Η Δάφνη θα τα καταφέρει στα Όσκαρ;

Η Δάφνη θα τα καταφέρει στα Όσκαρ; Facebook Twitter
1

Για όλους όσοι αγαπάνε τα ντοκιμαντέρ, αυτή είναι μια κατηγορία που θα τους δώσει υλικό για τους επόμενους μήνες. Οι θεματικές, που πάντα και λόγω της πραγματικότητας που αποκαλύπτουν ή διαχειρίζονται, γοητεύουν όλα τα ανήσυχα πνεύματα. Ειδικότερα για εμάς, στην κατηγορία του Best Short Documentary (Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους), έχουμε τη δική μας Δάφνη Ματζιαράκη υποψήφια για Οσκαρ με το "4.1 Miles".

Θυμίζουμε ότι τo "4.1 Miles" της Δάφνης αφηγείται την ιστορία του καπετάνιου των Λιμενικών Αρχών της Λέσβου Κυριάκου Παπαδόπουλου, στην προσπάθειά του να σώσει τους πρόσφυγες που διασχίζουν, με κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή, την απόσταση μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας.

Στην κατηγορία της, κατάφερε να ξεχωρίσει μεταξύ των 61 προτάσεων που κατέβηκαν και να μπει στην πεντάδα, με τη βοήθεια και του πανεπιστημίου της, που δεν είναι άλλο από το σπουδαίο Berkeley. Η προσφυγική κρίση, προερχόμενη από τον πόλεμο στην Συρία, ενέπνευσε και άλλες δύο στην πεντάδα και συγκεκριμένα τις "Watani: My Homeland" και "The White Helmets". Φαβορί στην κατηγορία θεωρείται το "The White Helmets".

Παρόλα αυτά σας τα παρουσιάζουμε βάσει των Προγνωστικών με σειρά προτεραιότητας:

1. The White Helmets (Grain Media and Violet Films)

2. Joe's Violin (Lucky Two Productions)

3. Watani: My Homeland (ITN Productions)

4. 4.1 Miles (University of California, Berkeley)

5. Extremis (f/8 Filmworks in association with Motto Pictures)

Στην μεγάλη κατηγορία των ντοκιμαντέρ, έχουμε πολύ σπουδαίες δουλειές που έκαναν αίσθηση σε όλα τα φεστιβάλ στην κατηγορία τους. Ένα από τα φαβορί είναι το "OJ: Made In America" των 467 λεπτών (!) του Ezra Edelman με 41 βραβεία ήδη στη βαλίτσα, ενώ και το "13TH" δεν πήγε πίσω με δεκάδες βραβεία, εκ των οποίων και ένα BAFTA.

Στα Προγνωστικά με σειρά προτεραιότητας έχουμε τα:

1. OJ: Made In America

2. 13TH

3. I Am Not Your Negro

4. Life, Animated

5. Fire At Sea

Μη χάσετε και φέτος, αποκλειστικά στα Novacinema, μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

Oscars News
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Paul Morrissey (1938-2024)

Απώλειες / Ο Paul Morrissey (1938-2024) έδωσε φωνή στα «ανθρώπινα σκουπίδια»

Ο εμβληματικός σκηνοθέτης της cult τριλογίας «Flesh» - «Trash» - «Heat» ταυτίστηκε με τον Άντι Γουόρχολ και το νεοϋορκέζικο αβανγκάρντ των ’60s, ως ο πιο ανεξάρτητος από τους ανεξάρτητους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Ποιος στηριζει την Δαφνη ; Στην Αμερικανικη εκδοση των New York Times εχουν ηδη δημοσιευτει 5 ολοσελιδες διαφημισεις του μικρου αυτου ντοκιμαντερ. Το κοστος ειναι τουλαχιστον μισο εκατομμυριο δολαρια. Ποιος πληρωνει τον λογαριασμο ; Η εταιρεια διανομης 'η καποιος αλλος ; Αν δεν ειναι ο διανομεας: Γιατι;