«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

CHECK Tέρας: Η παράσταση ενός Έλληνα συγγραφέα άρχισε το ταξίδι της από το Λος Άντζελες Facebook Twitter
Η Sophia Delphi και ο Michael Dukakis πρωταγωνιστούν στην παράσταση. Φωτ.: Αnthoula Medenas/ @WASTEHAZARD
0

Μια σύγχρονη τραγωδία έκανε πρεμιέρα στο Λος Άντζελες και ξεκινά το ταξίδι της στον κόσμο. Είναι ένα έργο του ελληνικής καταγωγής Γιωργή Δεσποτάκη που συμπράττει με τη σκηνοθέτιδα Τατού Δέδε και μαζί προσεγγίζουν το «αμερικανικό όνειρο» υπό το πρίσμα της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας

Οι δυο δημιουργοί ένωσαν τις εμπειρίες τους ως Έλληνες του εξωτερικού και μετανάστες αλλά και τις παιδικές και εφηβικές αναμνήσεις τους από μια Ελλάδα που σιγά-σιγά χάνεται. Το έργο διερευνά το οικογενειακό τραύμα, τις queer ταυτότητες και τον αναγκαστικό εκπατρισμό. Σε έναν κόσμο που μοιάζει να γυρίζει προς τα πίσω, προς τον συντηρητισμό, η παράσταση TERAΣ αντιμετωπίζει κατάματα τους κινδύνους που διατρέχουν τα ΛΟΑΤΚΙΑ+ άτομα και οι γυναίκες στις σημερινές κοινωνίες. Καταγράφει πώς το status quo περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές των ανθρώπων, αναγκάζοντάς τους να ενεργούν αποκλειστικά και μόνο από φόβο.

Συνδυάζοντας παραδοσιακές τεχνικές του θεάτρου σκιών με προβολές και οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, η παράσταση που ανέβηκε στο Odyssey Theatre δημιουργεί μια πολυεπίπεδη, multimedia αφήγηση. Επαναπροσδιορίζοντας την παράδοση και προσεγγίζοντας με νόημα το παρελθόν, μπαίνει σε ένα υβριδικό καλλιτεχνικό πεδίο για να αφηγηθεί μια αρχετυπική ιστορία οικογενειακής σύγκρουσης, διαφυγής από τους κοινωνικούς κανόνες, καταπίεσης και ελευθερίας.

«Έχοντας μελετήσει τη δομή και τις αρχές της αρχαίας τραγωδίας, με το TERAΣ αναζητώ τον τρόπο που μπορεί να επιτευχθεί η κάθαρση στην εμμένουσα πατριαρχική κοινωνία του σήμερα. Ίσως το πιο σπουδαίο έναυσμα για να προχωρήσω ήρθε αφότου είχα ξεκινήσει την έρευνα και την πρώτη γραφή του έργου – ήταν η δολοφονία του Ζακ, το 2018».

Στην παράσταση παίζει ο Michael Dukakis, ένας Έλληνας βέρος νησιώτης, Λέσβιος, η Sophia Delphi, μια Ελληνοαμερικανή η οποία μέσα από το έργο συνδέεται με την κληρονομιά της –προβάρει τις ελληνικές ατάκες της με τον πατέρα της–, ο Μεξικανο-αμερικανός Oscar Falcon και το Madison Stamm, που φέρνει στον ρόλο και την εμπειρία του ως μη δυαδικού άτομου.

CHECK Tέρας: Η παράσταση ενός Έλληνα συγγραφέα άρχισε το ταξίδι της από το Λος Άντζελες Facebook Twitter
Γιωργής Δεσποτάκης και Τατού Δέδε έξω από το Odyssey Theatre του Λος Άντζελες. Φωτ.: Αnthoula Medenas/ @WASTEHAZARD
CHECK Tέρας: Η παράσταση ενός Έλληνα συγγραφέα άρχισε το ταξίδι της από το Λος Άντζελες Facebook Twitter
Η παράσταση χρησιμοποιεί παραδοσιακές τεχνικές, όπως το θέατρο σκιών, και δημιουργεί μια πολυεπίπεδη, multimedia αφήγηση. Φωτ.: Αnthoula Medenas/ @WASTEHAZARD

Στο έργο, ο Τομ (κάποτε Θωμάς) αποφασίζει να επιστρέψει στην πατρίδα του, ένα ακριτικό νησί της Μεσογείου, μετά από είκοσι χρόνια στις ΗΠΑ. Ξαναγυρνώντας, λοιπόν, με τον Αμερικανό σύζυγό του στην ομοφοβική κοινωνία από την οποία θέλησε να ξεφύγει κάποτε, ανακαλύπτει ότι η οικογένειά του βρίσκεται σε παρακμή. Μέσα σε δύο δεκαετίες η Ελλάδα έχει μετατραπεί από τη λαμπερή χώρα υποδοχής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 σε έναν τόπο ανέχειας, διχόνοιας και κοινωνικής αναταραχής.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι οικογενειακοί δεσμοί εγκλωβίζουν και η πλοκή επιταχύνεται. Τώρα η αδελφή του Τομ, η Βαρβάρα, που τον είχε βοηθήσει να δραπετεύσει από το καταπιεστικό νησί, του ζητάει να της ανταποδώσει τη χάρη, βοηθώντας τη να σκοτώσει τον κατάκοιτο πατέρα τους. Μπορεί αυτή η πράξη να την ελευθερώσει; Τι είναι σωστό και τι λάθος; Μπορούμε να ξεφύγουμε από το κοινωνικό μας πεπρωμένο; Πώς μπορεί να επιτευχθεί η κάθαρση το 2025;

Αυτά είναι κάποια από τα ζητήματα που θέτει το έργο το οποίο παίζεται στο Odyssey Theatre του Λος Άντζελες. Ζητώ από το Γιωργή Δεσποτάκη να μοιραστεί μαζί μας την πρώτη του θεατρική ανάμνηση που, όπως και πολλών παιδιών της γενιάς του, δεν ήταν άλλη από τον Οδυσσεβάχ της Ξένιας Καλογεροπούλου. Οι γονείς του γνωρίστηκαν σε καλοκαιρινές διακοπές, ο πατέρας του σπούδαζε στο Μπέρκλεΐ μηχανολόγος μηχανικός και η μητέρα του στο Λονδίνο παιδοψυχολογία. Το Γιωργή γεννήθηκε στην Καλιφόρνια, αλλά από ενός έτους μετακόμισαν στην Ελλάδα, για να είναι κοντά στους παππούδες.

«Είχα, λοιπόν, αυτό το προνόμιο της διπλής υπηκοότητας, αλλά δεν ένιωσα ποτέ εντελώς άνετα μεγαλώνοντας στην Ελλάδα. Υπήρχε πάντα κάπως η αίσθηση ότι ήμουν ξένο γιατί η οικογένειά μου είναι κατά το ήμισυ Αμερικανοί – με κάποιους μιλούσα αγγλικά. Στην ελληνική καθημερινότητα είχα την αίσθηση ότι ήμουν ξένο, ότι δεν ταίριαζα με τους γύρω μου, και το ένιωθα αυτό ακόμα και στο πώς μιλούσα τα αγγλικά. Αλλά, φυσικά, δεν ήταν μόνο αυτό. Από την πρώτη δημοτικού θυμάμαι ξεκάθαρα να με φωνάζουν πράγματα που ακόμα τότε δεν ήξερα πώς να τα εκλάβω. Άμα σε λένε “αδελφή” για να σε πληγώσουν, πώς να πάρεις την προσβολή και να τη δεχτείς ως ταυτότητά σου;» λέει.

CHECK Tέρας: Η παράσταση ενός Έλληνα συγγραφέα άρχισε το ταξίδι της από το Λος Άντζελες Facebook Twitter
Το Madison Stamm φέρνει στον ρόλο και την εμπειρία του ως μη δυαδικού ατόμου. Φωτ.: Αnthoula Medenas/ @WASTEHAZARD

Όταν πήγε να σπουδάσει στην Αγγλία, στο Πανεπιστήμιο του Warwick, Film & TV Studies, ανοίχτηκε κοινωνικά και το πιο ορατό ξένο δικό του στοιχείο, το ελληνικό, φάνταζε ρομαντικό και θελκτικό στους συμφοιτητές του. Επέστρεψε στα 21, δούλεψε στην Άνωση ως βοηθός της υπεύθυνης Μυθοπλασίας, αλλά έψαχνε να βρει και την ταυτότητά του. «Ανέκαθεν αναρωτιόμουν τι σημαίνει το ότι γεννήθηκα στην Αμερική, τι σημαίνει υπηκοότητα και τι ιθαγένεια. Είχα την ανάγκη να γνωρίσω την Καλιφόρνια, έτσι το 2009 μετακόμισα στο Λος Άντζελες, όπου παρακολούθησα το Professional Program in Screenwriting στο UCLA. Τα επόμενα έξι χρόνια έκανα κάθε λογής δουλειά όσο κυνηγούσα τα όνειρά μου: σερβιτόρος σε ελληνικό εστιατόριο (στο open air Grove Mall Greek spot, που λεγόταν Ulysses’ Journey και πλέον δεν υπάρχει), σε κέτερινγκ για γάμους, έγραψα app content για το "So you think you can dance" και τις Delta Airlines, έκανα fundraising για τη Διεθνή Αμνηστία», εξηγεί.

Με τον σύντροφό του τότε μετακόμισαν στην Ισπανία για να διδάξουν αγγλικά. «Όσο βρισκόμασταν εκεί, άρχισα να γράφω το TERAΣ, το 2017 συγκεκριμένα. Έχοντας μελετήσει τη δομή και τις αρχές της αρχαίας τραγωδίας, με το TERAΣ αναζητώ τον τρόπο που μπορεί να επιτευχθεί η κάθαρση στην εμμένουσα πατριαρχική κοινωνία του σήμερα. Ίσως το πιο σπουδαίο έναυσμα για να προχωρήσω ήρθε αφότου είχα ξεκινήσει την έρευνα και την πρώτη γραφή του έργου – ήταν η δολοφονία του Ζακ, το 2018, όταν ακόμα ζούσα στη Μαδρίτη. Με τάραξε, όπως πολύ κόσμο στην ελληνική και διεθνή κουίρ κοινότητα. Τότε ένιωσα ότι αυτό που προσπαθούσα να πω ήταν όχι μονάχα άξιο προσοχής αλλά και απαραίτητο», συνεχίζει.

Μετά την πανδημία επέστρεψε στο Λος Άντζελες, αναζητώντας το πώς θα συνεχίσει. Εκεί συνδέθηκε με την Τατού Δέδε, μια σοβαρή καλλιτέχνιδα με όραμα και πάθος και καριέρα 15 χρόνων σε μουσική, χορό και σκηνοθεσία. Το Γιωργή έκανε το όνειρό του πραγματικότητα, ενώ βιοποριζόταν δουλεύοντας ως δάσκαλος σε παιδικό σταθμό όπου φρόντιζε παιδιά 2-5 χρονών.

«Υπάρχει κάτι πολύ θεραπευτικό σε αυτή την εμπειρία. Νιώθω ότι είμαι το ασφαλές άτομο που έλειπε από τη δική μου σχολική ζωή. Εγώ είχα την τύχη να έχω τον θείο μου, Alexi Kaye Campbell, ηθοποιό που έγινε επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας στην Αγγλία και είναι μαζί με τον σύντροφό του, τον επίσης διακεκριμένο σκηνοθέτη, Dominic Cooke, εδώ και 25 χρόνια. Είχα ένα σπουδαίο παράδειγμα του πώς θα μπορούσε να είναι η ζωή μου. Κατά τα άλλα, τέτοια πρότυπα έλειπαν εντελώς από την παιδική μου ηλικία στην Ελλάδα των '90s».

CHECK Tέρας: Η παράσταση ενός Έλληνα συγγραφέα άρχισε το ταξίδι της από το Λος Άντζελες Facebook Twitter
Από αριστερά: Michael Dukakis, Madison Stamm, Sophia Delphi και Oscar Falcon. Φωτ.: Αnthoula Medenas/ @WASTEHAZARD

Μοιράζεται μαζί μου μια τρομακτική εμπειρία που έζησε σε λεωφορείο μετά από ένα απογευματινό μάθημα σε δημόσιο σχολείο στο Χόλιγουντ. Ήταν τρεις νεαροί άντρες, μεθυσμένοι, που παρενοχλούσαν ένα παιδί ντυμένο με φόρεμα. «Για κάποιον λόγο, χωρίς να το σκεφτώ, μπήκα στη μέση. Μου πέταξαν τις μπίρες τους στα μούτρα, μου είπαν ότι είχαν κάνει φυλακή και δεν τους ένοιαζε τίποτα και ο ένας τους μου έριξε την πρώτη μπουνιά. Με έδειραν και οι τρεις, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες απλώς παρακολουθούσαν.

Το αίσθημα μοναξιάς ήταν αποπνικτικό. Ένιωθα ότι υπήρχε απόλυτη έλλειψη πρόνοιας εκ μέρους των αρχών, αλλά ο κοινωνικός μου περίγυρος συσπειρώθηκε και με υποστήριξε θερμά. Αισθάνθηκα ότι είχα φύγει από την Ελλάδα ψάχνοντας μια ασφάλεια που νόμιζα ότι θα μου έδινε η “γη της επαγγελίας” όπου γεννήθηκα. Ξαφνικά αυτή η ψευδαίσθηση διαλύθηκε. Ο ίδιος κίνδυνος υπήρχε και εδώ, στο Χόλιγουντ, μέρα μεσημέρι. Δεν ήταν η Ελλάδα που φοβόμουν αλλά κάτι που υπάρχει πλέον παντού.   

Έκτοτε, η δουλειά έγινε η σωσίβια λέμβος μου. Δουλεύω μαζί με την Τατού και μια κοινότητα αποτελούμενη από άτομα διαφόρων ηλικιών και εμπειριών, από την Αμερική μέχρι την Ελλάδα και την Αυστραλία. Όσον αφορά το TERAΣ, η επιθυμία μου είναι να ταξιδέψει. Σε κάθε στάση του, τα αγγλικά θα μεταφράζονται στην εκάστοτε τοπική γλώσσα και το ελληνικό κομμάτι θα παραμένει ελληνικό, μια εξαγωγή ντόπιου συναισθήματος που κρύβει τις λεπτομέρειες του λόγου, μα αποκαλύπτει ένα παγκόσμιο νόημα, κατανοητό πέρα από τις λέξεις».

Η παράσταση TERAΣ του Γιωργή Δεσποτάκη σε σκηνοθεσία της Τατού Δέδε θα παίζεται στο Odyssey Theatre Ensemble στο Λος Άντζελες μέχρι και τις 27 Απριλίου.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ