Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες...

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
16

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Σύμφωνοι.

Η αναπαραγωγή pop culture ειδώλων δεν είναι κάτι καινούριο ή έστω πρωτότυπο πια, ωστόσο τα σχέδια του

Dillon Boy δεν παύουν να τραβούν την προσοχή.

 

Με την καινούρια του limited edition και κάπως αμφιλεγόμενη σειρά Dirtylands, ο illustrator που λατρεύει να πειράζει ποπ σύμβολα όπως οι υπερήρωες και οι κόμικ φιγούρες, επανασυστήνει τις αγαπημένες ηρωίδες της Disney με έναν τρόπο μάλλον ακατάλληλο.

 

Η Γιασμίν, η Χιονάτη, η Άριελ, η Ποκαχόντας και άλλες αθώες πριγκίπισσες φαίνεται πως ενηλικιώθηκαν και ποζάρουν ημίγυμνες, καπνίζουν, έχουν τατουάζ και τριγρνούν ανάμεσα σε γκραφίτι και pin up πόστερ.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αναδιατυπώνοντας τις εν λόγω οικείες και παιδικές ηρωίδες ως σεξουαλικά αντικείμενα επισημαίνεται το γεγονός ότι οι καιροί έχουν μάλλον αλλάξει, και ότι τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η εικόνα του φύλου είναι αυτό "πουλάει" πραγματικά.

Αρκεί να σκεφτούμε για λίγο τις real life Disney πριγκίπισσες όπως η Hana – Miley- Montana, η Selena Gomez, κτλ, δεν φαίνεται να έχει και πολύ άδικο.

Ιδού..

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter

 [ via ]

Design
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Λέτε ο Ντίσνεϊ να έκανε πολλές θηλυκές ηρωίδες κατά τύχη; Υποθέτω ότι εάν έκανε εξίσου πολλούς αρσενικούς με ερωτικό υπονοούμενο θα υπήρχαν στο συγκεκριμένο αφιέρωμα. Και για να είμαι δίκαιος, πιστεύω ότι έκανε - οπότε, υπάρχουν γυναίκες εικονογράφοι, ιδού το θέμα, ιδού και το πεδίο).Θυμάμαι μια ενδιαφέρουσα έρευνα: ποιοι κάνουν περισσότερο σεξ. Λοιπόν, πρώτοι έρχονταν τα ομοφυλοφιλικά αρσενικά ζευγάρια, οι γκέι. Πηδιόντουσαν συνέχεια.Έπειτα έρχονταν τα ετεροφυλικά straight ζευγάρια.Και τελευταία έρχονταν τα λεσβιακά ζευγάρια. Η μια είχε περίοδο, η άλλη πονοκέφαλο, τα βρίσκανε.Και αυτό δεν είναι στερεότυπο - είναι αποτέλεσμα έρευνας. Μόνο τα πρόσθετα σχόλια είναι δικά μου. Αυτά.
η μαγκιά όμως είναι ν' αποτυπώσεις τον ψαρίσιο οργασμό της Άριελ. (έλα μωρό μου, άπλωσε αυτά τα αβγά στον πυθμένα, θέλω να έρθω εκεί να τα γονιμοποιήσω, με ανάβει να σκέφτομαι ότι από τα δεκάδες χιλιάδες, μόνο μερικές εκατοντάδες θα εκκολαφθούν και ίσως μερικές δεκάδες να φτάσουν στην ενηλικίωση)
Γιατί έτσι λειτουργεί η φύση μας και γενικότερα η φύση. Το θηλυκό κουνάει λίγο την ουρίτσα του και από την άλλη το αρσενικό κάνει οποιαδήποτε «φιγουρατζίδική» σαχλαμάρα, πλακώνεται με τα υπόλοιπα «αντίπαλα» αρσενικά, προκειμένου να δελεάσει το θηλυκό για να του «κάτσει». Στο φινάλε το θηλυκό εκείνο που κάνει την επιλογή του πιο... macho αρσενικού προκειμένου να γεννήσει δυνατούς και υγιείς απογόνους. Είναι οι κανόνες του φυσικού αυτού «παιχνιδιού» προκειμένου να υπάρχει η αναπαραγωγική διαδικασία. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Σ.Σ.: Η διαφορά με εμάς είναι πως το σεξ το κάνουμε και για ψυχαγωγία (και πολύ καλά κάνουμε). Το μόνο είδος μετά από εμάς που επίσης κάνει σεξ για ψυχαγωγία είναι τα δελφίνια!Σ.Σ.2: Όχι τηλεόραση, όχι υπολογιστής στην κρεβατοκάμαρα... Παίξτε τα... δελφίνια!...
η σεξουαλικοτητα δεν εινα απαραιτηται συνυφασμένη με το σεξ..το γυμνο κορμι γενικα δε θα επρεπε απαραιτητα να παραπεμπει σε σεξ..εχει να κανει με το πως το βλεπει ο καθενας και τι προτυπα ακολουθει..το οτι ζουμε στην εποχη που το γυμνο υπαρχει παντου πλασαρισμενο με χυδαιο τροπο,παιζει και αυτο το ρολο του.. ελεαννα να σου πω κατι σχετικα με το λιγουρια..αφου θες να το δεις πιο ωμα,σκεψου πως ντυνεστε και πως συμπεριφερεστε πλεον οι γυναικες στη πλειοψηφια..οσο πιο λιγα ρουχα,τοσο πιο σεξυ και οσο πιο προκλιτικη συμπεροφορα τοσο πιο ποθητη..αρα μην απορεις..ολα απορρεουν απο καπου..αυτο πλασαρετε και παιρνετε την αντιστοιχη αντιδραση...αλλιως κοιταει ο αντρας μια σοβαρη γυναικα και αλλιως μια που το παιζει..στη πρωτη περιπτωση βγαινει θαυμασμος ενω στη αλλη το λιγουρι...
Ζούμε που ζούμε σε μία «ντεκαβλέ» εποχή, κυρίως με την πλήρης τις περισσότερες φορές, έλλειψης ικανότητας «εκπομπής» και «λήψης» αισθησιασμού και ερωτισμού, μία αρρωστημένη, αρκετές φορές, έλλειψη άρνησης των υγειών γενετήσιων ενστίκτων, μην ευτελίσουμε και ό,τι τελευταίο έχει μείνει όπως είναι το γυμνό, σε κάποιες περιπτώσεις.
"Γιατί αισθητικά το θηλυκό έχει περισσότερο ενδιαφέρον"... Αυτό όμως είναι ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο. Για πολλούς αιώνες το "ωραίο φύλο" ήταν το αρσενικό.