Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο το 1989 λίγο μετά την «απαγωγή» της το 1989, υπόθεση στην οποία αργότερα θα έμπλεκε και τον τότε Γ.Γ. του ΟΗΕ.
0

OI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ τις περιπτώσεις υποτιθέμενων στενών επαφών τρίτου τύπου, εμφανίσεων ιπτάμενων δίσκων ή απαγωγών από εξωγήινους, συμβαίνουν σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, μακριά από τα μάτια και τις κάμερες σχεδόν οποιουδήποτε, ή σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Για εκείνους που αφηγούνται τέτοιες εμπειρίες, αυτό συχνά είναι ένα απαραίτητο άλλοθι.

Η περίπτωση της Νεοϋορκέζας Λίντα Ναπολιτάνο, μιας νοικοκυράς ιταλικής καταγωγής που δήλωσε ότι την απήγαγαν εξωγήινοι το 1989, προκάλεσε τεράστια κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης για τον ακριβώς αντίθετο λόγο: Η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ένα Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο την είχε τραβήξει τις πρώτες πρωινές ώρες από την κρεβατοκάμαρά της μέσω μιας ελκτικής ακτίνας, στη μέση του Μανχάταν.

Σε συνεργασία με τον ερευνητή Μπαντ Χόπκινς, μια από τις πιο διάσημες προσωπικότητες της «ουφολογίας», η Ναπολιτάνο κατάφερε μάλιστα να βρει 23 μάρτυρες που επικύρωναν την ιστορία της δηλώνοντας ότι την είχαν δει να πετάει πάνω από τη γέφυρα του Μπρούκλιν (αργότερα κάποιοι εξ αυτών θα έλεγαν ότι δεν ήταν σίγουροι τελικά λόγω της ομίχλης, αν και επρόκειτο για μια πεντακάθαρη νύχτα).

Τα μέλη της οικογένειάς της όχι μόνο επιβεβαίωσαν τα λεγόμενά της, αλλά δήλωσαν επίσης ότι και τα ίδια είχαν πέσει θύμα παρενοχλήσεων από το διάστημα. Και όλοι τους παραμένουν μέχρι και σήμερα σταθεροί στην πίστη τους και στηρίζουν απόλυτα την 77χρονη πλέον Ναπολιτάνο, η οποία μόλις έκανε μήνυση στο Netflix για ένα νέο ντοκιμαντέρ που θέτει σοβαρές αμφιβολίες γι' αυτό που ορισμένα μέσα ενημέρωσης είχαν αποκαλέσει «την απαγωγή του αιώνα».

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989.

Το περίεργο είναι ότι το σενάριο του ντοκιμαντέρ, το οποίο αποτελείται από τρία επεισόδια και έχει τίτλο The Manhattan Alien Abduction, γράφτηκε από την ίδια τη Λίντα Ναπολιτάνο και έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ στις 30 Οκτωβρίου, μια μέρα πριν από το Halloween. Σίγουρα έχει τρομακτικά στοιχεία, όχι τόσο στις δραματοποιήσεις της ίδιας της απαγωγής, αλλά σε μαρτυρίες όπως αυτή του γιου της, ο οποίος εμφανίζεται με καλυμμένο το πρόσωπό του και ισχυρίζεται ότι βρίσκεται εδώ και χρόνια σε ψυχολογική θεραπεία για το τραύμα των εξωγήινων επισκέψεων, για το οποίο ο ίδιος, που έζησε την κάλυψη της υπόθεσης ως παιδί, είναι απόλυτα πεπεισμένος.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Στο βάθος, το κτίριο στο Μανχάταν όπου συνέβη η υποτιθέμενη απαγωγή.

Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη γυναίκα που καταφέρνει τελικά να εκτοπίσει τη Ναπολιτάνο από το κέντρο του ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για την Κάρολ Ρέινι, πρώην σύζυγο του Χόπκινς, η οποία εκφράζει έντονο σκεπτικισμό για το έργο του ερευνητή, ειδικά στην υπόθεση της Ναπολιτάνο, η οποία βασίζει την αγωγή της κατά του Netflix στο ότι η συμμετοχή της Ρέινι, η οποία πέθανε το 2023, είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι είχε συμφωνηθεί. Η Ναπολιτάνο ισχυρίζεται ότι την είχαν διαβεβαιώσει ότι η Ρέινι θα έκανε μόνο μία εμφάνιση, τελικά όμως είναι, κατά γενική ομολογία, η συμπρωταγωνίστρια σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ.

Ως εκ τούτου, το ντοκιμαντέρ είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από μια απλή αναπαράσταση μιας υπόθεσης που έχει ηλικία 35 ετών. Η απροσδόκητη εστίασή του στη Ρέινι μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε μια άλλη αφήγηση, αυτή μιας γυναίκας που, από σεβασμό για τον άνθρωπο που κάποτε αγαπούσε, για την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα που κάποτε είχε, πήρε τη δύσκολη απόφαση να τον αποκηρύξει σε μια συγκλονιστική κατάθεση που αμφισβητούσε τη μεθοδολογία του.

«Είδα ότι έχανα την αντικειμενικότητά μου. Αγαπούσα τον Μπαντ. Μου φαινόταν ότι είχε απόλυτη ακεραιότητα. Ήταν πάντα ειλικρινής. Αλλά αν επρόκειτο για κάποιο καλοστημένο hoax, έπρεπε να ξέρω αν ο σύζυγός μου ήταν συνένοχος», δηλώνει η Ρέινι στο ντοκιμαντέρ.

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989. Έναν χρόνο αργότερα, η ίδια ειδοποίησε τον Χόπκινς ότι την παρενοχλούσαν δύο άνδρες ονόματι Νταν και Ρίτσαρντ, οι οποίοι είχαν γίνει μάρτυρες της απαγωγής της από ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο τότε Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Χαβιέ Πέρεζ ντε Κουέγιαρ. Ο Χόπκινς, ο οποίος δεν τους είδε ποτέ ο ίδιος, έδωσε βάση στις επιστολές που του έστειλε η Ναπολιτάνο και έφεραν τις υπογραφές τους καθώς και εκείνη του επιφανούς διπλωμάτη.

Σύμφωνα με τη Ναπολιτάνο, οι δύο άνδρες την απήγαγαν και αργότερα ο ένας από τους δύο, ο Νταν, ο οποίος ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της, κατέληξε σε ψυχιατρική κλινική. Υποβλήθηκε επίσης σε εξέταση με ακτίνες Χ για να αποδείξει ότι ένα εξόγκωμα στη μύτη της ήταν αποτέλεσμα εξωγήινου μοσχεύματος. Η ακτινογραφία αποκάλυψε ότι όντως φαινόταν να φιλοξενεί ένα μικρό κυλινδρικό αντικείμενο στη μύτη της, αλλά όταν αργότερα συμφώνησε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεσή του, το εξόγκωμα είχε εξαφανιστεί.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο και η Κάρολ Ρέινι.

Η Ναπολιτάνο, για την οποία λέγεται στη σειρά ότι ήθελε διακαώς από μικρή να γίνει αστέρι της μουσικής, χαρακτήρισε στην αγωγή της την αείμνηστη Ρέινι ως «πικρόχολη και αλκοολική», καθώς και επιζήμια για την υπόληψή της. Παρ' όλα αυτά, το ντοκιμαντέρ αφήνει όλες τις εκδοχές ανοικτές. Μέσω του θέματος της πίστης, η σειρά μάς καλεί να δούμε ότι ανάμεσα στους μελετητές ή τους απλούς λάτρεις του φαινομένου των UFO, υπάρχουν εκείνοι που, με περισσότερη ή λιγότερη αυστηρότητα, προσπαθούν να τεκμηριώσουν τις έρευνές τους και εκείνοι που επιδιώκουν μόνο να επιβεβαιώσουν τις δικές τους πεποιθήσεις.

Για τους πιο πιστούς, υπάρχει και ένα προηγούμενο ντοκιμαντέρ για το περιστατικό της γέφυρας του Μπρούκλιν που θεωρεί εντελώς δεδομένη την αυθεντικότητα της ιστορίας της Ναπολιτάνο και έχει τίτλο Linda Napolitano: The Alien Abduction of the Century (2022). Η ίδια δεν συμμετέχει σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ, το οποίο βασίζεται ολοσχερώς σχεδόν στις θεωρίες του Κοράντο Μάλανγκα, ενός Ιταλού ερευνητή του ολογραφικού σύμπαντος, σύμφωνα με τις οποίες οι άνθρωποι είναι τα πιο ανεπτυγμένα πνευματικά πλάσματα στο σύμπαν και ότι οι εξωγήινοι μας απαγάγουν για να αποτυπώσουν τις αναμνήσεις τους στο ασυνείδητό μας, προκειμένου να γίνουν αθάνατοι με την ψυχή μας.

The Manhattan Alien Abduction | Official Trailer | Netflix

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ