«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!»: Backstage στην παράσταση του καλοκαιριού

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
0

Για το κοινό που είχε δει τον περασμένο χειμώνα τους «Παίχτες» δεν ήταν και τόσο μεγάλη έκπληξη η σαρωτική καλλιτεχνική (και εμπορική) επιτυχία του έργου «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Κουτλής για το Φεστιβάλ Αθηνών. 

Βρισκόμαστε με τη Ζωή Παρασίδη και τον Πάρι Ταβιτιάν στα παρασκήνια του χώρου Η της Πειραιώς 260, λίγο πριν ρίξει αυλαία η καλύτερη παράσταση που είδαμε το φετινό καλοκαίρι, για να καταγράψουμε τη γιορτινή ατμόσφαιρα αλλά και τη συγκίνηση που επικρατεί. 

Οι άνθρωποι που ανανεώνουν το χώμα στη σκηνή το στρώνουν προσεκτικά για να μη σηκώσει σκόνη, μετά κάποιος το βρέχει και όλο το σκηνικό μυρίζει φθινόπωρο. Ο Βασίλης Μαγουλιώτης, ένας εκ των τριών πρωταγωνιστών, κάνει τζόγκινγκ και μετά push ups για να χαλαρώσει την ένταση, πριν μπει στο ντους και αλλάξει ρούχα και ζωστεί με τον πομπό και το μικρόφωνο. 

Το πιο μεγάλο στοίχημα που κερδήθηκε με την επιτυχία της παράστασης είναι ότι έφερε στο θέατρο ένα κοινό νεανικό, που δεν πηγαίνει συχνά στο θέατρο –ή δεν πηγαίνει καθόλου– και φεύγει ενθουσιασμένο.

«Ήταν μια σκληρή εμπειρία, πολύ δημιουργική, είναι πολύ ωραίο να είσαι με οικογένεια, με ανθρώπους που αγαπάς και εκτιμάς και γουστάρεις να συνεργάζεσαι» μας λέει. «Είναι ένα έργο- γρίφος, πάρα πολύ μυστήριο, με μεγάλο βάθος, και ταυτόχρονα βάλαμε ψηλά τον πήχη με πολλά τεχνικά θέματα, οπότε ήταν μια ακροβασία. Ήταν ένα ρίσκο αυτό γιατί δεν ξέραμε αν θα πετύχει και μέχρι τελευταία στιγμή είχαμε μεγάλο άγχος αν αυτά θα δέσουν, αλλά τελικά τα καταφέραμε, ευτυχώς! Και ο κόσμος το γουστάρει ανέλπιστα πολύ».

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Ο Βασίλης Μαγουλιώτης, ένας εκ των τριών πρωταγωνιστών, κάνει τζόγκινγκ και μετά push ups για να χαλαρώσει την ένταση. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το πιο μεγάλο στοίχημα που κερδήθηκε με την επιτυχία της παράστασης είναι ότι έφερε στο θέατρο ένα κοινό νεανικό, που δεν πηγαίνει συχνά στο θέατρο –ή δεν πηγαίνει καθόλου– και φεύγει ενθουσιασμένο. «Το καλύτερο σχόλιο που έχω ακούσει για την παράσταση», λέει ο Βασίλης, «είναι ότι από τη στιγμή που ξεκινάει το έργο, από την πρώτη στιγμή, με ρούφηξε και δεν σταμάτησα ούτε δευτερόλεπτο για να σκεφτώ αν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο ή όχι. Από την πρώτη στιγμή με κέρδισε». Και ένα άλλο που μου άρεσε: «Ήσασταν τόσο ελεύθεροι εκεί πάνω που δεν με ένοιαζε τι παίζατε».

Αυτό που μας κάνει εντύπωση είναι η δροσιά που επικρατεί παντού, πραγματικά σαν φθινόπωρο. «Είναι δροσερά για να μην μπουκώνουν τα μικρόφωνα» μας εξηγεί ο Γιώργος Κουτλής, εμφανώς χαρούμενος και ανακουφισμένος επειδή η πολύμηνη και σκληρή δουλειά που έχουν ρίξει έχει τόσο μεγάλη ανταπόκριση. «Κάθε φορά που κάνω μια παράσταση θα ήθελα να είναι η καλύτερη παράσταση που έχω φτιάξει στη ζωή μου και που έχει δει άνθρωπος ποτέ» λέει. «Αυτό σημαίνει ότι προσπαθείς προς τα κει και ό,τι γίνει. Άμα λειτουργήσει και αυτό που κάνεις έχει επικοινωνία, τότε προφανώς είσαι χαρούμενος. Αλλά το κίνητρο είναι να φτιάξεις κάτι μοναδικό, οπότε πάντα ελπίζεις να πάει όσο καλύτερα γίνεται».

«Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι», ένα έργο γραμμένο το 2008 από τον Μάριους φον Μάγενμπουργκ της Σαουμπίνε, είναι σκηνοθετημένο εξαιρετικά και εντελώς σύγχρονα, με αναφορές στην ποπ κουλτούρα της εποχής, που το κάνουν πολύ ελκυστικό στο νεανικό κοινό, παρότι απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Παρατηρώντας το κοινό που έχει γεμίσει ασφυκτικά τις κερκίδες είναι αδύνατο να μη θαυμάσεις αυτό που καταφέρνει ο Γιώργος Κουτλής με τις παραστάσεις του: να γίνεται talk of the town στους εικοσάχρονους, κάτι που ελάχιστοι σκηνοθέτες καταφέρνουν στην Ελλάδα. 

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Χαίρομαι που βλέπω νέους ανθρώπους, συνομήλικούς μου ή πιο μικρούς, να πηγαίνουν θέατρο» λέει. «Κι άμα μπορεί η δουλειά που κάνω να φέρει περισσότερο κόσμο, που δεν θα έχει φανταστεί ότι του αρέσει, αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος για μένα. Το καλύτερο κομπλιμέντο το έκανε ένας φίλος μου, που δεν έχει καμία σχέση με το θέατρο, που μου είπε: “κοίτα με τον μαλάκα τον Κουτ” –έτσι με φωνάζουν οι φίλοι μου– “που θα με κάνει να μου αρέσει το θέατρο!”. Δεν θα μπορούσε να με κάνει πιο χαρούμενο. Δεν σκεφτήκαμε ότι πρέπει να απευθυνθούμε σε νέους, κάναμε κάτι που μας αρέσει αλλά προφανώς αρέσει σε νέο κόσμο».

Δεν τον τρομάζει το γεγονός ότι δημιουργεί πλέον μεγάλες προσδοκίες; «Όταν βλέπεις να λειτουργεί αυτό που κάνεις, είναι μια ανταπόδοση, αλλά κάποιες φορές δεν θα λειτουργήσει» λέει. «Όταν πετυχαίνει, είσαι χαρούμενος, αλλά αν δεν λειτουργήσει, δεν πρέπει να σε καταβάλλει, αλλά να λες “την επόμενη φορά θα δούμε”. Ξέρω ότι είναι μαθηματικά, κάποια στιγμή δεν θα πάει, δεν μπορείς να ετεροπροσδιορίζεσαι από το πώς είναι η ανταπόκριση, άμα δεν πάει, δεν πήγε, δεν έγινε κάτι. Κι επίσης εγώ πρέπει να κοστολογώ τον καιρό που περνώ με τους ανθρώπους που συνεργάζομαι. Αυτή είναι η πραγματικότητα της ζωής μου. Αφού πέρασα καλά με τους ανθρώπους, και να μην πήγαινε καλά η παράσταση, θα στεναχωριόμουν, αλλά θα ήμουν μια χαρά. Έζησα, έμαθα, πήγα παρακάτω, το ότι λειτουργεί είναι όνειρο. Εμείς γι’ αυτό ζούμε, για να κάνουμε πράγματα με ανθρώπους και να τα επικοινωνούμε με άλλους. Είναι πολύ ωραίο, όμως, να παίρνεις τόση αγάπη».  

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Η Δήμητρα Βλαγκοπούλου, όπως και τα δύο αγόρια που πρωταγωνιστούν μαζί της, είναι εκπληκτική στους ρόλους που υποδύεται, κάνοντας μπροστά στα μάτια σου μεταμορφώσεις που σε αφήνουν άφωνο.

«Ευχόμαστε να το συνεχίσουμε και με τη νέα σεζόν» μας λέει. «Έχουμε περάσει πολύ ωραία, ελπίζω και σήμερα να είναι μια ωραία παράσταση, και μακάρι να υπάρχει συνέχεια. Έχουμε ακούσει πολύ ωραία λόγια για τη δουλειά, για τη δουλειά όλων, κι αυτή είναι η μεγαλύτερη χαρά. Ότι αυτή η συλλογική δουλειά που κάναμε με αυτόν τον τρόπο πέρασε και στους θεατές. Κι είναι πάρα πολύ ωραίο που το κοινό είναι τόσο νεανικό, είναι ωραίο να φέρνεις γενικά κόσμο στο θέατρο, όχι μόνο νέους. Υπάρχουν διάφορες στιγμές που αρέσουν σε διαφορετικούς ανθρώπους, ο κόσμος αντιδράει πολύ, επειδή έχει κι αρκετό χιούμορ η παράσταση, και αυτό το εισπράττουμε, γελάει ο κόσμος, αλλά και σε στιγμές που είμαστε σε άλλες περιοχές, πιο ποιητικές, πιο δραματικές, αισθάνεσαι ότι έχεις πάει το κοινό προς αυτή τη διαδρομή. Οπότε μας ακολουθούν διαρκώς, αυτή είναι η αίσθηση από σκηνής». 

Ο Θάνος Λέκκας είναι σχεδόν έτοιμος να βγει στη σκηνή και να αλλάξει και αυτός πρόσωπα και χαρακτήρες. Και οι τρεις ηθοποιοί ανήκουν σε μια γενιά που έχει τη δική της φιλοσοφία για τον τρόπο που δουλεύει τον κάθε ρόλο, έντονα σωματικό, γιατί πέρα από την ασταμάτητη ενέργεια του ρόλου πρέπει και να χορεύουν, να κινούνται non stop, να βρίσκονται σε συνεχή ένταση. Είναι αδύνατο να αφήσεις τα μάτια σου από πάνω τους και να μη συμμετέχεις σε όσα βλέπεις. 

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Είναι η τελευταία παράσταση της σεζόν» μας λέει. «Μετά από τέσσερις παραστάσεις και μία σειρά είμαι εξαντλημένος φουλ, αλλά και πολύ χαρούμενος που κάναμε αυτή τη δουλειά με αυτούς τους ανθρώπους. Δεν έχω αφήσει τον εαυτό μου να καταλάβει ακόμα τι έχουμε φτιάξει, ξέρω ότι είναι κάτι πολύ σπουδαίο, αλλά επειδή είχαμε τελειομανείς ανθρώπους που μας πίεζαν και τους πιέζαμε συνέχεια, σε όλη τη διάρκεια, δεν έχω χαλαρώσει. Ξέρω ότι όλοι συζητούν για τη νεαρή ηλικία του κοινού, αλλά εγώ δεν το βλέπω όταν είμαι στη σκηνή, υπάρχουν φώτα, καπνοί, δεν βλέπω τίποτα κάτω. Ακούστηκε όμως η ενέργεια, η σπλατεριά, το χιούμορ και ήρθε ένα κοινό νεαρό. Κι αυτό είναι υπέροχο.  

Να σου πω ποιο είναι το καλύτερο σχόλιο που άκουσα για την παράσταση; Ο ασφαλιστής μου μού είπε “θα σου αυξήσω κατά 86% τα ασφάλιστρα”, επειδή κάνω, λέει, μια πολύ επικίνδυνη δουλειά, σηκώνω πολύ ταλαντούχους ανθρώπους, παλεύω χορεύοντας και βάζω σε κίνδυνο τα αυτιά μου με δυνατό χειροκρότημα…».

«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Είναι αδύνατο να αφήσεις τα μάτια σου από πάνω τους και να μη συμμετέχεις σε όσα βλέπεις. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
«Ρε Κουτλή, θα μας κάνεις να μας αρέσει το θέατρο!» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» του Μάριους φον Μάγενμπουργκ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Κουτλής
Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας
Σκηνικά - κοστούμια: Εύα Γουλάκου
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Πρωτότυπη μουσική - σχεδιασμός ήχου: Jeph Vanger
Επιμέλεια κίνησης: Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Κουτσιούμπα
Βοηθός σκηνογράφου – ενδυματολόγου: Άρτεμις Σγούρου Δροσοπούλου
Ηχολήπτης: Σωτήρης Ζηλιασκόπουλος
Props - Effects: Πάνος Κονδύλης - ΑRK FX
Κατασκευή σκηνικού: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος
Ζωγραφική σκηνικού: Νίκος Καρράς
Ραφή κοστουμιού: Βικτώρια Χαραλαμπίδου
Παίζουν (αλφαβητικά): Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Θάνος Λέκκας, Βασίλης Μαγουλιώτης



 

    

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λίγα λεπτά με δυο νέους, ταλαντούχους ηθοποιούς

Βασίλης Μαγουλιώτης - Θάνος Λέκκας / Λίγα λεπτά με δυο νέους, ταλαντούχους ηθοποιούς

Ο Βασίλης Μαγουλιώτης και ο Θάνος Λέκκας συνεργάζονται για πρώτη φορά στη νέα παράσταση του Γιώργου Κουτλή «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» που θα παρουσιαστεί στην Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δήμητρα Βλαγκοπούλου: Η γυναίκα κρίνεται σκληρότερα από τον άντρα για τα πάντα

Θέατρο / Δήμητρα Βλαγκοπούλου: Η γυναίκα κρίνεται σκληρότερα από τον άντρα για τα πάντα

Η βραβευμένη ηθοποιός, πρωταγωνίστρια στο έργο «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» που ανεβαίνει στο Φεστιβάλ Αθηνών, μιλάει για το έργο, τις γυναίκες στο θέατρο και τη διαδρομή της.
THE LIFO TEAM
Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου στην Πειραιώς 260

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου στην Πειραιώς 260

Τρεις Ελληνίδες σκηνοθέτιδες και δυο σκηνοθέτες φωτογραφίζονται στους χώρους της Πειραιώς 260 και παρουσιάζουν τις ενδιαφέρουσες θεατρικές τους προτάσεις στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Θέατρο / Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Περίπου στις 17:30 το απόγευμα του Σαββάτου τόλμησα να ανέβω στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για να συμμετάσχω σε έναν αδιανόητο 24ωρο θεατρικό μαραθώνιο, πλάι στο θηρίο υποκριτικής που ονομάζεται Στεφανία Γουλιώτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Στο Σώμα της

Θέατρο / Ένα έργο στο Εθνικό Θέατρο για την περίοδο, την εμμηνόπαυση, την κλειτορίδα και τον γυναικείο αυνανισμό

Μαζί με άλλες 22 γυναίκες, η Ελένη Ευθυμίου, η Σοφία Ευτυχιάδου και η Νεφέλη Μαϊστράλη ανεβάζουν ένα έργο για ζητήματα που θεωρητικά μπορούν να συζητηθούν ανοιχτά, αλλά στην πραγματικότητα όχι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Θέατρο / Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Παρά τις προσπάθειές του να το αποφύγει, μια σειρά από συμπτώσεις τον οδήγησε στο θέατρο. Οι «Απαράδεκτοι» δεν συνεχίστηκαν λόγω δικής του απόφασης, το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» σταμάτησε όταν κουράστηκε ψυχολογικά. Ο δημοφιλής κωμικός ηθοποιός είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Οι θρυλικοί Trocks στην Αθήνα για την επέτειο των 50 χρόνων της ομάδας τους

Χορός / Trocks: Η θρυλική και διαφορετική ομάδα μπαλέτου έρχεται στην Αθήνα

Άντρες χορευτές ντυμένοι με τουτού και πουέντ ερμηνεύουν μεγάλα κλασικά αλλά και μοντέρνα μπαλέτα, παρωδώντας τις πολύπλοκες χορογραφίες και τις παραξενιές των μπαλαρίνων της παλιάς, αλλά και της νέας, εποχής.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιώργος Καραμίχος: Αν δεν εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, αρρωσταίνουμε 

Θέατρο / Γιώργος Καραμίχος: «Αν δεν εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, αρρωσταίνουμε»

Στο θέατρο υποδύεται έναν συγγραφέα που επιστρέφει στον τόπο του για να δηλώσει ανοιχτά την ταυτότητά του στην οικογένειά του. Θα αλλάξει η ζωή και η πορεία των ανθρώπων που αγαπά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Alvin Ailey: Ο συναρπαστικός καλλιτέχνης που άλλαξε για πάντα τον σύγχρονο χορό

Χορός / Alvin Ailey: Ο συναρπαστικός καλλιτέχνης που άλλαξε για πάντα τον σύγχρονο χορό

Η ζωή, το έργο και η κληρονομιά του Alvin Ailey, του πρώτου μαύρου χορογράφου σύγχρονου χορού, παρουσιάζονται στην πρώτη μεγάλης κλίμακας μουσειακή έκθεση προς τιμήν του στο Whitney Museum of American Art.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος κοιτάζει τη γενιά του τρυφερά και πολύ σκληρά

Θέατρο / Γεράσιμος Ευαγγελάτος: «Δεν με συγκινούν οι άνθρωποι όπως παλιά»

Με τρυφερότητα αλλά και αυστηρότητα, ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος, στο νέο του θεατρικό έργο «Blue Train», κοιτάζει τη γενιά του, ταξιδεύοντας μέσα από ματαιώσεις και χαμένες βεβαιότητες, ψάχνοντας έναν δρόμο ελευθερίας και αμοιβαιότητας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιδρυμα Ωνάση: Cavafy Summer School 2024

Θέατρο / H σχέση του καβαφικού λόγου με τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα

H πρόσληψη του έργου και της ζωής του ποιητή ως θέατρο και περφόρμανς, η εκμετάλλευση των στίχων του στον χώρο της διαφήμισης, του θεάματος και της πολιτικής. Όλα όσα συζητήθηκαν στο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάφη 2024.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπάνιο οπτικό και ηχητικό ντοκουμέντο με τη σπουδαία Ελένη Παπαδάκη

Θέατρο / Μια χαμένη μπομπίνα έρχεται στο φως και μαζί της η φωνή της Ελένης Παπαδάκη

To αρχείο της, που ήταν παραπεταμένο σε μια αποθήκη, και μια μπομπίνα με ανέκδοτο υλικό έρχονται στο φως για να προσθέσουν μερικές ψηφίδες στην καλλιτεχνική διαδρομή της θρυλικής ηθοποιού. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Οι παραστάσεις του φθινοπώρου

Fall Preview 2024 / 15 παραστάσεις που έρχονται το φθινόπωρο

Η θεατρική σεζόν 2024-25 χαρακτηρίζεται κυρίως από τις επαναλήψεις της περσινής χρονιάς. Με μια πρώτη ματιά, τα έργα του κλασικού ρεπερτορίου καταλαμβάνουν σημαντική θέση, ενώ δεν λείπουν και οι αναγνώσεις σύγχρονων έργων που έχουν αγαπηθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ