Το «Moving» μετατρέπει τις υπερδυνάμεις σε οικογενειακή υπόθεση

Το «Μοving» μετατρέπει τις υπερδυνάμεις σε οικογενειακή υπόθεση Facebook Twitter
«Μοving» εκτός από μετακίνηση σημαίνει και συγκίνηση και υπάρχουν άπειρες στιγμές που σε αγγίζουν σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό επίπεδο. Αυτό είναι το μεγαλύτερο προσόν της σειράς.
0


«Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ φέρνει και μεγάλη ευθύνη», λέει ο θείος Μπεν στον Πίτερ Πάρκερ, aka Spiderman, σε μια από τις πιο διάσημες ατάκες του λατρεμένου κόμικ. Στο νοτιοκορεατικό «Μοving», την πολυαναμενόμενη σειρά με υπερήρωες που μόλις βγήκε στην πλατφόρμα του Disney+, «η μεγάλη δύναμη φέρνει ακόμη μεγαλύτερα οικογενειακά δράματα», όπως πολύ εύστοχα παραποιεί τον τίτλο το ΝΜΕ στην κριτική του.

Η υπόθεση διαδραματίζεται στη σύγχρονη Κορέα και αφορά ανθρώπους με υπερδυνάμεις που κρύβουν τις ικανότητές τους για να προστατέψουν τους αγαπημένους τους και να ζήσουν μια κανονική ζωή. «Μοving» σημαίνει μετακίνηση και δείχνει ότι αυτά τα άτομα συχνά μεταφέρουν τις οικογένειες τους από πόλη σε πόλη για να διατηρήσουν την ταυτότητά τους κρυφή. Μπορεί η πλοκή να φαίνεται απλή εκ πρώτης όψεως, αλλά οι ανήσυχοι γονείς συμπεριφέρονται έτσι επειδή τα παιδιά τους έχουν κληρονομήσει τις δυνάμεις τους και αυτό δημιουργεί μια σειρά από ανυπέρβλητα προβλήματα.

Στην καρδιά του «Moving» βρίσκεται ο Bong-seok (Lee Jung-ha), ένα ατσούμπαλο και υπέρβαρο αγόρι που μπορεί να πετάξει, και η γνωριμία του με μια καινούργια μαθήτρια που καταφτάνει στην τάξη του. Είναι τόσο αξιολάτρευτη η σχέση μεταξύ τους που κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο σε όλα τα επεισόδια της σειράς, περισσότερο από τις παράλληλες ιστορίες που θέλουν τους νεαρούς ήρωες να κινδυνεύουν από κάποια κυβερνητική συνωμοσία.

Η σειρά βασίζεται στο δημοφιλές online manhwa (τη νοτιοκορεατική εκδοχή των manga) του Kang Full, ο οποίος έχει αναλάβει και το σενάριο εδώ. Ο Kang Full θεωρείται από τους πρωτοπόρους κομίστες στον χώρο των webtoons στη χώρα του και έξω από αυτή.

Το Moving μετατρέπει τις υπερδυνάμεις σε οικογενειακή υπόθεση Facebook Twitter
Ο Bong-seok καταπιέζει τις δυνάμεις του εξαιτίας της υπερπροστατευτικής μητέρας του - η οποία τον ταΐζει κυριολεκτικά για μείνει στο έδαφος.

Αυτοδίδακτος και χωρίς κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση στο γράψιμο ή στο σχέδιο, αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κόμικς, ζωγραφίζοντας πόστερ για τις φοιτητικές εκδηλώσεις του πανεπιστημίου του, και πήρε το παρατσούκλι του επειδή φορούσε συνέχεια πράσινα ρούχα. Η λέξη «full» (풀) –προφέρεται pul (πουλ)– σημαίνει γρασίδι στα κορεατικά. Αφού οι εκδοτικοί οίκοι έδειξαν μηδαμινό ενδιαφέρον για τη δουλειά του, αποφάσισε να στραφεί προς το διαδίκτυο για να δημοσιεύσει εκεί τα κόμικς του, γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Όλα αυτά το 2002. Σήμερα πολλά από αυτά έχουν μεταφερθεί στον κινηματογράφο, ενώ δουλεύει και ως σεναριογράφος.

Για να επιστρέψουμε στη σειρά, στην καρδιά του «Μοving» βρίσκεται ο Bong-seok (Lee Jung-ha), ένα ατσούμπαλο, καλόκαρδο και υπέρβαρο αγόρι που μπορεί να πετάξει, και η γνωριμία του με μια καινούργια μαθήτρια που καταφτάνει στην τάξη του.  Είναι τόσο αξιολάτρευτη η σχέση μεταξύ τους που κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο σε όλα τα επεισόδια της σειράς, περισσότερο από τις παράλληλες ιστορίες που θέλουν τους νεαρούς ήρωες να κινδυνεύουν από κάποια κυβερνητική συνωμοσία, με τους κακούς να προσπαθούν να τους εξοντώσουν.

Ο Bong-seok, π.χ., καταπιέζει τις δυνάμεις του εξαιτίας της υπερπροστατευτικής μητέρας του – η οποία τον ταΐζει κυριολεκτικά για μείνει στο έδαφος. Ανάλογα προβλήματα και διλήμματα βλέπεις να αντιμετωπίζουν όλοι οι πρωταγωνιστές, όχι μόνο αυτός. Είναι από τις σπάνιες φορές που βλέπεις έναν ηθοποιό να μοιάζει με κανονικό έφηβο, με ακμή και ρεαλιστικά άγχη, και όχι κάποια ωραιοποιημένη εκδοχή της συγκεκριμένης ηλικίας. Σε μια δυτική σειρά –πόσο μάλλον σε κορεατική– αυτό μοιάζει σχεδόν απίθανο.

Το Moving μετατρέπει τις υπερδυνάμεις σε οικογενειακή υπόθεση Facebook Twitter
Οι νεαροί ήρωες κινδυνεύουν από κάποια κυβερνητική συνωμοσία, με τους κακούς να προσπαθούν να τους εξοντώσουν.

Το «Μοving» έχει προκαλέσει τόσες συζητήσεις επειδή πρόκειται για την πρώτη κορεατική σειρά που είναι πέρα για πέρα δυτικοποιημένη. Αυτό το καταλαβαίνεις από την παραγωγή –που είναι πανάκριβη–, τα εξαιρετικά εφέ και κυρίως τη διάρκεια των επεισοδίων, που είναι 40 λεπτά αντί για 60+ όπως γίνεται συνήθως στα k-dramas. 

Θυμίζει αρκετά το «Ηeroes» ή το «Misfits», αν και έχουν περάσει τόσα χρόνια από αυτές τις σειρές –και τόση απογοήτευση ταυτόχρονα για το πώς εξελίχθηκαν– που δεν θυμάμαι καν τι συνέβαινε. Επιπλέον έχει αυτό το coming of age στοιχείο που συναντάς σε σειρές επιστημονικής φαντασίας και τρόμου όπως το «Stranger Things».

Το Moving μετατρέπει τις υπερδυνάμεις σε οικογενειακή υπόθεση Facebook Twitter
Το «Μοving» έχει ένα πολύ σκοτεινό υπόβαθρο και είναι πολύ brutal στις σκηνές δράσεις - στα όρια του gore.

Δεν πρέπει κανείς να ξεγελαστεί από το ρομάντσο που εξελίσσεται μεταξύ του πρωταγωνιστικού ζευγαριού. Μπορεί να είναι η κινητήρια δύναμη του, το «Μοving», όμως, έχει ένα πολύ σκοτεινό υπόβαθρο και είναι πολύ brutal στις σκηνές δράσεις – στα όρια του gore, θα έλεγα. Ναι, είναι υπερβίαιο και η κάμερα δεν αποτρέπει τον φακό της όταν ένα ανθρώπινο σώμα έρχεται αντιμέτωπο με μια υπεράνθρωπη γροθιά, παραμορφώσεις και τόνους αίμα.

Πέρα από αυτό, όμως, «moving» εκτός από μετακίνηση σημαίνει και συγκίνηση και υπάρχουν άπειρες στιγμές που σε αγγίζουν σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό επίπεδο. Αυτό είναι το μεγαλύτερο προσόν της σειράς. Σίγουρα, από τα καλύτερα k-dramas της χρονιάς. Θα ολοκληρωθεί σε 20 επεισόδια και είναι ιδανική για τις ήσυχες ημέρες του Αυγούστου. Αυτήν τη στιγμή μπορεί κανείς να πετύχει τα πρώτα επτά επεισόδια στο Disney+ –τα οποία βλέπονται απνευστί–, ενώ κάθε εβδομάδα θα κυκλοφορούν δύο επεισόδια.

Moving Official Trailer

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

Οθόνες / Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

«Αν δεν ξέρεις το όνομα Keyser Söze, τότε έχεις ένα σοβαρό κινηματογραφικό κενό» - Είναι δυνατόν μια συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων να μην ξέρει από ατμόσφαιρα που κόβει την ανάσα και σασπένς; Αποκλείεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

OSCARS 2025 / H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

Ο Σον Μπέικερ έσπασε τα κοντέρ κερδίζοντας 4 προσωπικά Όσκαρ για την άγρια κωμικοτραγική κινηματογραφική του χειροτεχνία. Η Μάϊκι Μάντισον χάλασε το πάρτι της Ντέμι Μουρ. Και η ιστορία της σεξεργάτριας, έδωσε ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη του σινεμά να φτιάχνει ταινίες θαρραλέες και αυθεντικές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching

Οθόνες / 11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

Καθώς πλησιάζει η 97η απονομή των Όσκαρ, επιλέγουμε 11 νικήτριες του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας που μπορείτε να βρείτε σε streaming πλατφόρμες και στη συνδρομητική τηλεόραση, για να κάνετε προθέρμανση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στην καρδιά του ταύρου - στην κοιλιά του καλλιτέχνη

Οθόνες / «Η καρδιά του ταύρου»: Ένα ντοκιμαντέρ για την πίστη στην ψευδαίσθηση

Σε παραγωγή Onassis Culture, η Εύα Στεφανή επιχειρεί μια κατάδυση στον σαγηνευτικό κόσμο του Δημήτρη Παπαϊωάννου και της προετοιμασίας της παράστασής του «Εγκάρσιος Προσανατολισμός».
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Oscar stories: Οι «ξένοι» στα Όσκαρ

Pulp Fiction / Οι «ξένοι» στα Όσκαρ

Από το αριστούργημα του Ζαν Ρενουάρ μέχρι τη σαρωτική διάκριση της Εμίλια Πέρεζ με τις 13 υποψηφιότητες, η πορεία των ξενόγλωσσων ταινιών στα Όσκαρ είναι γεμάτη από σταθμούς που αμφισβητούν και αναμορφώνουν τα όρια του κινηματογράφου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μετά τα 35 κατάλαβα τον Αντονιόνι»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Βεσλεμέ

Μυθολογίες / «Μετά τα 35 κατάλαβα τον Αντονιόνι»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Βεσλεμέ

Παραγνωρισμένα διαμάντια, ένας Σουηδός ημίθεος και χαρακτήρες που ξεπερνούν τα βιβλία από τα οποία γεννήθηκαν: ο σκηνοθέτης μοιράζεται τις ταινίες που τον σημάδεψαν καθώς και την αγαπημένη του αφίσα για καθεμιά από αυτές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
12 ταινίες κάτω των 90 λεπτών για streaming

Οθόνες / 12 ταινίες κάτω των 90 λεπτών για streaming

Για όσους δεν έχουν αρκετό χρόνο, αλλά θέλουν να τηρήσουν τη σινεφιλική τους δίαιτα, και για παραπονούμενους ότι η διάρκεια των ταινιών «έχει μεγαλώσει πολύ», ξεψαχνίσαμε τις πλατφόρμες και τους καταλόγους τους και παρουσιάζουμε 12 ταινίες που δεν υπερβαίνουν τη μιάμιση ώρα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Sly Lives!: Τα μπλουζ του (ψυχεδελικού) πρίγκηπα

Daily / «Sly Lives!»: Τα μπλουζ του (ψυχεδελικού) πρίγκιπα

Ένα εξαιρετικό μουσικό ντοκιμαντέρ στο Disney+ για τη διαστημική άνοδο και την αργόσυρτη πτώση του ιδιοφυούς Sly Stone, ηγέτη της πιο εντυπωσιακά πολυμορφικής μπάντας όλων των εποχών, τόσο ηχητικά όσο και εμφανισιακά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
The White Lotus: Spa και διαλογισμός μετά φόνου στον τρίτο κύκλο της «καυτής» σειράς

Daily / The White Lotus: Spa και διαλογισμός μετά φόνου στον τρίτο κύκλο της «καυτής» σειράς

Σ’ ένα πολυτελές θέρετρο στην Ταϊλάνδη μεταφέρεται ο νέος κύκλος της επιτυχημένης σειράς που μόλις ξεκίνησε, φανερώνοντας κάποια σημεία κόπωσης, παρά το πάντα εντυπωσιακό στήσιμό της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ