«Family Pride» και κουραφέξαλα!

“Family Pride” και κουραφέξαλα! Facebook Twitter
Τα «Family Pride» είναι ουσιαστικά μια άλλη εκδοχή κάποιων «Straight Pride» που διοργανώθηκαν τα τελευταία χρόνια σε ΗΠΑ, Βραζιλία και Ουγγαρία ως αντίπραξη στα Pride των ΛΟΑΤΚΙ+.
0


«ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ παράνοιά τους, πες τα πράγματα με το όνομά τους. Ο όρος “οικογένεια” είναι μοναδικός!» είναι το κεντρικό σύνθημα του λεγόμενου «Family Pride» που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιουλίου, λίγες μέρες μετά τη διεξαγωγή του EuroPride με διοργανώτρια κάποια Ελληνική Ορθόδοξη Νεολαία Θεσσαλονίκης, μια παραθρησκευτική οργάνωση που πρεσβεύει έναν «ελληνοκεντρικό Λαϊκό εθνικισμό με σαφή αντιοικουμενιστική βάση».

Στην ιστοσελίδα της, την οποία «κοσμούν» η Αγια-Σοφιά με τον δικέφαλο αετό και τη γαλανόλευκη, εκτός από τα Pride και τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, στοχοποιούνται επίσης οι εκτρώσεις, οι «ψευδοδικαιωματιστές» και φυσικά οι «λαθρομετανάστες», καθότι όλα αυτά πάνε πακέτο, αποδίδονται δε ιδιαίτερα εύσημα στον «Εθνάρχη Στρατηγό» Ιωάννη Μεταξά, βεβαίως και στη «Μακεδονία» μας. Πάρε και κατάλαβε δηλαδή.

Το εν λόγω «Family Pride» θα είναι, όπως αναφέρεται σε αφίσα που κυκλοφόρησε, το πρώτο στην Ελλάδα «μετά τη Σερβία και τη Βουλγαρία». Διοργανωτές τους είναι αντίστοιχες παραθρησκευτικές οργανώσεις που δεν κρύβουν ούτε τις εντελώς συμπτωματικές συμπάθειές τους για το βαθιά ομοφοβικό Κρεμλίνο. «Οι Ελληνίδες μάνες σάς καλούν στον Λευκό Πύργο» αναφέρει μια άλλη αφίσα του event, η οποία δυστυχώς δεν διευκρινίζει αν θα φέρουν μαζί ταπεράκια με τυροπιτάκια, σπανακοπιτάκια, κεφτεδάκια και άλλα ελληνόψυχα μαμαδίστικα καλούδια, ώστε να σπεύσουμε, αν είναι!

Aκόμα κι ένας άσχετος με όλα αυτά αντιλαμβάνεται ότι αν υπάρχει κάποιος ορισμός της παράνοιας, αυτός είναι ακριβώς η επινόηση των «family» και των «straight» Pride!

Ανάλογο κάλεσμα υπάρχει την ίδια ημερομηνία και για την Αθήνα, και συγκεκριμένα για το Φάληρο, με κεντρικό σύνθημα «Περίπατος στην Ελπίδα», αλλά στη Βόρεια Ελλάδα είναι που παραδοσιακά ευδοκιμούν περισσότερο τέτοια «φρούτα», όπως επιβεβαιώνουν και τα τελευταία εκλογικά αποτελέσματα. Τα οποία «φρούτα» έχουν πολύ συγκεκριμένους παραγωγούς και καλλιεργητές που κινούνται στους χώρους της πούρας ακροδεξιάς αφενός, της «Δεξιάς του Κυρίου» αφετέρου.

Από τους χώρους αυτούς προέρχονται άλλωστε περσόνες όπως ο πρώην περιφερειάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης και ο αρχηγός της Ελληνικής (παρα)Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος που «λυσσάξανε» με την απόφαση της Συγκλήτου του ΑΠΘ για επίσημη συμμετοχή του ιδρύματος στο Europride, όπως και για την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης στη διοργάνωση.  

Και μπορεί οι «ελληνορθόδοξοι νεολαίοι» να μην είναι τα πιο ακραία στοιχεία που θα απειλούσαν μια τέτοια εκδήλωση, μπορεί επίσης να είναι αριθμητικά αμελητέοι, οργανώσεις όμως σαν αυτές αποτελούν εκκολαπτήρια της πιο μαύρης αντίδρασης, η οποία, χάρη και στη δυναμική των σόσιαλ, αποκτά κοινό και ερείσματα και εύκολα μετατρέπεται σε ανοιχτή βία, όπως εκείνη που παραλίγο να καταλήξει σε ομαδικό λιντσάρισμα δύο ΛΟΑΤΚΙ+ νέων στην πλατεία Αριστοτέλους τον Μάρτιο.

Τα «Family Pride» είναι ουσιαστικά μια άλλη εκδοχή κάποιων «Straight Pride» που διοργανώθηκαν τα τελευταία χρόνια σε ΗΠΑ, Βραζιλία και Ουγγαρία ως αντίπραξη στα Pride των ΛΟΑΤΚΙ+, χωρίς πάντως να έχουν ιδιαίτερη ανταπόκριση. Διότι ακόμα κι ένας άσχετος με όλα αυτά αντιλαμβάνεται ότι αν υπάρχει κάποιος ορισμός της παράνοιας, αυτός είναι ακριβώς η επινόηση των «family» και των «straight» Pride!

Γιατί, διάολε, πότε και πού στον κόσμο βρέθηκαν οι στρέιτ οικογένειες υπό διωγμό, πότε και πού οι στρέιτ άντρες και γυναίκες δέχτηκαν ειρωνείες, βρισιές, απειλές, καταπίεση, λεκτική και σωματική βία, άγριες δολοφονικές επιθέσεις ακόμα εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου τους;

Πότε οι στρέιτ βρέθηκαν στην παρανομία, πότε λογοκρίθηκαν, πότε στιγματίστηκαν, πότε εκτοπίστηκαν, πότε απελπίστηκαν, πότε τα παιδιά των «μοναδικών» στρέιτ οικογενειών ένιωσαν περιθωριοποιημένα και θεσμικά ανύπαρκτα; Διότι αυτά είναι τα πράγματα που πρέπει να ειπωθούν με το όνομά τους και γι' αυτά διοργανώνεται κάθε Pride από εκείνα που δικαιολογούν απόλυτα αυτόν τον χαρακτηρισμό. Happy Europride 2024!

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πρακτικά Νομικά: Θα πάω φυλακή αν σκοτώσω τον θύτη μου; 

Οπτική Γωνία / Θα πάει φυλακή μια γυναίκα που θα σκοτώσει τον κακοποιητή της;

Μια συζήτηση με τη δικηγόρο Μαριάννα Βασιλείου για το «Σύνδρομο Κακοποιημένης Γυναίκας», τη δευτερογενή θυματοποίηση, και τη σημασία της άμυνας στο ελληνικό ποινικό δίκαιο.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Οπτική Γωνία / Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Ο Θανάσης Κοντάρης ήρθε από τη Σουηδία για να συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στις Κυκλάδες, μετέτρεψε την κλινική της Σερίφου σε μια πρότυπη μονάδα, αλλά αναγκάστηκε να φύγει ξανά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ