Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση

Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
1

Πολλοί είναι εκείνοι που αμφισβητούν ευθέως το κύρος των Χρυσών Σφαιρών επειδή η Hollywood Foreign Press Association (HFPA) απένειμε στον Τζέιμς Φράνκο το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού στην κατηγορία Μιούζικαλ ή Κωμωδία. 

Ο Φράνκο αποδέχθηκε το βραβείο για τον ρόλο στην ταινία «The Disaster Artist» φορώντας στο πέτο του κοστουμιού του μια καρφίτσα που έγραφε «Time's Up», την εθελοντική οργάνωση ενάντια στην σεξουαλική παρενόχληση που εγκαινίασαν πρόσφατα τουλάχιστον 300 γυναίκες ηθοποιοί, σεναριογράφοι, σκηνοθέτες και άλλες προσωπικότητες του κινηματογράφου και του θεάματος.

Ο Τζέιμς Φράνκο φόρεσε καρφίτσα «Time's Up» στις Χρυσές Σφαίρες, αλλά τον κατηγορούν για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter

Η καρφίτσα που επέλεξε όμως προκάλεσε αντιδράσεις καθώς πολλές γυναίκες αμέσως μετά αποκάλυψαν πως έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ίδιο, ανάμεσά τους και μία ηθοποιός. 

Δείτε το βίντεο με την βράβευση του Τζέιμς Φράνκο:

 

Όλα ξεκίνησαν από ένα μήνυμα στο Twitter της ηθοποιού Άλι Σίντι, που αν και δεν εξαπέλυσε συγκεκριμένες κατηγορίες εναντίον του Τζέιμς Φράνκο και του Κρίστιαν Σλέιτερ, ωστόσο συνόδευσε το σχόλιό της με το #MeToo- το hashtag που εκφράζει την στήριξη στα θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης μετά το σκάνδαλο Γουάινστιν που ξέσπασε πριν μερικούς μήνες. 

«Οκ, μισό. Ο Κρίστιαν Σλέιτερ και ο Τζέιμς Φράνκο είναι στο τραπέζι από τις Χρυσές Σφαίρες #MeToo. Ο Τζέιμς Φράνκο μόλις κέρδισε. Σας παρακαλώ μην με ξαναρωτήσετε γιατί εγκατέλειψα την βιομηχανία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου», ήταν το μήνυμα της Άλι Σίντι, που το 2014 είχε παίξει στην ταινία «The Long Shift» σε σκηνοθεσία Τζέιμς Φράνκο. Η ηθοποιός διέγραψε αργότερα το συγκεκριμένο μήνυμα. 

Η ηθοποιός Βάιολετ Πάλϋ κατηγόρησε επίσης τον Φράνκο για σεξουαλική παρενόχληση στην ίδια και απόπειρα αποπλάνησης μιας 17χρονης φίλης της στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του. «Ωραία καρφίτσα Τζέιμς. Θυμάσαι τότε που έσπρωχνες το κεφάλι μου μέσα σε ένα αυτοκίνητο προς το εκτεθειμένο πέος σου και εκείνη τη φορά που είπες στη φίλη μου να έρθει στο ξενοδοχείο σου όταν ήταν 17 ετών; Αφού σε είχαν ήδη πιάσει να κάνεις το ίδιο σε μια διαφορετική 17χρονη;», έγραψε στο μήνυμά της. 

Οι κατηγορίες ήρθαν στο φως όταν πολλοί τηλεθεατές επέκριναν έντονα την βράβευση του ηθοποιού, κατηγορώντας τον για ανάρμοστη συμπεριφορά στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου κι ενός περιστατικού σύμφωνα με το οποίο ο Φράνκο είχε κάνει πρόταση μέσω Instagram σε ένα 17χρονο κορίτσι να τον συναντήσει έξω από την παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» στο Μπρόντγουεϊ. 

Από την πλευρά του ο Τζέιμς Φράνκο, ερωτηθείς σχετικά με το τελευταίο συμβάν, είχε πει τον Απρίλιο του 2014 στην εκπομπή Live! With Kelly and Michael: «Ντρέπομαι και υποθέτω είμαι απλώς δείγμα του πόσο παγίδα είναι τα social media. Είναι ο τρόπος γνωριμίας σήμερα αλλά αυτό που έμαθα είναι πως ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι στην απέναντι πλευρά. Ήταν λάθος και έμαθα το μάθημά μου». 

Oscars News
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Οθόνες / «Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Μια σειρά τεσσάρων επεισοδίων υπενθυμίζει μία από τις μεγαλύτερες δικαστικές αδικίες στη βρετανική ιστορία, όταν εκατοντάδες αθώοι υπεύθυνοι ταχυδρομείων κατηγορήθηκαν για κλοπή και απάτη εξαιτίας ενός ελαττωματικού πληροφοριακού συστήματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Λόρεν Γκρίνφιλντ: «Μόλις αποκτήσουμε ξανά χρήματα, επιστρέφουμε στις ίδιες συμπεριφορές»

Οθόνες / «Είμαστε εθισμένοι, θέλουμε παραπάνω χρήματα, παραπάνω ομορφιά, παραπάνω νιότη»

Με αφορμή το αφιέρωμα του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στο έργο της, μια δημιουργός που ξέρει πώς να φτιάχνει σωστά crowdpleasers, η Λόρεν Γκρίνφιλντ μιλά στη LiFO για την απροθυμία μας να διδαχτούμε από τις οικονομικές κρίσεις και εξηγεί γιατί βλέπει τις ταινίες τεκμηρίωσης ως μηχανές ενσυναίσθησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
‘CHAOS: The Manson Murders’: Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Daily / «CHAOS: The Manson Murders». Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Το νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έρολ Μόρις επιχειρεί ένα διαφορετικό προφίλ του «σατανικού μεσσία», φωτίζοντας κάποιες από τις λιγότερο ίσως προβεβλημένες εκδοχές, αιτιάσεις και εικασίες γύρω από μια υπόθεση που μοιάζει με σταυροδρόμι του Κακού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bong Joon Ho: «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μπονγκ Τζουν-Χο / «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μετά τα πολυβραβευμένα «Παράσιτα», ο Μπονγκ Τζουν-Χο επιστρέφει με το «Mickey 17», μια σάτιρα επιστημονικής φαντασίας, και μιλά στη LiFO για τις ιστορίες που επιλέγει να αφηγείται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Μυθολογίες / «To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μοιράζεται μια λίστα με ταινίες που έχει δει δεκάδες φορές και του έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα, όπως εκείνη που κάνει τη ζωή του πιο υποφερτή και αυτή που τον έφερε αντιμέτωπο με τη φθορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Movies

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: «Mickey 17» και 7 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μαζί με τον Μπονγκ Τζουν-Χο που επιστρέφει δυναμικά μετά τα «Παράσιτα», αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες προβάλλεται ένα καλοδουλεμένο θρίλερ, και ένα ντοκιμαντέρ που θα μιλήσει στην καρδιά των Αθηναίων – και δη των Εξαρχειωτών και των σκακιστών.
THE LIFO TEAM
15 επιλογές από το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 6-16/3/25

Οθόνες / 15 πολύ καλά ντοκιμαντέρ που έρχονται στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Το φεστιβάλ-θεσμός επιστρέφει από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου με μια ποικιλία από συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν επίκαιρα και διαχρονικά κοινωνικά ζητήματα, καθώς και προσωπικές ιστορίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Οθόνες / «Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Παρά τη μεταγραφή της στη Disney από το Netflix, η σειρά διατηρεί τον βλοσυρό τόνο και τα αιματοβαμμένα set-pieces, επιχειρώντας, παράλληλα, να μιλήσει για κάτι πέρα από το είδος της – σπάνιο αυτό για δημιουργία της Marvel.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

Οθόνες / Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

«Αν δεν ξέρεις το όνομα Keyser Söze, τότε έχεις ένα σοβαρό κινηματογραφικό κενό» - Είναι δυνατόν μια συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων να μην ξέρει από ατμόσφαιρα που κόβει την ανάσα και σασπένς; Αποκλείεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

OSCARS 2025 / H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

Ο Σον Μπέικερ έσπασε τα κοντέρ κερδίζοντας 4 προσωπικά Όσκαρ για την άγρια κωμικοτραγική κινηματογραφική του χειροτεχνία. Η Μάϊκι Μάντισον χάλασε το πάρτι της Ντέμι Μουρ. Και η ιστορία της σεξεργάτριας, έδωσε ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη του σινεμά να φτιάχνει ταινίες θαρραλέες και αυθεντικές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching

Οθόνες / 11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

Καθώς πλησιάζει η 97η απονομή των Όσκαρ, επιλέγουμε 11 νικήτριες του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας που μπορείτε να βρείτε σε streaming πλατφόρμες και στη συνδρομητική τηλεόραση, για να κάνετε προθέρμανση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια