Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες

Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter
0
Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter

Το καινούριο έργο του Wild Drawing(a.k.a WD) έγινε στην Ινδονησία και έχει τον τίτλο «Money Kills» . To έργο του καλλιτέχνη από το Μπαλί ο οποίος ζει και δημιουργεί στην Αθήνα, παραπέμπει στην δυνατή εικόνα του φωτογράφου Eddie Adams.

 Διαβάστε την συνέντευξη που είχε παραχωρήσει o WD τον περασμένο Απρίλιο στο LIFO.gr

 


Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter

Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter
Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter

 

Η ιστορία της φωτογραφίας

 

O Adams τράβηξε την εμβληματική φωτογραφία του στο Βιετνάμ  κατά την διάρκεια της εκστρατείας του Εθνικού Μετώπου Απελευθέρωσης του Νοτίου Βιετνάμ (περισσότερο γνωστού ως Viet Cong)   και του Βορείου Στρατού του Βιετνάμ εναντίων δυνάμεων της «επίσημης» δημοκρατίας του Βιετνάμ(Νότιο Βιετνάμ), των Αμερικανών και των συμμάχων τους.

Δυο Βιετναμέζοι κρατούν έναν Βιετκόνγκ κρατούμενο. Αργότερα οι στρατιώτες απομακρύνονται και ένας άντρας εμφανίζεται με περίστροφο. Για τον Adams η εικόνα ενός Βιετκόνγκ να τον απειλούν με περίστροφο ήταν κάτι συνηθισμένο. Οι στρατιώτες συνήθιζαν να τους τρομοκρατούν με αυτόν τον τρόπο χωρίς να τους πυροβολούν. Ο άντρας όμως, ο στρατηγός Loan,  πυροβολεί τον Nguyễn Văn Lém.

 Ο Lem σύμφωνα με τον Loan ήταν προδότης που συνεργαζόταν τόσο με τους Βιετκόνγκ όσο και με την αστυνομία του Νοτίου Βιετνάμ.

Αργότερα ο φωτογράφος θα απολογηθεί στο TIME λέγοντας ότι ο στρατηγός Loan ήταν «ήρωας» και εξέφρασε την λύπη του για το αντίκτυπο που είχε η φωτογραφία του. Ο στρατηγός Loan θα πεθάνει το 1998 εξόριστος στην Αμερική. Ο φωτογράφος Eddie Adams θα πεθάνει το 2004.

 

Το καινούριο έργο του WD παραπέμπει σε δυο δυνατές φωτογραφίες Facebook Twitter

Λεπτομέρεια: Παρατηρήστε και την αναφορά στην γνωστή φωτογραφία με πρωταγωνίστρια την  Κιμ Φούκ, το κορίτσι σύμβολο του Βιετνάμ που τρέχει γυμνό στο δρόμο.  Την φωτογραφία είχε τραβήξει ο 21χρονος τότε φωτογράφος Χιουν Κονγκ Ουτ ο οποίος είχε κερδίσει το βραβείο Πούλιτζερ. Η φωτογραφία είχε τραβηχτεί στις 8 Ιουνίου 1972.  Το τότε κορίτσι της φωτογραφίας σήμερα είναι μια 53χρονη γιατρός.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ