, καθεμιά απ' τις οποίες για διαφορετικούς λόγους τον ταρακούνησαν τόσο που η ζωή του δεν ήταν ποτέ πια η ίδια.
Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM