Τα δάκρυα του Υπουργού

Τα δάκρυα του Υπουργού Facebook Twitter
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κωνσταντίνος Καραμανλής στον τόπο της τραγωδίας σήμερα
0

Η ΕΙΚΟΝΑ  του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών να βουρκώνει στον τόπο της τραγωδίας, θα μπορούσε να είναι συγκινητική εάν δεν ήταν εξοργιστική.

Αν αυτός, που δουλειά του είναι να προλαβαίνει τέτοιες τραγωδίες, κλαίει, τότε τι να κάνουν όσοι ψάχνουν στα νεκροτομεία ν’ αναγνωρίσουν τους αγαπημένους ανθρώπους τους, εξαιτίας του; Υπουργός είσαι για να δρας εκ των προτέρων, όχι για να κλαίς εκ των υστέρων. Αυτό, δυστυχώς, το κάνουν άλλοι καλύτερα.

Ειδικά αν δεν μιλάμε για μια απρόσμενη φυσική καταστροφή που όσο και να την προβλέψεις, κάτι θα σου ξεφύγει. Αλλά για  κακοδιαχείρηση ενός κράτους που καμώνεται το σύγχρονο, αλλά είναι σχεδόν αστείο.

Υπουργός είσαι για να δρας εκ των προτέρων, όχι για να κλαίς εκ των υστέρων. Αυτό, δυστυχώς, το κάνουν άλλοι καλύτερα.

Εδώ υπάρχει ένα καθαρά πολιτικό έγκλημα που δεν πρέπει να παραμείνει ατιμώρητο. Το έργο ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης της γραμμής Αθήνα -Θεσσαλονίκη είναι ένα έργο που είχε ανακοινωθεί από τον Σπίρτζη (του ΣΥΡΙΖΑ) ότι θα είναι έτοιμο μέσα στους πρώτους μήνες του 2018. Δεν παραδόθηκε ποτέ. Ο Καραμανλής (της ΝΔ), τέσσερα χρόνια υπουργός, δεν έκανε επίσης απολύτως τίποτα. Έβλεπε τα τρένα να περνούν. Και τώρα κλαίει in situ. Aστείος επίσης.

Eξ ίσου εξοργιστική θα είναι (είναι ήδη) η προεκλογική διαχείριση της τραγωδίας. Ιδίως στα λασποτόπια των social media. Τόσοι νεκροί θα γίνουν ταληράκια μιας απέραντης στρεψοδικίας. Ο ένας θα τα φορτώνει τού άλλου προκειμένου να απεκδυθεί των ευθυνών του. Τόσες δεκαετίες με πακτωλούς χρηματοδοτήσεων, έργα που έγιναν και ξανάγιναν, διορθώθηκαν και ξαναδιορθώθηκαν, λογύδρια σαν καθρεφτάκια για απολίτιστες φυλές, τόσοι υπουργοί και τόσοι σωτήρες―  για να έχουν τα έμμισθα τρολ «επιχειρήματα».

Ακόμη όμως κι αν δεχτούμε ότι φταίνε όλοι, κάποιος έχει μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης: εκείνος που τώρα κυβερνά. Ιδίως αν ανέλαβε την εξουσία, καταγγέλλοντας την αποδεδειγμένη ανικανότητα των προηγουμένων.

Είναι να απορεί κανείς: Αν επί τέσσερα χρόνια, ο κύριος Καραμανλής δεν κατάφερε να λύσει αυτό το κομβικό ζήτημα, με τι ασχολείτο; Με το πώς κλαίνε αισθαντικά μπροστά στις κάμερες;

Θα έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί, αίροντας τις αμαρτίες ενός χρονίως άρρωστου κρατικού μηχανισμού. Ούτως ή άλλως κανείς δεν θα τον θυμάται ως ικανό υπουργό· τουλάχιστον να τον θυμάται ως εύθικτο.

 
 
Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Όσοι κινδυνολογούσαν, αναμένοντας ξαφνικά να καταστραφεί η ετερόφυλη οικογένεια, έπεσαν έξω»

Οπτική Γωνία / Ένας χρόνος ισότητας στον γάμο: οι αριθμοί, τα δικαιώματα και οι παραλείψεις

«Όσοι κινδυνολογούσαν, αναμένοντας ξαφνικά να καταστραφεί η ετερόφυλη οικογένεια, έπεσαν έξω», λέει στη LiFO η καθηγήτρια Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, Λίνα Παπαδοπούλου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο χριστιανός φυσιοθεραπευτής και άλλες άγριες ιστορίες

Ακροβατώντας / Ο χριστιανός φυσιοθεραπευτής και άλλες άγριες ιστορίες

Ακόμα και αν τα ΜΜΕ καταρρίπτουν κάθε τόσο τα ψέματα του Τραμπ, του Βανς και όλων των απίθανων αυτών τύπων, αυτοί έχουν στα χέρια τους ένα υπερόπλο που λέγεται «μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Κώστας Γιαννακίδης: «Ο Κασσελάκης είναι μια αποτυχημένη βαλκανική αμερικανιά»

Οπτική Γωνία / Κώστας Γιαννακίδης: «Ο Κασσελάκης είναι μια αποτυχημένη βαλκανική αμερικανιά»

Ο γνωστός δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός σχολιάζει με τον δικό του καυστικό τρόπο την επικαιρότητα, την πολιτική και την τηλεόραση, ενώ μιλά για τη ζωή και την πορεία του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Λύση δεν είναι η υιοθέτηση της ακροδεξιάς ατζέντας

Ακροβατώντας / Λύση δεν είναι η υιοθέτηση της ακροδεξιάς ατζέντας

Όλες οι απώλειες εδώ και χρόνια είναι προς τα δεξιά κι αυτό δεν αλλάζει, παρά τις προσπάθειες επαναπατρισμού ψηφοφόρων με την υιοθέτηση, έστω εν μέρει, της ατζέντας της ακροδεξιάς. Το αντίθετο συμβαίνει.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Τα πεζοδρόμια της Αθήνας δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερα

Ρεπορτάζ / Τα πεζοδρόμια της Αθήνας δεν θα μπορούσαν να είναι χειρότερα

Το 70% δεν τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές πλάτους. Κάποια κρύβουν παγίδες, συνήθως τρύπες ή πλάκες που έχουν αποκολληθεί. Άλλα είναι στενά και γεμάτα εμπόδια. Ποια είναι η κατάσταση των πεζοδρομίων της πόλης και τι κάνει ο δήμος για να προστατεύσει το δικαίωμα της ασφαλούς μετακίνησης των πεζών στην Αθήνα; 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ομορφιά ως βία, ως εμπειρία και ως προϊόν

Κοκέτα / Η ομορφιά ως βία, ως εμπειρία και ως προϊόν

Τα πάντα ώστε τα πράγματα να μπουν σ’ ένα κουτί και το κλειστό κύκλωμα «ομορφιά - κατανάλωση - εκτόνωση» να διατηρηθεί ακέραιο, να μην υπάρχει τίποτα το καινούργιο, τίποτα το έντονο Ή το εκπληκτικό, παρά μόνο η ίδια Διαφορά παντού.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ